شرکت بازرگانی پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه

شرکت بازرگانی پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه انواع برند های معتبر را با قیمت درب کارخانه به صورت آنلاین در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند به راحتی برند مورد نظرشان را خریداری کنند. پودر لباسشویی قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالایی دارد و سخت ترین چرک ها و لکه های روی لباس را از بین می برد و می تواند انواع البسه ها را درخشان و نو کند.

شرکت بازرگانی پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه

مشخصات پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه

مشخصات پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه

مشخصات پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه شامل گزینه های زیر می شوند: بدون بلیج (سفید کننده) می باشد به همین دلیل هیچ گونه آسیبی به رنگ لباس وارد نمی کند. همچنین به دلیل ترکیبات و آنزیم های خاصی که دارد باعث ثابت ماندن رنگ لباس می شود و از رنگ دادن البسه ها هنگام شست و شو جلوگیری می نماید.

پودر های لباسشویی دارای آلکیل بنزن سولفونات می باشند به همین دلیل سخت ترین لکه ها مانند لکه گِل، روغن و لکه خاک را از بین می برند و در انواع مختلفی تولید می شوند که ما در زیر به آن ها اشاره ایی گذرا کرده ایم:

  • پودر لباسشویی لباس رنگی: این نمونه پودر به دلیل ساختار شیمیایی خاصی که دارد نه تنها لکه های روی البسه های رنگی را از بین می برد بلکه باعث درخشندگی لباس ها می شود بدون این که تغییری روی رنگ ها آن ها ایجاد شود علاوه بر این ها باعث پوسیدگی البسه ها هم نمی گردد در هنگام خرید این نمونه پودر باید عبارت پودر لباسشویی مخصوص لباس های رنگی روی بسته بندی درج شده باشد یکی دیگر از مزیت های این نمونه محصول این می باشد که در هنگام شستن از رنگ دادن لباس ها جلوگیری خواهد کرد.
  • پودر لباسشویی لباس مشکی: این نمونه پودر مخصوص لباس های تیره و مشکی می باشد و هیچ گونه لکه سفیدی روی پارچه های مشکی و تیره ایجاد نمی کند و قدرت لکه بری و پاک کنندگی مناسبی دارد و از بور شدن لباس های تیره و مشکی جلوگیری می نماید.
  • پودر لباسشویی لباس سفید: باعث سفید و درخشان شدن رنگ سفید پارچه می شود و شما با استفاده از این نمونه پودر می توانید از چرک مرده شدن، کدر شدن و زرد شدن رنگ لباس سفید خود جلوگیری کنید و در هنگام خرید باید روی پودر عبارت مخصوص لباس سفید درج شده باشد تا شما بتوانید به راحتی آن را تشخیص دهید.

از پودر لباسشویی در شستشوی دستی استفاده نکنید

از پودر لباسشویی در شستشوی دستی استفاده نکنید

از پودر لباسشویی برای شست و شوی دستی لباس ها نباید استفاده کنید چون اولا این پودر ها باعث خشک شدن پوست دست می شوند و دوما کف زیادی ندارند چون مخصوص شست و شوی لباس ها با ماشین لباسشویی می باشند و کف پایینی دارند تا کف ها وارد قطعات ماشین لباسشویی نشوند و به ماشین آسیبی وارد نگردد.

برای شست و شویی دستی باید از پودر رختشویی دستی استفاده کنید چون این نوع پودر ها حاوی مواد نرم کننده و ضد حساسیت می باشند و به پوست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند و کف فراوانی هم دارند و حساسیت پوستی و آلرژی ایجاد نمی کنند.

فروش ویژه پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه

فروش ویژه پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه فروش ویژه پودر لباسشویی محافظ رنگ پارچه به این معنی می باشد که محصول با بهترین کیفیت و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود که این می تواند هر خریداری را مجذوب کند مزیت های استفاده از پودر لباسشویی باعث شده خرید آن بازار پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • کیفیت شستشویی بالای دارد و قادر است سخت ترین لکه ها را از بین ببرد و همین باعث شده خرید انواع پودر لباسشویی افزایش یابد.
  • با استفاده از پیشرفته ترین و علمی ترین فرمولاسیون ساخته شده است.
  • در ساخت پودر لباسشویی ایرانی از کلرید سدیم کمی استفاده می شود که این باعث شده آنزیم ها بهتر عمل کنند و شما بتوانید با حجم کمی از پودر لباسشویی لباس های بیشتری را بشویید.
  • به بافت و رنگ لباس هیچ گونه آسیبی نمی رساند.
  • بسته بندی کاغذی آن باعث شده برای محیط زیست هیچ گونه خطری نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما