صادرکنندگان انواع پودر لباسشویی سفید کننده

نوعی از اقسام مختلف شوینده‌ها پودر لباسشویی سفید کننده است که برای شستشوی لباس و پاک کردن لباس از کثیفی و چرک درست شده است . تاریخچه وجود پودر لباسشویی به زمان استفاده از صابون در ۴۸۰۰ سال قبل در شهر بابل می‌رسد . اولین گام ها در زمینه ساخت پودر لباسشویی در زمان جنگ جهانی اول مشاهده می‌شود . زمانی که آلمان ها در تحریم صابون بودند و با این اختراع بزرگ توانستند وضعیت بهداشتی را تا حدودی بهتر کنند.

در ایران نیز اولین کارخانه پودر لباسشویی در سال ۴۳ در تهران افتتاح شد و بعد از آن در دهه ۶۰ به دلیل نیاز مبرم کشور به پودر، خط تولید در این کارخانه گسترش پیدا کرد . هم اکنون در ایران کارخانه های بسیاری در زمینه تولید پودر دستی ، پودر لباسشویی و قرص های لباسشویی کار می کنند.

صادرکنندگان انواع پودر لباسشویی سفید کننده

آشنایی با پودر لباسشویی سفید کننده

آشنایی با پودر لباسشویی سفید کننده

صادرکنندگان انواع پودر در پی آن هستند تا علاوه بر آنکه پودر آنها باعث تمیزی و کارایی مناسب بر روی لباس ها باشد ؛ دارای عطر و بوی خوبی نیز باشند . در سال‌های اخیر نیز به سوی آنتی باکتریال بودن پودر پیشرفت کرده‌اند .آنتی باکتریال بودن یعنی نیاز چندانی به آبکشی در چنین پودر هایی نیست و با محیط زیست نیز سازگار است .

همچنین شرکت ها در پی آن هستند تا ساختار شیمیایی آنزیم و قدرت تمیزی را با رایحه دلپذیر برای مصرف کنندگان پودر خود به ارمغان بیاورند . تا علاوه بر اینکه به الیاف و رنگ پارچه صدمه‌ای وارد نکند، با محفظه شوینده لباسشویی ها نیز همخوانی داشته باشد . برای همین انواع پودرها برای لباس های سفید و رنگی و تیره به وجود آمده است . همچنین برای کودکان نیز به دلیل حساس بودن پوست آنها از پودر های بدون بو استفاده می‌کنند، تا آلرژی و حساسیت در کودک ایجاد نشود.

یکی از بارزترین مشخصه های پودر این است که بتواند حتی بدترین لکه ها را از بین ببرد. در واقع بدون وارد کردن آسیب به پارچه لکه زدایی کند . همچنین یک پودر مناسب و خوب به راحتی آبکشی می شود و جای پودر بر روی لباس لکه ایجاد نکند. البته پودر ماشین لباسشویی به صورت فله نیز طرفداران خاص خود را دارد زیرا که مصرف کنندگان علاوه بر اینکه به قیمت محصول توجه می‌کنند، به حجم آن نیز توجه ویژه‌ای دارند.

فروشگاه بهترین پودر لباسشویی سفید کننده

فروشگاه بهترین پودر لباسشویی سفید کننده

در تمام نقاط ایران فروشگاه ها قسمتی را برای فروش پودر به خود اختصاص داده‌اند و در انواع مختلفی از این پودر ها وجود دارند . فروشگاه بهترین پودر بر اساس نوع لباسشویی و میزان مصرف شما انتخاب می شود .البته در زمان حال که کارها بیشتر اینترنتی و غیر حضوری شده است فروشگاه های اینترنتی نیز به ارائه محصول خود و بیان کیفیت آن می‌توانند گزینه مناسبی برای مصرف‌کنندگان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما