تولید کنندگان مایع جرم گیر ۱۰ لیتری

آیا برای شما هم پیش آمده که سرامیک آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی، بعد مدتی لک و تیره شده باشد و هر چقدر تلاش کردید و از انواع مواد برای پاک کردن آنها استفاده کردید باز می بینید پاک نشدند و حسابی ناامید شده اید؟

 

گاهی خانومهای خانه دار برای رهایی ازاین مشکل، تعویض سرامیک را پیشنهاد می کنند اما دست نگه دارید ما راهکاری را به شما معرفی می کنیم که تا حدی بتوانید این مسئله را برطرف کنید.

 

 

تولید کنندگان مایع جرم گیر 10 لیتری

باکیفیت ترین انواع مایع جرم گیر خانگی کدامند؟

در کنار محصولاتی که انسان از آن برای تمیز و ضدعفونی کردن انواع ابزارهای مورد استفاده، بهره می گیرد مایع جرم گیر با کیفیت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

تولید مایع جرم گیر خانگی کمک شایانی به خانومهای خانه دار می کند چراکه همیشه دغدغه پاکیزگی و بهداشت را دارند. ولی آنچه که مهمتر می نماید این است که مایع جرم گیری که برای سطح و کف سرامیک کاربرد دارد علاوه برکیفیت مطلوب در ضدعفونی و پاک کنندگی، باعث خرابی و خوردگی سطح نشود.

 

امروزه مایع جرم گیر، جایگزین جوهرنمک و جرم برهای بودار گذشته شده است جرم گیر در گذشته از جوهرنمک و کلر ترکیب شده بود و بوی تندی داشت اما این محلول بی بو و بی رنگ است و رسوب و جرمهای سخت را از بین می برد.

 

جرم گیر به انواع مختلف موجود است:

  1.  جرم گیرهای مخصوص سطوح مثل: انواع سنگ، سرامیک ، کفپوش، کاشی، موزائیک، پارکت و سیمان
  2. جرم گیر شیرآلات که شامل شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد.
  3. جرم گیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی که پس از استفاده از آنها، بعد از گذشت مدتی تقریبا دو ماه، برای رسوب زدایی باید از مایع جرم گیر مخصوص آن استفاده کنیم.
  4. توجه داشته باشید که هرگز جرم گیر را با هیچ شوینده ی دیگری مخلوط نکنید. بارها دیده شده که خانومها برای اثرپذیری بیشتر جرم گیر را با شوینده دیگر ترکیب کردند و آسیبهای جبران ناپذیری به ریه و دستگاه تنفس خود وارد کردند چرا که ترکیب جرم گیر با محلول دیگر بسیار خطرناک است و تولید گاز سمی می کند که برای سلامتی بسیارمضر است.

 

نکته حائزاهمیت دیگر اینکه همیشه بعد از گذشت مدت زمانی، برای جلوگیری از رسوبهای سخت، حتما از مایع جرم گیر استفاده کنید تا رسوبها ، کهنه و قدیمی نشوند زیرا از بین بردن آنها کار بسیار دشواری است.

باکیفیت ترین انواع مایع جرم گیر خانگی کدامند؟

۳ مورد از مزایای مایع جرم گیر شیرآلات

یکی دیگر از معضلات بانوان خانه دار ، تمیزکردن رسوبات و جرم روی شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد خصوصا که خانمها به شیرالات آشپزخانه به واسطه در معرض دید بودن و رعایت بهداشت خیلی حساسند، چرا که همیشه ذراتی در آنجا پیدا می شود که باعث رشد میکروبها می شود و سلامتی ما را به خطر می اندازد برای جلوگیری از آن باید هر چند وقت یکبار ضدعفونی شوند.

 

اما تمیز کردن و برق انداختن شیرالات، کار سخت و طاقت فرسایی است و مدت زمان زیادی ، وقت می برد. اگر دقت کرده باشید همیشه شیرآلات مخصوص آب گرم، رسوب بیشتری دارد زیرا املاح آب بر اثر گرم شدن، به دیواره می چسبد و باعث ایجاد رسوب و جرم می شود. حتما شما هم حین استفاده از آب گرم تکه های کرم رنگ را گاهی در آن مشاهده کردید. برای رفع این مشکل، مایع جرم گیر شیرآلات بهترین گزینه است.

 

مایع جرم گیری مناسبتر است که بوی تند و آزاردهنده نداشته باشد تا موقع استفاده به دستگاه تنفسی ما آسیب نرساند و ضمن دارا بودن قدرت پاک کنندگی بالا به شیرآلات خش و آسیبی نرسد.

 

3 مورد از مزایای مایع جرم گیر شیرآلات

۵ ویژگی مهم مایع جرم گیر ماشین لباسشویی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و اختراع ماشین آلات کنونی باعث شده است به جای انسان، وظیفه ی انجام بعضی کارها به دستگاههای ساخت بشر سپرده شود. یکی از این ماشینهای اختراع انسان مدرن، ماشین ظرفشویی برای شستن ظرف و ماشین لباسشویی است که تقریبا در همه ی خانه ها موجود است و در اکثر ایام هفته برای شستشوی البسه، روشن می شود و از دستگاههای ضروری و موردنیاز بشر می باشد.

 

ماشین لباسشویی با گذر زمان و بسته به نوع آب مصرفی و میزان جرم و سختی آب، نیاز به پاک کنندگی پیدا می کند و راه حل رفع این مشکل، تنها استفاده از نوعی جرم گیر مخصوص این کار به نام مایع جرم گیر ماشین لباسشویی است.

 

اگر پس از مدت زمانی که از ماشین استفاده کردید و از مایع جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نکنید به مرور کارایی خود را از دست می دهد. پس توصیه می کنیم برای جلوگیری از این مسئله حتما از این مایع برای رسوب زدایی استفاده کنید.

 

استفاده از مایع جرم گیر ماشین لباسشویی سبب می شود که دستگاه بو نگیرد و لباسها تمیز شسته شوند، قطعات دستگاه فرسوده نشود و المنت یا سنسور آبکشی آسیب نبیند و در آخر باعث عمرطولانی و عملکرد خوب دستگاه باشد تا سالیان طولانی بتوانید از دستگاه استفاده کنید.

 

 

5 ویژگی مهم مایع جرم گیر ماشین لباسشویی

صادرات انواع مایع جرم گیر ۱۰ لیتری

مایع جرم گیر ۱۰ لیتری مایع منحصر به فردی است و به علت غلظت بالا باید با آب ترکیب شود تا سطوح را براق و درخشنده کند. عرضه ی عمده و آنلاین این محصول با کیفیت، به علت اینکه فروش به صورت بی واسطه و مستقیم انجام می گیرد سبب می شود که محصول، با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

 

در حوزه ی صادرات مایع جرم گیر به علت تحریمهای موجود و ناموفق بودن تجار ایرانی در امر بازاریابی، سبب شده که کشورهایی مثل چین و ترکیه از ایران پیشی بگیرند و مواد شوینده را به عراق و افغانستان صادر کنند.شرکتهای ایرانی برای موفقیت در این راه و بهبود شرایط، باید به موارد زیر توجه داشته باشند:

• مکانی مناسب برای توزیع و پخش

• بسته بندی زیبا و مناسب

• تبلیغات کارآمد و موثر

• سرمایه گذاری با بازرگانان عراقی

 

هم اکنون تنها مشکل سرراه ما تحریم و موانع مربوط به آن می باشد. امیدواریم که به زودی این تحریمها برداشته شوند و در این راه به موفقیت چشمگیری برسیم. چون همه مواد موردنیاز برای تولید مواد شوینده در کشور موجود است .اگر مشکل تحریم حل شود درآمد ملی کشور افزایش می یابد.

 

مایع جرم گیر ۱۰ لیتری به علت غلظت بالا و قدرت لکه بری بالا، بهترین گزینه برای نابودی رسوب می باشد مایع جرم گیری است که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید. شما می توانید برای کسب طلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید‌.

 

صادرات انواع مایع جرم گیر 10 لیتری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما