عرضه مستقیم مایع ظرفشویی درجه یک

عرضه مستقیم مایع ظرفشویی درجه یک از روش های به دست آوردن محصول مورد نظر می باشد. همچنین مایع ظرف شویی را به صورت عمده و خرده می توان سفارش داد. از مایع ظرفشویی برای شستن و تمیز کردن تمامی ظروف استفاده می کنند.

 

مایع ظرفشویی در اندازه های متنوع و برند های متعددی تولید می گردد که هر کدام یک مشتری خاص خود را دارا می باشد. از مایع ظرف شویی در محیط های رستوران، هتل ها، کافی شاپ ها و منازل در سطح کلان استفاده به عمل می آید.

 

عرضه مستقیم مایع ظرفشویی درجه یک

مزایای استفاده از مایع ظرفشویی قوی

مزایای استفاده از مایع ظرفشویی قوی به این صورت است که قدرت پاک کنندگی این مایع بیشتر از نمونه های دیگر بوده است. هر چه قدر غلظت مایع ظرفشویی بیشتر بوده باشد میزان کیفیت مایع بیشتر است. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام شستن ظروف مرتکب می شوند این است که آنها را قبل از دست دادن از قبل تهیه می کنند.

 

با این حال، برای اینکه بتوانید ظروف خود را با موفقیت تمیز کنید، باید زیر آب گرم بگذارید مگر آنکه این آب گرم در یک دقیقه، ۱۴۰ درجه فارنهایت باشد، کاربرد زیادی ندارد تا ظروف شما را تمیز کند.

 

مایع ظرفشویی قوی در محیط های خانگی بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است این مایع ظروف کثیف را از آلودگی ها موجود ‍ پاک می کند علاوه بر این مایع ظرفشویی قوی سطح پلاستیکی و شیشه ای را هم پاک می کند. قدرت تمیز کنندگی این مایع به دلیل کیفیت بالایی که دارد بیشتر از برند ها دیگر بوده است به همین دلیل بیشتر مورد توجه مشتریان بوده است.

 

مزیت بعدی مایع ظرفشویی این است که این مواد تمامی چربی ها و کثیفی ها را از سطح ظرف تمیز می کند. با استفاده کردن از مایع ظرفشویی قوی تمامی ظرف درخشان خواهند شد. کیفیت بالای این مایع باعث شده تا در رستوران ها و تالارها پذیرایی هم از آن استفاده کنند.

 

مزیت دیگر مایع ظرفشویی قوی این است که این مواد به صورت ارگانیک تولید می شوند و به کار گیری آن ها برای محیط زیست هیچ خطری به دنبال ندارند. مزیت بعدی این است که استفاده کردن از مایع ظرفشویی باعث آلرژی پوستی در مصرف کننده نمی شود. برای احتیاط تا حد امکان از دستکش در زمان به کارگیری استفاده کنید.

 

پوست شما نیمه نفوذ پذیر است و می تواند نقطه ورود سموم باشد. سمومی که در مایع ظرفشویی غیر ارگانیک یافت می شود ، شامل عطرهای مصنوعی، فرمالدئید، سیلیکون، اکریلات، مواد نگهدارنده، ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی و حتی مواد کف کننده و رنگ دهنده است که فقط به چند مورد اشاره می کنیم. چنین مواد شیمیایی برای ظروف تمیز ضروری نیستند و مطمئناً برای سلامتی یا پوست شما مفید نیستند زیرا برخی از آنها می توانند واکنش های فوری آلرژیک ایجاد کنند.

 

مزایای استفاده از مایع ظرفشویی قوی

بررسی عملکرد مایع ظرفشویی باکیفیت

بررسی عملکرد مایع ظرفشویی با کیفیت به این صورت است که این مایع آلودگی ها را با روش تجزیه پاک می کند. یعنی به دلیل داشتن آنزیم ها تجزیه کننده مواد فرایند پاک کردن را انجام می دهند.

 

عامل دیگر در این مورد میزان قدرت کف کنندگی مایع بوده است تمام مواد شوینده با روش ها آنیونی که به صورت فعال بوده و مواد غیر یونی و آمفوتر عمل می کنند. عملکرد دیگر مایع ظرفشویی به این صورت است که چروک موجود روی ظرف ها با جذب شدن روی مایع از سطح ظرف جدا شده و به حالت کلوئیدی در می آیند سپس لکه ها آب گریز توسط مایع شوینده شسته شده و از بین می روند.

 

خاصیت دیگر مایع ظرفشویی این است که این مواد از قدرت انحلال پذیری بالایی بهره می برند به همین دلیل لکه ها و چربی ها ظروف را در کم ترین زمان ممکن در خود حل کرده و سطوح مورد نظر را پاک می کنند.

 

در یک محیط غذایی تجاری، شوینده مورد استفاده در ظرفشویی دستی باید ایمن، کارآمد و در نتیجه ظروف تمیز به طور مداوم باشد. روش های مختلفی برای اندازه گیری عملکرد مطلوب مواد شوینده ظرفشویی دستی وجود دارد از جمله آزمایش شستشوی بشقاب نیمه اتوماتیک، آزمایشات امولسیون برای تعیین عملکرد تمیز کردن، تست های عملکرد کف، و آزمون پچ برای تعیین میزان ملایم یا سختی پوست.

 

همچنین فرصتهایی برای اندازه گیری های اضافی وجود دارد که حتی ممکن است بیشتر نشان دهنده توانایی یک محصول برای عملکرد مداوم در محیط باشد. برای تمیز کردن شیشه ها خشک ماشین ها هم می توان از مایع ظرفشویی به عنوان یک روان کننده استفاده کرد با به کار گیری مایع ظرف شویی گرد غبار موجود روی شیشه در اسرع وقت از بین می رود. از مایع برای شستن چرخ ماشین هم در داخل کشور استفاده می کنند.

 

بررسی عملکرد مایع ظرفشویی باکیفیت

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی پر قدرت

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی پر قدرت مواد تشکیل دهنده محصول را به وجود می آورد. مواد شوینده یا صابونی که برای تماس با پوست انسان در هنگام استفاده از آن در نظر گرفته شده است که شامل شوینده است. به عنوان مثال، مواد شوینده آلی مصنوعی یا صابون و ترکیبی که در اینجا به عنوان یک ترکیب صاف کننده پوست گفته می شود که یک هیدروکربن، یک اسید آلی، یک استر، یک آمید، یک آمین، یک ترکیب آمونیوم چهارم یا یک الکل یا هر مخلوطی از آن است.

 

ترکیب صاف کننده پوست شامل فرمول آن یک زنجیره هیدروکربیل حداقل ۲۵ اتم کربن است، این ترکیب به گونه ای است که در یک ماده آبی، پوست تماس با آن احساس صافی می کند، نسبت به تماس با یک ترکیب شوینده که حاوی چنین صاف کننده پوست نیست.

 

یک ترکیب مواد شوینده مایع همانطور که در ادعای ۱ ادعا شده مشخص می شود که شامل ۵ تا ۴۰٪ مواد شوینده آلی مصنوعی است که از گروه متشکل از شوینده های آنیونی آلی مصنوعی و شوینده های غیر یونی آلی مصنوعی و مخلوط آنها و ۰٫۲ تا ۱۰٪ موارد گفته شده تشکیل شده است. ترکیب صاف کننده پوست.

 

یک ترکیب مواد شوینده مایع همانطور که در ادعای ۲ ادعا شده است مشخص می شود که مواد شوینده آنیونی آلی مصنوعی یک شوینده سولفاته شده یا سولفوناته است و مواد شوینده غیر یونی آلی مصنوعی یک الکل یا فنل الکوکسیله پایین تر است.

 

ترکیب صاف کننده پوست یک هیدروکربن، یک اسید آلی، یک استر یا الکل یا هر مخلوطی از آن، که هر یک از آنها در فرمول خود به طور متوسط ۲۵ تا ۵۰ اتم کربن در یک زنجیره آلکیل خطی وجود دارد، و نسبت مواد شوینده آلی مصنوعی، ترکیب کننده صاف کننده پوست و محیط آبی در محدوده به ترتیب ۵ تا ۳۵ درصد، ۰٫۲ تا ۵ درصد و ۵۰ تا ۸۰ درصد.

 

یک ترکیب مواد شوینده مایع همانطور که در ادعای ۳ ادعا شده است ، مشخص می شود که مواد شوینده آلی سنتتیک یک ماده شوینده آنیونی آلی مصنوعی یا مخلوطی از آن است، ترکیب صاف کننده پوست شامل یک آلکان نرمال از ۲۵ تا ۵۰ اتم کربن و نسبت مواد شوینده آنیونی آلی مصنوعی است. ترکیب نرم کننده پوست آلکان و محیط آبی به ترتیب در محدوده ۱۵ تا ۳۵٪ ، ۰٫۲ تا ۳٪ و ۵۰ تا ۷۰٪ قرار دارند.

 

یک ترکیب مواد شوینده مایع همانطور که در ادعای ۳ ادعا شده است ، مشخص می شود که بخش عمده ای از مواد شوینده آلی مصنوعی یک ماده شوینده غیر یونی آلی مصنوعی یا مخلوطی از آن است ، ترکیب صاف کننده پوست شامل یک آلکان نرمال از ۲۵ تا ۵۰ اتم کربن و نسبت های آن است. مواد شوینده آلی مصنوعی ، ترکیب نرم کننده پوست آلکان و محیط آبی به ترتیب در محدوده ۵ تا ۳۰٪ ، ۰٫۲ تا ۳٪ و ۶۰ تا ۸۰٪ قرار دارند.

 

فرایندی برای شستن ظروف که شامل شستن چنین ظروفی با دست در محیط آب شستشوی آبی حاوی در محدوده ۰٫۱ تا ۲٪ ترجیحاً ۰٫۲ تا ۱٫۵٪ از ترکیبات شوینده مایع است همانطور که در هر یک از ادعاهای ۱ تا ۵ ادعا شده است، در حالی که غوطه ور می شود. دستها را در آب ظرف بشویید، دستها را بشویید و خشک کنید، در نتیجه دستها احساس چربی نمی کنند و به طور قابل توجهی نرم تر از پس از یک کنترل هستند که در آن ظروف به روشی قابل مقایسه با ترکیب مواد شوینده ظرفشویی مایع کنترل که حاوی آن نیست شسته می شوند.

 

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی پر قدرت

تاثیر مایع ظرفشویی بر ذرات چربی

تاثیر مایع ظرفشویی بر ذرات چربی به دلیل داشتن آنزیم های تجزیه کننده این مواد را از روی سطوح دفع کرده و از بین می برد. اختراع حاضر مربوط به یک ترکیب مواد شوینده است، به ویژه به یک ترکیب مواد شوینده شامل یک ژل با رنگ اول و ذرات دارای رنگ دوم که در آن تابش ساطع شده توسط ژل با آن ساطع شده توسط ذرات برهم کنش می کند تا رنگ سوم را حداقل به دست دهد.

 

اول از همه، این یک مشاهده صحیح است زیرا این مشکل در واقع وجود دارد: شستن ظروف پلاستیکی از چربی، در مقابل صفحات شیشه ای، خسته کننده تر است و اغلب به چندین دوره شستشو نیاز دارد. در حقیقت، حتی چندین مورد از این نوع شستشو ممکن است برای از بین بردن احساس روغنی پلاستیک کافی نباشد، مثل اینکه هنوز توسط لایه نازکی از چربی پوشانده شده است.

 

برای درک اینکه چرا این اتفاق می افتد باید نحوه عملکرد صابون ها (یا مواد شوینده / مواد فعال سطح) را متوجه شوید. به طور کلی، صابون ها با ایجاد محلول در آب، آلودگی ها و چربی ها را از بین می برند.

 

برای حل شدن یک ماده، باید خصوصیات شیمیایی خاصی با حلال داشته باشد به ویژه از نظر قطبیت (جداسازی بار الکتریکی): ترکیبات قطبی تمایل دارند در حلال های قطبی حل شوند (به عنوان مثال نمک معمولی خوراکی، که یک ترکیب بسیار قطبی است از یونها، یا اتمهای باردار، بسیار محلول در آب است که بسیار قطبی است).

 

عکس این نیز صادق است: ترکیبات غیر قطبی در حلال های غیر قطبی حل می شوند (به عنوان مثال آرایش صورت که حاوی ترکیبات آلی غیر قطبی است که در آب حل نمی شوند اما در پارافین مایع بسیار محلول هستند که مخلوطی از غیر ترکیبات قطبی می باشند. بنابراین پاک کردن آرایش با استفاده از پارافین مایع بسیار آسان است).

 

تمیز کردن پلاستیک از چربی ها برای صابون ها کار سخت تری است، زیرا پلاستیک ها از نظر شیمیایی مشابه چربی ها هستند. تفاوت اصلی این است که چربی ها حاوی زنجیره های حدود ۲۰ اتم کربن متصل به یکدیگر هستند، در حالی که در پلاستیک ها این زنجیره ها طولانی تر هستند.

 

درست مانند اصل حلالیت، مولکولهای مشابه نیروهای جذابی قوی بین خود دارند. این امر منجر به نوعی وضعیت درگیری بین صابون و پلاستیک می شود، پلاستیک سعی می کند چربی خود را حفظ کند و صابون سعی در حل آن در آب دارد.

 

به همین دلیل حذف چربی از پلاستیک در مقایسه با شیشه یا فلز به کار بسیار سخت تری نیاز دارد. شیشه که با اکسیدهای قطبی سیلیکون پوشانده شده و سطح فلزی با چربی ها نیروهای جذاب بسیار ضعیف تری را تشکیل می دهند.

 

تاثیر مایع ظرفشویی بر ذرات چربی

مراقبت از ظروف فانتزی با مایع ظرفشویی عالی

مرافبت از ظروف فانتزی با مایع ظرفشویی عالی یکی دیگر از کارکردها محصول مورد نظر می باشد اشیا و ظرف های فانتزی خود را با مایع ظرفشویی می توانید شسته و یا ضدعفونی کنید در این صورت این ظروف درخشان خواهند شد.

 

از بین تمام محصولات تمیزکاری که ما در آزمایشگاه نظافت خوب موسسه خانه داری آزمایش می کنیم، یکی از همه کاره ترین آنها صابون ظرف است. از این پاک کننده ملایم می توان مواردی فراتر از شستن ظرفها را استفاده کرد:

بله، تمیز کردن ظروف آشپزخانه، لیوانهای پوشیده از شیر و چنگاله ای لکه دار تخم مرغ ادعای اصلی آن برای شهرت است اما صابون ظرف همچنین می تواند پارچه های ظریف را با دست بشویید، تمیز کنید فرش، لکه های چربی لباس را پاک کنید، پیشخوان ها و اجاق گازهای چرب را تمیز کنید. بنابراین با وجود همه این کارهای خانه در لیست کارهای خود، انتخاب صابون ظرف دار با عضله مهم است.

 

مراقبت از ظروف فانتزی با مایع ظرفشویی عالی

مرکز خرید ارزانترین مایع ظرفشویی باکیفیت

مرکز خرید ارزانترین مایع ظرفشویی با کیفیت نمایندگی ها متعددی هستند که این مایع را به مشتریان خود عرضه می دهند. قیمت روز مایع ظرفشویی در این مراکز موجود است. مرکز فروش مایع ظرفشویی این محصول را به صورت عمده به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

مصرف کننده با روش های متعددی می تواند مایع ظرفشویی را سفارش دهد یکی از این روش های سفارش مستقیم می باشد که در این صورت مایع به قیمت تولیدی به دست مصرف کننده می رسد. روش دیگر سفارش بدون واسطه نام دارد که این روش هم برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.

 

مرکز خرید ارزانترین مایع ظرفشویی باکیفیت

تولید کنندگان مایع ظرفشویی مرغوب ارزان

تولید کنندگان مایع ظرفشویی مرغوب ارزان شرکت ها متعددی هستند که مایع ظرفشویی را به صورت عمده تولید می کنند تولید مایع ظرفشویی مرغوب توسط این مراکز صورت می گیرد. قیمت مایع ظرفشویی قوی در این نمایندگی ها ارزان می باشد.

همچنین قیمت استثنایی مایع ظرفشویی توجه بیشتر علاقمندان را به خود جلب کرده است به همین دلیل این علاقمندان مایع ظرفشویی را در سطح کلان سفارش می دهند. و از مایع برای پاک کردن ظروف خود استفاده می کنند.

 

تولید کنندگان مایع ظرفشویی مرغوب ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما