عرضه کنندگان قرص شوینده ظرفشویی

عرضه کنندگان قرص شوینده ظرفشویی در این راستا با ارائه محصولاتی ارگانیک و ارزان قیمت، توانسته‌ اند سود خوبی را به دست آورد. در جهان صنعتی هر روزه یک دستگاه جدید اختراع می شود تا نیاز انسان را به کار های دستی برطرف کند.

 

اخیرا ماشین طرفشویی نیاز انسان را به شستن ظرف برطرف کرده است که خود نیازمند شوینده هایی به شکل قرص می باشد. نمایندگی فروش انواع قرص ماشین ظرفشویی ارائه دهنده یک ماده شوینده برای دستگاه ماشین ظرفشویی خانگی ما، به صورت عمده است تا نیاز ما را به این شوینده برطرف سازد.

 

عرضه کنندگان قرص شوینده ظرفشویی

عوامل موثر بر کیفیت قرص شوینده ظرفشویی

تمیز کردن ظروف یکی از اقدامات اصلی برای سلامت انسان است. اگر برای شستن ظرف های خود از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، باید بدانید که اگر محلول و شوینده ای شما روی ظروف بماند سلامت شما را به خطر می اندازد. همچنین به خاطر داشته باشید ماشین های ظرفشویی می توانند با باقی مواد غذایی روی ظروف و ترکیب شدن آنها مواد سمی تولید کنند.

 

همچنین استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی به طور قابل توجهی این خطرات را کاهش می دهد و در عین حال باعث تمیزتر شدن ظروف شما می شود. حال وقت انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی از بین بهترین تولیدکنندگان مواد شویند است و پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از یکی از بهترین محصولات یعنی قرص ماشین ظرفشویی فینیش است.

 

قرص های ماشین ظرفشویی یکی از انواع شوینده ها و تمیزکننده های مورد استفاده در ماشین های ظرفشویی است که دارای انواع آنزیم های مختلف برای شستشو و تمیزکردن بهتر ظروف شما است.

 

اما نکته این است که ترکیب قرص های ماشین ظرفشویی با مایع ظرفشویی که برای شستن دستی ظروف استفاده می کنید کاملاً متفاوت است. قرص ماشین ظرفشویی یک قرص کوچک است که معمولاً از پودر ماشین ظرفشویی فشرده یا ترکیبی از پودر ماشین ظرفشویی و ژل تشکیل شده است.

 

قرص ها را می توان در محفظه مواد شوینده قرار داد یا مستقیماً به محفظه اصلی ماشین ظرفشویی انداخت. آشنایی با انواع قرص ظرفشویی برای ماشین ظرفشویی انواع قرص ظرفشویی برای ماشین ظرفشویی قرص های ماشین ظرفشویی و همچون سایر مواد شوینده به اشکال مختلف و هر کدام دارای مشخصات خاصی موجود هستند.

 

انواع قرص های ظرفشویی (برخلاف پودرها) آنزیم های مختلفی دارند که خاصیت تمیز کنندگی آنها را افزایش می دهند. این آنزیم ها دو نوع پروتئین گوار هستند که خود پروتئین ها را حل می کنند و دیگری آنزیم آمیلاز است که حلال کربوهیدرات ها است.

 

علاوه بر این آنزیم ها ، هر قرص بسته به نوع ترکیبات دیگری نیز دارد:

  1. قرص ظرفشویی کوانتوم (Quantum) پرترفدارترین قرص ظرفشویی مناسب ماشین ظرفشویی نوع دیگری به نام کوانتوم در بازار وجود دارد. این قرص ها در مقایسه با سایرین قدرت لکه ‌بری استثنایی دارند.
  2. قرص کوانتوم سخت ترین لکه ها را پاک می کند، حتی آنهایی که خشک هستند و چسبیدن آنها به ظروف دشوار است. قرص ظرفشویی کوانتوم ظروف شما را روشن و شفاف می کند و حتی لکه های آب هم روی ظروف باقی نم یمانند و این نوع قرص ظرفشویی دارای خاصیت ضدعفونی است کوانتوم نوعی پوشش ژل مانند روی خود دارد که در آب حل می شود.
  3.  قرص ماشین ظرفشویی کلاسیک (classic) قرص های ظرفشویی کلاسیک جزو اولین قرص هایی بودند که به بازار عرضه شدند و معمولا شستشوی ظروف را به خوبی انجام می دهند اما همراه آنها باید از نمک مخصوص برای کاهش سختی آب و مقیاس آهک و ماده خنک کننده برای درخشش ظروف استفاده کنید. این قرص بیشتر مناسب مناطقی است که سختی آب کمتری دارند.
  4. قرص ماشین ظرفشویی چندکاره یا همه‌کاره (All In 1) این قرص های ظرفشویی که با نام All in One نیز شناخته می شوند ، علاوه بر آنزیم های ذکر شده در قسمت قبل، حاوی ترکیبات سفید کننده، ترکیبات ضد خوردگی، نمک های ویژه و مواد خنک کننده هستند. این قرص ها تمام خصوصیات لازم برای تمیز کردن و درخشش ظروف را دارند.
  5. قرص ماشین ظرفشویی پلاتینیوم (Platinum) نوع دیگری از قرص های ظرفشویی با نام پلاتین شناخته می شوند. این قرص ها علاوه بر عملکرد عالی در تمیز کردن ، صیقل دادن و روشن شدن ظروف ، دوست خوب ماشین ظرفشویی نیز هستند. این قرص ها سطوح فولادی موجود در دستگاه را به خوبی تمیز می کنند. ناگفته نماند که قرص های پلاتین به خوبی نوع کوانتومی در تمیز کردن لکه های سختی که روی ظروف می چسبند و خشک می شوند ، عملکرد خوبی ندارد.

عوامل موثر بر کیفیت قرص شوینده ظرفشویی

مراحل تولید قرص شوینده ظروف

این قرص ها به دو صورت فشرده و یا بسته بندی شده در بازار عرضه می شوند که وظیفه شستشو و ایجاد جلا در ظروف را دارا می باشند، این قرص های شوینده در انواع ساده یا چند فاز به بازار عرضه شده و استقبال خیلی خوبی نسبت به آنها از جانب مصرف کنندگان صورت گرفته است. فرمولاسیون قرص ماشین ظرفشویی با ویژگی های زیر را ارائه می نماید:

  1. شستشوی بسیار عالی از بین بردن رسوبات احتمالی بر روی قطعات ماشین ظرفشویی
  2. قابلیت شستشو در هر نوع سختی آب حاوی آنتی فیلم حاوی آنتی کیک
  3. عدم ایجاد خط و خش روی ظروف ایجاد جلا روی ظروف و جداره های داخلی ماشین ظرفشویی
  4. از بین برنده بوی نامطبوع داخل ماشین ظرفشویی
  5. حل شوندگی کامل و سریع
  6. پوشش پلیمری

درضمن خط تولید و بسته بندی این محصول در واحد ماشین سازی با کیفیت عالی طراحی گردیده و آمادگی ساخت خط تولید با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا با حداقل قیمت ممکن میسر می باشد. دستگاهها و ماشین آلات تولید این قرص ها نسبتا پیچیده بوده و برای اولین بار در ایران توسط کارشناسان شرکت ما انجام می گیرد. تولید کنندگان قرص ظرفشویی در این راستا با تولید محصولی با کیفیت توانسته سود خوبی به دست آورد.

مراحل تولید قرص شوینده ظروف

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی قوی

قرص های ماشین ظرفشویی برای جمع کردن آب اضافی، از بین بردن لکه ها و حل کردن چربی و روغن در تکه های به جا مانده از مواد غذایی پروتئینی طراحی شده اند. بنابراین اصلا جای تعجب نیست که متوجه شویم این قرص ها می توانند کمی فراتر از ماشین ظرفشویی هم کاربرد داشته باشند.

  1. درب اجاق گاز: همیشه تمیز کردن درب اجاق گاز کار سختی است؛ مخصوصا این که بخواهید داخل اجاق گاز را تمیز کنید. استفاده از قرص ظرفشویی حل شده در آب گرم و کشیدن آن روی در گاز از قسمت داخلی، به راحتی آن را تمیز می کند.
  2. ماهیتابه ها و ظروف سوخته: همان طور که گفتیم این قرص های ظرفشویی دقیقاً همان گونه که برای در اجاق گاز مناسب هستند، می توانند قسمت های سوخته ماهیتابه را نیز به راحتی تمیز کنند. دقیقا زمانی که نا امید شده اید، این قرص های ظرفشویی به کمک شما می آیند.
  3. فنجان قهوه: حتماً تعداد زیادی ماگ و یا فنجان دارید که از رنگ قهوه دچار لک شده اند. این لکه ها به راحتی از بین نمی رود و احساس می کنید که برای همیشه ماندگار هستند اما قرص ماشین ظرفشویی و حل کردن آن داخل مقداری آب بعد از یک ساعت می تواند تمام این لکه ها را از بین ببرد؛ به شرطی که در نهایت آن را با آب داغ بشویید.
  4. سطل زباله ها: سطل زباله ها گاهی اوقات به شدت کثیف می شوند. علت آن هم باقی ماندن تکه های غذا و دیگر خرده زباله هایی است که داخل آن ها ریخته اید اما در هر حال بهتر است که حداقل دو بار در سال آن ها را به طور کامل بشویید. راحت ترین راه این است که سطل آشغال را تا جایی که می توانید با آب گرم پر کنید. سپس یک عدد قرص ماشین ظرفشویی داخل آن بیندازید و منتظر باشید تا این قرص داخل آب حل شود. سپس یک ساعت صبر کنید و بعد آن را با آب داغ بشویید.
  5. یخچال: آیا بقایای مواد غذایی داخل یخچال شما ریخته و کثیف شده و نمی دانید چه کار کنید؟ ترکیب قرص ماشین ظرفشویی و مقداری آب گرم چیزی است که در این موارد نیاز دارید. این قرص ها می توانند برای مواد غذایی که کمی هم آبکی هستند، لکه ها را به خوبی از بین ببرند. کافی است این قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت هایی بکشید که کثیف شده اند سپس با آب گرم و دستمال تمیز یک دور دیگر روی این لکه ها بکشید.
  6. سینک: شاید برایتان جالب باشد که سینک ظرفشویی با این روش تا چه حد تمیز شده و برق می افتد گاهی اوقات سوختگی حاصل از ماهیتابه ها و یا مواد غذایی دیگر، رنگ تیرگی به سینک ظرفشویی می دهند. در نتیجه در چنین مواردی می توانید یک عدد قرص ظرف شویی را به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید. فقط باید آن را با کمی آب گرم داخل سینک بریزید و کمی صبر کنید و بعد از شستن نهایی متوجه براق شدن و نو شدن سینک ظرفشویی خواهید شد.
  7. نشت روغن: اگر ماشین شما روغن ریزی دارد و گاراژ را کثیف کرده، قرص ظرفشویی کمک خواهد کرد که این لکه ها را از بین ببرید. این قرص ها می توانند به راحتی روغن را به خودشان جذب کنند و با اسکراب کردن می توانید تمامی لکه ها را از بین ببرید. بسته به حجمی که روغن ریزی انجام شده ، می توانید از چند عدد قرص استفاده کنید. البته باید اجازه دهید که ماده پاک کننده حدود نیم ساعت در آن قسمت باقی بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید
  8.  توالت: زمانی که نوبت به تمیز کردن دستشویی می رسد می توانید یک عدد قرص ماشین ظرفشویی را داخل کاسه توالت فرنگی بریزید. همزمان که کارهای دیگری می کنید، قرص ماشین ظرفشویی داخل آب حل شده و باعث تمیز شدن آن خواهد شد.

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی قوی

ترکیبات اصلی قرص ظرفشویی باکیفیت

قرص ماشین ظرف شویی بر اساس فرمولی تولید شده است تا به راحتی قادر به انجام عملیات شستشو باشد. هر یک از قرص های ماشین ظرفشویی دارای مقادیر مشخص شوینده مناسب برای شستشوی یک میزان معین از ظروف می باشد.

 

این قرص ها همچنین دارای پوشش مقاوم در برابر رطوبت و گرمای محیط هستند. اکثر قرص های ماشین ظرفشویی اغلب به گونه ای طراحی شده اند تا قابلیت استفاده در انواع آب ها را داشته باشند اما گاهی اوقات برای آب های خیلی سخت ممکن است به نوع خاصی از قرص ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشید.

 

ترکیبات و شکل ظاهری قرص ماشین ظرفشویی به صورت مکعب مستطیل کوچک تولید شده و وارد عرصه بازار می شوند که باید آن ها را در محفظه مخصوص شوینده قرار داد. قرص ماشین ظرفشویی اغلب دارای چندین آنزیم می باشد که این آنزیم ها در شستشوی بهتر ظروف به شما کمک خواهند کرد.

 

در صورت استفاده از قرص ظرفشویی نیازی ندارد تا در مورد کافی بودن میزان شوینده برای تمیزی بهتر ظروف نگران باشید زیرا این قرص ها دارای اندازه مشخصی هستند.به دلیل وجود ترکیبات مختلف در قرص، لکه های روی ظروف بهتر پاک خواهند شد و ظروف شما پس از شستشو براق خواهند شد.

 

در مواقع استفاده از قرص ماشین ظرفشویی همواره توصیه می شود که ماشین ظرفشویی شما پر از ظرف باشد زیرا در صورتی که تعداد ظروف کم باشد قرص به هدر خواهد رفت. همچنین بهتر است از نصف کردن قرص ها خودداری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از قرص به براق کننده ظروف و نمک نیاز نخواهید داشت.

 

ترکیبات اصلی قرص ظرفشویی باکیفیت

عملکرد قرص شوینده ظرفشویی مرغوب

این شوینده فرموله شده تا عملیات شستشو را بهتر انجام دهد. هر قرص مقدار شوینده مناسبی برای یک حجم کامل از ظروف را دارا می باشد. هر قرص به تنهایی این پوشش را دارد تا در برابر رطوبت و گرمای محیط محافظت شود. اگر چه قرص ها طوری طراحی شده اند تا در همه ی آب ها کارایی داشته باشند. اما ممکن است نیاز باشد تا از یک قرص بخصوص برای آب های خیلی سخت استفاده شود.

 

مرحله اندازه گیری شوینده و پر کردن قسمت توزیع کننده شوینده در ماشین ظرفشویی را ندارند. فقط کافی ست این قرص ها که پایه پودری یا ژلی دارند را به سادگی در قسمت مناسب در دستگاه قرار دهید. البته قرص ها مزایای بیشتر از راحت بودن استفاده دارند. برای مثال عملکرد این نوع شوینده برای پاک کردن لکه های چسبنده و سرسخت فوق العاده است.

 

به علاوه، قرص ها امکان دیگری دارند موسوم به “توپ های قدرتمند” که به غیر از شستن ظرف ها، از خودر ماشین ظرفشویی نیز چربی زدایی کرده و آن را تمیز می کند. در مقایسه با ژل ها و شوینده های معمولی، قرص ها قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند، گران تر هستند و زمان بیشتری برای پاک کردن کامل لکه ها نیاز دارند.

 

همچنین این شوینده ها انعطاف کمتری در رابطه با مقدار استفاده دارند. زیرا شوینده های دیگر مانند ژل و پودر نسبت به میزان ظروف می توانند با دوز های مختلفی استفاده شوند؛ اما قرص ها یک اندازه ثابت دارند. عرضه کنندگان قرص ظرفشویی در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت سود خوبی به دست آورده است.

 

عملکرد قرص شوینده ظرفشویی مرغوب

فروش ویژه قرص شوینده ظرفشویی

فروش‌ استثنایی قرص ظرفشویی از این مجموعه باکیفیت عالی انجام می گیرد. امروزه یکی از پر کاربردترین وسایل برقی آشپزخانه، ماشین ظرفشویی به شمار می آید. برای هر چه شستشوی بهتر توسط این دستگاه می بایست از شوینده های قوی موجود در بازار استفاده کرد. به دلیل پر مصرف بودن این شوینده بسیاری از مراکز خرید، ارائه دهنده این شوینده هستند. از جمله:

  1. مراکز فروش لوازم بهداشتی
  2. نمایندگی های فروش
  3. فروشگاه های آنلاین قرص ماشین ظرفشویی

انواع قرص ماشین ظرفشویی این قرص ها در بسته های کوچک تولید می شوند و دارای انواع مختلف هستند. اغلب آنان دارای یک لایه براق کننده نیز هستند که علاوه بر شستشوی کثیفی ها باعث براقیت ظروف خواهند شد. زمانی که قرص را داخل ماشین قرار می دهیم، با مخلوط شدن با آب پرفشار، محتویات خود را داخل آب رها می کند.

 

همچنین از ویژگی های مهم قرص های خوب و قوی ماشین ظرفشویی این است که این شوینده دیرتر با آب دفع شده و به اصطلاح دارای مقاومت در برابر رطوبت زدگی باشد. قرص های همه کاره بهترین نوع این قرص ها هستند، آنان دارای یک لایه جلا دهنده هستند و همچنین نیاز ما را به نمک ظرفشویی رفع می نمایند. فروشنده عمده قرص ظرفشویی با مشتریابی و جلب نظر آنها توانسته سود خوبی به دست آورد.

 

فروش ویژه قرص شوینده ظرفشویی

خرید ارزانترین قرص شوینده ظروف

خرید قرص ظرفشویی ارزان به روش های گوناگونی انجام می گیرد. امروزه با پیشرفت فناوری به راحتی و تنها با گذاشتن کمی وقت می توانید هر آنچه نیاز دارید را از بازارهای آنلاین خریداری نمایید. بنابراین برای خرید قرص ماشین ظرفشویی کافی است به فروشگاه های آنلاین مراجعه و با توجه به قیمت و کاربری مدنظر خود از میان قرص های ماشین ظرفشویی فیری، قرص مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس این قرص برای شما ارسال خواهد شد.

 

همچنین خرید آنلاین مواد شوینده به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. شما می توانید محصول مورد نظر خود را با توجه به قیمت باورنکردنی و ویژگی های مختلف یافته و سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید. بنابراین می توانید کالاهایی با تخفیف های منحصر به فرد و حتی ارسال های رایگان در بیابید. درضمن از این طریق می توانید از قیمت روز قرص ظرفشویی مطلع شوید.

 

خرید ارزانترین قرص شوینده ظروف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما