خرید عمده پودر دستی حاوی آنزیم درجه یک

یکی از قدیمی‌ترین انواع شوینده های موجود در بازار پودر دستی می باشد که از قدرت کف کنندگی بسیار بالایی برخوردار است.

نوع آنزیم دار این محصول در سال های اخیر به بازار عرضه شده است که خاصیت پاک کنندگی این پودر را افزایش داده است.

خرید عمده پودر دستی حاوی آنزیم درجه یک از فروشنده این محصول با قیمت مناسب انجام می شود و خریداران می توانند در کوتاه ترین زمان سفارش خرید آن را با قیمت مناسب انجام دهند.

خرید عمده پودر دستی حاوی آنزیم درجه یک

مراحل تولید پودر دستی حاوی آنزیم

مراحل تولید پودر دستی حاوی آنزیم پودر دستی باعث پراکنده سازی چرک و چربی از لباس ها شده و همچنین از نشت مجدد آنها بر روی لباس جلوگیری می نمایند. این پودر می تواند حتی از تشکیل رسوبات معدنی مختلف بر روی سطح لباس های گوناگون جلوگیری کند.

خط تولید این پودر می‌تواند به صورت مجزا در کارخانه وجود داشته باشد و در هر ساعت از یک تا چندین تن پودر تولید کند. برای تولید این پودر معمولاً یکسری مواد جامد از قبیل کربنات سدیم، زئولیت، پنتازودیم، نمک گلوبر و بسیاری از ترکیبات دیگر مورد نیاز است که باید به اندازه دقیق و طبق فرمول مشخصی با همدیگر در میکسر های مجهز مخلوط شوند.

هر یک از آنزیم های مورد استفاده در تولید پودر دستی حاوی آنزیم به صورت جداگانه تولید و در بازار موجود هستند که از جمله آنها می ‌توان به آنزیم پروتئاز، لیپاز، آمیلاز و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. این آنزیم ها نیز به تدریج و در مقادیر مشخص به میکسر حاوی مواد اولیه اضافه می ‌شوند تا به صورت همزمان در سراسر پودر توزیع گردند و حجم های کوچک پودر دستی قابل عرضه به بازار حاوی مقادیر یکسانی از این آنزیم ها باشند.

در مرحله بعدی تهیه پودر دستی آنزیم دار ترکیبات خوشبو کننده و بافر های مخصوص برای ایجاد خاصیت درخشندگی در لباس‌ها به این میکسر اضافه می ‌شود که این مسئله می‌تواند بر قیمت پودر دستی تاثیر داشته باشد.

در نهایت پودر دستی در انتهای خط تولید در حجم های مشخص در بسته بندی های ویژه قرار می گیرد و به بازار عرضه می شود.

قیمت پودر دستی حاوی آنزیم

قیمت پودر دستی حاوی آنزیم

قیمت پودر آنزیم دار دستی نسبت به نوع بدون آنزیم آن بیشتر است زیرا آنزیم های به کار رفته در آن باعث بالا رفتن قیمت محصول می‌ شوند و هر یک به صورت جداگانه به پودر دستی اضافه می گردند.

برای اطلاع از قیمت این پودر دستی می توان با فروشنده این محصول به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و اطلاعات لازم در مورد آنزیم های موجود در این پودر دستی و قیمت روز آن را به دست آورد.

سفارش از طریق همین وب سایت نیز ممکن است و کلیه اطلاعات مورد نیاز در مورد این پودر دستی حاوی آنزیم را می توان از این وب سایت به دست آورد.

سفارش این محصول به صورت عمده پذیرفته می‌شود و سفارش های عمده از نظر قیمتی ارزان تر خواهند بود تا خریداران بتوانند از تجارت سود بیشتری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما