تولید کنندگان قرص ظرفشویی ایرانی

تولید کنندگان قرص ظرفشویی در ایران موفق به تولید محصولی با کیفیت فوق العاده عالی و در حد برند های برتر جهانی شدند.دلایل متعددی سبب شد که قرص ایرانی به شهرت برسد از جمله: شستوی کامل و عالی، قابلیت شستشو در هر نوع آب سخت، حاوی آنتی فیلم بودن، حاوی آنتی کیک بودن، محافظت از ظرف و ظروف به طوری که خط و خش روی آنها ایجاد نشود، علاوه بر تمیز کردن از باقی ماندن لک های ناشی از چربی و رنگ های داخل غذا بر روی سطح ظروف جلوگیری می کند، جلا بخشیدن به ظروف و حتی جداره های داخل ماشین ظرفشویی، عدم ایجاد بوی نامطبوع و و عدم باقی ماندن بوی زخم غذا حتی از بین بردن بوی نامطبوع داخل ماشین ظرفشویی، حل شدن به طور کامل و سریع پوشش پلیمری آن، همه این عوامل سبب شد که قرص ایرانی شهرت بالایی به خود اختصاص دهد.

دستگاهها و ماشین آلات این قرص ها پیچیده بوده و محقیقین ایرانی موفق به تولید بهترین قرص ها با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا شدند و در عین تولید با کیفیت قیمت محصول تولیدی را نیز پایین آوردند و محبوبیت تولیدات خود را چند برابر کردند. سطوح مختلفی در آسپزخانه در معرض چربی ها بوده و زودن آنها معضلات خانواده می شود. قرص های ماشین ظرفشویی لکه بر ها و چربی زداهای قوی تری نسبت به سایر شوینده ها هستند. دشمنی سرسخت این قرص ها با لکه ها و چربی ها و خاصیتی که سبب شده این قرص ها بتوانند آب اضافی را جمع کنند، سبب شده تا علاوه بر ماشین های ظرفشویی کاربردهای متعدد بیشتری داشته باشند.

قرص ظرفشویی ایرانی بسیار ارزان است.فروش ویژه قرص ظرفشویی در این مرکز بسیار راحت است.بازار فروش قرص ظرفشویی این محصول را در اختیار همه قرار می دهد.

تولید کنندگان قرص ظرفشویی ایرانی

بررسی کلی قرص ظرفشویی درجه یک

بررسی کلی قرص ظرفشویی درجه یک 1-قرص ظرفشویی را در اب حل کرده و و به راحتی قسمت داخلی درِ اجاق گاز را تمیز کنید.

2- ماهیتابه و ظروف سوخته سوخته اهی معضل های بزرگی در هر خانه هستند که قرص ظرفشویی این مشکل را نیز برطرف می کند.

3- ماگ ها و فنجان های قهوه خوری که در اثر رگ قهوه دچار لک شده اند را نیز می توان در یک تشت آب گرم گذاشت و یک عدد قرص ظرفشویی به این آب اضافه کنید، بعد از یک ساعت با اب گرم بشویید خواهید دید که آثاری از لک به جا نخواهد ماند در حالی که لک ها به نظر می آمد پاک نخواهند شد، به آسانی و به راحتی کاملا تمیز خواهند شد. 4- گاهی سطل های زباله به شدت آلوده می شوند به طوری که تکه های غذا یا چربی در گوشه های سطل چسبیده و با فشار اب هم پاک نمی شود . در این موقع کافی است سطل را با اب گرم پر کرده و یک قرص ظرفشویی داخل آن انداخته و یک ساعت صبر کنید. سطل زباله به راحتی کاملا تمیز می شود.

5- گاهی برخی مواد غذایی که کمی آبکی هم هستند در یخچال ریخته و سبب کصیف دیده شدن یخچال می شود. کافی است قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت های کثیف شده بکشد سپس با آب گرم و دستمال یک بار دیگر روی لکه ها بکشید، یخچالِ شما کاملا” تمیز خواهد شد.

6-سینک های ظرفشویی به مرور زمان یا در اثر شستن ظرفی که سوخته اند،دچار تیرگی می شوند در این زمان کافی است یک عدد قرص ظرفشویی را درآب گرم حل کرده روی سینک ریخته و کمی صبر کنید و بعداز شستن نهایی متوجه نو شدن و براق شدن سینک ظرفشویی خواهیدشد.

7- ممکن است ماشین روغن ریزی داشته باشد و گاراز را کثیف کن،قرص ظرفشویی به علت اینکه به راحت جاذب روغن است کافیست قرص ظرفشویی را به اندازه لکه روغن اسکراب کنید، باید از چند عدد قرص استفاده کنید و البته ماده پاک کننده باید نیم ساعت روی لکه ها بمانندو بعد با آب گرم بشویید.

8-کاسه توالت فرنگی آلوده شده و شما کلی کار برای انجام دادن دارید یعنی وقت کافی برای پاک کردن کاسه ندارید. کافی است یک قرص درون کاسه توالت انداخته و به کارهای دیگر خود مشغول شوید قرص در اب حل شده و کاسه توالت کاملا تمیز خواهد شد.

9- همیشه کصیف ترین لباسها را در ماشین لباسشویی می شوییم . ماشین لباسشویی محل انواع باکتری ها و آلودگی ها می شود روش های مختلفی برای تمیز کردن آن وجود دارد اما راحت ترین راه استفاده از قرص ظرفشویی است .

10- صندلی های پلاستیکی که در بالکن یا در باغ استفاده می شوند گاهی لکه هایی روی انها ایجاد می شود یک قرص را داخل یک سطل اب گرم ریخته و با یک پد،محلول را به روی لکه های صندلی بکشید تا ماملا تمیز شود.

مهمترین مشخصات قرص ظرفشویی باکیفیت

توجه به این نکه ضروری است که ممکن است برای لوازم پلاستیکی خاصیت رنگبری داشته باشد پی بهتر است اول روی یک سطح کوچکتر امتحان کنید. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت استثنایی قرص ظرفشویی سبب شده که این کالا در اکثر خانواده ها، لقب سلطان پاکیزه گی بگیرد. در هنگام شستشو ی ظروف، انتخاب قرص مناسب بسیار مهم است و خریداران همیشه به دنبال بهترین ها با مناسب ترین قیمت هستند.

ستشوی با کیفیت از مهم ترین مواردی است که در ابتدای خرید یک قرص ماشین ظرفشویی بدان توجه می شود. شستن با کیفیت ظروف فقط به معنی پاک شدن ظروف از کثیفی نیست زیرا شوینده های زیادی این کار را انجام می دهند و با کیفیت هم نیستند.بنابر این قرص باید ویژگی ها و شرایط ویژه ای داشته باشد که به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شود؛ شویندگی فوق العاده،حاوی جلا دهنده جهت جلای ظروف، عملکرد نمک در قرص ظرفشویی به طوری باشد که موثر برای هر میزان سختی آب باشد و قابلیت کم کردن میزان سختی آب را داشته باشد، داشتن ترکیبات پیشرفته ای که تا حد زیادی از تجمع جرم ها و چربی در لوله ها، فیلتر و داخل دستگاه ظرفشویی جلوگیری کند، تجزیه یریع و کامل قرص در آب حتی آب سرد، همگی این موارد دلیل بر کیفیت قرص ظرفشویی می باشند.

زمان هایی هم هست که هزینه های بالایی صرف خرید ماشین ظرفشویی می شود اما بعد از شست وشو نتایج خوبی مشاهده نمی شود شاید به نظر مقصر ماشین قلمداد شود درحالی که این تصور اشتباه است و استفاده از قرص اصلو با کیفیت است که نتایج درخشانی برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد داشت .استفاده از هر برند معتبری می تواند بهترین انتخاب باشد به شرط آنکه از کارخانه های معتبر و سایت های معتبر خریداری گردد.

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی ایرانی

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی ایرانی قرص ظرفشویی با کیفیت کف کنترل شده ایی دارد و زیاد کف نمی کند، علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا به خاطر اینکه کف کمتری دارند در مرحله ابکشی زودتر آبکشی شده و نیازی به مصرف آب بیشتر نمی باشد . این نوع قرص ظروف شیشه و کریستال را با کیفیت مناسب بشویید. مواد شوینده مورد استفاده در ماشین های ظرفشویی و قرص ها معمولا” حاوی ترکیبات شیمایی هستند که به آنها سازنده گفته می شود. این مواد به حذف یون های کلسیم و منیزیم در آب در طول فرآیند شستشو ادامه می دهند.

ها، سیترات ها و پلی کربونات ها به کلیسیم و منیزیم می چسبند و آن ها را رسوب می دهند. قرص پس از نرم شدن با آب و وارد شدن به محل شستشو ، کار شستشوی ظروف را آغاز می کند. قرص ظرفشویی از مولکول هایی تشکیل شده که این موکل ها دارای یک سر قطبی و یک سر ناقطبی هستند. طرف قطبی این مولکول ها به آب و طرف ناقطبی به مولکول های چربی می چسبند و به این صورت باعث حذف این مولکول ها از روی سطوح می شوند.

ترکیبات قرص با چربی (روغن) واکنش می دهد و آن را به ذرات کوچکتر محلول درآب تبدیل می کنند سپس طی شستشو این مواد حذف می شوند. عملکرد و قابلیت هر قرص بسته به مدل های آن متفاوت است یک گروه از قرص ها تک کاربردی و گروه دیگر چند منظوره می باشند

تاثیر قرص ظرفشویی بر ظروف چرب

انواع قرص ظرفشویی و انواع شوینده های ظروف به طور مستقیم بر روی ظروف و ماشین ظرفشویی تاثیر مستقیم دارند. کدر شدن و خش برداشتن ظروف و یا جرم گرفت و رسوب گرفتن ماشین ظرفشویی ناشی از عملکرد قرص های بی کیفیت است. اگر مایل افزایش طول عمر ظروف و ماشین ظرفشویی خود هستید، حتما از قرص های ظرفشویی برند های معتبر به صورت حضوری و یا سفارش از طریق سایت های معتبر اقدام کنید.

تولید قرص ظرفشویی مرغوب: ویژگی های که باید قرص ظرفشویی داشته باشد عبارتند از: تمیز کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی، جرم زدایی. سفید کنندگی، خرد نشدن، کیفیت خوب، بسته بندی خوب و زیبا، براق کننده ظروف، تمیز کنندگی خوب وقوی، با کیفیت،بو نداره،له و روی بدنه ماشین ظرفشویی و ظروف بجا نمونه، پاک کنندگی خوب و در هنگام استفاده از آن به نمک نیازی نداشته باشد.

از جمله ویژگی های قرص های موجود در بازار عبارتند از: قدرت شستشوی فوق العاده و لکه بری بی نظیر، حاوی نمک ماشین ظرفشویی، دارای روکش حل شونده، محافظ ظروف نقره و استیل، محافظ ظروف شیشه ای، جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه ای، حاوی مواد جرم گیر دستگاه ماشین ظرفشویی، ، حاوی مایع جلادهنده یا مایع براق کننده ماشین ظرفشویی، غیرقابل نصف شدن و له شدن، در بدنه ماشین ظرفشویی باقی نماند و همچنین باعث ایجاد بوی نامطبوع روی ظروف و ماشین ظرفشویی نشود

ضدعفونی ظروف با قرص ظرفشویی باکیفیت

ضدعفونی ظروف با قرص ظرفشویی باکیفیت تولید قرص ظرفشویی با کیفیت: هر محصولی که در کارگاه ها و کارخانجات تولید می شود بایستی دارای کیفیت و قدرت رقابت با محصولات وارداتی مشابه و یا تولیدات داخلی را داشته باشد، حتی اگر ظروف بسیار کثیف باشند باید از یک قرص استفاده کرد بدین صورت که پس از خارج کردن قرص از بسته آن را درون جا قرصی ظرفشویی قرار داده و پس از فعال نمودن دکمه مربوط به فعال سازی قرص، می توان از آن برای شستشو استفاده نمود. بهتر است از قرص های که همزمان شامل قرص، جلادهنده و نمک در یک بسته هستندو قرص های سه کاره گفته می شوند؛

استفاده شود و اغلب روی بسته بندی آنها عبارت همه در یکی نوشته شده است، علت استفاده از نمک مقابله با سختی آب و محافظت ماشین ظرفشویی در برابر آهک می باشد در صورتی که از نمک استفاده نشود باعث کدر شدن ظرف ها می شود. همچنین باعث بهینه مصرف کردن آب و به دلیل کف کمتر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شوند و مقرون به صرفه بودن می باشد زیرا برخی از قرص ها قابلیت نصف شدن را دارند و بنابراین برای تعداد ظروف کمتر می توان یک نصفه قرص را مورد استفاده قرار داد؛حل شدن قرص در آب با دمایی زیر 50 درجه سانتی گراد صورت نمی گیرد بنابراین باید در هنگام استفاده دمای آب را بالا برد.

از جمله معایب این قرص ها می توان به خورنده بودن آنها توسط پوست بدن اشاره نمود زیرا شوینده ماشین ظرفشویی حاوی نمک های قلیایی خورنده هستند که باعث سوختگی می شود بهتر است در هنگام قرار دادن قرص در جا قرصی ماشین ظرفشویی از دستکش استفاده شود. آنزیم یک نوع کاتالیست بیولوژیکی است که باعث افزایش سرعت واکنش شیمیایی در موجودات زنده می شود؛

قیمت باورنکردنی قرص ظرفشویی مرغوب

اکثر آنزیم‌ها پروتئین ‌ها هستند؛ از دیر باز آنزیم ها به صورت طبیعی در مایع خمیر برای پخت نان و تخمیر مشروبات استفاده شده است، اکثر آنزیم ‌ها نقش بیولوژیکی دارند و برخی از آن ‌ها به صورت تجاری در پاک ‌کننده ‌های خانگی برای افزایش سرعت تجزیه ‌ی لکه ‌های چربی‌ یا نشاسته باقی مانده روی لباس ها یا ظروف و سطوح به کار می روند. آنزیم ها دارای انواع مختلفی هستند و برای کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله آنزیم های مورد استفاده در صنعت شوینده ها عبارتند از پروتئاز ها و آمیلاز می باشند، استفاده از پروتئازها برای حذف چربی ها در پاک کننده ‌های بیولوژیکی و آمیلاز در تجزیه باقی‌مانده‌ های نشاسته ‌ی به عنوان پاک‌کننده ‌ در قرص های ظرفشویی به کار می روند. برخی از شرکت ها و تولیدی ها قرص های ظرفشویی آنزیم دار را تولید نموده اند؛ قرص ماشین ظرفشویی آنزیم دار یکی از شوینده های متداول در ماشین ظرفشویی است و به نحوی است که فرآیند شستشوی ظروف را آسان تر و راحت تر می نماید؛

مرجع خرید ارزانترین قرص ظرفشویی

مرجع خرید ارزانترین قرص ظرفشویی علاوه بر نوع بسته بندی هر قرص در پوششی برای محافظت در برابر رطوبت و گرما قرار می گیرد و قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی این پوشش بجز پوشش های که در آب حل می شوند، را باید جدا کرد. نحوه ساخت این قرص ها طوری است که در تمامی آب ها و با انواع درجه سختی قابلیت استفاده را داشته باشند؛ در ایران برندهای مختلف قرض ظرفشویی موجود است و اغلب وارداتی هستند، از جمله این برند ها فینیش و فیری می باشند و برند ایرانی ناتار با رایحه یا بدون رایحه و به صورت قرص دو لایه حاوی ذرات فعال برای از بین سخت ترین لکه ها و نفوذ در سطح چربی ها و پاک کردن آنها از روی ظروف می باشد،

کیفیت عالی این برند باعث شده که توان رقابت با برند های وارداتی را دارا می باشد. از جمله کیفیت این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: حاوی مواد ضد بو برای جلوگیری از ایجاد بوی بد در هنگام استفاده روی ظروف و داخل دستگاه می باشند، استفاده از نمک ها و جرم گیر ها به مقدار زیادی کاهش می یابند، جزء مواد شیمی سبز به علت وجود آنزیم و سازگار با طبیعت و محیط زیست می باشند. بازار خرید قرص ظرفشویی ارزان این محصول را در اختیار همه قرار می دهد تا همه به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند.

خرید قرص ظرفشویی مرغوب بسیار راحت است. عرضه مستقیم قرص ظرفشویی بسیار راحت است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما