عرضه مستقیم مایع دستشویی بیست لیتری

عرضه مستقیم مایع دستشویی بیست لیتری به دلیل استقبالی که خریداران در پیک پنجم و ششم کرونا از آن نموده اند، با قیمت ارزان تری صورت می گیرد که خرید آن را از نظر اقتصادی برای خانوارها و مراکزی چون بیمارستان، ادارات، مراکز درمانی و بهداشتی و…. باصرفه تر می سازد. استفاده از یک مایع دستشویی مناسب و باکیفیت می تواند به شکل چشمگیری فرد را از بیماری های مختلف مصون نماید.

مایع دستشویی خوب و مرغوب اگر حجم و ابعاد بیشتری داشته باشد ضمن صرفه اقتصادی که برای خریدار خواهد داشت می تواند به مصارف متعدد دیگری چون لباس شستن و تمیزی اقلام مختلف در منزل و سرویس بهداشتی کمک کند و رایحه دل انگیزی را از خود بجای بگذارد.

عرضه مستقیم مایع دستشویی بیست لیتری

5 ویژگی مهم مایع دستشویی فومی

5 ویژگی مهم مایع دستشویی فومی مایع دستشویی در هر شکل و قالبی که باشند بدون شک کاربردی هستند البته به شرط آن که موارد لازم برای تهیه و تولید آن به خوبی رعایت شده باشد. یکی از انواع مدل مایع دستشویی که در سال های اخیر به دلیل شکل خاص و متفاوتی که داشته مورد محبوبیت مردم قرار گرفته، مایع دستشویی فومی می باشد. این نوع از مایع دستشویی همانطور که از نامش نیز پیداست حالت فوم و کف مانند را داشته و جذب بالایی را دارد.

بهره گیری از مایع دستشویی فومی به خصوص برای مسافرت می تواند یک پیشنهاد عالی باشد چرا که کثیفی به جای نگذاشته و استفاده راحت تری را در قیاس با نمونه های دیگر دارد. 5 ویژگی مهمی که می توان برای انواع مایع دستشویی فومی نام برد عبارتند از:

  1. مایع دستشویی باید با پوست دست سازگاری داشته باشد و موجبات ایجاد حساسیت را در فرد فراهم نکند.
  2. مایع دستشویی مدل فومی اغلب دارای رنگی سفید بوده و شکل کف مانند دارند که بعد از گذشت زمان اندکی جذب پوست می شود.
  3. انواع مایع دستشویی باید دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان باشد که باعث خشکی پوست نگردد.
  4. بهترین مدل از مایع دستشویی غالبا دارای عطر و رایحه ملایمی هستند و احساس خرسندی را به فرد می دهد.
  5. مایع دستشویی باید از صابون مرغوب تر باشد و حتی الامکان دارای ویتامین هایی چون E و B باشند.

آشنایی با انواع مایع دستشویی گیاهی

آشنایی با انواع مایع دستشویی گیاهی بطور کلی هر فرآورده و محصولی که نام گیاهی به خود می گیرد در ذهن مردم این امر تداعی می شود که از مواد و ترکیباتی ارگانیک و سالم بهره مند بوده و هیچ ضرری را متوجه سلامتی افراد نمی کند؛ که این نظریه اگر بنا به استانداردهای ملی و جهانی باشد به طور صد در صد می تواند درست باشد. در مورد مایع دستشویی گیاهی نیز این امر کم و بیش و به شکل بهداشتی صدق می کند که در ادامه به آن می پردازیم.

مایع دستشویی گیاهی با استفاده از فرمولاسیونی طبیعی و گیاهی کاملا با هر نوع پوستی سازگاری داشته و به دلیل بهره گیری از مواد و ترکیبات رطوبت رسان مانند یک لوسیون بدن عالی عمل می کند آن هم با صرف حداقل هزینه! علاوه بر این انواع مایع دستشویی گیاهی قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای را دارد که در صورت استفاده مداوم می تواند به ایجاد درخشندگی و شفافیت پوست افراد کمک شایانی را نماید.

بهترین نمونه از مایع دستشویی گیاهی عبارتند از:

  • مایع دستشویی گلیسیرینه
  • مایع دستشویی فومی گیاهی
  • مایع دستشویی کرمی
  • مایع دستشویی ویتامینه
  • مایع دستشویی صدفی
  • مایع دستشویی سدر
  • مایع دستشویی گل
  • و… .

نکاتی مختصر درباره مایع دستشویی پمپی

نکاتی مختصر درباره مایع دستشویی پمپی از دیگر نمونه های مایع دستشویی که در حجم و اندازه کوچک در بازار به وفور یافت می شود می توان به نوع پمپی یا فشاری اشاره کرد. مایع دستشویی پمپی از جمله نمونه هایی به شمار می رود که تقریبا همگی از آن استفاده می کنند و قابلیت حمل و استفاده آسانی را دارد. این محصول بهداشتی فرمولاسیونس کرمی داشته و بسیار خوشبو و معطر نیز می باشد که برای منزل، محل کار و بخصوص محیط های اداری و بیمارستانی و… یک گزینه ایده آل محسوب می گردد.

مایع دستشویی پمپمی در قالب بسته بندی های کوچک تا متوسط تولید می شود و غالبا با رایحه گل همراه هستند و قدرت پاک کنندگی مناسبی را نیز دارند. با استفاده از این محصول بهداشتی می توان مدت زمان بیشتری پوست دست را نرم و تمیز نگه داشت آن هم بدون آنکه باعث خشکی پوست شود زیرا ترکیبات به کار گرفته شده در مایع دستشویی پمپی به گونه ای است که به خوبی با PH پوست هر فرد سازگاری دارد.

3 نکته کلیدی در انتخاب و خرید انواع مایع دستشویی مدل پمپی یا فشاری عبارتند از:

  1. رایحه و عطر خوشایندی را دارد که این موضوع به خوبی در هنگام خرید و حتی از روی بسته بندی کالا، به وضوح قابل تشخیص است.
  2. غالبا دارای کف کرمی و فومی هستند که تمیزی بیشتری را به جای می گذارد و نرمی و لطافت بهتری را به فرد ارائه می دهد.
  3. قدرت مرطوب کنندگی و آبرسانی بالایی را دارند زیرا با فرمولاسیون پیشرفته و مواد گلیسیرینه، تولید و تهیه شده اند به ویژه در برندهای معتبر داخلی و خارجی.

فروشگاه عرضه مایع دستشویی بیست لیتری

فروشگاه عرضه مایع دستشویی بیست لیتری همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد انواع مدل مایع دستشویی بیست لیتری به دلیل حجم و اندازه بالایی که دارند برای بسیاری از خانوارهای پرجمعیت و محیط های اداری و بیمارستانی، گزینه ایده آلی محسوب می گردد. این مدل از محصولات بهداشتی با رایحه های بی نظیری تولید می شوند و قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی را دارند که از آن ها می توان در شستشوی لباس و تمیزی سطوح آلوده و چرب و… بهره گیری نمود.

فروشگاه عرضه مایع دستشویی بیست لیتری اغلب به دو صورت حضوری و غیر حضوری یا آنلاین فعالیت می کنند تا از این طریق بتواند به خوبی به نیاز خریداران محترم پاسخ گوید. در این فروشگاه های عرضه کننده محصولات بهداشتی و به ویژه مایع دستشویی می توان با تنوع گسترده ای مواجه شد که انتخاب و خرید را برای خریدار اندکی دشوار می سازد؛ در هنگام خرید مایع دستشویی بیست لیتری تنها کافی است به ترکیبات به کار گرفته شده در آن توجه کنید.

مایع دستشویی بیست لیتری از فرمولاسیونی گیاهی و سالم بهره می برد که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالای محصول، اثری از آلودگی و کثیفی و لزجی بر روی پوست دست و پا باقی نمی گذارد. علاوه بر این در فروشگاه عرضه کننده انو اع مایع دستشویی می توان به خوبی با جدیدترین برندهای داخلی و خارجی آشنا شد و مقایسه کامل و بهتری را داشت که البته در این زمینه کارشناسان محترم نیز راهنمایی های لازم را ارائه خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما