صادرات انواع پودر دستی حاوی آنزیم

پودر دستی حاوی آنزیم ۲۰ کیلویی از انواع پودر های فله ای هستند که برای افراد و مشاغلی که که با شستشو و نظافت زیاد سر و کار دارند مناسب و به صرفه است. این پودر ها با بسته بندی های مختلف با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسند.

بسته بندی شیک و جذاب، کاربردی برای این محصول ندارد، از همین رو از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. خرید و فروش پودر های لباسشویی ۲۰ کیلویی دستی و ماشینی، در فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

صادرات انواع پودر دستی حاوی آنزیم

نحوه تولید انواع پودر دستی حاوی آنزیم

نحوه تولید انواع پودر دستی حاوی آنزیم

پیش تر هم گفتیم که شوینده ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. انواع پودری، مایع، آنزیم دار، بدون آنزیم و … تنها نمونه هایی از شوینده ها به شمار می روند. مایع لباسشویی برای شست و شوی مکرر لباس ها مناسب بوده و امکان ایجاد آسیب برای بافت لباس را به حداقل ممکن می رساند. از سوی دیگر، پودرهای لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شوند. پودرهای ماشینی حاوی آنزیم های مختلف بوده و زمان شست و شو را به طور چشمگیری کاهش می دهند. این در حالی است که پودرهای دستی مخصوص شست و شوی لباس ها با دست می باشد و از ایجاد آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

برای دستیابی سریع و بهتر به نتیجه مطلوب از شست و شوی لباس ها با دست، توصیه می شود از مراحل زیر پیروی نمایید: از لکه بر مناسب استفاده نمایید.یک تشت آب با دمای مناسب لباس خود آماده کنید.پودر لباسشویی دستی را به تشت آب اضافه نمایید.مدتی صبر کنید تا پودر به طور کامل در آب حل شود.

با توجه به دمای مناسب لباس، آن را ترجیحا با آب سرد آبکشی نمایید.رطوبت لباس را بدون پیچاندن و به آرامی خارج نمایید.لباس را روی یک حوله خشک و تمیز قرار داده و آن را لوله کنید.با فشار دادن حوله لوله شده، رطوبت اضافی لباس به حوله جذب شده و از لباس خارج می شود.در پایان لباس را در هوای آزاد قرار دهید تا به طور کامل خشک شود.

فروشنده پودر دستی حاوی آنزیم

فروشنده پودر دستی حاوی آنزیم

امروزه عرضه تولید پودر دستی در اوزان مختلف برای فروش به بازار انجام می شود. وزن پودر دستی بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می شود. به همین دلیل برای این محصول می توان قیمت مشخص و ثابتی را بر اساس وزن ارائه داد.

هر کدام از وزن ها دارای قیمت های خاص خود می باشند. علاوه بر این، به دلیل نرخ تورم بالای موجود در کشور، قیمت های این محصول بسیار نوسان دارد. به همین دلیل قیمت ها هر لحظه در حال تغییر و جا به جایی است. ولی با این وجود، مشتریان و خریداران می توانند برای خرید این محصول در اوزان های مختلف و با ارزانترین قیمت با ما در تماس باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما