عرضه مستقیم مایع دستشویی ۱۰ لیتری

شستن دست برای کاهش آلودگی ها و بیماری ها خصوصا بیماری کویید ۱۹ که امروزه دغدغه ذهنی همه ماست، بسیار اهمیت دارد. بنابراین استفاده از مایع دستشویی که برای همه راحتتر و البته به صرفه تر است، تولیدکنندگان را مشتاق کرد، تا با توجه به نیازهای بیش از پیش خانوارها، تولید مایع دستشویی ۱۰ لیتری را افزایش دهند.

مایع های دستشویی ۱۰ لیتری مناسب برای مصارف بالا در اماکن عمومی و هتل هاست.

عرضه مستقیم مایع دستشویی 10 لیتری

بررسی کیفی مایع دستشویی

بررسی کیفی مایع دستشویی مایع های دستشویی با کیفیت، از نظر نحوه تولید و مواد اولیه آن بررسی می شود و اینکه بتوان کیفیت را به قیمت مناسب خریدار ی نمود، بسار اهمیت دارد. در این بررسی توجه به هفت نکته الزامی است: مواد اولیه،آب، فرمولاسیون، نمک، آهن، گرما و نحوه تولید که در ذیل به اختصار شرح میدهیم؛

۱- مواد اولیه : چنانچه تولیدی ها مواد اولیه خود را از فروشنده های نامعتبر تهیه کنند که کیفیت مواد اولیه آنها پایین است به تبع تولید محصول با کیفیت ناممکن می شود. کارخانه های برند های معتبر و با استانداردهای بالا همگی طرف قرارداد با شرکتهای معتبر می باشند.

۲- آب: بیش از ۷۰ درصد مایع دستشویی از آب تشکیل شده است. بنابر این آب با کیفیت، یکی از مهمترین ارکان تولید مایعات شوینده با کیفیت می باشد.

از مهمترین این مشکلات ،واکنشی است که املاح موجود در آب با مواد شوینده می دهند.مواد معدنی موجود در آب به دو دسته ی سمی و غیر سمی تقسیم می شوند و برای هر کدام ویژگی های خاصی در نظر گرفته شده که رعایت آنها برای بالا بردن کیفیت محصول تولید بسیار مهم است.

۳- گرما: برای رسیدن به کیفیت مطلوب در زمینه تولید مایع دستشویی، میزان گرما به فرمولاسیون تولید وابسته است.

۴- فرمولاسیون تولید: یک فرمولاسیون خوب باید شامل مواردی مانند شرح مواد اولیه، ترتیب اختلاط،میزان اختلاط، فرآیندهای قابل مشاهدی طی هر اختلاط و کنترل فرآینددر هر مرحله باشد.

۵- نمک: از نمک در مراحل آخر تولید جهت ویسکوزتر نمودن مایع دستشویی و کاهش قیمت تمام شده آن استفاده می شود. نمک در صورتی که ناخالص باشد با ترکیباتی از عناصر منیزیم، کلسیم ، آهن، منگنز همراه خواهد بود. این ناخالصی ها باعث ایجاد رسوب و کدورت در مایع دستشویی شده و مانع از ویسکوز شدن آن می شود. در عین حال کف کنندگی مایع دستشویی نیز به شدت کاهش می یابد.

۶- آهن: وجود آهن با محصول یا مواد اولیه در خط تولید باعث می شود هم قطعه آهنی از بین برود و هم محصول کیفت لازم را نداشته باشد . کارخانجات معتبر از لوله های استیل در خط تولید خود بهره می برند و نتیجه مایع دستشویی ویسکوز شده و قدرت کف کنندگی مناسب دارد.

۷- دستگاههای تولیدی: جداره های مخازن پلی اتیلینی بستر مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری هایی است که باعث تجزیه و تخمیر محصول می شوند. استفاده از مخازن استیل سبب ارتقای کیفیت محصول می شود.

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب ها

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب ها دست ها یک ظرفیت انتقال مهم در انتقال میکروب ها به طور مستقیم و غیر مستقیم دارند. علاوه بر هزاران نوع باکتری و ویروس و میکروبی که در محیط پیرامون در کمین ما هستند،که سبب نگرانی اذهان عمومی شده،امروزه همه گان به دنبال کالایی برای دور راندن ویروس کرونا از خودشان می باشند. مردم مدام دستها را می شورند و این استرس را دارند که واقعا آیا دستها از آلودگی پاک شدند؟!

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا بیان کرده است که شستن دستها با آب و صابون مؤثر ترین روش پیشگیری از بیماری ها خصوصا” بیماری هایی مانند آنفولانزا و کرونا که امروزه بشدت همه گیر شده است،می باشد .

مایع دستشویی حاوی موکلول ها و ساختار صابونی است و تحریکات پوستی کمی به دنبال دارند با توجه به اینکه لایه چربی، برخی ویروس ها نظیر کرونا و سایر میکروب ها را احاطه می کنند، مایع دستشویی با ساختار صابونی که یک سر چربی دوست و یک سر آب دوست دارند، ملکول های چربی مانند میکروب و ویروس را احاطه کرده و مانند یک زنجیر به آنها متصل می شوند، زمانی که دستها را به هم می مالیم مولکول های چربی می شکنند و مایع دستشویی بین این مولکول ها قرار می گیرد و اجازه نمیدهد که آنها دوباره به هم متصل شوند. با آبکشی دستها میکروب ها به آسانی نابود می شوند.

همچنین مایع دستشویی متناسب با پوست دست طراحی شده و مانند مایع ظرفشویی به پوست دست آسیب نمی زند .

مهمترین مشخصات مایع دستشویی مرغوب

مهمترین مشخصات مایع دستشویی مرغوب اگر روغن های طبیعی از روی دستها پاک شوند، به ویژه در افراد مستعد خشکی پوست و اگزما ممکن است تحریکات پوستی به دنبال داشته باشند.مایع دستشویی درجه یک علاوه بر زدودن میکروبها، به حفظ لطافت و نرمی پوست دست ها نیز اهمیت می دهد.تولید مایع دستشویی با کیفیت، ارمغان لطافت و نرمی به دست های شماست که علاوه بر پاکیزگی می توانید از رایحه ملایم آنها نیز برخوردار شوید.

مایع دستشویی هایی است که مرغوبیت و استاندارد لازم را ندارند و به چای پاک کردن میکروبها پوست را مبتلا به انواع بیماری ها و خصوصا” سرطان پوست میکنند.مایع دستشویی مرغوب از انواع شوینده های پر کاربرد در منازل و اماکن عمومی است که در عین حفظ سلامت پوست، بدون مواد سرطان زا تولید می شوند و خاصیت میکروب زدایی در بازه زمانی کوتاه تری دارند که به پوست دست آسب نرسد و شما می توانید با خیال راحت دستها را ابکشی کنید.

برای ساخت مایع دستشویی فاکتورهای کیفی بسیاری وجود دارد خصوصا” نوع مواد افزودنی که می تواند باعث ارتقاء سطح کیفی محصول شوینده شود یا درصد مثرف آنها و ترتیب مصرف آنها که این ها همه مستلزم تحقیقات و توسعه و ارتقاء سطح علمی ، دانش ساخت و فرمولاسیون ها می باشد.

عملکرد مایع دستشویی به این گونه هست که وقتی مایع با آب حل می شود بخش از مولکول های آن با آب و بخش دیگربا مولکول های چربی یا هر چیز دیگری حل می شود و باعث می شود این ذرات به دام افتاده و از پوست دست به راحتی جدا گردند.

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت با توجه به اینکه یکی از روش های عمده انتقال بیماری ها ، تمای دست های آلوده با دهان، بینی و صورت است، شستشوی دست ها با آب و صابون و مایع دستشویی بسیار مهم است البته به این شرط که مایع دس شویی با کیفیت بوده و با اعتماد کامل بتوان از آن استفاده کرد. زمانی یک محصول قابل اعتماد است ، که ترکیبات اصلی مایع دستشویی با کیفیت باشد.

مایع دستشویی یا همان صابون مایع نوعی از کلوئید ها یا همان مایعات است که برای شستن و تمیز کردن دست ها برای از بین بردن انواع آلودگی محیطی، چربی ها، کثیفی ها، عوامل بیماری زا و غیره کاربرد دارد .

مایع دستشویی از نمک های سدیم یا پتاسیم اسیدهای چرب تشکیل شده و مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن پتاس، سود، روغن برزک، عصاره گل ، الکل صنعتی می باشد.

برای حفظ لطافت و نرمی پوت در فرمول مایع دستشویی از گلیسیرین جهت نرم کنندگی پوست استفاده می گردد .به همین خاطر دستها خشک و پوسته پوسته نمی شود. استفاده از آنزیم های بسیار قوی با قدرت پاک کنندگی بالا سبب افزایش کیفیت محصول تولیدی می شود.

یکی از مهم ترین و موثرترین موضاعاتی که بهداشت فردی و بهداشت جامعه را تحت الشعاع خود دارد، بحث تولید مایع دستشویی باکیفیت است.

استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب علاوه بر تولید محصولی با کیفیت بالا، رضایتمندی مشتری را به دنبال خواهد داشت، رضایت مندی مشتری یعنی تکرار خرید دوباره از همان محصول و تکرار دوبراه محصول سبب بالا رفتن خط تولید و اشتغال زایی بیشتر و رونق و توسعه می شود.

مایع دستشویی ۱۰ لیتری با بهترین کیفیت در مراکز فروش کشور وجود دارند که با برند های متعددی ارائه می شوند. بهترین برندهای این محصولات نیز به خارج از کشور ارسال می گردد.

تاثیر مایع دستشویی بر پوست دست

تاثیر مایع دستشویی بر پوست دست مایع دستشویی علاوه بر تمیزی وضد عفونی نمودن دست که طبق تحقیقات ، روزانه بیش از ۱۰۰۰ نوع میکروب را لمس می کند، باید پوست دست را در مقابل حساسیت های پوستی محافظت کند و هیچ گونه عارضه و حساسیت پوستی روی دست ایجاد نکند.

پایه ساخت مایع دستشویی، ماده ای بازی می باشد که در صورت تنظیم نکردن ph آن سبب می شود که محصول مایع دستشویی بازی شود. این امر همچنین سبب می شود عامل های بازی موجود در مایع وقتی در فرآیند شستشو در تماس با پوست دست قرار می گرند با چربی پوست دست واکنش داده ود فرآیند هیدرولیز، چربی را به صابون تبدیل کنند که موجب لزج شدن پوست می شود در این حالت پس از شستشو کامل، تمام چربی پوست از سطح پوست پاک شده و محیط دست خاصی بازی به خود می گیرد این بهترین زمان برای رشد و تکصیر میکروب و باکتری بر روی پوست می باشد و در پوست فرد شاهد ایجاد اگزما و حساسیت های پوستی هستیم .

پوست انسان دوباره خود را ۴ الی ۶ ساعت به حالت اسیدی بر میگرداند ولی بر اثر شستشوی مداوم با مایع دستشویی با ph اشتباه ، پوست کم کم تضعیف شده و مغلوب می گردد.

در نتیجه تنظیم صحیح ph می تواند یکی از چند ده فاکتور ساخت مایع دستشویی مطلوب باشد.

مایع های ۱۰ لیتری عموما” توسط رستوران داران و یا مراکزی که باید به بهداشت توجه ویژه ای داشته باشد، خریداری می گردد. خریدارذان این مایع با حجم های بالا، جهت استفاده از قیمت های عمده این محصولات به نمایندگی های فروش مراجعه می نمایند.

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی امروزه در صنعت محصولات بهداشتی و شوینده، بیش از هزان واحد تولیدی در حال فعالیت هستند که به امر تولید مایع دستشویی با برندهای گوناگون در سطح جهان می پردازند.

عرضه کنندگان مایع دستشویی ، با توجه به قیمت روز مایع دستشویی، کیفیت تولید، فرمولاسیون تولید و با توجه به اینکه مایع های دستشویی با مواد مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای رنگ و رایحه متفاوتی هستند، خدمات فروش به مشتریان ارائه می دهند.

مایع دستشویی بر اساس مواد مصرفی و حجم تولیدی قیمت گذاری می شوند. عوامل فراوانی نرخ را تغییر می دهد که از این عوامل می توان به تورم ها، شرایط اقتصادی ،تحریم ها که اموزه دامن گیر تولید کننده و مصرف کننده شده ،نحوه و میزان خرید و فروش اشاره کرد.

همچنین یکی دیگر از عوامل بر قیمت نهایی، که می توان اشاره کررد برند های خارجی هستند. برندهای خارجی به دلیل وارداتی بودن و اعمال هزینه های حمل و نقل و گمرک و غیره گران تر از محصولات ایرانی هستند.

قطعا” اطلاع از نرخ های دقیق و به روز با توجه به بحران های موجود در جامعه ضروری است و خرید مایع دستشویی های ۱۰ لیتری با توجه به افزایش هر روز ، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

با استفاده بسیار مایع دستشویی در کشور، بازار فروش این محصولات بسیار پر رونق می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت روز انواع مایع دستشویی ۱۰ لیتری در بازار می توان به سایت های فروش آنلان این محصولات مراجعه کرد. در این سایت ها علاوه بر معرفی برند های محصولات ، قیمت های به روز آن ها را نیز در اختیار عموم افراد قرار می دهند.

مرکز خرید ارزانترین مایع دستشویی

مرکز خرید ارزانترین مایع دستشویی فروش ارزان مایع دستشویی باعث شده است که افرادی که از توانایی اقتصادی کمی بهره می برند به مرکز خرید مایع دستشویی در سراسر کشور مراجعه کرده وخریدخود را انجام دهند و با رضایت از کیفیت بالای محصول بتوانند .

در حال حاضر و با توجه به شرایط اقتصادی ویژه در کشور و با توجه به اینکه در این برهه توان خرید مردم کاهش یافته و درآمدها کاهش یافته، مردم به دنبال خرید مایع دستشویی ارزان و با کیفتی هستند که متناسب با توان خریدشان باشد. تا بتوانند مدیریت تقسیم درآمد و هزینه را به خوبی انجام دهند.

تولید کنندگان منصف فراوانی با کاهش سود خود اقدام به تولید محصولات با کیفیت بالا اما قیمت مناسب و ارزان تر نموده اند .این تولید کنندگان با فروش مایع دستشویی ارزان ، در عین حالی که محصولات تولیدی خود را با قیمت پایین و مناسب عرضه می کنند، یفیت مناسب را نیز در نظر گرفته اند. چون این مایع با دست مصرف کنندگان در تماس مستقیم هست بایستی دارای مواد نرم کننده دست باشد تا آسیبی به پوست دست وارد نکند.

مرکز فروش ویژه مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت ارائه دهنده انواع مایع دستشویی فله در گالن های ۱۰ و ۲۰ لیتری به صورت مستقیم از کارخانه به خریداران ارائه می کند .

امروزه یکی از کالاهای پر مصرف در مراکز عمومی مصل بیمارستانها، ریتورا ها، هتل ها، مراکز آمزش برای مصارف عمومی مایعات دستشویی می باشد و خرید مایع دستشویی فله ای با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ، مناسب برای این اماکن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما