شرکت تولید پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم

یکی از کارهای روتین که در هر منزلی انجام می شود و از حساسیت بالایی برخوردار است شستشوی لباسها در فواصل زمانی مختلف است. از آنجایی که لباسها با پوست بدن در تماس مهم است انتخاب نوع ماده شوینده برای شستشوی لباس بسیار حائز اهمیت است. پودر رختشویی یکی از محصولاتی است که برای این کار استفاده می شود. انواع پودر رختشویی به طور کلی عبارتند از پودر رختشویی دستی و پودر رختشویی مخصوص ماشین لباسشویی و دسته بندی دیگری نیز وجود دارد که عبارتند از آنزیم دار یا بدون آنزیم. در این مقاله به بررسی این سوال می پردازیم که پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم چه تفاوتی با پودر رختشویی بدون آنزیم دارد؟

شرکت تولید پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم

مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی

مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی عبارتند از:
1. محافظت از پوست دست در تماس طولانی مدت با محلول حاصل
2.کف بیشتری دارد
3.انحلال سریع و کامل در آب
4.عدم آسیب رسانی به پوست دست

آنزیم ها پروتئین هایی هستند که به عنوان کاتالیزور بیولوژیکی عمل می کنند. وظیفه اصلی آنها کمک و تسریع واکنشهای شیمیایی پیچیده در هنگام تماس شوینده با لباسشویی است. آنها در حال تجزیه مولکولهای بزرگ به ترکیبات کوچکتر هستند.
هر نوع آنزیم روی یک نوع مولکول کار می کند زیرا آنزیم ها بسیار خاص هستند.
به عنوان مثال، آنزیم پروتئاز فقط روی پروتئین کار می کند در حالی که آنزیم لیپاز فقط روی چربی ها کار می کند. انواع مختلفی از آنزیم ها را می توانید در یک شوینده زیستی بیابید (به عنوان مثال: پروتئین ها، آمیلازها، لیپازها، سلولاز)، هر نوع کار خاصی در تجزیه مولکول های تشکیل دهنده انواع مختلف لکه ها و کثیفی ها انجام می دهد. آنزیم ها در از بین بردن لکه ها بسیار موثر هستند.
آمیلازها لکه های نشاسته را از بین می برند. لیپازها چربی ها و روغن ها را از بین می برند. سلولاز فیبر پروتئین را از بین می برد. پروتئین ها پروتئین های موجود در خون، لکه های غذایی، ضایعات بدن و سایر لکه های مبتنی بر پروتئین را تجزیه می کنند.
تنوع بیشتر انواع آنزیم ها در مواد شوینده به این معنی است که مواد شوینده طیف لکه بزرگتری را از بین می برد. مواد شوینده مبتنی بر آنزیم در دماهای پایین نسبت به مواد شوینده غیر بیو موثرتر هستند. بنابراین، شوینده های زیستی عمر لباس را افزایش می دهند و از روشنایی رنگ محافظت می کنند در حالی که شوینده های غیر بیولوژیکی بر پایه مواد شیمیایی تهاجمی تر ساخته می شوند و برای موثر بودن به دمای بالاتر آب نیاز دارند.

قیمت روز پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم

قیمت روز پودر رختشویی دستی ۵ آنزیم قیمت پودر رختشویی برحسب وزن، برند، آنزیم دار یا بدون آزیم بودن،دستی یا ماشینی بودن تعیین شده و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما