صادرکنندگان انواع پودر رختشویی دستی

پودر رختشویی دستی یکی از مهمترین و پر استفاده ترین پاک کننده های لباس و اقلام دیگر است که در کشور کارخانه جات و برند های مختلفی آن را تولید می کنند ، حال پس از چند سال تلاش این کارخانه جات و شرکت های مختلف و تولید با کیفیت آن ها و فروش خوب آن ها در کشور ، این کارخانه جات توانسته اند صادرکنندگان قدرتمند این محصول باشند به طوری که آن ها با تولیدات انبوه خود توانسته اند رتبه اول صادرکنندگان پودر دستی در کشور خاورمیانه باشند و این محصول را در انواع فروشگاه پودر در کشور های مختلف عرضه کنند . صادرکنندگان انواع پودر رختشویی دستی

صفر تا صد تولید پودر رختشویی دستی

صفر تا صد تولید پودر رختشویی دستی فرمول ساخت پودر رختشویی دستی متشکل از تولید صفر تا صدی این محصول است که با توجه به تولید آن از مواد مختلفی تولید می شود که عبارت اند از :

مایعات:

1- سود کاستیک

2- سیلیکات سدیم

3- رشیو اسید

4- سولفونیک 96%

5- کوپلیمر

6- فتی الکل مول7

7- کوکونات مونو اتانول آمید

8- اسانس

مواد اولیه پودری (جامدات):

1- کربنات سدیم

2- STPP یا زئولیت

3- پر کربنات سدیم

4- سدیم سولفات CMC

5- صابون

6- اپتیکال

7- براتنیر

8- بنتونیت

9- TAED

بشکه 220 کیلو گرمی آنزیم بشکه40 کیلو گرمی برای مواد فوق ذخیره ای معادل 10 روز تولید درنظر گرفته می شود. جهت پلنت مخازن ذخیره لحاظ می شود. سدیم سیلیکات و سود کاستیک توسط لوله های دبل ژاکت انتقال می یابد. کوپلیمر به صورت بالک و در بسته بندی های یک تنی وارد کارخانه میشود. مواد اولیه پودری (جامدات): کربنات سدیم STPP یا زئولیت پر کربنات سدیم سدیم سولفات CMC صابون اپتیکال براتنیر بنتونیت TAED .

مواد پودری بیشتر به صورت جانبو بگ وارد کارخانه می شوند. حمل و نقل مواد پودری به وسیله لیفتراک در کارخانه صورت میگیرد. انبار مورد نیاز جهت انبارش جامدات حدود 800m2 جهت پلنت 6 تن/ساعت به منظور ذخیره سازی مواد به مدت 10 روز تولید می باشد. این فضا شامل انبار مواد حساس و گرمخانه نیز خواهد بود.

سود کاستیک را معمولا توسط پمپ های سانتریفیوژ انتقال میدهند و سولفونیک اسید توسط پمپ دنده ای استیل منتقل می شود. جهت انتقال فتی الکل در مرحله Post addition از پمپ های دوزینگ استفاده میشود. جهت انتقال جامدات لیفتراک مواد را پای آسانسور یا جرثقیل سقفی انتقال می دهند. در ریبون بلندر اولیه (حجم حدود 2000 لیتر) این مواد با هم میکس میشوند. مواد میکس شده از ریبون وارد جانبو شده و توسط آسانسور به طبقات بالا انتقال میبابد.

بعد از ان به خمیر خاص تبدیل می شوند و سپس به آن نمک اضاف می شوند و بعد از آن به دستگاه خشک کن رفته و بعد ازآن به صورت خرد شده به قسمت بسته بندی فرستاده میشوند .

فروشگاه بهترین پودر رختشویی دستی

فروشگاه بهترین پودر رختشویی دستی برای خرید پودرهای دستی با کیفیت به فروشگاهی مراجعه کنید که معتر باشد و محصلات مرغوب را به شما معرفی کند تا شما بتوانید از خرید با کیفیت خود لذت برده و همیشه برای خرید پودر دستی نیز دسترسی به آن فروشگاه داشته باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما