سفارش بهترین مایع ظرفشویی غلیظ

کمتر از سه دهه است که استفاده از انواع مایع های ظرفشویی در کشور ما رایج شده است. قبل از آن بسیاری از افراد از ترکیبات قلیایی مانند خاکستر و پودر آجر برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ظروف خود استفاده می کردند که معایب و مضرات ایران نیز به دنبال داشت، اما امروزه این تمیز کننده های سنتی جای خود را به مایع ظرفشویی داده اند. بسیاری از افراد برای سفارش بهترین مایع ظرفشویی غلیظ به دنبال منابع و مرکز خرید مایع ظرفشویی معتبر می گردند.

سفارش بهترین مایع ظرفشویی غلیظ

آشنایی بیشتر با مایع ظرفشویی غلیظ

آشنایی بیشتر با مایع ظرفشویی غلیظ مایع ظرفشویی یک ماده بسیار تمیز کننده با فرمولاسیون مخصوص به خود است که موجب از بین رفتن تمام چربی ها و ذرات غذای موجود بر روی ظروف می شود. بسیاری از تولید کنندگان مایع ظرفشویی این محصول را در درجات کیفی متنوعی تولید و روانه بازار می‌ کنند.

کیفیت مایع ظرفشویی با غلظت آن رابطه ای مستقیم دارد. هر چقدر که غلظت مایع ظرفشویی بیشتر باشد از کیفیت بیشتری نیز برخوردار است. زیرا در صورت استفاده از مایع غلیظ مقدار و حجم کمتری از آن برای شست و شو نیاز خواهد بود و صرفه اقتصادی بسیار خوبی خواهد داشت. برعکس مواد شوینده رقیق در هر مرخله شستشو حجم زیادی از آن ها مصرف شده و خیلی زود تمام می شوند‌. این مواد از لحاظ اقتصادی و کیفیتی اصلا مناسب نیستند.

البته ذکر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که هر چقدر که غلظت یک مایع بیشتر باشد قطعا قدرت پاک کنندگی آن نیز بیشتر خواهد بود، زیرا مقدار بیشتری از فرمول ها و مواد پاک کننده در حجم مشخصی از مایع غلیظ نسبت به مایع رقیق وجود خواهد داشت و استفاده از آن ها موجب تمیز تر شدن ظروف چرب و کثیف می شود.

انواع مواد شوینده به خصوص مواد شوینده که برای شستن ظروف به کار برده می شوند از جنس مواد قلیایی هستند. موادی که ph آن ها کمتر از ۷ باشد در دسته مواد اسیدی و موادی که ph آن ها بیش از ۷ باشد در دسته مواد قلیایی جای می گیرند. هر چقدر که خاصیت قلیایی بودن مواد بیشتر باشد خاصیت پاک‌ کنندگی آن ها نیز بیشتر خواهد بود.

البته قلیایی بودن زیاد از حد این مواد نیز موجب ایجاد برخی آسیب ها و حساسیت های پوستی برای پوست دست می شود. به همین دلیل تولید کنندگانی که به دنبال تولید مایع ظرفشویی مرغوب هستند به حفظ تعادل قلیایی محصول خود درعین وجود خاصیت پاک‌ کنندگی خوب آن نیز توجه می کنند.

بررسی عملکرد مایع ظرفشویی قوی

بررسی عملکرد مایع ظرفشویی قوی یک مایع ظرفشویی قوی تاثیری بسیار عالی برای از بین بردن چربی ها و ذرات ریز غذاهایی که به ظروف چسبیده شده اند خواهد داشت. شما نیز برای دستیابی به نتیجه بهتر باید اصول صحیح شست و شوی ظروف را نیز بدانید. برای اینکه مایع مورد استفاده شما عملکرد بهتری داشته باشد ظروف خود را در حالت استاندارد شستشو بدهید؛

  • بسیاری از خانم‌ ها برای شستشوی ظروف مقداری از مایع ظرفشویی را روی اسکاچ ریخته و سپس اقدام به کف مال کردن ظروف می‌ کنند و سپس بعد از اتمام مایع روی اسکاچ مجددا این عمل را تکرار می کنند تا تمام ظروف شسته شوند.
  • این روش شستن اصلا توصیه نمی‌شود و روش استانداردی نیست. زیرا هم موجب مصرف زیاد مایع می شود و هم اینکه بهتر است هیچ نوع مایع ظرفشویی را تا این حد مستقیم به سطح ظروف آشپزخانه خود تماس ندهید. زیرا اگر به صورت کامل از روی ظروف پاک نشوند در استفاده های بعدی بر روی سطح ظروف باقی مانده و وارد بدن شما خواهند شد.
  • بهترین روش شستشوی ظروف کثیف این است که داخل سینک ظرفشویی خود را پر از آب کنید و تنها چند قطره است مایع را درون آب حل کنید‌.
  • در قدم بعدی ظروف کثیف خود را در آن آب بخیسانید و اجازه بدهید چند دقیقه در آن باقی بمانند.
  • بعد با یک اسکاج تمیز اقدام به تمیز کردن ظروف نمایید و پس از اتمام کار ظرف ها را به صورت کامل با آب گرم آبکشی کنید.
  • اگر مایع ظرفشویی مورد استفاده شما از نوع غلیظ است بهتر است به استفاده از چند قطره آن بسنده کنید. اما اگر نوع رقیق آن استفاده می کنید قطعا می بایست میزان مصرف خود را نیز بیشتر کنید تا ظروف چرب و کثیف شما کاملا پاک و تمیز شوند. چربی ظروف باید با نسبت مایع مورد استفاده رابطه مستقیم داشته باشد. هرچهظروف چرب تر باشند به نسبت از مایع بیشتری استفاده کنید.

تاثیر مایع ظرفشویی بر ذرات چربی

تاثیر مایع ظرفشویی بر ذرات چربی شاید تا به حال این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که مواد شوینده ای که برای شستشوی انواع ظروف کثیف مورد استفاده قرار می گیرند چگونه چربی ها را در خود حل کرده و موجب تمیز شدن ظروف چرب شما می شوند. اگر دوست دارید جواب سوال خود را بدانید ما در ادامه در مورد آن صحبت کرده ایم؛

  • انواع مواد شوینده ای که برای شستشوی ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند در هر درجه کیفی که باشند از موادی تشکیل شده اند که موجب شکستن پیوند های چربی بر روی سطح ظروف چرب می شوند‌.
  • الکل ها یکی از ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این مواد هستند که در چربی زدایی بسیار موثر عمل می کنند. همچنین مواد تشکیل دهنده این شوینده ها از نوعی مواد آب گریز تشکیل شده اند. مواد آب گریز به صورت موثری وارد چربی‌ های موجود در سطح ظروف می‌ شوند و آن ها را تکه تکه کرده و به ذرات بسیار ریزی تبدیل می کنند.
  • پس از اینکه این چربی ها به ذرات ریزی تبدیل شوند دیگر در برابر آب غیر قابل نفوذ نیستند و به راحتی و بدون مقاومت توسط آب شسته شده و از بین می روند.
  • تاثیری که این قبیل شوینده‌ ها برای از بین بردن چربی روی ظروف دارند قطعا بر روی چربی دست هم عمل می‌ کند. هرچند که در انواع مایع های ظرفشویی از مواد ضد حساسیت نیز استفاده می‌شود و تلاش شده است تا در حد امکان از آسیب به دست ها جلوگیری موثر به عمل آید، ولی در نهایت امکان اینکه در طولانی مدت استفاده از آن ها بدون دستکش، دست‌ های شما دچار خشکی و پوسته پوسته شدن بشوند وجود خواهد داشت.

تاثیر مایع ضد حساسیت بر پوست دست

تاثیر مایع ضد حساسیت بر پوست دست مواد شوینده ای که برای شستشوی دست و ظروف مورد استفاده قرار می گیرند با یکدیگر متفاوت هستند. به عبارتی شما نمی توانید از مایع دستشویی برای شستشوی ظروف خود استفاده کنید و آن نیز به دلیل وجود مواد نرم کننده برای پوست دست است.

زیرا در انواع مایع های دستشویی بسیاری از مواد نرم کننده مانند، گلیسیرین ها و کرم های مرطوب کننده استفاده می شوند تا از آسیب به پوست و خشک شدن آن جلوگیری شود. این مواد اجازه تمیز شدن و از بین رفتن چربی های روی سطح ظروف را نمی دهند.

پس در نتیجه در انواع مایع های ظرفشویی مقدار بسیار کمتری از این مواد استفاده می شود. هرچند که استفاده از مواد ضد حساسیت و نرم کننده در شوینده هایی که برای شستشوی ظروف استفاده می شوند کمتر است ولی اینطور نیست که از آن ها اصلا استفاده نشود، بلکه به میزان استاندارد از این ترکیبات در ساخت این قبیل شوینده ها استفاده می شود.

استفاده از آن ها موجب می شود تا آسیب های کمتری به پوست وارد شود و پوست دست کمتر در معرض پوسته پوست شدن و خشک شدن قرار بگیرد. هرچند که این ترکیبات در بسیاری از شوینده ظروف استفاده می‌ شود ولی بهتر است برای استفاده از آن ها از دستکش استفاده شود تا در طولانی مدت دست ها متوجه آسیب و خشک شدگی نشوند.

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی چیست؟

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی چیست؟ در اصل تمام کارخانجات و شرکت هایی که اقدام به تولید انواع شوینده ها می کنند فرمول های خاص خود را برای تولید آن دارند. اما در کل ترکیبات اصلی انواع مایع های ظرفشویی را می توان به موارد زیر دسته بندی و خلاصه کرد؛

  1. ماده اصلی که ترکیبات این شوینده ها را تشکیل می دهند از نوع قلیایی هستند و منجر به شکسته شدن پیوند بین چربی ها و حل شدن آنها در آب می شوند. این ترکیبات توسط فرمول هایی که هر یک از شرکت‌های تولید کننده ارائه داده می شوند می توانند متفاوت باشند، اما همه آن ها طبق یک مسیر عمل می کنند و فقط کیفیت و شدت عملکرد آن ها با یکدیگر متفاوت است.
  2. در اصل در تمامی مواد شوینده ای که مخصوص شستشوی ظروف آشپزخانه هستند از سود سوز آور نیز استفاده زیادی می شود.
  3. استفاده از موادی مانند اسید سولفونیک و تگزاپن نیز در تمامی مایع های ظرفشویی رایج است و تقریبا تمام کارخانه های تولید کننده آن از این مواد استفاده می کنند.
  4. ترکیبات دیگری که در تولید این محصول استفاده می شود را می توان جزو ترکیب های ضد حساسیت معرفی نمود. تقریبا تمامی این شوینده ها دارای ترکیباتی هستند که منجر به عدم حساسیت زایی آن ها برای دست انسان می شوند.
  5. نگهدارنده هایی که برای طولانی تر کردن زمان ماندگاری انواع شوینده ها استفاده می شوند نیز یکی از ترکیبات مهم و اساسی این محصولات هستند. بسیاری از نگهدارنده ها موجب آسیب زیاد به بدن و دست انسان می شوند که توسط استانداردهای جهانی استفاده از آن ها تقریبا ممنوع شده است و دیگر کمتر کسانی از آن ها استفاده می کنند.
  6. رنگ و اسانس نیز جزو ترکیبات اصلی تشکیل دهنده انواع مایع های ظرفشویی به حساب می آیند. بسیاری از واحد های تولید کننده این محصول اقدام به افزودن اسانس هایی برای خوشبو شدن مایع تولید شده توسط خود نموده اند.
  7. این مسئله جای چالش دارد و برخی از کارشناسان مخالف افزودن رنگ و اسانس به این محصول هستند. آن ها اعتقاد دارند که امکان دارد این رنگ‌ ها و اسانس ها بر روی سطوح ظروف باقی بمانند و پس از مصرف مجدد غذا توسط آن ظروف به بدن منتقل شوند.

مرجع خرید مایع ظرفشویی ارزان قیمت

مرجع خرید مایع ظرفشویی ارزان قیمت قطعا تمامی افراد به دنبال خرید مایع ظرفشویی ارزان و در عین حال باکیفیت هستند. برای اینکه این دو فاکتور کنار هم جمع شوند بهتر است قبل از اینکه نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کنید نسبت به معتبر بودن برند و فروشگاه عرضه کننده آن نیز مطمئن شوید.

برخی از فرمول هایی که در گذشته برای ساخت مایع ظرفشویی مورد استفاده قرار می گرفته اند امروز منسوخ شده اند. نگهدارنده هایی که در گذشته برای نگهداری طولانی مدت این شوینده ها استفاده می شدند برای بدن انسان بسیار مضر بودند و بر روی ظروف باقی می ماندند.

امروزه جایگزین های بهتر و بی ضررتری برای آن ها پیشنهاد شده اند و بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها از این جایگزین استفاده می کنند. اما همچنان افراد سود جویی هستند که به دلیل ارزان قیمت تر بودن نگهدارنده های منسوخ شده از آن ها استفاده کرده و سود بیشتری را نصیب خود می کنند.

بنابراین برای خرید نوع ارزان و با کیفیت این محصول دقت بیشتری به خرج بدهید، و قبل از خرید بیشتر تحقیق کنید تا بتوانید یک مایع خوب در درجه کیفی بالا و با قیمت مناسب خریداری نمایید، و از ایجاد آسیب به بدن خود و خانواده خود جلوگیری موثری به عمل آورید.

فروشنده مایع ظرفشویی درجه یک

فروشنده مایع ظرفشویی درجه یک بسیاری از واحدهایی که تحت عنوان فروشنده بهترین مایع ظرفشویی در حال فعالیت هستند اقدام به فروش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده اند. فروش عمده مایع‌ ظرفشویی نیز یکی از هدف های کاری است که بسیاری از شرکت های توزیع کننده آن به صورت موثری پیش می گیرند و اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده و در حجم های بالا می کنند.

همچنین شرکت های فروش بسیاری نیز اقدام به عرضه مستقیم مایع ظرفشویی نموده اند که این مسئله به نفع خریداران است. مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را بدون دخالت واسطه ها خریداری نمایند و این مسئله موجب پرداخت هزینه کمتر توسط آن ها می شود‌. خرید مستقیم و بی واسطه، به علاوه خرید عمده و همچنین خرید غیر حضوری سه مورد مثبت هستند که در راستای کاهش هزینه های شما برای خرید یک محصول عالی و درجه یک کنار هم جمع شده اند.

ما نیز به عنوان به عنوان یکی از فروشندگان نوع درجه یک و با کیفیت این محصول اقدام به فروش آن به صورت مستقیم و غیر حضوری نموده ایم. شما می توانید در منزل خود بنشینید و بدون اینکه زمانی برای رفت و آمد به فروشگاه صرف کنید به آسانی و بدون اتلاف وقت محصول خود را خریداری نمایید.

همچنین محصولات موجود در فروشگاه ما دارای کیفیتی کاملا تضمینی هستند و قطعا شما از خرید خود خرسند و راضی خواهید بود. خرید مستقیم و بدون واسطه نیز یک امتیاز دیگر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی ما می توانید از آن بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما