صادرات انواع پودر لباسشویی دستی درجه یک

انواع پودر لباسشویی دستی با کیفیت های مختلف توسط برندهای متعددی تولید شده و به بازار فروش این محصول ارائه می شود.

برندهای تولید کننده این محصول علاوه بر کسب بازار های فروش داخلی، این شوینده را برای واردات ارز خارجی به کشورهای مختلف صادر می کنند.

پودر لباسشویی دستی درجه یک سهم ویژه ای در صادرات دارد. این محصول غالبا از کیفیت بالاتر و قیمت گران تری برخوردار خواهد بود.

صادرات انواع پودر لباسشویی دستی درجه یک

تفاوت پودر لباسشویی دستی با ماشینی چیست؟

تفاوت پودر لباسشویی دستی با ماشینی چیست؟  شاید بتوان گفت فرمولاسیون اکثر پودر های لباسشویی دستی و ماشینی با کمی تفاوت بسیار شبیه به هم هستند.

میزان پاک کنندگی، درخشندگی لباس، چربی زدایی و لکه‌بری، همچنین محافظت از الیاف پارچه‌ از ویژگی های مشترک این دو محصول می باشد. البته پودر لباسشویی دستی نسبت به نمونه ماشینی این پودر ثبات رنگ لباس را بیشتر حفظ می کند. همچنین کارایی پودر لباسشویی دستی بیشتر است.

آنچه این دو نمونه پودر را از هم متمایز می کند، می توان به کف فراوان پودر دستی در مقایسه با پودر ماشینی اشاره کرد. اگر از پودر دستی برای شست و شوی لباس در ماشین استفاده شود، ممکن است کف از دستگاه بیرون زده و سبب آسیب رساندن به قطعات مختلف این دستگاه شود.

مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد، سرعت حل شدن این دو پودر در آب است. پودر لباسسویی به راحتی در آب حل شده و با توجه به سرعت بالای این دستگاه شست وشوی لباس ها با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

پودر دستی برای حل شدن نیاز به 10 الی15 دقیقه زمان دارد.

ترکیبات پودر دستی معمولا با پوست دست سازگاری بیشتر دارد، تماس دست با پودر ماشینی سبب آلرژی و حساسیت های پوستی می شود.

صادرات پودر لباسشویی درجه یک اغلب به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان و سایرکشورهای همسایه صورت می گیرد. این محصول سهم ویژه ای در صادرات کشور داشته و می تواند سالانه ارز قابل توجهی را وارد کشور کند.

فروش عمده انواع پودر لباسشویی دستی صادراتی

فروش عمده انواع پودر لباسشویی دستی صادراتی همانطور که اشاره شد، برندهای تولید کننده پودر لباسشویی دستی پس از کسب بازار های فروش داخلی، اقدام به صادرات این محصول به بازار های خارجی می کنند. 

کیفیت بالا و قیمت مناسب تولیدات ایرانی ا در بازار رقابت، سبب برتری این پودر بر دیگر نمونه های خارجی شده است.

پودر لباسشویی صادراتی درجه یک در بسته بندی های مختلف برای جذب مشتریان بیشتر به بازار فروش کشورهای مختلف عرضه می شود.

فروش عمده بهترین پودر لباسشویی دستی به کشورهای مختلف علاوه بر رشد اقتصادی کشور می تواند در صنعت صادرات درآمد ایجاد کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما