عرضه کننده مایع ظرفشویی خانگی

مایع ظرفشویی خانگی که در اصطلاح عامیانه به آن ریکا (نام تجاری یک مایع ظرفشویی متداول) گفته می‌شود، مایعی شوینده است که برای شستن ظروف از آن استفاده می‌شود. این ماده کف زاست و برای زدودن چربی و اضافات مواد غذایی از روی ظروف طراحی شده‌ است.

عرضه کننده مایع ظرفشویی خانگی

مایع ظرفشویی معطر چه مشخصاتی دارد؟

مایع ظرفشویی معطر چه مشخصاتی دارد؟ استفاده از رایحه میوه های طبیعی و گل ها در مایع ظرفشویی معطر، حس تازگی و طراوت را به همراه پاکیزگی به ارمغان می آورد. ویژگی های یک مایع ظرفشویی معطر مناسب در ادامه بیان شده اند که در هنگام خرید باید به این نکات توجه نمود. البته برخی از مشخصه ها نیاز به یک بار استفاده از آن ها دارد.

  • مایع ظرفشویی باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع ظرفشویی وجود دارد که سبب حذف سریع چربی و آلودگی از روی ظروف می شود.
  • pH مایع ظرفشویی باید خنثی باشد و سبب سوزش پوست دست و ایجاد حساسیت های پوستی نشود. وجود سورفکتانت آمفوتریک در ترکیبات مایعات ظرفشویی، می تواند سبب کاهش حساسیت پوستی گردد.
  • مایع ظرفشویی باید دارای غلظت بالا و به صرفه باشد. برخی از تولید کنندگان برای کسب سود بیشتر ار علظت مایع می کاهند. وجود الکترولیت ها و سورفکتانت ها و آلکانول آمیدها موجب غلظت مایع ظرفشویی می شود.
  • مایع ظرفشویی باید میزان کف کنندگی خوب و بالایی داشته باشد. آلکانول آمیدها، علاوه بر اینکه موجب افزایش غلظت مایع ظرفشویی می شوند،کف ایجاد شده را نیز پایدار می کنند.
  • کف تولید شده روی ظروف نباید بعد از شستشو باقی بماند و مایع ظرفشویی با آبکشی ساده کاملا از روی ظروف پاک شود.
  • رایحه خوش مایع ظرفشویی نکته مهمی است که معمولا در خرید در نظر گرفته نمی شود. شستشوی ظروف کار دلچسبی نیست اما با استفاده از مایع ظرفشویی معطر احساس خوبی به وجود آورد.

مختصری درباره فرآیند تولید مایع ظرفشویی

مختصری درباره فرآیند تولید مایع ظرفشویی برای تولید محصولات بهداشتی، مواد اولیه خوب لزوم تولید یک محصول نهایی مطلوب هستند. بدون داشتن یک فرمولاسیون خوب و کارشناسان مجرب نمی توان محصول موفق خلق و تولید نمود. پس از تهیه مواد اولیه مایع ظرفشویی که باید از منابع معروف و معتبر تهیه گردد، مواد در بشکه هایی در بسته، پلمپ و همچنین به صورت کاملا بهداشتی حمل و به کارخانجات ارسال می گردد و سپس مواد اولیه در محیط کارخانه با رعایت استانداردهای بهداشتی وارد انبار شده و نگهداری می شوند.

شرایط انبارداری مناسب در کیفیت مواد اولیه و همچنین محصول نهایی تاثیر بسزایی دارد. مواد اولیه و محصولات در انبار در ظروف در بسته و پلمپ بالاتر از سطح زمین نگه داشته می شوند. سپس در زمان ساخت با استفاده از بشکه های مخصوص به سمت سالن ساخت حمل می شوند. به منظور جلوگیری از ازدحام در سالن تولید، جریان مواد، محصولات و پرسنل از یکدیگر تفکیک و مشخص می شوند. قبل از شروع تولید محصول، اولین مرحله اطمینان حاصل کردن از تمیز و بهداشتی بودن منبع تولید مایع ظرفشویی است. بنابراین ابتدا مخزن تولید محصولات شوینده بایستی شسته شود و همچنین در صورت لزوم مسیرهای منتهی به مخزن گندزدایی گردد و در مرحله بعدی بایستی مواد اولیه به وسیله سیستم های دقیق توزین و بارگیری و وارد مخزن ساخت شوند.

عمل اختلال مواد در مخازن ساخت به دو صورت سیرکولاسیون توسط پمپ و همزدن با همزن ذخیره انجام می شود.سپس لازم است تا کف ایجاد شده در اثر هم خوردن مواد اولیه تولید مایع ظرفشویی در مخزن فروکش کند. کف ایجاد شده سبک می باشد و به راحتی خارج می گردد، بنابر ین برخلاف تولید بعضی از محصولات بهداشتی و شوینده دیگر، در این مرحله احتیاجی به هواگیری توسط سیستم خلا نمی باشد. معمولا در فاصله زمانی ۲۴ ساعته از محصول تولید شده نمونه برداری می گردد و نمونه ها جهت انجام تست های میکروبی و شیمیایی به آزمایشگاه ارسال می شوند. پس از تایید محصول از سوی آزمون های آزمایشگاهی، محصول مایع ظرفشویی تولید شده را از مخزن ساخت به مخزن ذخیره منتقل نموده و برای بسته بندی به سالن بسته بندی که مجزا از سالن ساخت مایع ظرفشویی است هدایت می نمایند.

باکیفیت ترین انواع مایع ظرفشویی گیاهی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع مایع ظرفشویی گیاهی کدامند؟ در ساخت مایع ظرفشویی ارگانیک و گیاهی از چوبک یا چوغان استفاده می شود؛ این ماده ریشه سخت و استخوانی داشته و دارای شیار هایی به رنگ قهوه‌ای متمایل به زرد می‌باشد، که طعمی تلخ داشته، اما می تواند در آب ایجاد کف غلیظ و پایدار کند و جهت شستشوی ظروف بسیار مناسب است.

مایع ظرفشویی گیاهی با کیفیت علاوه بر اینکه تمام ویژگی های یک مایع ظرفشویی غیرگیاهی مرغوب از جمله قدرت پاک کنندگی بالا، سازگاری با پوست دست و عدم ایجاد حساسیت پوستی، غلظت و کف کنندگی بالا و کف زدایی آسان را دارا می باشد، ترکیبی از عصاره های گیاهی مانند بابونه، رزماری، کتیرا، گزنه، صدر، آلوورا، برگ سرخ و … می باشد و دارای گلیسیرین و پلی کوارترنیوم و نرم کننده‌‌‌‌های خاص مانند روغن سویا، روغن پسته و روغن زیتون است که باعث لطافت و نرمی و رطوبت پوست می‌شود. باقی نماندن هیچ گونه بوی نامطبوعی بر روی ظروف شسته شده به دلیل دارا بودن مواد تشکیل دهنده خاص نیز یکی دیگر از ویژکی های این محصول است. تمامی این عوامل سبب می‌شود که دیگر نیازی به استفاده از دستکش برای شستن ظرف ها نباشد و حتی شما پس از یک مرتبه استفاده از این نوع مایع ظرفشویی اثر فوق العاده پاک کنندگی آن را در کنار سلامت پوست دستتان احساس نمایید و به مرور مشاهده خواهید نمود که مایع ظرفشویی گیاهی چگونه مشکلات پوستی شما را برطرف می‌نماید.

قیمت انواع مایع ظرفشویی خانگی

قیمت انواع مایع ظرفشویی خانگی انواع مایع ظرفشویی ایرانی شامل مایع ظرفشویی گیاهی، دستی، ماشینی، عطری و بدون رایحه میشوند. قیمت مایع ظرفشویی بستگی به نوع، حجم و مرغوبیت مواد استفاده شده در آن دارد. البته شناخته شده بودن نام شرکت سازنده نیز در این امر دخیل است. نوع بسته بندی مایع ظرفشویی نیز در فروش آن خیلی تاثیر دارد و معمولا کارخانه ها هم مایع ظرفشویی با بسته بندی های ساده و حجم زیاد برای مصارف بالا و هم بسته یندی های کوچکتر و با ظاهری زیباتر برای استفاده های خانگی تولید و عرضه می نمایند. خرید این مایع در حجم بالا و با بسته بندی ساده تر مقرون به صرفه تر است. میزان فروش محصولات نیز نقش اساسی در قیمت آن را دارد و هر چه فروش یک محصول بیشتر باشد، تولیدکنندگان آن را با قیمت منصفانه تری به بازار عرضه می نمایند. البته فروش بالای محصولات نیازمند مرغوبیت کالا و استفاده از مواد اولیه مناسب برای تولید آن می باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصولات نحوه حمل و نقل آن و فاصله کارخانه تا فروشنده است. بنابراین خرید اینترنتی این محصولات میتواند بسیار به صرفه تر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما