فروشگاه انواع پودر لباسشویی کیلویی

پودر لباسشویی کیلویی نسل جدیدی از پودر ها می باشد که با به وجود آمدن ماشین لباسشویی پدیدار گشته است و طوری طراحی شده است که به محفظه ماشین صدمه وارد نمی کند؛ فروشگاه انواع این محصول را که با توجه به رنگ لباس ها طراحی و تولید شده است را داراست و افراد می توانند هر کدام از آن ها را با قیمت باور نکردنی تهیه نمایند.

فروشگاه انواع پودر لباسشویی کیلویی

اطلاعاتی درباره انواع پودر لباسشویی

اطلاعاتی درباره انواع پودر لباسشویی پودر لباسشویی در مقایسه با شوینده های دیگر در صدر اول بوده و این به خاطر قدرت پاک کنندگی بالا و کیفیت عالی آن است و در گذشته نیز از انواع پودر دستی برای شستشوی لباس ها استفاده می کردند؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تحولی در ساختار پودر ها به وجود آمده است که انواع آن را تشکیل داده و خوشبختانه توانسته رضایت مشتریان را نیز جلب نماید.

انواع پودر لباسشویی که با توجه به نوع لباس ها تولید شده است و بهتر است که هر نوع از این محصول را به درستی انتخاب کنید تا بهترین عملکرد خود را نشان دهد؛ از انواع پودر لباسشویی که می توان نام برد شامل موارد زیر است که به توضیحات آن می پردازیم:

  • پودر لباسشویی رنگی: این نوع پودر همان طور که از نامش پیداست مخصوص لباس های رنگی است و با توجه به آنزیم هایی که داراست هم قدرت پاک کنندگی خوبی دارد و هم به رنگ لباس آسیب نمی رساند.
  • پودر لباسشویی مشکی: این محصول هم مناسب لباس های مشکی است که رنگ لباس را حفظ می کند و مانع از بور شدن لباس می گردد و آثار لک بر روی آن باقی نمی ماند و پودر رسوب نمی کند.
  • پودر لباسشویی سفید: این نوع پودر مخصوص لباس های سفید است که قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و رنگ سفید لباس را براق و روشن می کند و رنگ سفید آن به زردی نمی زند.
  • پودر لباسشویی مخصوص نوزادان: نوزادان به دلیل پوست حساسی که دارند باید از شوینده ای استفاده کنند که باعث حساسیت پوستی آن نگردد؛ به همین دلیل این نوع محصول از شوینده ملایمی بر خوردار است.

قیمت‌ روز پودر لباسشویی کیلویی

قیمت‌ روز پودر لباسشویی کیلویی پودر لباسشویی در مقایسه با دیگر شوینده ها دارای قیمت مناسب تری است و همین کارایی بهتری نیز برخورداراست؛ اما قیمت پودر به عواملی مثل: وزن، برند، ترکیبات، نوع پودر بسیار بستگی دارد و باید تمام این موارد را بررسی کرد تا قیمت نهایی محصول به دست بیاید؛ اما نکته مهمی که در این بخش باید به آن پرداخت این است که محصول را از کجا خریداری می کنید که بسیار در قیمت نهایی محصول تأثیر گذار می باشد.

معمولأ در فروشگاه ها و برخی مراکزها به دلیل وجود واسطه های زیاد، بر قیمت نهایی محصول اضافه می گردد و مشتری باید با قیمت گران تری محصول را خریداری کند؛ اما اگر شما از مرکزی به تهیه این محصول بپردازید که بی واسطه به فروش برساند صد در صد قیمت ها ارزان تر از جاهای دیگر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما