صادرات پودر دستی ارزان به روسیه

پودر دستی از بهترین و مرغوب ترین نمونه از انواع شوینده های موجود در بازار به شمار می رود و متقاضیان فراوانی خواستار خرید این کالا با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می باشند، صادرات پودر دستی ارزان به روسیه می تواند سود خوبی را برای صادر کنندگان به ارمغان داشته باشد و همچنین به توسعه این محصول کمک نماید، در ضمن برای کشور می تواند ارزآوری خوبی به همراه آورد.

 

صادرات پودر دستی ارزان به روسیه

تفاوت انواع پودر دستی با پودر ماشینی چیست؟

تولید کننده پودر لباسشویی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ترکیبات موثر انواع گوناگونی از این کالا را تولید و به بازار عرضه می نماید، اگر شما قصد خرید این کالا را دارید بهتر است اطلاعاتی را درباره این نمونه از محصولات بدست آورید تا بتوانید با آگاهی بیشتری کالای مد نظر خود را انتخاب نمایید. قبل از خرید بهتر است ابتدا قصد خود را از خرید پودر لباسشویی مشخص نمایید که قصد خرید پودر لباسشویی دستی را دارید یا ماشینی.

 

درست است که هر دو مورد به عنوان پودر لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرند اما از نظر ترکیبات و کارایی با یکدیگر تفاوت هایی دارند، از مهمترین تفاوت های میان پودر ماشین لباسشویی و دستی می توان به موارد زیر اشاره نمود؟ پودر دستی لباسشویی از قدرت ایجاد کف بیشتری نسبت به پودر ماشینی برخوردار است و بهتر است از برای ماشین لباسشویی از پودر مخصوص آن استفاده نمایید.

 

پودر لباسشویی دستی به سرعت در آب حل می شود در نتیجه به سرعت واکنش نشان می دهد و از سرعت و قدرت بیشتری برای زدودن چربی ها و لک ها نسبت به پودر ماشینی برخوردار است در صورتی که پودر ماشینی برای حل شدن در آب و واکنش جهت برطرف کردن لکه ها نیاز به مدت زمان بیشتری دارد.

 

پودر دستی و پودر لباسشویی دارای تفاوت هایی با یکدیگر داشته که هرکدام با توجه به کاربرد آن ها تولید می گردد، پودر لباسشویی دارای آنزیم های قوی تری نسبت به نوع دستی است.شما می توانید برای بررسی دقیق تر این دو نوع‌ پودر از طریق سایت فروش آن اقدام کنید.

 

تفاوت انواع پودر دستی با پودر ماشینی چیست؟

فروشگاه عمده پودر دستی ارزان قیمت در مشهد

از کجا و چگونه می توان بهترین و مرغوب ترین نمونه از پودر دستی ارزان را با قیمتی باور نکردنی و ارزان و کیفیتی درجه یک خریداری نمود؟ فروشگاه پودر دستی عمده و ارزان قیمت در مشهد از بهترین و خوشنام ترین مراکز عرضه این کالا به شمار می روند و همواره تلاش می نمایند تا با استفاده از انواع متد ها و روش ها، مخاطبان بیشتری را برای خرید این محصول ترغیب نمایند.

 

در ضمن این فروشگاه با عرضه و توزیع عمده و کلی این کالا این امکان را برای مشتریان می توانند فراهم سازند تا بتوانند از مشوق ها و تخفیف های بیشتری استفاده کنند و با پرداخت پول کمتری، بهترین نمونه از پودر دستی اصل را خریداری نمایند و تعداد بیشتری از این محصول را با همان کیفیت بالا و منحصر به فرد خریداری کنند و در اسرع وقت در هر کجا از ایران که باشند دریافت نمایند.

 

این فروشگاه با عرضه مستقیم و بی واسطه این کالا این امکان را برای مشتریان خود فراهم می سازد تا بتوانند چرخه توزیع را کوتاه نموده و واسطه ها و دلالان را حذف نمایند و با کاهش هزینه های خود بهترین و مرغوب ترین نمونه از پودر را با قیمتی باور نکردنی و استثنایی و کیفیت درجه یک و بی نظیر خریداری نمایند.

 

پودر دستی ارزان قیمت امروزه توسط تولیدکنندگان و مراکز پخش عمده عرضه می‌شود که انواع پودر دستی باکیفیت را می‌توان از این مراکز با خیال راحت سفارش داد، اگر به‌دنبال پودر دستی ارزان قیمت می‌باشید حتما به مراکز پخش عمده مراجعه کنید زیرا در این مراکز می‌توان با خیال راحت از بابت کیفیت محصول و انتخاب بهترین نوع آن سفارش خود را نهایی کنید.

 

فروشندگان عمده پودر دستی با قیمت مناسب آن را به بازار های مصرف عرضه می نمایند. انواع پودر دستی ارزان را می‌توان از این پخش کنندگان عمده، تهیه کرد زیرا که در این مراکز به‌صورت مستقیم می توان پودر دستی را سفارش داد.

 

انواع پودر دستی از فروشگاه های آنلاین می توان سفارش داد در این مرکز مشتریان می توانند با توجه به حجم مورد نیاز خود آن را سفارش دهند و با قیمت عمده خرید این محصول، با قیمت ارزان تر نسبت به سایر مراکز فروش اقدام به سفارش نمود.

 

فروشگاه عمده پودر دستی ارزان قیمت در مشهد

مواد تشکیل دهنده پودر دستی چیست؟

در این مطلب قصد داریم مواد تشکیل دهنده پودر دستی را برای شما عزیزان شرح دهیم، در ادامه مطلب با ما همراه بوده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مواد تشکیل دهنده پودر دستی:

  1. سدیم سولفونیک آلکیل بنزن خطی ۲۱٫۲۹ درصد
  2. کربوکسی متیل سلولز ۱ سود خشک
  3. ۲٫۸ سولفات یا کربنات سدیم ۲۵٫۸۵
  4. اسانس ۰٫۰۸ تریپلی
  5. فسفات سدیم تا ۱۰۰-۹۹ کامل شود
  6. اپتیکال برایتنر ۰٫۰۵

 

انواع پودر دستی در کشور در حال تولید است.ترکیبات پودر شوینده دستی به گونه ای تعیین شده است که از ایجاد آسیب های احتمالی برای پوست جلوگیری نماید. این دسته از پودرهای لباسشویی در تماس با آب به سرعت حل شده و کف مناسبی ایجاد می کنند.

 

این نکته موجب شده است تا شستشوی لباس ها با استفاده از پودرهای دستی با سرعت بیشتر و در نتیجه طی مدت زمان کوتاه تری انجام شود. به این ترتیب مدت زمان تماس پوست دست شما با مواد شوینده کاهش یافته و احتمال بروز آسیب های پوستی به حداقل ممکن می رسد.

 

مواد تشکیل دهنده پودر دستی چیست؟

 

معرفی انواع پودر شوینده دستی

امروزه تولید کنندگان زیادی در این حیطه مشغول به کار هستند که از این میان کارخانه پودرهای دستی و لباسشویی کارخانه تاژ است که توانسته است در بازار داخل جایگاه خود را به دست آورد. مواد شوینده یکی از پرمصرف ترین محصولات هستند و ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد از این جهت باید در تولید آن نهایت دقت را بکار برد.

 

تولید پودر شوینده با کیفیت براساس نیاز مصرف کنندگان و خریداران تولید می شود، تولید کنندگان پودر را به دو صورت دستی و ماشینی تولید می کنند که پاسخ گوی هر سلیقه ای است. هر چه کیفیت محصول بالا تر باشد به علت لکه بری خوب و فوق العاده در استفاده و صرفه جویی آن برای مشتری را خواهد داشت.

 

برای خرید به صرفه تر بهتر است به مراکز عرضه این نوع محصولات مراجعه کنید که باعث میشود پودر را به صورت عمده و با قیمت ارزان تری خریداری کنید. اگر مایل هستید قبل از خرید کالا را از نظر کیفیت مورد بررسی قرار دهید می توانید به سایت های این شرکت ها مراجعه کنید و از کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید.

 

شرکت پاکسان تولید کننده مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران است که با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با بکارگیری متخصصین و مهندسین مجرب، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، کاملترین سبد کالایی را داراست و و از دیرباز در این زمینه فعالیت می‌کند.

 

از شرکت پاکسان می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین، بزرگ ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در کشور نام برد. مخاطبین محصولات پاکسان درکشورهای منطقه نیز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را میشناسند و به آن اعتماد دارند.

 

شرکت پاکسان نیز یکی از این شرکت ها است که توانسته جایگاه خوبی در بین مصرف کنندگان پیدا کند. همچنین کیفیت بالای محصولات آن موجب شده در خارج از کشور طرفداران خاص خود را داشته باشد. از بین برندهای مختلف میتوان به شرکت کندر، شرکت پاکشو، شرکت تولی پرس، شرکت هنکل وش، شرکت پرسیل و…… اشاره کرد.

 

برند تاژ از برندهای قدیمی و مطرح شوینده در ایران می باشد که توسط شرکت فارکو شیمی تولید می گردد طیف محصولات شامل:

  1. مایع ظرفشویی
  2. مایع لباسشویی رنگی ومشکی
  3. پودر ماشین لباسشویی
  4. پودر دستی و شیشه شور است.

 

این شرکت با استفاده از فناوری های پیشرفته و با کمک کادر فنی با تجربه محصولات با کیفیتی را عرضه می کند. تمامی محصولات تاژ در آزمایشگاه تخصصی و تضمین کیفیت این شرکت تست شده و پس از تایید وزارت بهداشت با استاندارد وارد بازار می شوند

تفاوت پودر لباسشویی دستی و ماشینی

شوینده ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. انواع پودری، مایع، آنزیم دار، بدون آنزیم و … تنها نمونه هایی از شوینده ها به شمار می روند. مایع لباسشویی برای شستشوی مکرر لباس ها مناسب بوده و امکان ایجاد آسیب برای بافت لباس را به حداقل ممکن می رساند. از سوی دیگر، پودرهای لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شوند.

 

پودرهای ماشینی حاوی آنزیم های مختلف بوده و زمان شستشو را به طور چشمگیری کاهش می دهند. این در حالی است که پودرهای دستی مخصوص شستشوی لباس ها با دست می باشد و از ایجاد آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

 

تفاوت پودر لباسشویی دستی و ماشینی

آیا میتوان پودر دستی را در لباسشویی ریخت؟

استفاده از پودر دستی در ماشین لباسشویی:

در مورد استفاده پودر دستی در ماشین لباسشویی باید گفت که پودر دستی قدرت کف بالای دارد و در تماس با آب به سرعت کف تولید می کند. به همین علت کف ایجاد شده از کنترل خارج می شود و از ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر می شود و از اطراف ماشین لباسشویی خارج می شود، برای ماشین لباسشویی میزان کف مناسب برنامه‌ریزی شده است و با این کار موجب آسیب زدن به آن را فراهم کرده‌ایم. کف حاصل از پودر دستی در ماشین لباسشویی درست آبکشی نمیشود و این امر باعث می‌شود که دوباره لباس ها را آبکشی کنید.

پودر دستی فله بخریم یا بسته بندی شده؟

پودر لباسشویی فله ای همان طور که از اسمش پیداست نوعی از پودر های رختشویی یا لباسشویی است که بصورت فله ای در بسته بندی های گوناگون برای مصارف بسته به نوع تقاضا در کارخانه های تولیدکننده مواد شوینده بهداشتی تولید و به بازار عرضه می شود، در کشور ایران عموم مردم پودر لباسشویی را به نام تاید میشناسند شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا به پودر رختشویی تاید می گوییم؟

 

دلیل این امر آن است که اولین پودر رختشویی وارد شده به کشورمان به نام تاید بود و این باعث شد مردم پودر لباسشویی را به اسم تاید بشناسند. بسته بندی های پودر لباسشویی جهت مصارف مختلفی همچون موارد زیر کاربرد دارد:

  1. مصارف خانگی یا شخصی
  2. استفاده در قالی شویی های صنعتی
  3. مصرف در بیمارستان ها
  4. ارگان ها مثل ارتش، نیروی انتظامی
  5. زندان های عمومی

و….تولید کنندگان انواع مواد شوینده، پودر لباسشویی را به صورت فله ای و به مقدار زیاد در کیسه و ظروف پلاستیکی تهیه می شود که انتخاب آن کار راحتی باشد. در خرید فله ای مسلما قیمت پودر کاهش می‌یابد چون بیشتر قیمت را بسته بندی های شکیل روی محصول محتمل می کنند با حذف این پرسه از تولید قیمت ارزان تری برای مصرف کننده ایجاد می شود و تمایل او را به انتخاب زیادتر می کند.

 

فروش پودر لباسشویی قیمت ارزان در کشور به دو شکل عمده و جزئی شکل می پذیرد که صورت جزئی آن در مغازه های خواروبار و صورت عمده آن از شیوه های مختلفی می باشد. خرید و فروش عمده انواع پودرهای رختشویی به طور مستقیم از کارخانه های تولید پودر لباسشویی برای خریداران و مصرف کنندگان مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

یکی از مهمترین مزیت ها این است که میزان قیمت ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند. اکثر اتوشویی ها و مصارف صنعتی پودر لباسشویی فله را مورد استفاده قرار می دهند. برای اینکه انواع پودر لباسشویی را خریداری کنید بهتر است به بازار مواد شوینده سر بزنید. اعلام قیمت روز انواع مواد شوینده که با برندهای خوب ایرانی راهی بازار شده، از مهمترین موضوعاتی ست که در سالهای اخیر به آن اهمیت داده می شود.

 

به این ترتیب خریداران می توانند از میان شوینده های مختلف موجود در بازار، بهترین ها را تهیه نموده و از مزیت های موجود در آنها بهره گیرند. مواد شوینده اکتیو از جمله بهترین هایی ست که امروزه راهی بازار شده و قیمت روز آنها مورد توجه مصرف کننده های زیادی است. این شرکت با بهره گیری از دانش روز توانسته مواد شوینده درجه یک و موثر را با بالاترین کیفیت راهی بازار نماید.

 

پودر دستی فله بخریم یا بسته بندی شده؟

از کجا پودر دستی ارزان قیمت تهیه کنیم؟

تهیه پودر ارزان قیمت فله ای

مصرف کنندگان عزیز می توانند برای خرید پودر دستی فله به صورت عمده به نمایندگی های شرکت ها در شهر خود مراجع کنند همچنین این محصولات به صورت اینترنتی عرضه می‌شود و مصرف کنندگان این برندها با توجه به معیارهای قیمت و کیفیت نسبت به خرید محصول خود اقدام می کنند. پودر دستی دارای انواع مختلفی است با قیمت های متفاوت.

 

قیمت این محصولات با توجه به بسته بندی ،وزن و کیفیت آن متفاوت است. مثلا پودر دستی پاکسان با پودر دستی برف تفاوت قیمت دارند و این تفاوت قیمت ناشی از کیفیت این نوع پودرها است. بعضی دارای دانه های رنگی برای لکه بری لباس می‌باشد و بعضی از پودرها ساده هستند با قیمت پایین تر، فروش پودر لباسشویی قیمت عالی در کشور از چندین روش ممکن می باشد.

 

یکی‌از این شیوه ها خرید به طور اینترنتی میباشد. خرید اینترنتی به شما این قابلیت را میدهد تا قیمت هارا به طور لحظه ای مقایسه کرده و شایسته ترین خرید را داشته باشید. روش دیگر خرید به طور حضوری و از بازار می باشد در‌صورتی‌که قصد خرید عمده دارید این‌راه به شما پیشنهاد می شود. با مراجعه به بازار مرکزی این کالا می توانید با مقایسه قیمت ها و آشنایی با اشکال تولید ها شایسته ترین خرید را داشته باشید.

 

شیوه دیگر برای شما مراجعه به کارخانه میباشد چون با این عمل شما دست واسطه ها را جدا کرده و به صورت بدون واسطه با کارخانه وارد داد و ستد می شوید این داد و ستد قیمت پایین تری برای شما به همراه خواهد داشت.

سفارش پودر دستی به قیمت درب کارخانه

سفارش پودر دستی:

قیمت درب کارخانه این امکان را فراهم می‌کند که افراد و مراکزی که به سبب کار و شغل شان به تعداد بالایی از این کالا نیازمندند با قیمت مناسب‌تر آن را خریداری نمایند و تا حد زیادی در هزینه این افراد و مراکز صرفه‌جویی خواهد شد. بدیهی است این نحوه از فروش در بین خریداران طرفدار بی شماری دارد و افراد ترجیح می‌دهند این محصولات را به قیمت درب کارخانه خریداری کنند.

 

اعطای نمایندگی فروش انواع مواد شوینده در ایران یکی از ارکان مهم در کارخانه ها و صنایع تولیدی در کشور می باشد و اکثر تولیدکننده ها تمایل دارند برای افزایش فروش و بازاریابی محصولات خود نمایندگانی را جذب نمایند که به این روند کمک شده باشد خرید و فروش پودر لباسشویی فله ای به قیمت کارخانه در تمام نمایندگی­های معتبر و مراکز فروش عمده انواع موادشوینده صورت می گیرد.

 

شما میتوانید برای خرید پودر لباسشویی در هر حجمی که می خواهید، بصورت حضوری و یا غیرحضوری به این مراکز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. همانطور که میدانید در خرید پودر لباسشویی فله ای، شما باکیفیت­ترین پودرلباسشویی را با قیمت بسیار مناسب خریداری میکنید.خرید و فروش پودر لباسشویی فله ای به قیمت کارخانه در تمام نمایندگی ­های معتبر و مراکز فروش عمده انواع موادشوینده صورت می گیرد.

 

شما میتوانید برای خرید پودر لباسشویی در هر حجمی که میخواهید، بصورت حضوری و یا غیرحضوری به این مراکز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. صادرات پودر دستی ارزان به کشورهای منطقه از جمله روسیه به صورت عمده صورت می گیرد که این نوع کالا به صورت عمده و با سود بهتری قابل سفارش بوده که مشتریان می توانند برای خرید به صرفه در هزینه اقدام به سفارش آنلاین نمایند.

 

لذا برای خرید راحت و بدون واسطه از طریق سایت اقدام کرده و به بررسی دقیق و بیشتر پودر دستی ارزان بپردازید،‌ پودر دستی در بازار رقابت با برند های متنوع و زیادی موجود است اما خوب است بدانید که کدام یک از آن دسته ها از کیفیت برتر و بهتری برخوردار است، لذا حتما قبل از سفارش به بررسی بیشتر پودر دستی بپردازید.

 

سفارش پودر دستی به قیمت درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما