فروشندگان برتر پودر ماشین لباسشویی عالی با قیمت ارزان

همانطور که می دانید امروزه با توجه به افزایش تکنولوژی و امکانات، تجهیزات و وسایل متنوعی به بازار آمده اند تا در زندگی بشر تغییر ایجاد کند و زندگی و روش زندگی را برای وی راحت تر و آسان تر کند. به عنوان مثال یکی از این تجهیزات پودر ماشین لباسشویی عالی، است که در ادامه بیشتر درباره این پودر و کارکرد و ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد.

فروشندگان برتر پودر ماشین لباسشویی عالی با قیمت ارزان

بهترین نوع پودر لباسشویی ضدحساسیت

بهترین نوع پودر لباسشویی ضدحساسیت گفتیم که با افزایش علم وتکنولوژی تمامی وسایل زندگی انسان های ابتدایی تغییر کرده و جایگزین های بسیار بهتری جای آن ها را گرفته است. اگر از مادر بزرگ و افراد قدیمی دور و بر خود بپرسید در گذشته برای شستن و تمیز کردن لباس ها و البسه خود از مواد طبیعی، مثل خاکستر، صابون های تهیه شده از چربی حیوانات و غیره استفاده می کرد.

این موضوع نشانگر آن است که از گذشته تا همین لحظه (به خصوص در این روز ها با توجه به شیوع بیماری کرونا) بحث پاکیزگی و تمیزی مورد اهمیت بوده است و رعایت بهداشت و پاکی را در راس امور شخصی قرار می دهند. اما هرگونه باکتری و قارچ روی لباس ها با مواد شوینده قدیمی قابل پاکسازی نیستند و به مواد شیمیایی خاصی نیاز هست.

بعد از گذشت از صابون های محلی و حیوانی، پودر های لباسشویی دستی به بازار آمدند که در زمان خود منحصر به فرد بودند زیرا با مقدار کم استفاده از آن لباس ها به بهترین نحو پاکیزه و سریع تمیز می شدند. این نوع پودر ها فقط مخصوص استفاده از دست بود که اغلب آن ها ایجاد حساسیت نمی کرد؛ در ادامه چند مورد از ویژگی های این پودر لباسشویی دستی را شرح می دهیم.

  • به دلیل داشتن مواد شیمیایی مخصوص و سازگار با پوست دست انسان ایجاد حساسیت و خارش پوست نمی کند.
  • این پودر لباسشویی با هر نوع درجه حرارت آب قابل حل شدن است و می توان مورد استفاده قرار داد.
  • قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و هر نوع لکه ای را پاک می کند.
  • لباس ها دارای رایحه خوب و مطلوب می شوند.
  • با شست وشوی ملایم از چروک شدگی لباس ها و پارچه ها جلوگیری می کند و اغلب صاف و بدون چروک شسته و خشک می شوند.

دسته بندی پودرهای رختشویی عطری بر اساس نوع رایحه

در جهان انوع و اقسام پودر لباس شویی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. از مزیت هایی که پودر لباسشویی دارد این است که در صورت حساسیت نداشتن به انواع مواد شوینده، پودر لباس شویی را هر رده سنی از پیر و جوان و مرد و زن می توانند استفاده کنند.

از مزیت های دیگری پودر لباسشویی که در بالا هم اشاره کردیم این است که به لباس ها رایحه و بوی خوبی می دهد، با یک بار تست کردن این پودر لباس شویی عطری مشتری دائم آن می شوید. این بوی خوب علاوه بر حذف بوی عرق و غیره، رایحه ای ماندگار به لباس می دهد که احساس خوشایندی در مصرف کننده ایجاد می شود.

اغلب این پودر های لباس شویی جوری فرموله و طراحی شده اند که برای شستن لباس های بچه ها و کودکان نیز مناسب است و باعث حساسیت پوست بدن آن ها نمی شود که این عامل می تواند بسیار منحصر به فرد باشد، زیرا فرد را از جدا کردن لباس های کودک و شستن جداگانه لباس ها بی نیاز می کند و در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

انواع بسته بندی پودر لباسشویی

انواع بسته بندی پودر لباسشویی با گذشت زمان و پیشرف تکنولوژی ماشین های لباس شویی روی کار آمدند که کار انسان را به مراتب بسیار راحت کردند و در زندگی وی تحولی شگرف ایجاد کردند. فواید استفاده از ماشین لباس شویی عبارت بودند از: اولا در صرف زمان صرفه جویی می شد؛ دوما انسان از درد های احتمالی دست و کمر نیز در امان می ماند و سلامتی او تضمین می شود.

با ترویج استفاده از لباس شویی تغییراتی هم در پودر های لباس شویی ایجاد شد و تولید کنندگان پودرماشین لباس شویی را تولید و مورد استفاده افراد قرار دادند. چند دلیل از تولید این پودر ماشین لباسشویی عبارت اند از:

  • دارای آنزیم های فعال تر و قوی تر برای رفع لکه ها و کثیفی ها بودند.
  • قدرت انحلال در آب بیشتر
  • سرعت شستن لباس ها افزایش یافته و در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

از تفاوت های عمده پودر ماشین لباسشویی و پودر دستی باید این گونه بیان کرد که:

  • پودر ماشین لباسشویی برخلاف پودر دستی برای لباس های بچه ها و کودکان مناسب نیست زیرا در ساختار آن از آنزیم های قدرتمند تری استفاده شده است.
  • قیمت پودر ماشین لباسشویی نسبت به پودر دستی گران تر است.
  • قدرت پاک کنندگی و ضدلک پودر ماشین لباسشویی چند برابر پودر لباسشویی دستی است.
  • طی شست و شوی مداوم لباس با پودر ماشین لباسشویی ممکن است بافت و شکل لباس تغییر کند.
  • همچنین پودر دستی لباسشویی را می توان برای لباس ای با رنگ های تیره و روشن استفاده کرد اما به دلیل قدرت بالای پودر ماشین لباسشویی ممکن است، لباس دچار تغییر رنگ بشود.

پودر ماشین لباس شویی انواع و اقسام مختلفی دارد برای مثال :

  1. برخی برای شست و شوی لباس های تیره و سیاه، برخی برای لباس های روشن و سفید، برخی برای لباس های رنگی مورد استفاده قرار می گیر تا باعث تثبیت رنگ لباس ها شود.
  2. از نظر قدرت پاک کنندگی نیز برخی از آن ها برای لباس های کودکان و برخی برای بزرگسالان
  3. از نظر بافت لباس نیز می توان برخی را برای لباس های نخی، بافتنی و غیره تقسیم بندی کرد.

نکته که که اینجا باید ذکر کرد این است که اگر کیفیت و رنگ لباس ها برایتان مهم است و از تغییر در آن ها هراس دارید؛ بهتر است هنگام شست و شو از مکمل های مایع نیز به همراه پودر لباسشویی مانند سفید کننده ها، مشکین تاژ و غیره استفاده کرد تا عملکرد بهتری حاصل شود.

پودر ماشین لباسشویی از نظر بسته بندی هم متنوع است برای نمونه در بسته بندی های کارتنی و مقوایی ریخته می شود تا علاوه بر مقاومت و ثبات جعبه، زیست تخریب پذیر نیز باشد و به محیط زیست آسیب نرساند. بسته بندی های پلاستیکی و نایلونی پودر ماشین لباس شویی هم وجود دارد که از نظر حجمی و وزنی بیشتر است و معمولا کیلویی عرضه می شوند. نوع آخر بسته بندی پودر لباسشویی کیسه ای و چند کیلویی است که اکثر اوقات به صورت فله ای به فروش می رسد.

شاید با خود فکر کنید که ممکن است متوجه پودر ماشین و پودر دستی لباسشوی نشوید اما باید عرض کنم که برای شناسایی بهتر توسط مصرف کننده، همیشه شکل یک ماشین لباسشویی در گوشه ای از بسته بندی وجود دارد و قابل شناسایی از پودر دستی می باشد.

می توان از پودر دستی برای ماشین لباسشویی استفاده نمود؟

معمولا طریقه مصرف هر نوع پودر روی بسته بندی آن ذکر می شد. برای مثال درمورد لباس ای بافتنی و پشمی ذکر می شود که با آب سرد و به مدت محدود داخل ماشین لباسشویی قرار بگیرد. اگرچه برای اینگونه لباس های خاص شست و شو با دست و پودر لباسشویی دستی بیشتر توصیه می شود.

برای تولید پودر ماشین لباسشویی از مواد شیمیایی زیادی استفاده می شود به عنوان مثال آنزیم ها، صابون ها، سورفاکتانت، پلیمر، سفیدکننده و گاهی نیز از عطر ها و اسانس ها استفاده می شود. صابون و سورفاکتانت بیشترین و تاثیر گذار ترین نقش را در پودر ایفا می کنند زیرا از نظر ساختار شیمیایی یه سر آب دوست و یک سر آب گریز دارند. این مواد بین چربی و آب قرار می گیرند و سر چربی دوست و آب گریز با لکه ها و آلودگی ها و از طرف دیگر سر آب دوست با آب متصل می شوند و باعث حل شدن چربی و لکه در آب می شوند و آلودگی از بین می رود.

آنزیم جزو پروتین ها است و هر آنزیم یک نوع لکه را حذف می کند برای مثال لکه چربی، لکه مداد و خودکار و غیره؛ آنزیم از لحاظ ساختاری دارای جایگاه فعال است و شکل خاصی دارد و این جایگاه فعال برای هر آنزیم منحصر به فرد است به همین دلیل هر آنزیم برای لکه خاصی مناسب است پس در فرمولاسیون باید از آنزیم های مختلف استفاده کرد. برای شناسایی آنزیم ها که با چشم نیز قابل دیدن هستند کافی است که در میان پودر سفید رنگ به دنبال رنگدانه های ریز باشید تا آنزیم ها را ببینید.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که از پودر لباس شویی دستی را می توان در ماشین لباس شویی هم استفاده کرد و یا برعکس؟ باید به این نکته توجه کرد که پودر ماشین لباسشویی هنگام حل شدن در آب کف نسبتا بیشتری نسبت به پودر ماشین لباسشویی ایجاد می کند؛ به همین دلیل ممکن است هنگام استفاده از پودر دستی در ماشین لباسشویی به دلیل تولید کف بالا، کف باعث آسیب و خرابی ماشین شود.

همچنین اگر برعکس این عمل انجام شود و به جای پودر دستی از پودر ماشین لباسشویی استفاده گردد به دلیل شیمیایی تر بودن پودر مخصوص ماشین، ممکن است پوست دست دچار حساسیت و خارش و قرمزی پوست شود.

در اینجا گاهی این سوال نیز پیش می آید که اگر حجم مصرفی پودر ماشین لباسشویی را بیشتر کنیم لباس ها تمیز تر می شوند؟ در جواب این سوال باید گفت که خیر زیرا با کف بیشتر، آب کشی لباس ها سخت تر شده و ممکن است مقداری از پودر در لابه لای لباس ها بماند و باعث ایجاد بوی نامطبوع در آن بشود.

خرید پودر ماشین لباسشویی عالی صادراتی

خرید پودر ماشین لباسشویی عالی صادراتی با توجه به اینکه حجم مصرفی برای شوینده ها مخصوصا پودر لباسشویی بالا است و جزو لاینفک زندگی انسان به شمار می آید، در ایران نیز کارخانه های تولیدی زیادی در خصوص تولید پودر ماشین لباسشویی وجود دارد. محصول تولید شده این کارخانه های ایرانی بسیار با کیفیت و مرغوب است که توانسته نیاز داخلی را تامین کند.

گاهی دیده می شود که افزون بر تولید داخلی که به فروش داخل می رسد به کشور های خارجی به ویژه کشور های همسایه صادر می شود که نشان از کیفیت خوب این محصولات می دهد. این کارخانه ها محصولات خود را با برند های متفاوت به بازار عرضه می کنند که شما حتما با چندین نوع آن آشنا هستید. برای مثال:

  • پودر ماشین لباسشویی نگین که کارخانه تولیدی آن در شهر ورامین استان تهران قرار دارد و معمولا پودر های تولیدی را به صورت فله ای ده کیلویی به بازار عرضه می کند و خصوصیت ضدعفونی کنندگی و سفید کنندگی، از خصوصیات بارز آن است
  • پودر لباسشویی گلی که با شنیدن اسمش می توان به قدمت آن پی برد و در زمینه محصولات بهداشتی به ویژه مایع ظرف شویی و لباس شویی فعالیت دارد.
  • پودر لباسشویی تست که در آن از تکنولوژی اهنربایی استفاده می شود و معمولا در بسته بندی های 500 گرمی وارد بازار می شود.

فروش پودر ماشین لباسشویی با قیمت استثنایی

نکته ای که در بالا از قلم افتاد این است که طریقه مصرف و استفاده پودر ماشین لباس شوییی به این صورت است که مقدار کمی از پودر را داخل مخزن جایگاه ماشین لباسشویی و لباس ها را داخل ماشین ریخته تا عمل شست و شو انجام گیرد. اما برای پودر لباسشویی دستی ابتدا باید لباس را خیس کرد و مقداری پودر روی آن ریخت وبعد از حل شدن و باز شدن پودر شروع به شستن کرد.

همه این کارخانه ها و تولیدی های پودر ماشین لباسشویی، دارای نماینگی و مرکز فروش هستند تا مشتری ها بدون واسطه مستقیما پودر را خریداری کنند و در هزینه ها صرفه جویی کنند. اغلب افراد به دلیل ترافیک های روزانه و مشغله کاری اغلب هنگام خرید یا بسته ها کیلویی، یا کارتن ها چند تایی را تهیه می کنند تا مدتی از خرید بی نیاز باشند.

تولیدکنندگان پودر ماشین لباسشویی عالی با کیفیت بالا

تولیدکنندگان پودر ماشین لباسشویی عالی با کیفیت بالا پس امروزه با توجه به افزایش تقاضا و درخواست برای خرید پودر لباسشویی دستی و ماشینی تولید کنندگان درصدد بر آمدند تا تولید خود را افزایش دهد، تا با این کار علاوه بر رفع نیاز مشتری و افزایش درآمد، نوعی کارآفرینی نیز برای افراد بیکار و جوانان جویای کار صورت می گرد. علاوه بر این می توان با صادرات به کشور های دیگر و بردن نمایندگی به آن جا باعث ارزآوری و رونق صادرات غیر نتی شد.

شما می توانید با مراجعه به مراکز خرید معتبر و نمایندگی های پودر ماشین لباسشویی در سراسر شهر ها و روستاها، خریدی مطمئن داشته باشید. ما نیز در تلاش هستیم تا محصولاتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه، از کیفیت عالی نیز برخوردار باشد. زیرا امروزه با توجه به مشغله های شهر نشینی افراد خرید اینترنتی را ترجیه می دهند و خود را از رفت و آمد بی نیاز می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما