عرضه کنندگان مایع دستشویی لیتری

قبل از اینکه مایع دستشویی اختراع شود اکثرا مردم در تمام نقاط دنیا از صابون برای شستشوی دست های خود استفاده می کردند، اما پس از اختراع آن به دلیل مزایای بسیار زیادی که نسبت به صابون‌ های جامد داشت بیشتر مردم روی به استفاده از آن آورده اند و همین امر موجب رونق روز افزون بازار فروش این محصول شده است. به همین دلیل عرضه مستقیم مایع دستشویی لیتری به صورت عمده با افزایش روز افزونی روبرو شده است و تقریبا تمام بازارهای جهانی را اشباع کرده است.

عرضه کنندگان مایع دستشویی لیتری

بررسی کیفیت مایع دستشویی لیتری

عمدتا مایع دستشویی را در درجات کیفی بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می کنند. هر یک از این تولیدات فرمولاسیون تولید خاص خود را دارا می باشد که موجب ایجاد تفاوت در کیفیت آن ها می‌ شود. برای اینکه بدانید چه نوع مایعی با کیفیت است بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. در درجه اول می بایست سازگاری آن با پوست مورد توجه قرار بگیرد. به عبارتی هر چقدر که شوینده شما با پوست شما سازگارتر باشد با کیفیت تر نیز هست.
  2. به طور کلی در پروسه ساخت انواع مایع های دستشویی به آن ها اسانس های گیاهی و نرم کننده هایی اضافه می‌ کنند که موجب سازگاری آن ها با پوست دست می شود. هر چقدر که کیفیت این افزودنی‌ ها بیشتر باشد قطعا کیفیت مایع حاصله نیز بیشتر خواهد بود.
  3. در تولید مایع دستشویی مرغوب از فرمول های خاصی استفاده می شود. هر چقدر این فرمول ها به صورت استاندارد تر و کارشناسی شده تر ساخته شده باشند کیفیت مایع ساخته شده نیز بیشتر می شود.
  4. علاوه بر خود محصول بسته بندی آن نیز در کیفیت آن بسیار موثر است. هر چقدر که بسته بندی شکیل تر و با کیفیت تر باشد نشان از ماندگاری بالا تر و کیفیت بالاتر خود محصول دارد. به عبارتی اگر بسته بندی نامرغوب باشد به زودی یا پمپ آن خراب می شود و یا خود بسته آسیب می بیند و ممکن است مایع شما به هدر برود.
  5. عامل مهم دیگری که در کیفیت این محصول تاثیر گذار است شرکت تولید کننده آن می باشند. بسیاری از شرکت های تولید کننده که برندهای نامعتبر و ضعیفی را تولید می‌کنند فرمولاسیون غیر استانداردی را برای تهیه آن ها به کار می گیرند. لذا این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که محصول خود را از یک برند معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید.

بررسی کیفیت مایع دستشویی لیتری

مزایای خرید مایع دستشویی لیتری

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که وقتی به فروشگاه می روید از مایع های دستشویی لیتری خریداری نمایید. شما می بایست برای خرید این محصول علاوه بر دقت نظر به خرج دادن برای خرید مایع دستشویی باکیفیت نسبت به قیمت و به صرفه بودن آن نیز توجه و دقت لازم را داشته باشید.

  • مصرف و استفاده از این نوع مایع ها برای رستوران ها و مراکز عمومی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا مصرف این مکان ها زیاد بوده و استفاده از حجم های کوچک به صرفه نیست.
  • شما با خرید انواع مایع دستشویی لیتری در هزینه خود صرفه‌ جویی خوبی به عمل بیاورید. در واقع شما می توانید در عین حال که به خرید مایع دستشویی ارزان فکر می کنید نوع بسیار با کیفیت و عالی آن را نیز تهیه نمایید.
  • در واقع اگر شما نوع لیتری این محصول را تهیه کنید هزینه و پول یک بسته بندی را داده اید. به عبارتی شما به جای این که به صورت مداوم بسته های یک لیتری خریداری نمایید یک بسته چهار لیتری خریداری می کنید.
  • در این صورت به جای اینکه هزینه برای چهار بسته یک لیتری پرداخت کنید یک هزینه برای یک عدد بسته چهار لیتری پرداخت کرده اید. این نوع خرید بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا در در مورد انواع شوینده ها بخش زیادی از هزینه شما صرف پرداخت بسته بندی پلاستیکی محصول می شود.
  • علاوه بر آن در هزینه رفت و آمد و صرف زمان شما نیز صرفه‌ جویی می‌ شود. زیرا لازم نیست که بعد از اتمام هر بسته کوچک دوباره به فروشگاه مراجعه کنید و یک بسته دیگر تهیه نمایید. شما می توانید پس از اتمام مایع دستشویی مصرفی تان دوباره از همان مایع لیتری در محفظه مایع دستشویی منزلتان خالی کرده و از آن استفاده کنید.
  • استفاده از انواع صابون های جامد در منزل معایبی را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به آب شدن صابون در محیط‌ دستشویی اشاره نمود. اما شوینده ای مانند مایع دستشویی به دلیل این که درون محفظه است از این مسئله در امان خواهد بود و عمر بیشتری خواهد داشت و از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مزایای خرید مایع دستشویی لیتری

بالا بردن بهداشت فردی با مایع دستشویی

همانطور که قبلا هم ذکر کرده ایم قبل از این که چیزی تحت عنوان صابون مایع یا به عبارتی همان مایع دستشویی اختراع شود اکثر افراد با صابون‌ های جامد دست های خود را شستشو می دادند. اما این مسئله زیاد بهداشتی نبوده است و استفاده از انواع مایع های دستشویی موجب بالاتر بردن بهداشت فردی شده است به این صورت که:

  1. در بسیاری از مکان‌های عمومی مانند دستشویی های عمومی رستوران ها و مهمانی ها اگر از صابون جامد استفاده شود بهداشت فردی زیاد رعایت نمی شود، زیرا این صابون به دست همه افراد می خورد. بنابراین در این مکان ها استفاده از صابون مایع بسیار بهداشتی تر خواهد بود.
  2. نکته دیگری که در اینجا حائز اهمیت است این است که در شستشوی دستها با صابون جامد امکان باقی ماندن میکروب ها به خصوص میکروب های مدفوعی روی صابون وجود دارد و طی شستشو های بعدی این میکروب ها ممکن است دوباره به دست منتقل شوند. اما این مسئله در صابون های مایع یا به عبارتی همان مایع های دستشویی بسیار رعایت شده است.
  3. مسئله دیگری که می‌ توان به آن اشاره کرد آلودگی های محیطی است که بر روی سطح صابون های جامد می نشیند. به عبارتی اگر محیط آلوده باشد صابون‌ های جامد نیز آلوده می‌شوند. اما در مورد مایع دستشویی این طور نیست زیرا این مایع درون محفظه دربسته حفظ شده است و از تمام آلودگی ها در امان می باشد.

بالا بردن بهداشت فردی با مایع دستشویی

مواد اولیه مایع دستشویی قوی

در واقع هر شرکت تولیدی و یا به عبارتی هر یک از کارخانه های تولید کننده مایع دستشویی یک فرمول خاص و منحصر به فرد برای محصول خود دارند. این فرمول در اصول اولیه یا به عبارتی مواد اولیه تقریبا مشابه هستند، اما در انواع افزودنی هایی که در ساخت آن ها به کار برده می شود تفاوت هایی وجود دارد.

  • پایه انواع شوینده ها بر نمک های سدیم و پتاسیم بنا شده است. به عبارتی ترکیب های بازی اصلی ترین ترکیب های تشکیل دهنده انواع صابون های مایع هستند.
  • الکل ها نیز پای ثابت تولید این مواد به شمار می‌آیند. به عبارتی این محصول بدون الکل امکان ساخته شدن نخواهد داشت. اما درصد آن و نحوه ترکیب آن در هر یک از کارخانجات ساخت این محصول متفاوت است و طبق فرمولی که آن کارخانه دنبال می‌کند ترکیب می‌ شود.
  • بسیاری از افزودنی هایی که تحت عنوان نرم کننده به این محصول اضافه می‌ شوند نیز به صورت سلیقه‌ ای و طبق فرمول مخصوص به آن ها افزوده می شوند. برخی از کارخانه ها اقدام به افزودن آلوئه ورا به شوینده برای نرم کردن پوست دست استفاده می کنند.
  • همچنین استفاده از انواع کرم ها نیز برای بخشیدن خاصیت نرم کنندگی به شوینده ها بسیار رایج است.
  • ماده دیگری که به این محصول افزوده می‌شود چیزی تحت عنوان رایحه آن می باشد. حتماً تا به حال دقت کرده اید که بر روی بسته بندی انواع این شوینده‌ ها رایحه های متفاوتی درج شده است. این اسانس ها برای بخشیدن رایحه ای مطبوع و دلپذیر به این محصولات اضافه می شوند.

مواد اولیه مایع دستشویی قوی

میکروب زدایی بالا با مایع دستشویی

فرمولاسیون تولید انواع مایع های دستشویی به این صورت است که به صورت کاملا حرفه ای منجر به عمل میکروب زدایی در دست ها می شوند. این محصولات می توانند هر گونه میکروب و چربی را از روی دست‌ها در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاک کنند.

 

همچنین این محصولات علاوه بر خاصیت بسیار بالایی که در میکروب زدایی دارند با وجود انواع نرم کننده ها و مرطوب کننده هایی که به آن ها افزوده می‌شود از خشک شدن و از بین رفتن رطوبت دست ها جلوگیری نمایند. برای اینکه دست های تان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط این شوینده‌ها میکروب زدایی شوند طرز صحیح شستن آنها را برایتان ذکر کرده ایم؛

  1. در ابتدا دست های خود را با آبی که نه سرد باشد و نه گرم مرطوب کنید. مرطوب کردن دست ها منجر به حل شدن بهتر مایع بر روی آن‌ ها می شود.
  2. در مرحله دوم مقدار مناسبی از مایع را بر روی دستان خود قرار بدهید.
  3. دست های تان را به صورت نسبتا محکم به یکدیگر مالش بدهید. توجه کنید که لای انگشتان و پشت دست ها حتما از کف مایع پر شوند و حدود ۲۰ الی ۳۰ ثانیه ای لای انگشتان پشت دست ها و کف دست ها را با کف مایع مالش بدهید.
  4. اگر ناخن های شما بلند هستند از شستن زیر ناخن های تان غافل نشوید زیرا بسیاری از آلودگی ها در زیر ناخن ها لانه می کنند.
  5. پس از اینکه مرحله شستشوی دست های شما با مایع به پایان رسید دست هایتان را با آب به صورت کامل آبکشی نمایید. توجه کنید که دست ها را آنقدر آبکشی کنید تا دیگر لیزی مایع را روی دستان خود حس نکنید.
  6. اگر که مقداری از مایع روی دستان شما باقی بماند ممکن است پس از مصرف غذا با دست های تان دچار مشکلات گوارشی شوید. بنابراین حتما دقت داشته باشید که دست هایتان را به صورت کامل آبکشی کنید.

میکروب زدایی بالا با مایع دستشویی

قیمت استثنایی مایع دستشویی عمده

مایع دستشویی یکی از محصولات بهداشتی پر مصرف در بین خانواده‌ های ایرانی است. علاوه بر استفاده آن در خانه و خانواده در مکان های عمومی نیز مصرف آن بسیار زیاد می باشد. به عنوان مثال در بسیاری از هتل ها، رستوران ها، مدارس و مکان های عمومی حتما از این محصول استفاده فراوان می شود.

 

به دلیل همین استفاده زیاد آن در بین مردم قیمت روز مایع دستشویی اهمیت بسیار زیادی برای مصرف‌ کنندگان آن پیدا کرده است و همه در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

 

برای این که محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است به خرید عمده آن بیشتر فکر کنید. هر چقدر که خرید شما عمده تر باشد طبیعتا و طبق رسم و قانون بازار تخفیفات بیشتری شامل حالتان می شود و می توانید محصول مورد نیازتان را با قیمت مناسب تر و عالی‌ تری خریداری نمایید.

 

همچنین زمانی می توانید از قیمت استثنایی مایع دستشویی عمده برخوردار شوید که آن را به صورت مستقیم و بی واسطه نیز تهیه کنید. تهیه انواع محصولات بهداشتی به خصوص این شوینده به روش مستقیم می‌تواند در صرفه‌ جویی هزینه‌ های شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

 

بنابراین فاکتورهایی که در قیمت گذاری این محصول تاثیرگذار هستند را می‌توان به خرید عمده و خرید مستقیم و بی واسطه محصول دسته بندی کرد. هر چقدر که شما به صورت عمده تر و بی واسطه تر خرید نمایید قطعا صرفه اقتصادی بسیار بهتری برای شما در پی خواهد داشت.

 

قیمت استثنایی مایع دستشویی عمده

بازار فروش ارزانترین مایع دستشویی درجه یک

در چند دهه اخیر به دلیل افزایش مصرف این محصول در بین جوامع مختلف بسیاری از کارخانجات تولید آن و واحد های تولیدی که در زمینه تولید و پخش آن در حال فعالیت هستند اقدام به گسترش دامنه فعالیت های خود در این زمینه نموده اند.

 

از آنجایی که بازار فروش این محصول روز به روز در حال گسترش است و تنوع برند های وارد شده به بازار نیز به صورت روز افزون رو به افزایش هستند، بهتر است خریداران نسبت به خرید خود حساسیت بیشتری به خرج دهند و در مورد برند انتخابی خود بیشتر تحقیق و فکر کنند.

 

بنابراین برای این که یک محصول با کیفیت و عالی و در عین حال ارزان قیمت خریداری نمایید، بهتر است از برند ها و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا نوع بی کیفیت این محصول را به جای نوع عالی و با کیفیت آن خریداری ننمایید.

 

لازم به ذکر است ما نیز به عنوان یکی از فروشنده‌ های محصولات بهداشتی اقدام به فروش مستقیم مایع دستشویی در نوع بسیار با کیفیت آن نموده‌ ایم. قیمت های ارائه شده توسط ما بسیار عالی بوده و این تنها به دلیل کوتاه کردن دست واسطه ها در توزیع آن می باشد.

 

همچنین شما می توانید مایع دستشویی درجه یک مورد نیاز خود را در حجم های دلخواهتان از طریق سایت فروشگاهی ما مشاهده نموده و پس از ثبت سفارش آن را در اسرع زمان ممکن در محلی که خودتان انتخاب می کنید از ما تحویل بگیرید. قطعا هنگام مشاهده آن از نزدیک و مصرف آن شاهد کیفیت بسیار بالای این محصول خواهید بود.

 

بازار فروش ارزانترین مایع دستشویی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما