صادرات پودر لباسشویی فله ایرانی

در ایران انواع مواد شوینده توسط کارخانه های داخلی تولید می شود و شرکت هایی هستند که این مواد شوینده را به سایر کشور ها صادر می کنند، انواع صادرات مواد شوینده از قبیل مایع، پودر و پاک کننده ها در کشور انجام می شود.

 

یکی از این صادرات ها، صادرات پودر لباسشویی فله ایرانی است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم.

 

صادرات پودر لباسشویی فله ایرانی

فروش پودر لباسشویی صادراتی فله با قیمت مناسب

به طور کلی محصولاتی که در کشور تولید می شوند و جنبه صادراتی دارند در داخل نیز خریداران و مصرف کنندگانی برای آنها وجود دارد، درصدی از این کالای های صادراتی در کشور به فروش می رسند. گاهی می‌ بینیم که بعضی از این کالا های صادراتی به دلیل قیمت مناسب تری که دارند فروش بهتری نیز دارند.

 

فروش پودر لباسشویی صادراتی فله با قیمت مناسب هم در داخل کشور انجام می شود و هم زمان صادرات نیز قیمت مناسبی دارد، برای خرید پودر لباسشویی ارزان می توانید به عمده فروشی های این محصول مراجعه کنید در عمده فروشی ها قیمت ها نسبت به سایر فروشگاه ها پایین تر است، همچنین با خرید اینترنتی پودر لباسشویی ایرانی می توانید قیمت کمتر و مناسب تری را پرداخت نمایید.

 

پودر لباسشویی فله ای موارد استفاده زیادی داشته و همچنین طرفداران مخصوص خود را دارد و در برخی مشاغل لازم می‌باشد و به همین منظور فروشندگان زیادی در این زمینه مشغول هستند و بسیاری از آنها سعی می‌کنند فروش عمده پودر لباسشویی با ارزان ترین قیمت را داشته باشند. و برخی از سایت ها به صورت آنلاین مشغول به فروش عمده این محصول می‌باشند البته در این روزهای کرونایی خرید اینترنتی از مزایای دیگری نیز برخوردار است.

 

فروش پودر لباسشویی صادراتی فله با قیمت مناسب

خرید پودر لباسشویی کیسه ای در تهران

امروزه پودر لباسشویی در بسته بندی های شکیل و متنوع و با وزن های گوناگون در بازار موجود است و از تمامی فروشگاه ها می توانید آن را تهیه کنید. خرید پودر لباسشویی کیسه ای در تهران نیز از طریق فروشگاه ها و عمده فروشی ها اماکن پذیر است.

 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز اقدام به فروش انواع پودر و مواد شوینده کرده اند خریداران تهرانی از طریق آنها هم می توانند خرید خود را انجام دهند. سایت های فروش شرکت های تولید کننده نیز برای مشتریان خرید بدون نیاز به حضور در محل را فراهم آورده اند و به راحتی محصول به دست مشتری می رسد.

 

به این صورت می توانید به راحتی و با صرف وقت و هزینه کمتر و البته به دلیل امکان آلودگی مراکز فروش به ویروس کرونا با ایمنی بالا و خیال آسوده خرید خود را انجام دهید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید.

 

خرید پودر لباسشویی کیسه ای در تهران

صادرات پودر لباسشویی دستی و ماشینی

انواع مواد شوینده تولید داخل در زمینه صادرات نیز وارد شده اند و صادر کنندگان آنها را به کشور های طرف معامله متعددی که دارند ارسال می کنند. در بین شرکت ها، شرکت پودر لباسشویی دستی و ماشینی فعال تر بوده و انواع پودر ها در بسته بندی های متنوع و با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

 

صادرات پودر لباسشویی دستی و ماشینی از رونق خوبی بر خوردار است، همچنین نوع صادراتی این محصول در بازار داخلی نیز در صورت داشتن مشتری به فروش می رسد. صادرات پودر لباسشویی را بیشتر شرکت های بازرگانی انجام می دهند.

 

کارخانه های مختلف تولید کننده پودر ماشین لباسشویی در کشور عزیزمان ایران توانسته اند بازار خوبی در بین کشورهای جهان به دست آورند و محصولات خود را به راحتی عرضه کنند به صورتی که علاوه بر صادرات فله ای به کشور های همسایه، کشور های دیگری نیز خریدار پودر دستی و ماشینی از ایران هستند. یکی از دلایل اصلی صادرات پودر لباسشویی به کشور های مختلف، قیمت مناسب و کیفیت بالای پودر دستی تولید شده در ایران است.

 

صادرات پودر لباسشویی دستی و ماشینی

بهترین کارخانه تولیدی پودر لباسشویی در یزد

پودر لباسشویی در کشور در کارخانه های مختلفی در شهر های مختلف تولید می شود، بهترین کارخانه پودر لباسشویی در یزد نیز مانند کارخانه های تولید سایر کشور انواع پودر در وزن های گوناگون را تولید می کند.

 

برای پیدا کردن کارخانه ها در شهر های مختلف می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید و آدرس کارخانه ها را بر دارید. کارخانه تولیدی پودر در یزد نیز نه تنها تولید پودر لباسشویی بلکه انواع مواد شوینده را نیز تولید می کند، برای اطلاع از نحوه فعالیت و عملکرد این کارخانه می توانید به آدرس سایت آن مراجعه کنید و یا از خریداران در رابطه با آن اطلاعاتی کسب نمایید.

 

همچنین برای خرید مواد شوینده مختلف از جمله پودر ماشین لباسشویی می توانید به این صورت اقدام کنید.

 

بهترین کارخانه تولیدی پودر لباسشویی در یزد

پارامتر های مهم تعیین قیمت پودر لباسشویی در ایران

پارامتر های مهمی در تعیین قیمت پودر لباسشویی در ایران مانند هر محصول دیگری وجود دارد. به اختصار به چند مورد اشاره می کنیم:

  1. قیمت مواد اولیه
  2. قیمت نهایی تولید
  3. نوسانات بازار
  4. نوسانات نرخ ارز

عوامل بالا به همراه عوامل دیگری مثل مالیات، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه نقل و انتقالات و… که می تواند روی قیمت هر محصول تاثیر بگذارد موجب می شود برای یک محصول از جمله پودر لباسشویی در بازار قیمت های متعددی به وجود بیایید.

 

محصولاتی مثل پودر لباسشویی در بازار در بسیاری از موارد به همان قیمتی که روی محصول نوشته شده است به فروش می رسند، زیرا آن قیمت، قیمتی است که تمامی هزینه ها در آن لحاظ شده است. اما می توانید حتی برای استفاده خانگی نیز از پودرهای فله ای با کیفیت استفاده کنید که هم دارای کیفیا مناسب هستند و هم باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

پارامتر های مهم تعیین قیمت پودر لباسشویی در ایران

ترکیبات پودر لباسشویی چیست؟

مواد اولیه پودرهای لباس شویی به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

 

سورفاکتانت ها

سورفاکتانت ها که مولکولهایی شامل دو قسمت هیدروفوب (آبگریز، نامحلول در آب) و هیدروفیل (آبدوست، محلول در آب ) هستند. این مولکول ها دارای فعالیت بسیار بالایی در حد واسط بین هوا و آب یا روغن و آب می‌باشند.

 

سورفاکتانتها کشش سطحی آب را کاهش داده و منجر به افزایش رطوبت سطوح می‌شوند. سورفاکتانت ها شل شدن و جداسازی چرک در طی شستشو و همچنین معلق سازی چرک را در محلول شستشو بر عهده دارند.

 

چهار دسته عمده سورفاکتانت ها عبارتند از:

  1. سورفاکتانت های آنیونیک
  2. سورفاکتانت های کاتیونیک
  3. سورفاکتانت های نانیونیک
  4. سورفاکتانت های آمفوتریک که در نوع مولکول و ایجاد پیوندها در واکنش باهم تفاوت دارند.

 

بیلدرها

بیلدرها (سازنده ها) که اجزای عمده پودر لباسشویی و مایعات شوینده را شامل شده و باعث افزایش کارایی سورفاکتانت ها می شوند. سازنده ها بایستی یون های سختی آب محلول شستشو (کلسیم و منیزیم) را غیر فعال کرده (قابلیت نرم کردن آب) و از واکنش آنها با سورفاکتانت ها جلوگیری نمایند.

 

حذف یون های سختی برای کارایی سورفاکتانت بویژه سورفاکتانته ای آنیونیک ضروری بوده و منجر به افزایش پاک کنندگی و همچنین کاهش رسوبات معدنی بر روی پارچه و همچنین سطوح فلزی ماشین لباسشویی می گردد.

 

سازنده ها همچنین منبع قلیائیت بوده و pH محلول شستشو را در حوالی ۱۰ بافری می نمایند. سازنده ها بایستی پایداری انبارش عوامل بلیچ، اکتیواتور و آنزیم ها را تضمین نمایند. بعضی از سازنده ها همچنین به عنوان ممانعت کننده خوردگی عمل کرده واز خوردگی سطوح فلزی ماشین در حین شستشو جلوگیری می‌نمایند. سازنده ها بایستی توانایی جذب سورفاکتانت های نانیونیک را داشته و پودرهایی با ریزش مناسب ایجاد نمایند.

 

علاوه بر خواص بالا ، سازنده ها در افزایش پاک کنندگی نقش دارند. مهم ترین سازنده ها که در صنایع شوینده مصرف دارند عبارتند از:

  1. سدیم تری پلی فسفات(STPP )
  2. فسفونات ها
  3. سیلیکات ها
  4. سدیم آلومیناسیلیکات ها (زئولیت)
  5. کربناتها/کربوکسیلاتها

 

کربنات های معدنی

مثلا کربنات سدیم (سودا اش) یون های سختی آب (کلسیم و منیزیم) را از محلول شستشو حذف می کند در نتیجه به عنوان عامل نرم کننده آب مطرح است. این رسوبات کربناتی منجر به ایجاد لایه بر روی قطعات فلزی ماشین و همچنین پارچه می شود، بنابراین برای کاهش و پراکنده کردن این رسوبات از دیسپرس کننده های کربوکسیلاتی استفاده می نمایند. سدیم کربنات همچنین منبع قلیائیت بالا بوده و قابلیت بافری کردن محلول شستشو(حفظ pH ) را بر عهده دارند.

 

از دیگرموارد استفاده از سدیم کربنات می توان به خنثی سازی اسیدهای ایجاد کننده اکتیو آنیونیک در فرمولاسیون ها اشاره نمود. کربوکسیلات های آلی مانند کربوکسیلات های مونومری، اسیدهای هیدرو کربوکسیلیک، آمینو کربوکسیلیک اسیدها و کربوکسیلات های پلیمری هستند که هرکدام ساخنار و عملکرد خاص خود را دارند.

 

 اجزای کمکی

سورفاکتانت ها و سازنده ها و کربنات های معدنی اجزای عمده فرمولاسیون های پودرها هستند. اجزاء متعدد دیگری برای کاربردهای خاص (برای مثال بلیچ، اپتیکال برایتنر، آنزیم، عوامل ضد نشست و تنظیم کننده کف) یا برای افزایش جذابیت محصول در نظر مشتری (رنگ و اسانس) به فرمولاسیون اضافه می شوند که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد.

 

سیستم های بلیچ

ترکیباتی هستند که می توانند پارچه را تمیز، سفیدو درخشان نمایند و لکه ها راحذف کنند. هر دو نوع بلیچ اکسیژن دار و کلر دار در محصولات خانگی لباسشویی مورداستفاده قرار می گیرد. سورفاکتانت ها و آنزیم ها که در فرمولاسیون ها استفاده می شود لکه های چربی و پروتئینی را از البسه حذف می کند.

 

برای حذف لکه هایی مانند چای، شکلات، قهوه، آب میوه، کلروفیل گیاهان، خردل، کاری، سس ها، گوجه فرنگی، هویج، رنگ های استفاده شده در مواد آرایشی، رنگ مو که بر روی البسه خانگی موجود است از بلیچ (لکه بر) استفاده می شود. بنابراین عوامل بلیچ، لکه های موجود بر روی پارچه را اکسید و بی رنگ می نمایند.

 

فعال کننده بلیچ(اکتیواتور)

ترکیبات آلی هستند که با بلیچ اکسیژن دار واکنش می کنند و باعث می شوند بلیچ اکسیژن دار حتی در دماهای پائین شستشو قدرت لکه بری داشته باشد(منظور دماهای پائین تر از ۶۰ درجه سانتیگراد است). یکی از متداول ترین فعال کننده های بلیچ، T.A.E.D یا تترا استیل اتیلن دی آمین است.

 

اپتیکال برایتنرها (عوامل سفید کننده فلوئورسنت)

این مواد در پودر لباس شویی بطور چشمگیری سفید کنندگی و درخشندگی البسه را در طی شستشو افزایش می دهند. البسه شسته شده حتی وقتی کاملاً تمیز باشند کمی ته رنگ زرد دارند، در نتیجه استفاده از عوامل سفید کننده فلوئورسنت به علت ایجاد هاله آبی بر روی البسه، رنگ زرد پوشانیده شده (آبی مکمل زرد است) والبسه سفیدتر و درخشانتر به نظر می رسند.

 

آنزیم ها

آنزیم ها مولکول های پروتئینی می باشند که بدلیل داشتن ماهیت کاتالیکی می توانند بسیاری از لکه های پروتئینی، چربی و نشاسته ای را که در مقابل پودرها مقاومند تجزیه نمایند. آنزیم های مورد مصرف در صنایع شوینده عبارتند از: آنزیم پروتئاز: تجزیه لکه های پروتئینی مانند لکه های غذایی شیر، تخم مرغ، گیاهان و خون.

 

آنزیم لیپاز: تجزیه لکه های چربی.

 

آنزیم آمیلاز

تجزیه لکه های نشاسته ای مانند مواد قندی. آنزیم سلولاز: تشکیل میکروفیبریل ها (پرزها) روی سطوح پارچه ها در طی عمکرد مکانیکی ماشین، منجر به پخش نور شده وسطح پارچه در نظر بیننده، ظاهری خاکستری پیدا می کند. این بدین معنی است که رنگ پارچه ظاهر تیره ای به خود می گیرد.

 

آنزیم سلولاز

با حذف این پرزها از سطوح، وضوح اولیه رنگ را برمی گرداند. علاوه بر این، آنزیم سلولاز قابلیت حذف لکه های خیلی عمیق موجود در الیاف را دارا می باشد. برای پایداری آنزیم ها در مایعات بویژه آنزیم پروتئاز، کارخانه های تولیدکننده معمولا از نمک های بوریک اسید، دی یا تری ال ها و آلکانول آمین ها در فرمولاسیون شوینده های لباس استفاده می کنند.

 

عوامل ضد نشست

ذرات چرک جدا شده در محلول شستشو می تواند مجدداً بر روی البسه نشست کنند و در طی شستشوهای مکرر ظاهر البسه را خاکستری رنگ و تیره نشان دهد. بعضی ترکیبات از قبیل سدیم کربوکسی متیل سلولزیا پلی آکریلات ها با اضافه شدن در فرمولاسیون می توانند از نشست مجدد ذرات چرک جدا شده به روی پارچه جلوگیری نمایند.

 

ممانعت کننده های خوردگی

ترکیباتی هستند که از خوردگی سطوح فلزی ماشین لباس شویی و یا اجزاء فلزی لباس مانند زیپ، گیره(سگک) جلوگیری می کند. سدیم سیلیکات ممانعت کننده خوردگی عمده مورد استفاده در محصولات خانگی است.

 

اسانس

اسانس ها بر روی بوی محصول نهایی، آب شستشو و اقلام شسته شده اثر می گذارند ومحصول نهایی را در نظر مشتری جذاب تر می کنند.

 

پر کننده ها

پر کننده ها می توانند برای افزایش یا بهبود خواص ریزش ،حلالیت، ممانعت از کلوخه شدن، یا بهبود ظاهر محصولات پودری در نظر فروشنده به فرمولاسیون اضافه شوند.

 

هیدروتروپ ها یا عوامل کمک کننده به فرمولاسیون

در مورد مایعات شوینده، هیدروتروپ ها برای تامین پایداری محصول نهایی در حین انبارش و اطمینان از حلالیت به فرمولاسیون اضافه می شوند. از این دسته مواد می توان به سدیم تولوئن سولفونات و الکل های با جرم مولکولی پایین تر مانند اتانول و پروپیلن گلیکول اشاره کرد.

 

ضد کف

تولید کننده ها جهت کاهش کف در حین ساخت مایعات لباسشویی و همچنین در طی چرخه های شستشو در ماشین از ضد کف استفاده می نمایند. در محصولات پودری کاربرد ضد کف فقط جهت کاهش کف در طی چرخه های شستشو در ماشین لباسشویی می باشد.

 

رنگ

رنگ های مصرفی در صنایع شوینده، محصول نهایی را در نظر مشتری جذابتر می کنند.

 

عوامل جلوگیری از انتقال رنگ

پلیمرهایی هستند که باکمپلکس کردن رنگ های محلول (ناشی از البسه رنگی) در طی شستشو، از انتقال آنها به البسه دیگر جلوگیری می نمایند و بدین وسیله ظاهر البسه های رنگی درخشانتر به نظر می رسد. این بدین معناست که رنگ پارچه های رنگی تثبیت می شود.

 

ترکیبات پودر لباسشویی چیست؟

کاربرد های پودر لباسشویی

در این قسمت به کاربرد پودر لباسشویی می پردازیم. دو نوع پودر لباسشویی داریم دستی و مخصوص ماشین که جداگامه توضیح می دهیم:

  1. پودر لباسشویی دستی: برای شستشوی لباس ها با دست و یا شستشو با ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک کاربرد دارد، این نوع از شوینده ها دارای تحریک پذیری بسیار بالایی هستند و در مجاورت با آب تولید کف بسیار زیادی تولید می کنند و برای از بین بردن لکه ها در هنگام شستشو بسیار موثرند. این نوع شوینده برای شستشو لباس در مواردی که دسترسی به ماشین لباسشویی امکان پذیر نمی باشد و یا برای شسشوی فرش و قالیچه و چیزهایی از این قبیل که دارای الیاف مستحکم با ضخامت بالا هستند مناسب است. همچنین از پودرهای دستی می توان برای شستشو لباس ها در ماشین های لباسشویی های دوقلو قدیمی یا نیمه اتوماتیک نیز استفاده نمود.
  2. پودر لباسشویی ماشین: این نوع از شوینده ها برای شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی اتومات طراحی شده است، ماشین هایی که در هنگام شستشو از آب کمتری استفاده می کنند. پودرهای لباسشویی ماشینی دارای مواد فعالتری نسبت به پودرهای دستی هستند و در تولید این نوع از شوینده ها از فناوری سفید کنندگی ویژه ای استفاده شده، همچنین این نوع از پودرهای شوینده دارای آنزیم های خاص می باشند که هر کدام ویژگی خاص خود برای نظافت و پاکیزگی لباس ها در هنگام شستشو را به همراه دارند. این نوع شوینده برای شستشوی بیشتر لباس ها، حوله ها و ملحفه با الیاف گوناگون مناسب است.

معرفی بهترین مارک پودر لباسشویی ایرانی

همیشه هنگام خرید پودر لباسشویی به دنبال جواب برای این سوال هستیم که بهترین مارک پودر لباسشویی کدام است؟ باید بگوییم با توجه به فضای رقابتی که بین تعداد زیاد تولیدکنندگان پودرهای لباسشویی وجود دارد محصولات همه آنها از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و هر مشتری با توجه به قیمت محصول مورد نظر برای انتخاب خود تصمیم می گیرد.

 

معرفی بهترین مارک پودر لباسشویی ایرانی

پودر لباسشویی آنزیم دار بخریم یا بدون آنزیم

همانطور که در قسمت ترکیبات پودر لباسشویی گفته شد آنزیم‌ها مواد آلی و درشت مولکول‌هایی از قبیل چربی‌ها، پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها را تجزیه می‌کنند و در تماس با آب، به سرعت در آن حل شده و باعث بهبود عملکرد سورفاکتانت‌ها در حین شستشو می‌شوند. در حقیقت، آنزیم‌ها مانند یک کاتالیزور عمل می‌کنند و باعث کاهش مدت زمان از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها از سطوح پارچه می‌شوند.

 

به طور کلی، می‌توان گفت که استفاده از مقدار کمی آنزیم در ترکیبات مواد شوینده، موجب ارتقاء عملکرد پودرها می‌شود. آنزیم‌ها علاوه بر از بین بردن کثیفی و لکه‌ها، باعث افزایش درخشندگی، افزایش قدرت پاک‌کنندگی و نرم‌کنندگی مواد شوینده می‌شوند که این موضوع منجر به کاهش آب و برق مصرفی می‌شود. از دیگر تفاوت پودر آنزیم‌دار و بدون آنزیم، می‌توان به کاهش مدت زمان شستشو اشاره کرد. زیرا، هنگام استفاده از پودرهای آنزیم‌دار دیگر نیازی به خیساندن البسه و استفاده از آب گرم نخواهد بود.

 

بنابراین، شستن لباس‌ها آسان می‌شود و مواد شوینده کمتری مصرف می‌گردد. اغلب آنزیم‌ها از مواد قابل بازیافت در محیط‌ زیست تولید می‌شوند. به همین خاطر، آثار مخربی برای طبیعت نخواهند داشت. شوینده‌های بیولوژیکی (Bio-Detergent) بهترین انتخاب برای از بین بردن لکه‌های ناشی از پروتئین و چربی هستند.

 

اما لازم به ذکر است که این شوینده‌ها می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک و بروز حساسیت پوستی در افرادی که پوست حساس دارند و کودکان بشود. به طورکلی، آنزیم‌ها آسیب‌زا نمی‌باشند اما همیشه مقداری از آن‌ها بر روی سطوح لباس باقی می‌ماند و موجب بروز خارش و آلژی پوستی می‌شود. امروزه، مواد شوینده در انواع گوناگون به بازار عرضه می‌شوند.

 

از آن جهت که پاکیزگی برای اغلب افراد بسیار مهم است، انتخاب یک شوینده مناسب و با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. به پودرهایی که فاقد سلولاز، پروتئاز، آمیلاز و لیپاز هستند، پودر لباسشویی بدون آنزیم می‌گویند. شاید فکر کنید که این شوینده‌ها از قدرت پاک‌کنندگی کمی برخوردار هستند. در صورتی که این یک تفکر کاملا اشتباه است.

 

تولیدکنندگان مواد شوینده از موادی مانند بلیچ‌ها، کربوکسیلات‌های آلی، کربنات‌ها و سورفکتانت‌ها در ترکیبات پودرهای لباسشویی استفاده می‌کنند. دسته‌ای دیگر از پودرهای لباسشویی بدون آنزیم، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب برای شستشو در آب سرد هستند. این پودرها، با حل شدن در آب سرد، مانع از چرک مردگی لباس‌های سفید، تغییر رنگ البسه رنگی و تغییر شکل لباس‌های نو می‌شوند.

 

بنابراین، با استفاده از پودر لباسشویی بدون آنزیم دستی، دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن بافت پارچه‌ها باشید؛ زیرا، این شوینده‌ها نشاط و درخشندگی لباس‌ها را باز می‌گردانند. رایحه خوشبو و ملایم پودرهای لباسشویی بدون آنزیم، یکی دیگر از عوامل ایجاد تفاوت بین پودر لباسشویی آنزیم‌دار و بودن آنزیم است. لازم به ذکر است که میزان حلالیت پودر لباسشویی در آب سرد وابسته به درجه مرغوبیت آن خواهد بود.

 

خصوصیات پودر لباسشویی بدون آنزیم به شرح زیر است:

  1. از رنگ البسه محافظت می‌کنند.
  2.  مانع از آسیب دیدن الیاف پارچه می‌شود.
  3. احتمال بروز حساسیت و آلرژی در این شوینده‌ها وجود ندارد.
  4. مناسب برای شستشوی لباس کودکان است.
  5. قدرت تمیزکنندگی و پاک‌کنندگی بالایی دارند.

حال وقت آن است که بگوییم که پودر لباسشویی آنزیم دار بهتر است یا پودر لباسشویی بدون آنزیم؟ شوینده‌های غیربیولوژیکی یا همان پودرهای بدون آنزیم، قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارند و می‌توانید با خیال راحت لباس‌ها را با استفاده از آن‌ها بشویید و مطمئن باشید که بعد از اتمام فرآیند شستشو، لباس‌هایی تمیز و بانشاط خواهید داشت.

 

تفاوت پودر آنزیم‌دار و بدون آنزیم این است که هنگام استفاده از پودرهای بدون آنزیم، نیاز به آب با دمای بالاتر دارید تا عمل شستشو به خوبی انجام شود. از سوی دیگر، پودرهای لباسشویی بدون آنزیم مناسب برای خانواده‌هایی است که دارای کودک و یا فرد مبتلا به حساسیت پوستی هستند. در حقیقت، قدرت پاک‌کنندگی و چربی‌زدایی پودرهای آنزیم‌دار بیشتر از پودرهای معمولی است، ولی از آن جهت که استفاده از پودرهای آنزیم‌دار می‌تواند باعث آسیب دیدن الیاف لباس و تغییر رنگ آن در بلندمدت شود.

 

اغلب مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند که از پودرهای دستی بدون آنزیم استفاده کنند. در شرایطی که با کوهی از لباس‌های کثیف و پر از لک روبرو هستید، بهتر است از شوینده‌های بیولوژیکی استفاده کنید تا لباس‌هایی بدون لک و تمیز داشته باشید. هنگام استفاده از پودر لباسشویی بدون آنزیم، می‌توانید از آب ولرم استفاده کنید و مدت زمان شستشو را کاهش دهید.

 

از این جهت، طول عمر لباس‌ها افزایش پیدا خواهد کرد؛ زیرا، آب داغ موجب تغییر شکل الیاف‌ و تغییر رنگ پارچه می‌شود. اما اگر مجبور به استفاده از پودرهای لباسشویی بدون آنزیم هستید و یا آن‌ها را ترجیح می‌دهید، لازم است که قبل از شستشو، مقداری شوینده بر روی لکه‌ها بریزید. سپس، فرآیند شستشوی عادی را آغاز کنید. هردوی این شوینده‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند.

 

بنابراین، بهتر است که نوع شوینده را متناسب با نوع لکه، جنس لباس، حساسیت پوستی اعضاء خانواده و شرایط شستشو انتخاب کنید تا زندگی سالم و لباس‌های تمیز داشته باشید.

پودر لباسشویی فله چه مزایایی دارد؟

مزایای خریدن یک پودر ماشین فله ای بسیار زیاد است و اکثرا تمامی خانم ها و اقایان و آنهایی که در کسب و کارشان نیازمند شستشو هستند به دنبال پودر لباسشویی فله می‌باشند و بیشتر از اینکه از پودر ماشین بسته بندی شده استفاده کنند، از پودر ماشین لباسشویی فله ای استفاده می‌کنند.

 

برخی از مزایای خرید پودر لباس شویی به صورت فله ای عبارت اند از:

  1. قیمت ارزان تر: همان طور که می‌دانید تمامی لوازم از قبیل لوازم برقی، آرایشی بهداشتی، وسایل شستشو مانند پودر لباسشویی قیمت فله ای آنها بسیار ارزان تر از خرید همان‌قدر پودر لباسشویی به صورت بسته بندی می‌باشد، به همین دلیل برای بسیاری از مشاغل مانند اتوشویی که دائما نیاز به خریدن پودر دارند، به صرفه تر می‌باشد که از پودر های فله ای استفاده کنند. پس باید گفت خریدن این نوع پودر لباسشویی یعنی به صورت فله ای گزینه ای مناسب برای خرید می‌باشد.
  2. زمان بیشتر تا تمام شدن: برخی از افراد از خرید کردن خوششان نمی‌آید ولی مجبور هستند هر روز و یا هر هفته به فروشگاه های شلوغ و پر رفت و آمد رفته تا خرید هایشان که اصلی ترین آن پودر لباسشویی می‌باشد را خریداری کنند به همین سبب خریدن اجناس به صورت فله ای مخصوصا پودر ماشین لباسشویی کمک می‌کند تا کمتر برای خریدن این نوع اجناس به بازار و فروشگاه های شلوغ رفت و حجم پودر فله ای بسیار زیاد است و برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد.

 

پودر لباسشویی فله چه مزایایی دارد؟

تاثیر بسته بندی پودر لباسشویی بر میزان فروش

در کل بسته بندی مناسب می تواند مقدار بسیار زیادی به فروش محصولات کمک کند و باعث رونق بازار محصول گردد که پودر لباسشویی نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس در مورد بسته بندی پودر لباسشویی هم می توان گفت که بسته بندی مناسب باعث رضایت و جذب مشتری می شود.

تولید کننده بهترین پودر لباسشویی ایرانی

با توجه به فضای رقابتی که بین تعداد زیاد تولیدکنندگان پودرهای لباسشویی وجود دارد محصولات همه آنها از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و هر مشتری با توجه به قیمت محصول مورد نظر برای انتخاب خود تصمیم می گیرد. در گذشته ایران وارد کننده پودر لباسشویی بوده؛ اما به لطف الهی امروز یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پودر لباسشویی دستی و ماشینی در دنیا هستیم.

 

با وجود این همه محصولات متنوع و پرفروش در زمینه لوازم شست و شو، پودر های ماشین لباسشویی خریداران و متقاضیان بیشتری دارند، زیرا شستشوی لباس ها از اهمیت بسیاری برخورد دار است به همین دلیل یکی از ویژگی های پودر ماشین لباسشویی که بسیار مهم است کیفیت آن محصول می‌باشد هرچه کیفیت بیشتر باشد حتما ضدعفونی بهتری انجام می‌شود و در نتیجه از بیماری ها دور می‌مانیم و همیشه پاکیزه می‌باشیم.

 

کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی باید پودر هایی مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید کنند. از این رو محصولات تمامی این کارخانه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در همه جای جهان طرفدار داشته و محبوب می‌باشد.

 

کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی مقادیر زیادی پودر ماشین لباسشویی فله ای جهت صادرات تولید می کنند. پودر هایی که به صورت فله ای از ایران صادر می شوند اغلب در بسته بندی ۱۰ و ۲۰ کیلویی هستند اما به دلیل فله ای بودن گاهی بسته بندی خاصی برای عرضه این نوع مواد شوینده در نظر گرفته نمی شود.

 

تولید کننده بهترین پودر لباسشویی ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما