عرضه مستقیم مایع سفید کننده 10 لیتری

مایع سفید کننده 10 لیتری نوع خاصی از وسایل خشکشویی است که لکه های لباس را از بین می برد ، اما رنگ لباس را نیز از بین می برد. سفید کننده با ایجاد لکه ای واکنش شیمیایی ایجاد کرده و از روی لباس پاک می کند.

سفید کننده همچنین بر روی لباس های سفید اثر سفید کننده و روشن کننده دارد. هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از سفید کننده در لباسشویی فقط دو نوع سفید کننده وجود دارد: سفید کننده کلر و سفید کننده اکسیژن. با این حال ، موارد طبیعی نیز وجود دارند که قدرت سفید کنندگی دارند و می توانند به عنوان مواد سفید کننده عمل کنند

عرضه مستقیم مایع سفید کننده 10 لیتری

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده باکیفیت

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده باکیفیت • کف ها را تمیز کنید. هفته ای یک بار ، تمیز کننده کف معمول خود را به مواد سفید کننده تغییر دهید. کف شما را تمیز نگه می دارد.

• لکه های چای و قهوه را از داخل لیوان ها و فنجان ها پاک کنید. کمی سفید کننده به یک لگن پر از آب اضافه کنید ، فنجان های لکه دار را اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد. خوب بشویید. برق به لیوان ها و ظروف کریستال اضافه کنید. چند دقیقه در یک محلول سفید کننده خیس کنید ، خوب بشویید.

• برای گلهای بریده شده. چند قطره سفید کننده به آبی که گلهای شاخه بریده را در آن قرار می دهید اضافه کنید و آب برای مدت طولانی تری شفاف تر می ماند.

• علف های هرز را بکشید. سفید کننده رقیق نشده را به علف های هرز در حال رشد از طریق شکاف در مسیرهای عبور خود اضافه کنید. آنها را می کشد و از رشد مجدد جلوگیری می کند.

• آب استخر شنا را کاملاً تمیز و تمیز نگه دارید. در ماه های زمستان که از استخر استفاده نمی شود ماهی یک بار یک درام پنج لیتری سفید کننده به آب استخر خود اضافه کنید تا آب را کاملاً شفاف و تمیز نگه دارد. وقتی می خواهید از استخر خود استفاده کنید ، یک ماه قبل از رسیدن هوا خوب به کلر برگردید.

• لباس ها را سفید کنید. کمی سفید کننده ای که به ماشین لباسشویی شما اضافه شده لباس سفید را که خاکستری شده است سفید می کند.

• رفع لکه. خیساندن لباسهای شخصی یا ملحفه در محلول سفید کننده سبک می تواند لکه ها را از بین ببرد.

• قلمه های گیاه را عقیم کنید. غوطه ور شدن قلمه های گیاهان در محلول سفید کننده بسیار سبک آنها را عقیم کرده و از رشد کپک یا بیماری جلوگیری می کند.

• مبلمان پلاستیکی باغ را تمیز کنید. تمیز کردن پلاستیک با محلول سفید کننده در هنگام از بین بردن لکه ها یا کپک ، رنگ اصلی را به ارمغان می آورد.

• عالی برای مبلمان باغ. از شر کپک و کپک خلاص شوید. کپک موجود در کاشی های حمام را می توان با پاشش مواد سفید کننده و سپس پاک کردن ، پس از چند دقیقه از بین برد.

• پرده های دوش را تمیز کنید. کپک روی پرده های دوش را می توان با خیساندن در یک حوض پر از محلول سفید کننده ، قبل از شستشوی عادی از بین برد. وسایل باغ را ضد عفونی کنید. ابزارهای باغچه خود را سالانه در محلول سفیدکننده خیس کنید تا سالم بماند ، تا خطر گسترش بیماری های گیاهی کاهش یابد

کاربرد های مختلف مایع سفید کننده چیست؟

کاربرد های مختلف مایع سفید کننده چیست؟ سه عامل اصلی که بر عملکرد سفید کننده تأثیر می گذارند ، نوع رس ، روش سفید کننده و کیفیت روغن است. اینها به ترتیب بحث می شوند. در بخش اول مواردی مانند هدف از رس در صنعت ، منبع مواد اولیه ، انواع رس ، ساختار فیزیکی ، اثر فعال شدن بر روی ساختار ، تغییر در اثر پذیری رسهای تولید شده از مواد اولیه مختلف و مکانیسم عملکرد رس وجود دارد.

همچنین اثر خواص رس ، رطوبت ، تراکم ظاهری فله ، وزن مخصوص ، اسیدیته ، pH ، سیلیس هیدراته ، توزیع اندازه ذرات و تئوری تغییرپذیری پوشش داده شده است. تحت حالت دوم اثر شرایط سفید کننده مانند دما ، زمان ، هم زدن ، دمای افزودن رس ، خلا vac در مقابل سفید کننده جو است. روش های تجاری از جمله دسته جوی ، دسته خلا مداوم ؛ و تأثیر کیفیت روغن. در بخش سوم پاسخ رنگدانه های رنگی مختلف به سفید شدن ، اثر رطوبت ، اکسیداسیون و ناخالصی های آلی در روغن وجود دارد. از بین سه عامل ، کیفیت روغن بیشترین تأثیر را بر عملکرد سفید شدن دارد.

مهمترین ترکیبات مایع سفید کننده کدامند؟

مهمترین ترکیبات مایع سفید کننده کدامند؟ سفید کننده معمولاً به صورت مایع در می آید ، اما گهگاه می تواند به صورت پودر شده پیدا شود. سفید کننده کلر حاوی هیپوکلریت سدیم است که با آب رقیق شده است. این نوع سفید کننده بسیار قدرتمند است. لباسشویی را ضد عفونی می کند ، اما برای بسیاری از انواع پارچه ، به ویژه لباس های رنگی یا لباس های دارای طرح ، ایمن نیست.

سفید کننده اکسیژن برای استفاده در بسیاری از پارچه ها بی خطر است و گاهی از آن به عنوان سفید کننده بدون رنگ یا سفید کننده تمام پارچه یاد می شود. برخلاف سفید کننده کلر ، این سفید کننده باعث از بین رفتن رنگ یا الگوهای موجود در اکثر انواع لباس های رنگی نیست.

1. ضد عفونی کننده قدرتمند: لباسها را برای مدت طولانی تری سفیدتر نگه دارید ، 99.9٪ از میکروبهای مضر (از جمله ویروس ویروس ، ویروس آنفلوانزا) را از بین ببرید. علاوه بر این ، برای ضد عفونی در مقیاس بزرگ از سطح خانه مناسب است.

2. خوشبو کننده: بوها را از بین برده و از تجمع بوها در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

3. STAIN REMOVER: برای بدست آوردن سفیدترین رنگ سفید از این فرمول غلیظ استفاده کنید. .3 بار فیلتر می شود تا خالص ترین سفید کننده را فراهم کند که می تواند 70 درصد لکه های بیشتر از یک ماده شوینده را از بین ببرد.

4 . قابلیت انعطاف پذیری: به راحتی حتی سخت ترین لکه های لباسشویی (از جمله علف ، آب ، خاک و خون) روی لباس های سفید را از بین می برد. همچنین می توان از آن در سطوح سخت ، غیر متخلخل خانگی ، میزهای پیشخوان ، کف ، سطل های زباله و سایر موارد استفاده کرد. فروشنده مایع سفید کننده قوی

تاثیر مایع سفید کننده بر ویروس ها

تاثیر مایع سفید کننده بر ویروس ها اینکه چه مدت منطقی می توانید از محلول سفید کننده برای ضدعفونی کردن استفاده کنید ، به عوامل مختلفی بستگی دارد ، یکی از موارد مهم کیفیت آب مورد استفاده برای ساخت محلول سفید کننده است.

آب بسیار سخت با غلظت زیاد نمک و فلزات می تواند با ماده سفید کننده هیپوکلریت سدیم واکنش داده و آن را به شکل نمک و آب درآورد. درعوض ، توصیه می کنیم از نوارهای تست کلر برای تأیید غلظت صحیح سفید کننده استفاده کنید . علاوه بر خطر دیوکسین ، مصرف کنندگان همچنین در مورد سمیت کلر در سفید کننده هیپوکلریت سدیم نگران بوده اند.

با این حال ، فرآیند لباسشویی کلر بالقوه سمی را غیرفعال کرده و باعث تشکیل آب نمک می شود. پس از ورود آب شستشو از طریق تخلیه خانگی به سیستم آب ، گیاهان تصفیه آب شهری آثار باقی مانده کلر را از بین می برند. مواد اولیه ساخت سفید کننده خانگی کلر ، سود سوز آور و آب است. کلر و سود سوزآور با قرار دادن جریان برق مستقیم از طریق محلول نمک کلرید سدیم در فرایندی به نام الکترولیز تولید می شود. کلرید سدیم ، نمک معمولی سفره ، از معادن یا چاه های زیرزمینی حاصل می شود.

نمک در آب گرم حل می شود و یک محلول نمک تشکیل می دهد ، سپس قبل از واکنش در سلول الکترولیتی ، برای ایجاد ناخالصی تحت درمان قرار می گیرد. ساخت سفید کننده هیپوکلریت سدیم به مراحل مختلفی نیاز دارد.

تمام مراحل را می توان در یک مرکز بزرگ تولیدی انجام داد ، یا کلر و سود سوزآور را از گیاهان مختلف به محل راکتور حمل کرد. کلر و سود سوزآور هر دو ماده شیمیایی خطرناکی هستند و طبق مقررات دقیق منتقل می شوند. همیشه هنگام کار با محلولهای غلیظ سفید کننده (هیپوکلریت سدیم) اقدامات احتیاطی ایمنی و دستورالعملهای سازنده را دنبال کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، هنگام محافظت از تجهیزات محافظ شخصی مناسب استفاده کنید (برچسب را بخوانید و به برگه اطلاعات ایمنی مواد مراجعه کنید).

محلول سفید کننده کلر ممکن است به برخی از سطوح آسیب برساند (به عنوان مثال ، فلزات ، برخی از پلاستیک ها) بنابراین توصیه می شود قبل از استفاده با تولید کننده تماس بگیرید. برای موثر بودن محلول سفید کننده کلر ، مقدار مشخصی از زمان تماس با سطح مورد نیاز است

نحوه صحیح استفاده از مایع سفید کننده

نحوه صحیح استفاده از مایع سفید کننده . زمان تماس با توجه به آنچه ضد عفونی می شود متفاوت است. هرگز محصولات سفید کننده کلر را با سایر محصولات تمیز کننده ، به ویژه پاک کننده های شیشه ، و محصولات حاوی آمونیاک یا اسیدهایی مانند سرکه مخلوط نکنید. این روش می تواند گازهای سمی تولید کند که ممکن است شامل گاز کلر باشد – یک گاز بسیار سمی که می تواند باعث مشکلات تنفسی شدید ، خفگی و به طور بالقوه مرگ شود.

برای تأثیرگذاری بیشتر ، قبل از استفاده از محلول سفید کننده کلر ، سطح را تمیز کنید. ماندگاری یک بطری سفید کننده ، بنابراین بطری را برای تاریخ انقضا بررسی کنید یا از نظر ماندگاری محصول با تولید کننده تماس بگیرید. محلول آب و سفید کننده را از قبل مخلوط نکنید ، زیرا به مرور زمان قدرت خود را از دست می دهد

امروزه تقریباً در همه خانواده ها سفید کننده وجود دارد. این پارچه ها را سفید می کند و با واکنش شیمیایی لکه ها را از بین می برد و رنگ نامطلوب را به ذرات کوچکتر تقسیم می کند که با شستشو به راحتی از بین می رود. دو نوع سفید کننده خانگی سفید کننده کلر و سفید کننده پراکسید است. سفید کننده پراکسید در دهه 1950 معرفی شد. اگرچه به از بین بردن لکه ها ، به ویژه در دمای بالاتر شستشو ، کمک می کند ، اما بیشتر مواد رنگی را سفید نمی کند و پارچه ها را ضعیف نمی کند.

همانطور که سفید کننده هیپوکلریت سدیم نیز باعث ضعف می شود. سفید کننده پراکسید ضد عفونی کننده نیست و معمولاً به مواد شوینده لباس که به عنوان بی رنگ و بی رنگ تبلیغ می شوند ، اضافه می شود. همچنین ماندگاری بیشتری نسبت به سفید کننده کلر دارد. سفید کننده پراکسید بیشتر در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که ماشین های لباسشویی با کویل های گرمایش داخلی تولید می شوند که می توانند دمای آب را به نقطه جوش برسانند.

شایع ترین ماده سفید کننده خانگی در ایالات متحده سفید کننده کلر است. در از بین بردن لکه ها و ضدعفونی پارچه ها بیشترین تأثیر را دارد. سفید کننده کلر برای ساخت ارزان و قیمت استثنایی مایع سفید کننده است و هم در دمای شستشوی گرم و هم گرم موثر است. با این حال ، دارای خواص شیمیایی قوی است که می تواند الیاف نساجی را ضعیف کند.

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده صنعت تولید مایع سفید کننده درجه یک مورد انتقاد قرار گرفت که مردم نگران تأثیرات مواد شیمیایی خانگی بر سلامتی شخصی شدند. دیوکسین ، یک محصول جانبی سرطان زا در تولید مواد شیمیایی ، اغلب در محصولات صنعتی که برای سفید کردن کاغذ و چوب استفاده می شود ، یافت می شود. سفید کننده هیپوکلریت سدیم در شکل نهایی خود بطری حاوی دیوکسین نیست زیرا کلر برای وجود دیوکسین باید در حالت گازی باشد.

با این حال ، در صورت تماس سفید کننده با اسید ، ماده ای که در برخی از مواد تمیز کننده کاسه توالت است ، گاز کلر می تواند تشکیل شود و برچسب های سفید کننده خانگی حاوی هشدارهای خاصی در مورد چنین ترکیبی است. در تاسیسات تولید مایع سفید کننده ، محلول نهایی هیپوکلریت سدیم از طریق یک سری فیلترها برای استخراج هرگونه ناخالصی باقیمانده قرار می گیرد. همچنین برای اطمینان از اینکه دقیقاً حاوی 25/5٪ هیپوکلریت سدیم است آزمایش شده است.

به دلیل وجود گاز کلر فرار ، ایمنی یک نگرانی اصلی در کارخانه های تولیدی است. وقتی کلر در خارج از تأسیسات راکتور تولید می شود ، به صورت مایع در اتومبیل های مخزن راه آهن مخصوص طراحی شده با دو جداره حرکت می کند که در صورت خارج شدن از خط خارج نخواهد شد.

هنگام ورود به کارخانه ، کلر مایع از اتومبیل های مخزن به درون مخزن نگهداری می شود. به عنوان یک اقدام ایمنی ، اتومبیل های مخزن دارای دریچه های خاموش هستند که همراه با سیستم تشخیص کلر کار می کنند. خرید مایع سفيد کننده ارزان از طریق این مجموعه بسیار راحت است.

مرکز خرید ارزانترین مایع سفید کننده

مرکز خرید ارزانترین مایع سفید کننده این هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و از ایمنی کارگران در حمل و نقل و حمل و نقل آن محافظت می کند. علاوه بر این ، پلاستیک ضخیم اجازه نمی دهد که نور ماوراlet بنفش به سفید کننده برسد ، که باعث بهبود ثبات و اثربخشی شیمیایی آن می شود. مرکز خرید مایع سفید کننده به دنبال ان است که تولید مایع سفيد کننده باکیفیت را رواج دهد. قیمت مایع سفید کننده بسیار مناسب است.

در سال های اخیر ، ظروف پلاستیکی به دلیل زمان تجزیه مواد در محل دفن زباله ، به یک نگرانی زیست محیطی تبدیل شده اند. بسیاری از شرکت هایی که به بسته بندی های پلاستیکی وابسته هستند ، از جمله بازار فروش مایع سفید کننده ، شروع به کاهش مقدار پلاستیک در بسته بندی های خود یا استفاده از پلاستیک های بازیافتی کرده اند. عرضه کنندگان مایع سفید کننده این محصول را با قیمتی مناسب به فروشنده معتبر مایع سفید کننده عرضه م ینمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما