فروشگاه بهترین مایع ظرفشویی صادراتی در شیراز

جهت شستن انواع ظروف نیاز به یک ماده با قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی فوق العاده ای به نام مایع ظرفشویی است. این محصول در نمونه های باکیفیت و با فرمولاسیون عالی، توانسته است در روند پاکیزگی و بهداشت ظروف تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در سال های اخیر عرضه مایع ظرفشویی صادراتی کشورمان با روند خوبی همراه شده است.فروشگاه بهترین مایع ظرفشویی صادراتی در شیراز

مایع ظرفشویی صادراتی چه خصوصیاتی دارد؟

مایع ظرفشویی صادراتی چه خصوصیاتی دارد؟

امروزه رعایت بهداشت در تمام زمینه ها از جمله شستن ظروف از اهمیت زیادی برخوردار است. با پیشرفت علم و تکنولوژی و در طول زمان دانشمندان با انجام تحقیقات فراوان، مایع ظرفشویی را در نمونه های مختلف و با رایحه های متنوع تولید و به بازار عرضه کرده اند.

انواع مایع ظرفشویی که در زمره محصولات پاک کننده و بهداشتی قرار دارند، علاوه بر مصرف در بازار داخلی، از بازار صادراتی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. در کشور ما کارخانه های معتبری در زمینه تولید مایع ظرفشویی فعالیت های مثمر ثمری دارند. این کارخانه ها با بازاریابی های متعدد و گسترده، توانسته اند این کالا را در حجم های بالا به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس ارسال کنند.

مایع ظرفشویی صادرات دارای خصوصیات و ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای فرمولاسیون مناسبی است و به همین جهت قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد.
  • قدرت کف کنندگی زیادی دارد به طوری که کف تولید شده، پایدار می باشد. همچنین غلیظ و با صرفه است.
  • pH آن خنثی است و باعث سوزش پوست دست نمی شود. 
  • کف تولید شده به نحوی می باشد که به راحتی با آب کشی ظروف از بین می رود.
  • دارای رایحه و عطری خوش است که هنگام مصرف آن احساس خوبی برای فرد ایجاد می گردد.
  • دارای بسته بندی مناسب همراه با درج مشخصات برند تولید کننده و تاریخ تولید انقضا می باشد.

تولید کننده مایع ظرفشویی صادراتی در شیراز

تولید کننده مایع ظرفشویی صادراتی در شیراز در سال های اخیر شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی در شهرهای مختلف کشورمان نظیر شیراز مشغول به فعالیت می باشند.تولید کننده مایع ظرفشویی صادراتی در شیراز به خوبی می داند که این محصول دارای مصرف زیادی می باشد و به همین دلیل آن را با بهترین کیفیت ممکن به بازارهای داخلی و خارجی روانه می کند.

جالب است بدانید که مایع ظرفشویی فقط برای شستشوی ظروف به کار نمی رود. این محصول برای شستن لباس های چرب، اتومبیل، سرویس بهداشتی، مبلمان فلزی و … نیز کاربرد فراوانی دارد.

انواع مختلف مایع ظرفشویی در حجم های متنوعی به دست مشتریان می رسد. برای مصارف خانگی این کالا در حجم های 500 تا 1000 میلی لیتر و برای مصارف عمده در گالن های بزرگ تر و در حجم های بالاتر به عرضه می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما