صادرات پودر لباسشویی صحت به عراق

بهترین نوع پودر های لباسشویی قابلیت پاک کنندگی بالایی داشته و در هر نوع دمایی از آب این خاصیت خود را از دست نمی دهند. انواع مختلف پودر لباسشویی در بازار وجود دارد. پودر لباسشویی صحت یکی از برندهای موجود در بازار است که صادرات آن به کشور عراق انجام می شود.

تفاوت پودر لباسشویی دستی با ماشینی چیست و قیمت کیلویی این محصول در بازار چقدر است؟

صادرات پودر لباسشویی صحت به عراق

تفاوت پودر لباسشویی دستی با ماشینی

تفاوت پودر لباسشویی دستی با ماشینی ترکیبات سازنده انواع پودر دستی با نوع ماشینی آن تفاوت دارد. هر دو این پودر ها از اجزای شیمیایی ثابت همچون سورفاکتانت ها، بیلدر ها، فسفونات ها، سیلیکات ها، کربوکسیلات ها و مواد آلی همچون آنزیم ها و خوشبوکننده ها تشکیل شده است.

در پودر های دستی از میزان کمتری از آنزیم استفاده شده است. وجود آنزیم بیشتر در پودر های ماشینی موجب می شود که از میزان کف تولید شده توسط پودر کاسته شده و سرعت حذف لکه و چرک از لباس ها بیشتر باشد.

پودر دستی به میزان بسیار بیشتری از نوع ماشینی آن تولید کف می کند. استفاده از پودر دستی لباسشویی با ایجاد کف زیاد ممکن است به قسمت های مختلف این ماشین همچون سیستم الکتریکی و الکترونیکی آن آسیب وارد کند.

از طرف دیگر با استفاده از پودر ماشین لباسشویی به جای نوع دستی آن ممکن است سوزش و خارش در پوست دست ها ایجاد شود.

همچنین زمان حل شدن این دو نوع پودر در آب متفاوت می باشد به طوری که پودر دستی با سرعت بسیار پایین تری نسبت به نوع ماشینی آن در آب حل می شود.

استفاده از پودرهای ماشینی برای شستشوی فرش و موکت به روش سنتی توصیه می‌شود زیرا پودر های دستی کف فراوانی تولید کرده و به بافت فرش نفوذ می‌کنند و به همین خاطر آبگیری آنها توسط افراد خسته کننده خواهد بود.

قیمت پودر لباسشویی کیلویی صحت در بازار

قیمت پودر لباسشویی کیلویی صحت در بازار

چنانچه در زمینه فروش انواع محصولات پاک کننده و شوینده دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از پودر لباسشویی کیلویی صحت می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خريد این محصول صادراتی می توانيد با کارشناس ما ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت پودر لباسشویی، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما