عرضه مستقیم مايع سفيد كننده لباس

مايع سفيد كننده لباس یکی از مهم ترین مواد شوینده خانگی و صنعتی می باشد. از این محصول علاوه بر شست و شوی لباس ها، جهت ضد عفونی کردن و پاکسازی سطوح نیز استفاده می شود. این محلول دارای قابلیت های مختلفی مانند سفید کنندگی، افزایش درخشانی، از بین بردن لکه ها، کشتن باکتری ها، جلوگیری از انتقال آلودگی ها و … می باشد. این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه می شود. عرضه مستقیم مايع سفيد كننده لباس

مایع سفید کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

مایع سفید کننده چیست و چه کاربردی دارد؟ پایه اصلی تشکیل دهنده این محصول گند زدا، کلر است. کلر می تواند میکروارگانیسم ها و ویروس ها به صورت کامل از بین ببرد و از رشد و تکثیر آن ها جلوگیری کند. 

از این محصول برای افزایش درخشندگی و سفیدی لباس ها استفاده می شود. مایع سفید کننده قدرت پاک کردن لکه های مختلف شامل لکه سس، قهوه، شکلات، لوازم آرایش، گل و… را دارد و در عین حال به بافت پارچه آسیب نمی رساند. 

این محصول با استفاده از تکنیک های مدرن ساخت مواد شوینده تولید شده است. از این رو باعث افزایش نرمی و لطافت پارچه ها می شود و هم چنین آن ها را معطر می سازد. ماده سفید کننده باعث پوسیدگی و یا کاهش کیفیت پارچه نمی شود. از این رو مشتریان می توانند با آرامش خاطر از آن استفاده کنند و نگران سلامت پارچه های خود نباشند.

مهم ترین کاربرد مایع سفید کننده، از بین بردن لکه ها و آلودگی های لباس ها و پارچه های سفید است. لباس های سفید با گذشت زمان تغییر رنگ می دهند و اصطلاحا چرک می شوند. اما مایع سفید کننده لکه ها را به صورت کامل از بین می برد و لباس را مانند روز اول، تمیز و سفید می کند. 

تولید بهترین مايع سفيد كننده لباس در کشور

تولید بهترین مايع سفيد كننده لباس در کشور تولید مايع سفيد كننده در کشور به فراوانی انجام می شود. تولید کننده های ایرانی و داخلی تلاش می کند برای محصولات خود، از بهترین نوع مواد اولیه و پروسه تولید، استفاده کنند. این امر باعث می شود یک محصول مرغوب و با کیفیت به دست مشتریان برسد و میزان رضایت آن ها را افزایش یابد.

آب ژوال و یا همان مایع سفید کننده از ترکیب کلر با سود سوز آور تولید می شود. از آن جا که کلر میل ترکیبی بسیار بالایی با سود دارد، بنابراین تولید این محصول باید در شرایط خاص و با دستگاه های مخصوص انجام شود تا خطر آفرین نباشد. 

فروش مايع سفيد كننده در کشور در بسته بندی با ابعاد مختلف انجام می شود. خرید نوع چهار لیتری و سایز بزرگ این محصول از نظر اقتصادی به صرفه تر است و نیاز مشتریان را در مدت طولانی تری پوشش می دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما