فروشنده مایع دستشویی مرغوب گالنی در تهران

مایع دستشویی گالنی در تهران به وفور توسط فروشندگان آن عرضه می شود که مشتری می تواند آن را سفارشی و آماده تهیه نماید، وزن های این محصول نیز اگثرا ۲۰ لیتری بوده و رنگ و رایحه آنها نیز متنوع می باشد که تنوع در آن حق انتخاب مشتریان را بالا برده است.

فروشنده مایع دستشویی مرغوب گالنی در تهران

آشنایی با انواع مایع دستشویی

آشنایی با انواع مایع دستشویی مایع دستشویی دارای دو نوع کرمی و فوم می باشد که به ذکر مشخصات آنها می پردازیم:

  • مایع دستشویی فوم: دارای حجم زیادی بوده و یک قطره از آن کف زیادی را به همراه دارد و کف آن نیز راحت تر شسته شده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.
  • مایع دستشویی کرمی: دارای مواد مرطوب کننده و نرم کننده بوده و از ساختار ضد حساسیت و لطیفی برخوردار می باشد و برای کسانی که مکرر دستان خود را می شویند گزینه مناسبی می باشد.

مایع دستشویی خوب از قابلیت پاک کنندگی مطلوبی برخوردار بوده و باید با مقدار کمی از آن بتوان دستاهای چرب را پاک نمود همچنین از خشک شدن پوست جلوگیری خواهد نمود، یک مایع خوب دارای گلیسیرین، ویتامین ب۵ و ویتامین ای بوده و نرمی و لطافت پوست و گردش مناسب خون را به همراه دارد.

رایحه و بوی مناسب مایع دستشویی نیز از ویژگی های مهم این محصول است که هر برند و مدلی از آن دارای عطر و بوی متفاوتی بوده و با تمام سلایق سازگاری دارد که طیف های مختلف در رنگ بندی، شکل و ابعاد نیز باعث تنوع در اشکال مختلف این محصول شده است.

مراکز پخش عمده مایع دستشویی گالنی

مراکز پخش عمده مایع دستشویی گالنی مراکز پخش عمده مایع دستشویی گالنی این محصول را در اوزان مختلفی وارد بازار می کنند و که به دلیل کلی بودن محصول نیز نرخ های آنها مناسب می باشد که وزن این گالن ها نیز ۲۰ لیتری یا بیشتر است و خریداران آن نیز کارخانجاتی هستند که آن را خریداری و در اوزان مختلف وارد بازار می کنند.

مایع دستشویی 20 لیتری در رنگ، رایحه و کیفیت های مختلفی بوده و بسته به فرمولاسیون به کار رفته در آنها دارای مشخصات مختلفی می باشد، خرید و فروش آن به صورت گسترده در سطح کشور انجام می شود چون این مایع نقش موثری در بهداشت هر فردی دارد.

مایع دستشویی ارزان فقط به صورت گالنی تهیه می شود چون عمده به دست مشتری می رسد و در صورتی که بدون واسطه نیز تهیه شود ارزانتر است، این محصول استفاده های فراوانی در سطح کشور دارد چون همه ی خانواده ها از آن استفاده می کنند و همه ی ساختمان های عمومی و اداری و دولتی نیز در سرویس های بهداشتی از آن بهره می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما