صادرات مایع دستشویی 20 لیتری به ترکیه

مایع دستشویی لیتری در مقادیر 20 لیتر یا دیگر اندازه‌ها به دلیل مصرف مقرون به صرفه و سهولت در استفاده، محبوبیت بالایی میان خریداران دارد . با توجه به کیفیت بالای محصولات شوینده و بهداشتی ایرانی، صادرات این محصول به کشورهای همسایه از جمله ترکیه در حال انجام است. 

صادرات مایع دستشویی 20 لیتری به ترکیه

مایع دستشویی چه ویژگی هایی دارد؟

مایع دستشویی چه ویژگی هایی دارد؟ انواع مایع دستشویی برای کاربری‌های مختلف وجود دارد، که هر یک ممکن است، از مواد متفاوتی ساخته شده باشند، اما به طور کل مواد شوینده دست و پوست به جای صابون خشک، تمامی مقدار مورد مصرف کاربر قرار می گیرد و در شستشوی بعدی، محتویات شستشوی قبل درگیر نخواهد بود.

انواع جدیدی از مایع های دستشویی ژله ای، فوم، مایع و برای کاربری های مختلف وجود دارد.

برای مثال مایع دستشویی کودکان یا مایع شوینده مناسب برای پوست چرب، ویژگی های خاص خود را دارند تا به پوست کودک آسیب نرسانند یا بر پوست افراد با چربی بالاتر، موثر باشند.

مایع دستشویی، بر خلاف صابون خشک، خاصیت تبدیل به کف و شروع فرایند جدا کردن آلودگی ها را به شکل سریع تری دارد به طوری که با کمی رطوبت یا در نمونه های ضد عفونی کننده بدون نیاز به مایع، مصرف آب کم تری را به دنبال خواهند داشت. 

قسمت بزرگی از کف صابون به هدر می رود در حالی که ماده شوینده مایع به دلیل مایع بودن، بازده بیشتری دارد و اتلاف مواد کم تری به همراه خواهد داشت.

امکان خرید مایع دستشویی لیتری فراهم است تا با یک ظرف تزریق کننده، نیاز به خرید مکرر نباشد، در حالی که در هنگام استفاده از صابون، همواره نگرانی تعویض صابون و بزرگ بودن ابعاد آن برای استفاده مناسب وجود دارد.

مایع دستشویی لیتری در مقادیر 20 لیتر، کم تر یا بیش تر، طبق نیاز مصرف کننده در بازار موجود است و با توجه به مصرف کم تر، مقرون به صرفه بوده و دفعات رفت و آمد برای خرید را کاهش می دهد.

قیمت مایع دستشویی لیتری در بازار یزد

قیمت مایع دستشویی لیتری در بازار یزد همان طور که گفته شد، قیمت مایع دستشویی بسیار به صرفه تر از صابون و شوینده های گران تر است، چرا که مصرف هدفمندتری از مقادیر آن می شود.

وجود تولید کنندگان مواد شوینده متعدد، با کیفیت مناسب و بازار خرید بزرگ، قیمت این ماده شوینده را منطقی و اقتصادی نگه داشته و قیمت این محصول بیش تر به ابعاد بستگی دارد که در هنگام خرید مایع دستشویی لیتری باید به میزان نیاز خود توجه کنید.

امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان مواد شوینده در یزد به قیمت یکسان با ارزان ترین ارائه کنندگان در سرتاسر کشور به دلیل ارتباط مستقیم با توزیع کننده از بهترین کارخانه های تولید کننده مواد شوینده، وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما