فروشنده پودر لباسشویی 10 کیلویی

از قدیمی ترین انواع شوینده های لباس که  هنوز هم جزء پرکاربردترین این محصولات است پودر لباسشویی است. این محصول دارای قدرت پاک کنندگی بسیار عالی است و در انواع مختلف برای لباس های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در حجم های کوچک 500 گرمی تا 20 کیلوگرمی در بازار وجود دارد ولی رایج ترین شکل آن برای خانواده ها و مراکز رختشویی پودر لباسشویی 10 کیلویی می باشد. فروشنده این محصول آن را با قیمت ارزان در بهترین کیفیت به خریداران ارائه می کند و نحوه سفارش آن بسیار راحت است.فروشنده پودر لباسشویی 10 کیلویی

معرفی انواع پودر لباسشویی 10 کیلویی

معرفی انواع پودر لباسشویی 10 کیلویی کسانی که در زمینه تولید، فروش و استفاده از پودر لباسشویی فعالیت دارند به خوبی می دانند که هر نوع پودر لباسشویی را نمی توان برای تمیز کردن هر لباسی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال لباس کودک در دسته انواع لباس با الیاف نرم و لطیف است و در صورت استفاده از پودر نامناسب برای شستشوی آن ممکن است کیفیت آن کاهش یابد و پرز بدهد.

انواع پودر لباسشویی 10 کیلویی که در بازار وجود دارند در سه دسته کلی زیر طبقه بندی می شوند :

پودر لباسشویی مخصوص لباس سفید : یکی از قوی ترین انواع این محصول می باشد که از قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی برخوردار است و علاوه بر این که می تواند هر نوع لکه و چربی را کاملا از لباس پاک کند جلا و درخشندگی خاصی به لباس می بخشد و هیچ گونه آسیبی به الیاف آن وارد نمی کند و مهم تر این که در اثر شستشوی مکرر رنگ سفید آن کدر نمی شود.

پودر لباسشویی مخصوص لباس رنگی : شستشوی لباس های رنگی دارای حساسیت زیادی است و نمی توان از هر نوع پودری برای این کار استفاده کرد. پودر مخصوصی برای شستشوی این لباس ها وجود دارد که باعث خروج رنگدانه ها از الیاف نمی شود و به این ترتیب هیچ گونه تغییری در رنگ لباس ها ایجاد نمی گردد.

پودر لباسشویی مخصوص لباس کودک : این پودر لطافت و نرمی الیاف لباس های بچه گانه را کاهش نمی دهد و پس از شستشو همچنان این نوع لباس ها کیفیت اولیه را حفظ می کنند و تنها چرک و کثیفی از آنها حذف می گردد.

عرضه پودر لباسشویی 10 کیلویی

عرضه پودر لباسشویی 10 کیلویی

فروشنده پودر لباسشویی با عرضه پودر 10 کیلویی به بازار انواع شوینده ها می تواند به خوبی بخشی از نیاز بازار به یک شوینده قوی و ارزان را تامین کند و امکان توزیع سراسری آن را نیز فراهم ساخته است تا خریداران و طرفداران این محصول بتوانند در هر جای ایران نسبت به سفارش و خرید این پودر اقدام کنند.

عرضه پودر لباسشویی 10 کیلویی از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان نهایی نیز توجیه پذیر تر است و به این ترتیب از پرداخت هزینه بسته بندی در خرید پودر های لباسشویی با حجم های کوچکتر جلوگیری می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما