فروشنده انواع مایع جرم گیر ۴ لیتری

جرم ها و رسوبات به دلایل مختلف، در سرامیک حمام و غیره یه وجود می‌آیند و  آلاینده هایی هستند که می‌توانند سطوح مختلف را آلوده کنند. خلاص شدن از شر این آلاینده ها نگرانی عمده زنان خانه دار به ویژه در خانه است. برای حل این مشکل، ما مایع جرم گیر ۷۵۰ گرم را به طور ویژه تهیه و عرضه می‌کنیم. با خرید این محصولات می‌توانید این جرم و سپرده ها را از سطوح مختلف حذف کنید.

 

امروزه تأمین کنندگان و فروشندگان مایع جرم گیر بسیاری در زمینه تامین مواد سفید کننده در سراسر کشور وجود دارند. اما قبل از خرید باید تعدادی از نکات بسیار مهم و حیاتی را در مورد این مراکز و محصولات آنها از جمله مایع جرم گیر ۴ لیتری در نظر بگیرید.

 

 

فروشنده انواع مایع جرم گیر 4 لیتری

ویژگی های مهم مایع جرم گیر بی بو

مایع های جرم گیر محصولاتی هستند که مدتهاست برای پاکسازی سطوح از رسوبات و جرم ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید از خود پرسیده باشید که مایع جرم گیر هنگام تمیز کردن سطوح چگونه به خوبی کار می‌کند. ویژگی های مهم مایع جرم گیر بی بو طبق یافته ها این است که کار با مایع جرم گیر کار چندان دشواری نیست.

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک مایع جرم گیر با کیفیت خوب را در بالای جرم ها و باقی مانده از سطح مورد نظر بپاشید و چند دقیقه صبر کنید تا مایع جرم گیر کار خود را انجام دهد. گفته می‌شود برخلاف مایعات قدیمی، مایع جرم گیر های امروزی از جوهر کلر و نمک در ساخت خود استفاده نمی‌کنند.

 

بنابراین این اطمینان را می‌دهد که این محصولات نه تنها بوی نامطبوعی ندارند، بلکه جرم ها را از بین برده و محیط اطراف خود را به طور همزمان معطر می‌کنند. فرمولاسیون جدید همچنین توانایی این محصولات را در بالا بردن سطح بهتر با نفوذ بیشتر جرم بهبود می‌بخشد.

 

مایع های جرم گیر بسیار باکیفیت و راحت هستند زیرا امروزه افرادی که در فرآیند تولید مایع جرم گیر تبحر زیادی دارند سعی در بهبود کیفیت دارند و افرادی که نیاز به مصرف این مایع دارند مزایای بسیار بالایی دارند و بیشتر ضدعفونی می‌کنند.

 

البته از دیگر خواص این ماده ضد عفونی کننده می‌توان به سرامیک، موزاییک، کاشی، اپوکسی و … اشاره کرد. می‌توان از آن برای ضدعفونی استفاده کرد و در این مناطق بسیار روشن و مفید بوده است و سالانه افراد زیادی این محصول را برای ضدعفونی آن می‌خرند.

 

مایع جرم گیر می‌تواند عوارض جانبی و همچنین فوایدی داشته باشد ، بنابراین مراقب موارد بهداشتی باشید که بدن شما هنگام استفاده از مایع جرم گیر در معرض آن قرار دارد که بدنتان دچار بیماری های پوستی و یا تنفسی نشود و عمل ضد عفونی نیز به خوبی انجام شود.

 

ویژگی های مهم مایع جرم گیر بی بو

مختصری درباره فرآیند تولید مایع جرم گیر

در فرآیند تولید مایع جرم گیر، از کنسانتره استفاده می‌شود تا مواد مقیاس پذیر قابلیت چسبندگی به سطح کاشی و سرامیک و سایر سطوح را داشته باشد. با این حال، اگر پاک کننده بیش از حد ضخیم شود، محصول قدرت و ظاهر خود را از دست می‌دهد. افزودنی ها از دیگر تنظیم کننده های pH ، تثبیت کننده ها، نگهدارنده ها، عطرها و رنگها می‌توان برای تنظیم مایعات استفاده کرد.

 

از عوامل تثبیت کننده می‌توان برای دستیابی به ثبات فاز محلول ، تعادل pH و سایر خواص مطلوب استفاده کرد. هیدروتروپ های متداول (موادی که باعث انحلال مواد آبگریز در محلولهای آبی می‌شوند) ممکن است شامل کربناتها، بی کربناتها، منو، دی و تری اتانول آمین ها و هیدروکسیدهای فلز قلیایی باشند. PH عامل مقیاس بندی باید حدود ۲ تا ۳ باشد.

 

جوهر نمک که به آن کربنات سدیم نیز می‌گویند، نمکی سدیم است که معمولاً شبیه پودر سفید است. کربنات سدیم در سال ۱۷۹۱ توسط یک شیمیدان فرانسوی به نام نیکلاس لبانز کشف شد که قدرت تصفیه کربنات سدیم را کشف کرد. در دوران باستان، مصریان باستان از اشکال طبیعی نمک های قلیایی استفاده می‌کردند که شامل بی کربنات سدیم و کربنات سدیم بود. همچنین از این نوع صابون های شستشو به عنوان نمک قلیایی استفاده می کردند.

 

 

مختصری درباره فرآیند تولید مایع جرم گیر

مزیت های قابل توجه مایع جرم گیر خانگی

وسایلی که اغلب در آشپزخانه، رستوران ها و کافه ها استفاده می‌شود شامل کتری برقی، چای ساز، اتو، اجاق گاز، هود و … است. این دستگاه ها به دلیل مقیاس موجود در آب به تدریج با رسوبات آهکی پر می‌شوند. در مورد اجاق گاز، ذرات غذا و روغن به تدریج در صفحه گاز آلوده می‌شوند و در سطح جرم قرار می‌گیرند.

 

این ذرات چربی و آهک که در وسایل آشپزخانه رسوب می‌کنند همیشه هنگام استفاده از محصول درد زیادی ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، رسوبات کیفیت آب را کاهش می‌دهد و باعث کدورت در چای و نوشیدنی های پایه آب می‌شود. ذرات روغن و خاک موجود در اجاق باعث ایجاد ظاهر نامناسب و همچنین منبع آلودگی هنگام پخت و پز می‌شوند.

 

استفاده مکرر از اتو لباس در نهایت باعث تجمع جرم روی صفحه اتو و بخش داخلی اتو می‌شود. به همین دلیل، سلامت دستگاه بسیار مهم است. در مواردی که مایع جرم گیر خانگی دیگر نمی‌تواند این وسایل را تمیز کند، می‌توان از نگهدارنده لوازم جرم گیر برای دستگاه اتو، دستگاه چای و قهوه، اجاق گاز، کتری برقی، دستگاه اسپرسو، هود، گاز آشپزخانه و غیره استفاده نمود.

 

همچنین مناسب برای طراحی پاک کننده های لکه بر، جرم گیر، لوازم خانگی جرم دار، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مواد شوینده و غیره برتری خود را نسبت به سایر شوینده های معمولی نشان داده است. پاک کننده های گاز که همان تله های جرم استفاده شده در آشپزخانه هستند، توانایی حل لکه های روغن روی گاز را دارند و برای تمیز کردن و پرداخت سطوح اجاق گاز، بشقاب های مختلف، قاشق ها، چنگال ها و … استفاده می‌شوند.

 

نکته مهم در مورد تله های جرم، این است که نمی توان این مایع را با مواد شوینده لباس یا مواد شوینده دیگر مخلوط کرد. علاوه بر این، این محصول برای تمیز کردن سنگ مرمر و انواع سنگهای طبیعی یا پوشش های فلزی مانند نقره، برنج و مس مناسب نیست.

 

 

مزیت های قابل توجه مایع جرم گیر خانگی

قیمت کلی مایع جرم گیر ۴ لیتری

قیمت مایع جرم گیر به مارک، حجم بسته بندی و نحوه خرید بستگی دارد البته تورم و تغییرات نرخ دلار نیز تأثیر بسزایی در قیمت دارد. مایع جرم گیر در رایحه های مختلف تولید می شود و برای ضد عفونی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازار فروش تخصصی مایع جرم گیر یک بازار قوی، راحت و استاندارد است و روز به روز بازار ثروتمندتر می‌شود زیرا مایع جرم گیر به کیفیت بسیار بالاتری می‌رسند.

 

یکی از دلایل خوب بودن مایع جرم گیر، کیفیت بالای آن است و افراد بیشتری این محصول را تولید می‌کنند. البته در حین مصرف مایع جرم گیر باید توجه داشته باشید که به هیچ وجه به پوست یا صورت خود دست نزنید تا عوارض جانبی روی بدن شما ایجاد نکند.

 

شما می‌توانید از طریق روش های مختلف با مراکز تولید و توزیع مایع جرم گیر تماس بگیرید تا اطلاعاتی راجع به قیمت فروش روزانه مایع جرم گیر کسب کنید. پس از دانستن قیمت مایع، می توانید محصولات را به ساده ترین و سریع ترین روش سفارش دهید و از آنها به درستی در خانه یا هر جای دیگر استفاده کنید.

 

قیمت کلی مایع جرم گیر 4 لیتری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما