سایت فروش مایع ظرفشویی غلیظ 750 گرمی

امروزه از انواع مایع ظرفشویی برای شستن ظروف گوناگون استفاده می شود. این مایع قادر به از بین بردن هر گونه چربی و ماده اضافی از روی ظروف می باشد. کارآیی مایع ظرفشویی غلیظ 750 گرمی بیشتر در منازل می باشد. اوزان بالاتر آن جهت استفاده در رستوران ها مناسبت تر است. سایت فروش این محصول صنعتی در این مرکز فعال بوده و آماده پاسخگویی به شما مشتریان گراتقدر می باشد.

سایت فروش مایع ظرفشویی غلیظ 750 گرمی

تاریخچه پیدایش انواع مایع ظرفشویی

تاریخچه پیدایش انواع مایع ظرفشویی در گذشته بیشتر از مایعاتی مانند آب برای شستن ظرف استفاده می شد اما این مایع به تنهایی نمی تواند چربی های موجود در سطح ظروف را پاک کند و برای این کار نیاز به یک پاک کننده و حلال قوی دارد.

نخستین مایع ظرفشویی از چربی های حیوانی ساخته شد و بوی ناخوشایندی داشت. به مرور زمان استفاده از مواد عطری در هنگام ساختن مایع ظرفشویی رواج پیدا کرد و امروزه بیشتر مایع های ظرفشویی و مواد بهداشتی معطر می باشند.

تا کنون مواد مختلفی برای پاکیزه نمودن ظروف استفاده شده است که برخی از آنها شامل ژل، پودر و قرص می باشند. عملکرد این مواد تا حدودی با یکدیگر متفاوت بوده و قدرت پاک کنندگی آنها یکسان نیست.

مواد اولیه ای که برای تولید انواع مایع ظرفشویی استفاده می شود عموما به شرح زیر است:

  • انواع آنزیم ها
  • انواع پروتئین ها
  • مواد سفید کننده
  • مواد معطر
  • اسانس های مختلف
  • سورفاکتانت

استفاده از آنزیم ها در هنگام فرآوری این دسته از محصولات بهداشتی ضروری بوده زیرا می توانند علاوه بر افزایش توان پاک کنندگی محصول، کیفیت محصول فرآوری شده را نیز افزایش دهند.

سورفاکتانت های موجود در محصول ممکن است منجر به بروز حساسیت های پوستی برای برخی از افراد شوند. این افراد می بایست مایع های ظرفشویی بدون سورفاکتانت را تهیه کنند.

امروزه با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، محصولات بهداشتی ساخته شده دارای مواد نرم کننده بوده و با استفاده از آنها دیگر نیازی به خرید کرم مرطوب کننده نخواهید داشت.

قیمت مایع ظرفشویی غلیظ در بازار تبریز

قیمت مایع ظرفشویی غلیظ در بازار تبریز قیمت مایع ظرفشویی عموما تابع عوامل مختلفی مانند کیفیت، حجم و مواد به کار رفته در آن می باشد.

مشتریان می توانند به صورت عمده و یا جزئی خرید خود را انجام دهند. شما می توانید حجم بالایی از این محصول را با قیمت مناسب تهیه کرده و در هزینه های جانبی صرفه جویی کنید.

برای اطلاع از قیمت روز مایع ظرفشویی، می بایست به لیست قیمت جدید مراجعه کنید.

کارشناسان فروش این مجموعه می توانند مشتریان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و به سوالات مختلف آنها پاسخ دهند. شما می توانید پس از ارتباط گرفتن با آنها، سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما