عرضه پودر ماشین لباسشویی کیسه ای ۲۰ کیلویی

پودر ماشین لباسشویی با انواع آنزیم در پاکیزگی و سفید کردن لباس ها نقش بسیار مهمی دارد. عرضه پودر ماشین لباسشویی کیسه ای 20 کیلویی برای همه خریداران سراسر کشور ممکن می باشد.

عرضه پودر ماشین لباسشویی کیسه ای ۲۰ کیلویی

با خصوصیات پودر ماشین لباسشویی آشنا شوید

با خصوصیات پودر ماشین لباسشویی آشنا شوید پودر ماشین لباسشویی از جمله مواد شوینده ای است که کاربرد آن تمیز و سفید کردن انواع لباس های سفید و رنگی می باشد. مهم ترین خصوصیات پودر ماشین لباسشویی در زیر آورده شده است:

  • قابلیت تمیز کردن لباس های سفید، رنگی، کودک و انواع پارچه را دارد.
  • به رنگ پارچه آسیب وارد نمی کند.
  • الیاف پارچه را تخریب نمی کند.
  • باعث پوسیدگی پوشاک نمی شود.

این ماده شوینده در هر دمایی از آب به خوبی کار می کند که بستگی به نوع پوشاک و زمان شستن آن دارد. این پودر ضد حساسیت است. در این پودر آنزیم هایی استفاده شده که انواع لکه ها و چربی را به خوبی از بین می برد و اثری از آن باقی نمی ماند. 

باکتری و قارچ از جمله عواملی هستند که وجود آنها در پوشاک برای سلامتی فرد بسیار مضر است. با استفاده از پودر ماشین لباسشویی می توان این عوامل را از بین برد و سلامت مصرف کننده را تضمین نمود. 

در بسته بندی هایی که از سوی شرکت های تولید کننده آماده عرضه شده است طرز مصرف و دیگر مشخصات آن مانند (مناسب برای البسه رنگی) درج شده است. بسته بندی های کیسه ای برای مکان های عمومی بسیار مناسب می باشد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای در بازار

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای در بازار قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای در بازار طبق کیفیت محصول مشخص می شود که رابطه مستقیمی با هم دارند؛ به صورتی که هر چه قیمت محصول بالا باشد نشان از کیفیت بالای آن دارد. این کالا قیمت های بسیار مناسبی دارد که تمام اقشار با هر درآمدی می توانند آن را خریداری و استفاده نمایند.

جهت استعلام نرخ‌ محصول می توان‌ با فروشندگان این مجموعه تماس حاصل نمود و جدیدترین لیست آن را به همراه دیگر مشخصات مانند نوع کارایی و ویژگی ها دریافت نمود. با آگاهی از قیمت محصول می توان روند خرید را تسریع نمود و با هزینه های کم آن را تهیه کرد.

هزینه ای که جهت مواد اولیه و خط تولید صرف می شود در قیمت نهایی کالا تاثیر دارد. افراد خریدار با تهیه عمده این محصول می توانند بهای بسیار کمی پرداخت نمایند. به طبع قیمت عمده از قیمت خرده بسیار کمتر و مناسب تر می باشد. هر کدام از بسته بندی ها در اوزان مختلف تولید شده که نرخ بر روی آن درج شده است. همچنین نوع طرح و مدل در اختلاف قیمت ها موثر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما