عرضه مستقیم پودر لباسشویی فله ارزان

در جامعه امروزی هر چه قدر اهمیت بشر به پودر لباسشویی بیشتر می گردد، رقابت نیز بین عرضه مستقیم پودر لباسشویی بیشتر می شود، زیرا این هر کدام میخواهند با تولید پودر لباسشویی باکیفیت، تعداد مشتری های خود را افزایش دهند. یکی از راه های خریدی که کارخانه های تولیدکننده فراهم کرده اند، مرجع خرید پودر لباسشویی از کارخانه تولیدکننده پودر لباسشویی فله است.

عرضه مستقیم پودر لباسشویی فله ارزان

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت

پودر ماشین لباسشویی مهمترین فاکتور در تمیزی لباس هاست از این رو خرید انواع پودر ماشین لباسشویی باکیفیت برای داشتن لباس های تمیزتر مهم است.

خرید انواع پودر ماشین لباسشویی با کیفیت براساس جنس و نوع لباس توسط مصرف کننده انجام میشود.

پودر ماشین لباسشوبی در انواع مختلف تولید میشود که هرکدام متناسب با نوع و رنگ لباس مورد استفاده قرار می گیرد قبل از تهیه پودر ماشین لباس شویی باید مشخص کنید که برای چه لباسی میخواهید استفاده کنید.

استفاده از ماشین لباسشویی باعث تسریع در عمل شستشو شده است اما مهمترین جز برای انجام شدن هرچه بهتر این کار استفاده از پودر ماشین لباسشویی است.

پودر ماشین لباسشویی باید استفاده شود تا آسیب کمتری به لباس ها وارد شود و آنها را بیشتر تمیز کند. پودر ماشین لباسشویی باید رنگ لباس ها را حفظ کند و هیچ گونه رنگ رفتگی برای لباس ها نداشته باشد. استفاده از پودر ماشین لباسشویی بسیار راحت بوده و با استفاده از ان لباس های تمیزی خواهید داشت.

پودر لباسشویی برای تمیزی لباس های کثیف موثر است و خرید پودر لباسشویی باکیفیت برای خریدار مهم است. برای خرید انواع پودر لباسشویی با کیفیت می توانید از فروشگاه های لوازم بهداشتی اقدام کنید.

داشتن لباس های تمیز و مرتب و استفاده طولانی مدت از ان آرزوی هر فردی است و این کار با استفاده از پودر لباسشویی مناسب میسر می شود.

مهمترین ترکیبات پودر لباسشویی قوی

مهمترین ترکیبات پودر لباسشویی قوی

ترکیبات شوینده های پودری حاوی مواد اولیه زیادی با نام های پیچیده و طولانی می باشد. بخش عمده ی اجزاء تشکیل دهنده پودر ماشین لباسشویی، به طور معمول شامل ترکیبات سازنده ( تقریباً ۵۰٪ وزنی) می شوند.

دیگر مواد مهم به کار رفته شامل: سورفاکتانت (۱۵٪) ، سفید کننده (۷٪) ، آنزیم (۲٪) ، پلیمرهای ضد رسوب چرک و کثیفی، تنظیم کننده های کف، بازدارنده های خوردگی، مواد براق کننده نوری ، مهار کننده های انتقال رنگ و مواد معطر باشد.

الکل اتوکسیلات (AE) این ترکیب یک سورفاکتانت غیر یونی است که با مخلوط کردن آب و چربی، به پاک شدن لکه های چربی لباس کمک می کند.

آلکیل اتوکسی سولفات (AES)، آلکیل سولفات (AS) و آلکیل بنزن سولفونات خطی (LAS) از جمله پرکاربردترین سورفکتانت های آنیونی هستند که به ناخالصی های پارچه ها متصل شده و باعث از بین رفتن لکه ها می شوند.

اکسید آمین یک سورفکتانت آمفوتریک که می تواند آنیونی ، کاتیونی یا غیر یونی باشد و معمولاً در شوینده ها و شامپوها استفاده می شود. همراه با دیگر مواد فعال کننده سطح، برای از بین بردن لکه ها استفاده می شود.

پلیمرها مانند کربوکسی متیل سلولز (CMC) پلیمری که از سلولز طبیعی تهیه می شود. به جلوگیری از بازگشت لکه ها به لباسی که از آن جدا شده است کمک می کند. وجود این ترکیبات در فرمولاسیون پودر لباسشویی پس از عمل پاکسازی چرک و کثیفی از روی البسه، اجازه نمی دهد که آلودگی ها دوباره روی سطح لباس قرار گیرند.

اسید سیتریک این ماده یک اسید آلی ملایم است که در ساختار مرکبات مانند لیمو و پرتغال یافت می شود. از آن برای از بین بردن بوی بد لباس ها استفاده می شود. همچنین در حذف سختی آب نیز کاربرد دارد.

دی اتیل استر دی متیل آمونیوم کلراید (DEEDMAC) یک ترکیب آمونیوم که به عنوان نرم کننده پارچه برای صاف نگه داشتن پارچه در فرمولاسیون پودر لباسشویی استفاده می شود.

عوامل کیلیت کننده مانند دی سوسینات اتیلن دیامین (SS-EDDS)، سیکلودکسترین به عنوان سازنده و عامل کیلیت کننده عمل می کند و بوی بد را از روی لباس پاک می کند.

آنزیم‌ها پروتئین های طبیعی که لکه ها را به قطعات کوچکتر تجزیه می کنند تا لکه ها را راحت تر پاک کنند. مانند پروتئاز، آمیلاز، سلولاز

آب اکسیژنه یکی از ساده ترین و رایج ترین مواد سفید کننده آب اکسیژنه است. دیگر ترکیبات سفید کننده شامل سدیم کربنات و هیپوکلریت سدیم (یک ماده سفید کننده بر پایه کلر) هستند.

عطرها رایحه های دلپذیر ، آرامبخش و شادی آور که از خود محصول و پارچه آزاد می شوند را فراهم کنید.

پلی اتیلن گلیکول ها (PEG) ، پلی اتیلن اکسید (PEO) یا پلی اکسی اتیلن (POE) یک ترکیب پلی اتر برای بسیاری از موارد از جمله به عنوان روان کننده و سورفاکتانت استفاده می شود.

مونو اتانول آمین (MEA) ، ۲-آمینو اتانول یا اتانولامین یک آمین آلی و الکل اولیه که به عنوان حلال و باز ضعیف استفاده می شود (تعادل pH را در فرمولاسیون پودر لباسشویی شما حفظ می کند).

پروپیلن گلیکول یک ترکیب آلی که به عنوان حلال و آنزیم استفاده می شود.

کربنات سدیم نمک اسید کربنیک به عنوان سازنده مواد شوینده استفاده می شود.

سدیم دی سیلیکات به عنوان سازنده در مواد شوینده استفاده می شود.

تتراستیلاتیلن دیامین (TAED) یک فعال کننده سفید کننده و ماده اکسید کننده که در شوینده ها و سفید کننده ها استفاده می شود. • دی اکسید تیتانیوم و تیتانیوم رنگدانه سفید که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

روشن کننده ای نوری بر پایه استیل بن فرمولاسیون پودر لباسشویی با توجه به طیف گسترده ترکیبات مورد استفاده در فرمولاسیون پودر لباسشویی، محصولات نهایی با تنوع فراوان می تواند حاصل شود. یکی از مهم ترین ترکیبات و رایج ترین سازنده های پودرهای لباسشویی، کربنات سدیم است. کربنات سدیم یا سود اَش یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2CO3 و نمکی از اسید کربنیک است.

توجه کنید که این ترکیب را با سدیم بی کربنات (جوش شیرین) اشتباه نگیرید. این ترکیب در حذف لکه ها و چرک و کثیفی از روی البسه بسیار خوب عمل می کند.

همچنین آب سخت می تواند قدرت تمیز کردن مواد شوینده شما را تحت تأثیر قرار دهد ، اما سود اَش می تواند به مواد معدنی موجود در آب متصل شود و به مواد شوینده خانگی اجازه جذب بهتر در الیاف پارچه و تمیز کردن می دهد. در واقع به عنوان سختی گیر نیز استفاده می شود.

دیگر ترکیبات سختی گیر که با عملکرد فوق العاده ای نسبت تمامی سختی گیر ها عمل می کند، نمک های متیلن فسفونات می باشند. نمک های سختی گیر مانند نمک هفت سدیمی dtpmp .

نمک چهار سدیمی hedp در حذف لکه ها از طریق حذف یون های سخت موجود در آب شستشو کمک می کنند.

نحوه تولید پودر لباسشویی درجه یک

نحوه تولید پودر لباسشویی درجه یک

همزمان با پیشرفت تکنولوژی در ماشین های لباسشویی برندهای تولید کننده شوینده ها نیز تلاش کردند که شوینده های بهتر و جدیدتری تولید و به بازار عرض کنند.

ابتدا شوینده های لباسی که وارد بازار شدند، به صورت پودری بودند و تا سالیان سال این روند ادامه داشته و دارد.

برای تولید پودر لباسشویی دو کراچر وجود دارد که در کراچر اولی مواد با هم ترکیب می‌شوند و در دومی که از قبلی بزرگ‌تر است، دما زیاد و مواد با هم بهتر ترکیب می‌شوند.

در کراچر اولی ابتدا آب اضافه و سپس سود اضافه می‌شود و بعد از آن اسید (اگر اول اسید بریزیم کف می‌کند و مشکل ایجاد می‌کند). قبل از اینکه سیلیکات باز و اضافه شود، باید ترکیب را خنثی کنیم. بعد از اینکه ترکیب را خنثی کردیم، سیلیکات را باز و جامدات را اضافه می‌کنیم.

قبل از اینکه سیلیکات باز و اضافه شود، باید ترکیب را خنثی کنیم. بعد از اینکه ترکیب را خنثی کردیم، سیلیکات را باز و سپس جامدات را اضافه می‌کنیم. قبل از اینکه خمیر از کراچر اولی به دومی برود، باید از فیلتر رد شود.

خمیر تولید شده باید از طریق پمپ وارد برج شود که دمای ورودی خمیر به برج ۳٧٠ درجه سانتی‌گراد است که این دما توسط مشعل تولید می‌شود و آن را می‌توان از اتاق فرمان کنترل کرد. بعد از اینکه خمیر به بالای برج منتقل شد، به سمت پایین اسپری می‌شود و در انتهای برج به صورت پودر درمی‌آید.

دمای خروجی از برج ۱۱٠ درجه سانتی‌گراد است. فشاری که خمیر به بالا پمپ می‌شود، ۳٧ بار است. اگر فشار زیاد شود، تولید بالا می‌رود، ولی مشکل دانسیته ایجاد می‌کند. بعد از اینکه پودر از برج اصلی به روی نوار سرازیر شد، به روی الگ می‌رود و در آنجا کوگرانول به آن اضافه می‌شود. در این قسمت، بخش‌های درشت که از الگ عبور نکرده‌اند را جدا کرده و ریکاوری می‌کنند.

در اینجا پودرهایی ریزتر از پودر مورد نظر نیز ایجاد می‌شود که به آن fine می‌گویند که همراه کلوخه ها به ریکاوری فرستاده می‌شود و در نهایت پودر لباسشویی به مخزن بالایی می‌رود و در آنجا به آن اسانس اضافه می‌شود.

سپس وارد سالن بسته‌بندی می‌شود و در آنجا وزن آن کنترل می‌شود که باید وزن هر بسته پانصد گرم باشد. در بخش پودر آزمایشگاه کوچکی قرار دارد که در آن دانسیته و رطوبت پودر لباسشویی تولیدی کنترل می‌شود.

بررسی تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه

بررسی تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه

برای استفاده روزمره و مقرون به صرفه‌ترین محصول لباسشویی، پودر لباسشویی کاملا مناسب است.

پودر لباسشویی عملکرد کلی و قدرت پاک کنندگی بالاتری دارد، به همین خاطر بسیاری از افراد پودر لباسشویی را به دلیل سهولت در استفاده انتخاب می‌کنند.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

از جمله عوامل موثری که بر روی کیفیت پودر لباسشویی بسیار تاثیر گذار است، قدرت پاک کنندگی بالا می باشد و به بافت لباس اصلا آسیب نرساند.

امروزه با رسیدن به فصل گرما و تابستان ما لباس ها را به دفعات بیشتری تعویض می کنیم و شستشو می دهیم. پس نباید تار و پود لباس را از بین ببرد. پودر ماشین باید به گونه ای تولید شود و از یکسری موادی تشکیل شود که از رسوب گذاری و یا زنگ زدگی درون لباسشویی جلوگیری کند. و همچنین این قابلیت را داشته باشد که در درون آب سرد فعال شود و لباس را تمیز کند و رنگ پارچه را تغییر ندهد.

از جمله عوامل موثر بر روی کیفیت یک پودر این است که بتواند لکه های هر چند قدیمی را از بین ببرد و پاک کند. برای همه پارچه ها مناسب باشد .

تعیین قیمت نهایی پودر لباسشویی درجه یک

تعیین قیمت نهایی پودر لباسشویی درجه یک

بهترین روش برای خرید پودر لباسشویی درجه یک این است که یک خرید عمده و کلی انجام دهیم بلکه این گونه بسیار به صرفه تر است و تا مدت ها پودر لباسشویی در منزل داریم. این محصول با همه پوست ها سازگاری دارد و مورد قبول همه متقاضیان و مشتریان در همه سنین است.

هم چنین از نظر رنگ و بو و لطافت بسیار خوش رایحه و مورد پسند همه سلیقه ها مخصوصا بانوان ایرانی است. از آن جایی که پودر لباسشویی در زندگی روزمره هر خانواده کاربرد های فراوانی دارد به تبع متقاضیان و مشتریان زیادی نیز خواهد داشت.

عرضه و تولید پودر لباسشویی مرغوب باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل دسترس خریداران و علاقه مندان به این محصول پر فروش قرار بگیرد.

قیمت استثنایی پودر لباسشویی با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن محصول درجه یک گزینه مناسب است. شرکت های تولید کننده نیز برای استقبال بهتر و فروش بیش تر و بهتر محصولات خود اقدام به تولید پودر لباسشویی با کیفیت بالا و هم چنین بسته بندی متنوع نموده است.

پودر لباسشویی درجه یک و با بالا ترین کیفیت را در بازار ها می توان با برند های مختلفی خریداری کرد که هر کدام از تولید کنندگان شرایط خاصی را برای تولیدات خود بر می گزینند. بهترین نوع پودر ها پودر لباسشویی درجه یک است که به پوست آسیبی نمی رساند حتی نرمی را به لباس های شما هدیه می دهد.

با توجه به اینکه حجم استفاده مصرف کنندگان از پودر لباسشویی بین همه شوینده های دیگر تولید شده بیش تر می باشد خرید پودر لباسشویی جزء الویت های اصلی و مهم خانواده ها خرید سبد شوینده در بین مردم می باشد.

تولید کنندگان ارزانترین پودر لباسشویی فله

تولید کنندگان ارزانترین پودر لباسشویی فله

تولید کنندگان پودر لباسشویی یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه های فعال در حوزه ی تولید انواع شوینده از جمله پودر لباسشویی فله در کشور محسوب می شود.

کارخانه پودر لباسشویی فله ای در حال حاضر از تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات بهداشتی خود استفاده می کند. همواره کارخانه های تولیدی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که از ماشین آلات و تجهیزات قدیمی در تولید محصولات خود استفاده می نمایند اما شرکت تولیدی شوینده از جدیدترین و بهترین تجهیزات جدید و پیشرفته بهره می گیرد.

کارخانه پودر لباسشویی در زمینه ی بهبود سطح کیفی محصولات خود و همچنین به دست آوردن رضایت حداکثری مشتریان اقدامات زیادی را انجام داده است.

از مهم ترین اقدامات این شرکت می توان به بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و درجه یک در تولید اشاره کرد. همچنین این شرکت سعی می کند براساس تکنولوژی روز دنیا تجهیزات و ماشین آلات خود را به کار گیرد.

به همین دلیل این کارخانه تولیدی همیشه سعی می کند در تولید محصولات خود از تجهیزات به روز بهره بگیرد. کارشناسان و متخصصان داخلی این شرکت نیز دارای تجربه و دانش به روز حوزه ی مواد شوینده می باشند. پخش پودر لباسشویی از طریق نمایندگی های مجاز پخش این شرکت در سراسر کشور انجام می شود.

پودر لباسشویی را می توان در بسیاری از سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای کشور مشاهده کرد. فروش این پودر لباسشویی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و همچنین قیمت منحصر به فرد بسیار بالا می باشد.

کارخانه تولیدی پودر لباسشویی سعی می کند در زمینه ی پخش عمده این محصول با تاجران همکاری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما