صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه صحت

صادرات مایع دستشویی صحت به خارج از مرزهای کشور، نشان دهنده کیفیت این محصول می باشد؛ این شوینده بهداشتی با تنوع قابل توجهی تولید می گردد؛ به عنوان مثال می توان از مایع دستشویی گلیسیرینه نام برد. به طور کلی صحت از نام های آشنا و نسبتاً قدیمی حوزه لوازم بهداشتی بوده که محصولات آن محبوبیت زیادی نزد مردم، یافته اند.

صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه صحت

معرفی انواع مایع دستشویی صحت

معرفی انواع مایع دستشویی صحتشست و شوی صحیح و منظم دست ها، ساده ترین و در عین حال مهم ترین کاری است که هر فردی جهت رعایت بهداشت فردی خود انجام می دهد؛ این کار باید به صورت مکرر در طول روز انجام شود؛ از این رو به کار بردن شوینده مناسبی که قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و در عین حال به پوست دست ها آسیب نزند؛ بسیار مهم است.
صحت، یکی از برندهای برتر تولید کننده مواد بهداشتی در ایران بوده و مایع دستشویی از مهم ترین محصولات آن به شمار می رود.

برای معرفی انواع مایع دستشویی صحت، باید جنبه های گوناگون این کالا را مورد بررسی قرار داد؛ به عبارت دیگر روش های مختلفی برای دسته بندی این مایع وجود دارد؛ اما رایج ترین نمونه های مایع دستشویی صحت در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

  • گلیسیرینه
  • روغنی
  • عصاره ای
  • صدفی
  • فوم
  • شفاف

هر کدام از اینها نیز به نوبه خود ارقام مختلفی را شامل می شوند؛ مثلاً مایع دستشویی بادام، زیتون و نارگیل در گروه مایع های روغنی صحت قرار می گیرند.

مراکز اصلی فروش مایع دستشویی صحت

مراکز اصلی فروش مایع دستشویی صحتاین سایت به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش مایع دستشویی صحت، این محصول را با کیفیت مطلوب و تنوع نسبتاً بالا به خریداران ارائه می دهد.

یکی از جالب توجه ترین محصولات شرکت صحت، مایع دستشویی گلیسیرینه است؛ می دانیم که گلیسیرین، ماده ای روغنی است که باعث نرمی و لطافت پوست شده و در بسیاری از کرم ها و لوازم آرایشی از آن استفاده می کنند؛ در نتیجه مایع حاوی این ماده با پوست دست، بسیار مهربان بوده و نه تنها به آن آسیبی نمی زند؛ بلکه موجب حفظ رطوبت پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می کند.

ناگفته نماند که در اغلب مایع های دستشویی مارک صحت، مقداری گلیسیرین وجود دارد؛ اما به نظر می رسد که برخی ارقام خاص این محصول، مقدار بیشتری از آن را داشته باشند.
تولید این محصول با هدف نرمی و لطافت پوست های خشک یا حساس صورت گرفته است؛ همچنین با وجود مایع گلیسیرینه، می توان با خیال راحت دست ها را به دفعات مکرر شستشو داد.

لازم به ذکر است که علاوه بر مصرف داخلی، شاهد صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه صحت به سایر کشورها نیز می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما