عرضه پودر لباسشویی عمده 15 کیلویی

این شرکت تولیدی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین پودر لباسشویی عمده در سطح کشور می باشد و این محصول مرغوب را به صورت مستقیم و از طریق این نمایندگی به سر تا سر کشور عرضه می کند.

عرضه پودر لباسشویی عمده 15 کیلویی

آنچه باید از انواع پودر لباسشویی دانست

آنچه باید از انواع پودر لباسشویی دانست انواع پودر لباسشویی را می توان به دو نوع، که یکی برای  برای شستن لباسها با دست و دیگری با ماشین لباسشویی  می باشد.

پودر لباسشویی عمده پودری قوی و کاتالیزگر در صنعت لکه بری لباس بوده است، تا لباس را خوشبو و کیفیت و ضخامت بافت های لباس را حفظ کند، و جای هیچ لکه ای را روی لباس باقی نگذارد. شرکت تولید پودر لباسشویی برای بهبود هر چه بیشتر این محصول از آنزیم های قوی تر و مؤثر در ساخت این محصول استفاده می کند. دارای پودرهای صابونی، آنزیم های پلاسما، پاک کننده های آنیونیک، دناتونیم بنزوات و غیره بوده تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان را به خود جلب کند.

تفاوت پودر ماشینی با پودر دستی در مخلوط آنهاست پودر ماشین لباسشویی به آسانی و با سرعت در آب حل می شود در حالیکه پودر های دستی باید به خوبی در آب ملایم و خیس شوند و زمانی  حدود ۱۰ تا ۲۰ احتیاج دارد تا کاملا در آب مخلوط و حل شوند و باعث از بین بردن لکه های روی لباس ها شوند.این تایم زیاد برای حل شدن پودر در آب باعث میشود، تا زمانیکه پودر در مایع(آب) مخلوط می شود، شستشوی ماشین لباسشویی تمام شود و لباس ها به طور کامل تمیز و پاک نشوند.

به صورت متوسط پودر های دستی نسبت به پودرهای ماشینی کاتالیزگر فراوانی از خود می سازند، و گاهی این کاتالیز به حدی زیاد از خود می رسد، که از داخل ماشین لباسشویی به خارج از مخزن هدایت می شود، و بعضی مواقع به بخش های اتوماتیک دستگاه وارد پیدا می کند، و باعث آسیب به دستگاه می شود.

کارخانه تولید پودر لباسشویی عمده در تهران

کارخانه تولید پودر لباسشویی عمده در تهران کارخانه تولید پودر لباسشویی عمده در تهران توانسته با به کارگیری متخصصان و کارشناسان کار بلد ایرانی و با استفاده از علم نانو تکنولوژی دستگاها و ماشین آلات خود را مجهز نموده تا تولیدات خود را بیشتر و بیشتر بنماید. و با شرکت ها و کارخانجات خارجی همواره در حال رقابت باشد. 

این محصول در اندازه های متنوعی تهیه می گردد، که شامل اندازه های بزرگ، کوچک، متوسط و در وزن های ۲۵۰ به بالا تولید می شود.

این نوع پودر لباسشویی، با دقت خاصی تولید و مورد استفاده های زیادی در شستشو قرار گرفته است. دارای نشان استاندارد، پروانه بهداشت و معتبر، فعال در صنعت تولید پودر لباسشویی می باشد.

چنانچه خواهان خرید این محصول با کیفیت  هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی فروش و یا تماس با مدیر فروش بخش تولیدی، منحصر به فرد ترین محصول را با نرخ بسیار مناسب سفارش دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما