تولید کنندگان صابون بدون بو ارزان قیمت

از دیر باز در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه، انواع شوینده ها خصوصا انواع صابون ها تولید شده اند. صابون ها، در طرح ها و رنگ های متفاوت و با مصارف گوناگون، با هدف زدودن میکروب ها و آلودگی ها تولید می شوند. بسیاری از تولیدکنندگان برای جذب مشتری و جلب نظر آنها و تنوع در محصولات شان، از انواع عطرها و رایحه ها در تولید صابون استفاده می‌نمایند. استفاده از این رایحه گاها، به دلیل اینکه ممکن است فردی حساسیت داشته باشد؛ مطلوب نیست. بنابراین لازم است از صابون های بدون بو استفاده شود که خاصیت دارویی نیز دارند.

 

پودر لباسشویی  بیشتر در تولید محصولات بهداشتی، مراقبتی و درمانی، بهداشت کودکان و همچنین جهت استفاده زائرین بیت ا… الحرام و حجاج کاربرد دارند. همچنین بسیاری افراد به اسانس ها و رایحه های موجود در صابون ها آلرژی دارند که این امر موجب روی آوردن آنها به استفاده از انواع صابون بدون بو شده است. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان صابون، جهت حفظ دسته ای از مشتریان خود، اقدام به تولید انواع صابون های بدون بو نموده اند.

 

عدم نیاز به استفاده از اسانس ها و افزودنی های معطر موجب شده تا تولید کنندگان بتوانند صابون های بدون بو ارزان قیمت به بازار عرضه کنند. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده و ارزان صابون بدون بو هستید میتوانید همین حالا با مراجعه به صفحه مشاوره و فروش اقدام به ثبت درخواست خرید نمایید.

 صابون های بدون بو

صابون بدون بو چیست؟ صفر تا صد

صابون یک ماده شوینده و یک ترکیب شیمایی است و با مخلوطی از ترکیبات شیمیای که به عنوان عامل پاک کننده مورد استفاده قرار می گیرد؛ تولید می شود. از این رو بهترین شوینده پوست دست و صورت صابونی است که متناسب و سازگار با نوع پوست شما باشد. ویتامین ها و مواد گیاهی که در تبلیغات اعلام می گردد؛ اصلا معیار صحیحی برای انتخاب بهترین شوینده پوست صورت نبوده و در همه صابون های دستشویی، با اضافه کردن روغن نباتی یا چربی حیوانی (عمدتا دنبه و پیه) یک قلیای قوی ساخته می‌شوند.

 

این کار در دما و فشار بالا صورت می‌گیرد. آنچه حاصل می‌شود صابون و ماده دیگری به نام گلیسیرین یا گلیسرول است. گلیسیرین را با یک محلول غلیظ نمک جدا می‌کنند؛ سپس صابون مذاب را در دستگاه همزن می‌ریزند. در آنجا عطر و مواد نگهدارنده یا رنگ به آن اضافه می‌کنند و پس از آن صابون مذاب را سرد و در اندازه معین قالب گیری کرده و برش می‌دهند.

 

در صابون های بی بو، چون عطر اضافه نمی‌شود، حساسیت های پوستی ایجاد نمی‌کند و قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند. به طوری که برای درمان انواع جوش و آکنه ها به کار برده می‌شوند.

 صابون بدون بو رنگی

بررسی عملکرد صابون بدون بو درجه یک

صابون، اغلب برای شست و شو، استحمام و پاکیزگی استفاده می‌شود؛ ولی به دلیل خاصیت های دیگری از جمله کاهش اصطکاک بین دو جسم که دارند؛ به عنوان روانساز و ریسیدن پارچه نیز استفاده می شوند.

 

مولکول های صابون از یک طرف با اتصال به چرک ها که به نوعی چربی محسوب می شوند؛ ایجاد امولسیون پایدار و ناهمگن می کنند و از طرف دیگر با اتصال به مولکلول های آب، در نهایت موجب شسته شدن چرک ها و چربی ها می شوند.

 

صابون ها سطحی را بین آب و هوا ایجاد می‌کنند. ولی علاوه بر آن، بین آب و روغن روی دستان ما نیز سطحی ایجاد کرده؛ از این رو زنجیره های دراز روغنی موجود در صابون، به روغن می‌چسبد و سرهای آب دوست آن نیز‌، به آب می چسبند. همچنان که دست های خود را به هم می‌مالیم هر قطره آب یا روغنی را که بین دست هایمان است پهن می‌کنیم. این امر باعث می‌شود که مولکول های صابون بین روغن و آب، سطحی را تشکیل بدهند.

 

هنگامی که آب یا روغن تلاش می‌کنند تا دوباره قطره ها را احاطه کنند، سطح ایجاد شده چین بیشتری می خورد و به جای قطره های درشت، قطره های بسیار ریزی به مقدار زیاد ایجاد می‌شوند. این قطره ها، دیگر با هم پیوند نمیخورند تا دوباره قطره های بزرگ درست کنند؛ چون لایه نازک از صابون بین آن ها قرار گرفته است. در نتیجه هر چه دست هایمان را بیشتر به هم بمالیم قطره ها کوچک تر و کوچک تر می‌شوند. این قطره های بسیار ریز که مولکول های صابون آنها را احاطه کرده‌اند، دیگر به دست های ما نمی چسبند. در این لحظه آب به تنهایی می‌تواند به راحتی قطره های ریز روغن را که در پوششی از ماده صابونی قرار گرفته‌اند؛ بشوید.

 صابون مایع و جامد بدون بو

انواع صابون از نظر نوع مصرف

صابون های قوی، ترکیباتی متفاوت با مصارفی متعدد دارند که هر کدام به هدف بهبود مشکلات پوستی و یا جلوگیری از مشکلات پوستی و جلوگیری از انواع بیماری ها ساخته می‌شوند.

صابون شیر: با توجه به این که pH شیر نزدیک به pH پوست ما می‌باشد؛ این صابون، به عنوان یک پاک کننده قوی و در عین حال مناسب شناخته می‌شود.

صابون کرمی: همانطور که از نام آن مشخص است، برای نرم کنندگی پوست مناسب است و دارای روغن و مواد مرطوب کننده می‌باشد.

صابون گلیسیرین: به دلیل وجود گلیسیرین در ساختارشان، خاصیت نرم کنندگی بیشتری نسبت به سایر انواع داشته و مناسب پوست های خشک می‌باشد.

صابون آنتی باکتریال: که به نام صابون ناباکتر نیز معروف است، به خصوص در مواقعی مثل شیوع بیماری هایی مانند آنفلوانزا و کرونا گزینه مناسبی برای جلوگیری از رشد و پراکندگی میکروب ها و ویروس ها می‌باشد.

صابون شتر مرغ: به دلیل داشتن اسید چرب امگا۳، به ساخت، ترمیم و تقسیم سلول های پوست کمک می‌کند و در بازسازی بخش های آسیب دیده پوست مفید است.

صابون خاویار: از بین برنده لک های زیر پوستی است و یک ثابون قوی و محبوب به شمار می‌آید.

صابون هویج: با ترکیبات موثری که دارد، از پیری پوست جلوگیری کرده و همین طور موجب افزایش آبرسانی به پوست می شود.

صابون سفیدآب: از آنجایی که سفیداّب خاصیت لایه برداری دارد، باعث پاکسازی پوست از لک و جای جوش های قبلی می‌شود.

صابون زغال: ترکیباتی دارد که ناخالصی و سموم سطح پوست را از بین می‌برد.

صابون زیتون: به خاطر وجود روغن زیتون، تقویت کننده خوبی بوده و باعث شفافیت و طراوت پوست می‌شود.

صابون زردچوبه: استفاده از زردچوبه به عنوان یک سفید کننده قوی در ساختار صابون، برای روشن و جوان شدن پوست مفید است.

صابون گوگرد: عنصر گوگرد خواص ضد قارچ و ضد باکتری دارد که استفاده از آن در تولید صابون، سبب تولید صابون های قوی و درمانی برای رفع انواع مشکلات پوستی شده است.

صابون تریاک: برخلاف تصور عموم، تریاک به شکل صابون دارای خواص ترمیم کنده، پاک کننده و از بین برنده جوش سرسیاه و خال های ریز می‌باشد.

صابون گل ختمی: دارای نرم کننده طبیعی و از بین برنده خشکی پوست است.

صابون کوسه: به دلیل دارا بودن روغن کبد کوسه، لک های پوستی را از بین می برد و باعث شفافیت پوست می‌شود.

 صابون رنگی در سینی

حفظ لطافت پوست با صابون درجه یک

علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت، از مهمترین مسائلی که همواره بین تمام اعضای خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است، حفظ لطافت پوست می‌باشد. این مهم میسر نیست؛ مگر با یک صابون درجه یک.

 

شستشوی دست و صورت، روزانه، بارها و بارها انجام می‌شود. گاهی افراد مدام از خشکی پوست دست و صورت شکایت می‌کنند و اینکه پوست لطافت مطلوب را ندارد یکی از دغدغه های آنها می‌شود. عادت های غلط در شستن دست و صورت تاثیر بدی روی پوست می گذارد.

 

انتخاب یک صابون نامناسب برای پوست، یکی از مهم ترین اقدامات اشتباه در شستن دست و صورت محسوب می‌شود. اهمیت به پوست از آنجا مشخص می‌شود که از صابون درجه یک برای شست و شو استفاده شود.

 

یک صابون درجه یک، یک صابون سازگار با پوست شماست. ممکن است جنس پوست شما با سایر افراد خانواده فرق داشته باشد؛ پس قرار نیست صابونی که برای پدر، مادر، خواهر و یا برادر شما سازگار است، برای شما هم قطعا مفید باشد. خیر، اینگونه نیست.

 

صابون بدون بو درجه یک، دارای ویتامین های عالی می‌باشد. به همین دلیل کلاژن سازی پوست را بالا می‌برد و مانع چروک پوست می‌شود. به همین دلیل افرادی که پوست آسیب پذیر دارند و یا اخیرا مبتلا به بیماری پوستی شده اند یا تحت لیزرپوست بوده اند، توصیه می‌شود از صابون های بدون بو و ملایم و کرم دار که مواد شیمایی و حساسیت زای کمتری دارند؛ استفاده کنند.

 صابون های رنگی

نابودی ویروس ها با استفاده از صابون قوی

صابون یک ماده قلیایی بسیار قوی است، که شکل آن اغلب به صورت جامد می‌باشد. از میان روش های مختلف، شستن مرتب دست ها به خصوص بعد از انجام فعالیت های مختلف و قبل از غذا خوردن، برای زدودن آلودگی ها حائز اهمیت است. صابون به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات شوینده و پاک کننده، نقش مهمی در تمیزی و بهداشت فردی دارد که می‌تواند با از بین بردن میکروب های روی سطح پوست، تا حد زیادی از بیماری های مختلف جلوگیری کند.

 

ویروس، خصوصا ویروس کرونا، یک ماده است که توسط یک پوشش پروتئینی احاطه شده، ویروس ها به سادگی به جاهایی مثل دست می‌چسبند. وقتی فقط دست ها با آب شسته شوند، آب فقط از روی ویروس ها حرکت می‌کند. این به این دلیل است که لایه چربی باعث می‌شود ویروس مثل قطره ای از روغن رفتار کند. روغن ها، چربی های مایع هستند که در آب شناور شده و ترکیب نمی‌شوند.

 

صابون با داشتن موکلول های دو طرفه، که یک انتهای چربی دوست و یک انتهای آب دوست دارد؛ این مشکل را به آسانی حل می‌کند. مولکول های صابون که در تماس با آب و روغن (ویروس) قرار می‌گیرند، از یک سمت به چربی چسبیده و آن را احاطه کرده و جدا می کند، و از سمت دیگر این ذرات را در آب پراکنده می‌کند.

 

صابون ذرات ویروس را از هم جدا کرده، و آن را نابود می کند. سپس آب قسمت های بی شر باقی مانده از ویروس را آبکشی و زهکشی می‌کند، که این کار ۲۰ ثانیه طول می‌کشد.

صابون قوی سفید

فروشنده معتبر صابون بدون بو مرغوب

کارشناسان فرهنگی و مذهبی به دلیل اینکه حجاج در لباس احرام نبایستی از صابون معطر استفاده کنند؛ صابون های مرغوب و بدون عطر مخصوص حجاج را، که در بسته بندی های متنوع و استاندارد عرضه می‌ شود؛ پیشنهاد می کنند تا علاوه بر اینکه تضمین سلامت و بهداشت زائرین، خللی در انجام عبادات آنها وارد نشود.

 

خرید صابون بدون بو، برای هر سلیقه و کاربرد با توجه به نوع پوست، مثلا صابون برای پوست چرب، خشک و معمولی از تولیدکنندگان صابون باکیفیت، اطمینان و آسودگی خاطر را برای مصرف کننده به همراه دارد.

فروش عمده صابون قوی، در عمده فروشی های مواد شوینده انجام می‌گیرد. همچنین می‌توان این محصول را، از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. البته مراکز مختلفی به عنوان مرکز پخش صابون ضد حساسیت ارزان در حال فعایت هستند اما یک مرکز معتبر میبایست معتبر و مطمئن بوده و شناخته شده باشد لذا پیشنهاد ما به شما مجموعه واش پودر میباشد این مجموعه با ارائه محصولات با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی مثال زدنی در زمینه جلب رضایت مشتریان بسیار موفق عمل کند.

صابون های معطر و قلیایی، منجر به برداشته شدن لایه چربی سطح خارجی پوست می‌شوند. بنابراین اگر پوست صورت شما خشک است؛ از فروشنده بخواهید که یک صابون بدون بو مرغوب به شما معرفی کند.

فروش عمده، یک فرصت مناسب برای تمام مشتریان و خریداران است تا بتوانند صابون مرغوب را با قیمت عمده و ارزان خریداری کنند. نمایندگی های فروش و مراکز پخش عمده برندهای معتبر مواد شوینده، عرضه کننده انواع محصولات شوینده بهداشتی در کشور هستند.

فروشنده معتبر صابون بدون بو مرغوب، بهترین برندهای صابون را عرضه می کند و تبلیغات غیر واقعی ندارد. به همین دلیل اطمینان بیشتری از کیفیت صابون های عرضه شده وجود دارد. در این نوع عرضه، تنوع صابون بیشتر و تصمیم گیری برای خریداران راحت تر است. مهم تر از تمامی این عوامل، این است که مشتریان و خریداران می‌توانند، صابون های مورد نیاز و دلخواه خود را به قیمت های مناسب و ارزانی تهیه کنند و از خرید خود لذت ببرند.

 

صابون های بدون بو

صابون بدون بو ارزان قیمت

برای یک خرید آگاهانه نیاز است که از قیمت صابون بدون بو و کیفیت آن مطلع شوید. تولید کنندگان برتر صابون با کیفیت بالا در کشور بسیار فراوان هستند. این تولیدکنندگان، صابون را با کیفیت بالا تولید کرده و در اختیار توزیع کنندگان قرار می‌دهند.

قیمت انواع صابون لباسشویی با توجه به برند تولیدکننده آن و همچنین کیفیت آن متغیر است. تولیدکنندگان، این کالا را در اندازه و سایزهای مختلف تولید کرده و در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می‌نمایند.

صابون ارزان قیمت با کیفیت ایده آل که دارای ویژگی منحصر به فرد می‌باشد؛ از طریق یکی از روش های آنلاین و اینترنتی یا حتی به صورت حضوری از مرکز خرید صابون ارزان قیمت، امکان پذیر است. خریداران می‌توانند قیمت استثنایی صابون قوی را در این مراکز مشاهده کنند.

اگر احساس می‌کنید پوستتان مانند قبل دارای شادابی و نشاط نیست، می‌توانید از صابون هایی استفاده کنید که در مراکز خرید و فروش بساری از شهرها، به قیمت ارازان و استثنائی ارائه و به فروش می‌رسند.

فروش عمده صابون قوی، فروش عمده صابون های بدون بو و انواع صابون های دیگر که به صورت عمده به فروش می‌رسند؛ به مشتری این امکان را می دهند که کالای مورد نظر خود را متناسب با نیاز و سلیقه به قیمت استثنایی و ارزان تر خریداری نمایند.

صابون بدون بو روی میز چوبی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما