سفارش پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی

سفارش پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی توسط مصرف کنندگان شخصی و کسانی که فروش عمده و خرده آن مشغول اند انجام می شود و به دلیل ضد حساسیت بودن آن نسبت به نمونه های معمولی پودر  لباسشویی خرید آن رونق فراوانی دارد. پودر لباسشویی نوعی محصول پاک کننده و شوینده می باشد که برای شستن انواع البسه ها کاربرد دارد. 

سفارش پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی

مشخصات پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی

مشخصات پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی

مشخصات پودر لباسشویی ضد حساسیت 1500 گرمی شامل گزینه های زیر می شوند :

  • به دلیل ساختار آن ضد حساسیت می باشد و هنگام تماس با پوست دست هیچ گونه خشکی و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند.
  • قدرت چرک زدایی منحصر به فردی دارد و می تواند سخت ترین آلودگی و چربی ها را از بین ببرد به همین دلیل کسانی که به واسطه شغل لباس های آن روغنی و چرب می شود به راحتی با این محصول شوینده می توانند آن را تمیز کنند.
  • ساختار ضد حساسیت بودن آن باعث شده خاصیت نرم کنندگی پیدا کنند و هنگام تماس با دست پوست را نرم کنند همچنین این باعث شده البسه ها نرم و لطیف شوند و بتوان به راحتی آن را اتو کرد.
  • باعث ثابت ماندن رنگ لباس ها می شوند و با شستن زیاد آن ها دچار تغییر رنگ نمی شوند.
  • سخت ترین لکه ها را از بین می برد به همین دلیل می توان به جای ماده سفید کننده از این محصول برای شستن البسه های سفید استفاده می شود.
  • با وجود این که قدرت تمیز کنندگی بالای دارد ولی به هیچ عنوان باعث پوسیده شدن لباس ها نمی شود.

شرکت تولید پودر لباسشویی ضد حساسیت

شرکت تولید پودر لباسشویی ضد حساسیت

شرکت تولید پودر لباسشویی ضد حساسیت با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین فرمولاسیون سعی می کند محصولی باکیفیتی را در دسترس مشتریان بگذارد، علاوه بر با کاهش هزینه های تولید و بهره وری درست تلاش می کند با حداقل قیمت آن را در اختیار خریداران قرار دهد.

نه تنها برای شستن لباس ها می توان از این محصول شوینده استفاده کرد بلکه برای شستن انواع ملحفه ها، فرش ها، موکت ها و روفرشی ها هم می توان از آن استفاده کرد به همین دلیل تولید آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

این محصول به راحتی در آب حل می شود به همین دلیل می توان البسه های تیره را با آن شست بدون این که لکه سفیدی روی آن ها باقی بماند که این باعث شده با حل کردن آن در آب بتوان سرامیک های حمام و سرویس بهداشتی را با آن شست و تمیز کرد.

پودر لباسشویی ضد حساسیت دارای کف کنترل شده می باشد به همین دلیل در هنگام شستن لباس ها با ماشین لباسشویی هیچ گونه مشکلی برای آن ایجاد نمی کند و شرکت پودر لباسشویی با استفاده از مواد اولیه مناسب سعی می کند کف آن را متعادل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما