عرضه انواع مایع ظرفشویی عالی

مایع ظرفشویی عالی

مایع ظرفشویی عمدتا برای زدودن چربی و ذرات چسبیده به ظروف کاربرد دارد . در این بین به مایع ظرفشویی ای میتوان عالی گفت که دارای ویژگی های زیر باشد :

۱) قابلیت تمیز کنندگی و شویندگی بالا : انتظار می رود که مایع ظرفشویی بتواند چربی ها رو در خود حل کند و ظرف را تمیز و براق کند.

۲) قدرت پاک کنندگی در دمای معمولی و حتی در آب سرد : بهترین نوع مایعی است که بتواند حتی در آب سرد به بهترین شکل وظیفه پاک کنندگی را انجام دهد.

۳) دوستار محیط زیست : مایعی ظرفشویی که بتواند کمترین آسیب را به محیط زیست بزند به عبارتی دارای فسفات و دیوکسان کمتری باشد بهترین است .

۴) معطر و خوش بو : لذت شویندگی با مایع معطر بسیار بالاتر از مایع بدون عطر است هم چنین سبب می شود بوی غذاهای تند از ظروف از بین برود.

۵)قیمت مناسب : مایعی که از نظر اقتصادی به صرفه باشد بهترین خواهد بود .

۶) نرم کننده پوست دست : مایع ظرفشویی ای که کمترین آسیب به پوست را بزند و کمتر سبب خشکی پوست و سوزش شود را میتوان عالی نامید .

عرضه انواع مایع ظرفشویی عالی

بررسی انواع مایع ظرفشویی از نظر کیفیت

بررسی انواع مایع ظرفشویی از نظر کیفیت انواع مایع ظرفشویی : آنتی باکتریال ، که با افزودن داروهای ضد باکتری خاصیت ضدعفونی کنندگی هرچه بیشتر به مایع می بخشند.مایع ظرفشویی مخصوص ماشین ظرفشویی ، این نوع مایع فقط جهت ماشین ظرفشویی استفاده می شود و برای شستشوی دستی ظروف مناسب نیست.

مایع ظرفشویی دوستدار پوست دست ، در این نوع مایع از ترکیبات شیمیایی کمتری استفاده شده و به عنوانی خفیف است تا کمترین آسیب را به پوست دست بزند.

در مایع ظرفشویی عالی دارای افزودنی های خفیف مانند مواد مرطوب کننده ، روغن های خاص و نرم کننده و پروتیئن های خاص برای حفاظت و سلامت پوست دست هستند همچنین جهت جلوگیری از رشد میکروبیولوژی از موادنگهداره به میزان کم استفاده می شود.

افزودنی های عطر و رنگ نیز به فرمول مایع ظرفشویی اضافه می شود زیرا اسانس و عطر و رنگ از جمله مواردی است که به مایع ظرفشویی شخصیت می دهد و از جمله موارد مهم به حساب می آید . مایع طرفشویی خوب دارای PH=7 می باشد و سبب سازگاری با پوست دست و خشک نشدن آن می شود.

هم چنین به راحتی از سطح ظروف پاک شده و سبب مشکلات گوارشی نمی شوند

مشخصات مایع ظرفشویی باکیفیت

مشخصات مایع ظرفشویی باکیفیت مایع ظرفشویی باکیفیت دارای انحلال پذیری بالا است و به سرعت در آب حل می شود البته قدرت انحلالیت آن کمی بسته به دمای آب نیز دارد به عبارتی مایعی را میتوان باکیفیت خواند که در دمای معمولی قدرت انحلال خوب داشته باشد .

از دیگر محاسن مایع باکیفیت میتوان به غلیظ و با صرفه بودن آن اشاره کرد در این حالت می توان در استفاده مایع ظرفشویی صرفه جویی کرد همچنین این مایع دارای عطر و بوی خوش میباشند به عبارتی کیفیت یک مایع زمانی مشخص می شود که پس از آبکشی ظروف اثری از بوی غذا بر روی ظروف نمانده باشد .

مایع ظرفشویی ای که فاقد پارابن و مواد مضر باشد بسیار باکیفیت است زیرا سبب خشکی و اگزمای پوستی نمی شود . نحوه بسته بندی محصول بسیار پر اهمیت است از این رو محصولی را میتوان باکیفیت نامید که دارای زیباترین و بهترین بسته بندی باشد .

گاهی در بعضی از مایع های ظرفشویی از جوش شیرین جهت درخشندگی براقی بیشتر و تمیز کنندگی عالی تر استفاده می شود.در مایع ظرفشویی از خنثی کننده ها مانند سود سوز آور از جمله آلکنوآمینها استفاده می شود.

فروش ویژه مایع ظرفشویی عالی

فروش ویژه مایع ظرفشویی عالی گاهی شرکت های مرتبط مایع ظرفشویی شرکتی خود را با حجم بیشتر و قیمت کمتر با عنوان فروش ویژه وارد بازار می کنند در این صورت مشتری بخاطر حجم بیشتر و قیمت کمتر جذب شده و این خود می تواند تبلیغی برای شرکت مربوطه و فروش بهتر محصول مذکور باشد.

جهت خرید بهترین و باکیفیت ترین مایع ظرفشویی می توان به سایت زیر مراجعه کرد و بطور غیرمستقیم خرید نمود

www.washpowder.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما