فروشگاه عرضه پودر لباسشویی فله آنزیم دار

برای خرید از فروشگاه عرضه پودر لباسشویی فله آنزیم دار با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین با نازلترین قیمت میتوانید با شرکت ما همکاری داشته باشید. آنزیم های موجود در محصولات خشکشویی می توانند عناصر طبیعی یا فرآوری شده شیمیایی باشند. آنزیم های مختلف خاکهای خاص را هدف قرار می دهند و عمل کاتالیزوری خاک را به مولکول های کوچکتر می شکند تا از بین برود.

فروشگاه عرضه پودر لباسشویی فله آنزیم دار

ترکیبات موجود در انواع پودر لباسشویی چیست؟

ترکیبات موجود در انواع پودر لباسشویی چیست؟ ترکیبات موجود در انواع پودر ماشین لباسشویی یکی از عوامل مهم در خرید این نوع شوینده ها میباشد که در دنیای امروز به علت افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش تقاضا و رشد و پیشرفت شهر نشینی استفاده از این مواد رو به افزایش است.

پودر لباسشویی آنزیم دار از موادی مختلف ساخته شده است و همانطور که از نام آنها پیدا است از آنزیم های گوناگون در تهیه آنها استفاده شده است که انواعی از آنها را بیان خواهیم کرد، پروتئاز همانطور که از اسمش مشخص است باعث از بین رفتن و تجزیه پروتئین می‌شود خاکهای حاوی پروتئین را تخریب می کند،و یکی از مهمترین نقش ها را در تخریب آلودگی ها و لباس های چرب ایفا می‌کند.

آمیلاز نوعی از آنزیم های تجزیه کنند نشاسته است که این نوع آنزیم ها در دهان نیز وجود دارد و طعم نان و سیب زمینی بخاطر نشاسته است، این آنزیم آلودگی ها و خاکهای پایه نشاسته ای یا کربوهیدرات را تخریب و نابود می کند، آنزیم دیگر سلولاز میباشد، سلولاز از آنزیم های ویژه در بدن انسان و گیاه خواران است که در روده کوچک آنها فعالیت می‌کند برای از بین بردن خاک، آلودگی ها، الیاف پنبه و سایر الیاف گیاهی را می‌شکند. لیپاز، همانطور که از اسم آن مشخص است آنزیم تجزیه کننده لیپاز میباشد که وظیفه تجزیه لیپاز را برعهده دارد و خاکهای دارای چربی را تخریب و نابود می کند. پیش مصنوعی، یا در زبان عام وی ای ار آنزیم لباسشویی یک از جدیدترین و مدرن ترین روش پاک کننده لکه قبل از شستشو است که برای از بین بردن و نابود کردن لکه های پروتئینی و سلولازی مانند چمن، شیره درختان،خون و شیر خشک کودکان استفاده می شود تا بتوان آنها را با کارایی بیشتری در طول چرخه شستشوی منظم از بین برد.

صادرات پودر لباسشویی فله در تناژ بالا

صادرات پودر لباسشویی فله در تناژ بالا برای صادرات پودر لباسشویی فله در تناژ بالا با کیفیت و قیمت مناسب شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این سایت معتبر و تضمینی، خریدی آسوده و با اطمینانی داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تر از پودر های مشابه چون درون ماشین لباسشویی 5 کیلویی فقط 2 قاشق غذاخوری نیاز هست به همین دلیل مقرون صرفه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما