فروش بهترین مایع ظرفشویی ضد عفونی کننده

مایع ظرفشویی ضد عفونی کننده ظروف می باشد، به شرطی که با کیفیت و اصولی تهیه و تولید شود. مایع شوینده ظروف در انواع مختلفی از لحاظ کیفیت ، رنگ و عطر تولید می شود. فروش بهترین مایع ظرفشویی در فروشگاه ها انجام می پذیرد. 

فروش بهترین مایع ظرفشویی ضد عفونی کننده

تفاوت مایع ظرفشویی با مایع دستشویی

تفاوت مایع ظرفشویی با مایع دستشویی در اینجا می خواهیم شما را با تفاوت های مایع ظرفشویی و مایع دستشویی بیشتر آشنا کنیم ، تا استفاده هر چه بهتر و مفید تر از این شوینده ها داشته باشید. بهترین مایع ظرفشویی مایعی است که باید از لحاظ کیفیت در سطح خوبی باشد و به دست ها آسیب نرساند و باعث حساسیت های پوستی نشود. نکته دیگر قدرت تمیز کنندگی و چربی زدایی آن می باشد که باید بسیار کارآمد باشد.از تفاوت های مایع ظرفشویی و دستشویی می توان به متریال تولید آنها اشاره کرد و دیگر تفاوت آنها در کاربردشان می باشد، مایع ظرفشویی برای چربی زدایی و تمیز کردن ظروف است ولی مایع دستشویی برای ضدعفونی کنندگی و تمیز کردن دست می باشد.

از سدیم لوریل برای کف کردن هرچه بیشتر مایع دستشویی و ظرفشویی استفاده می شود.عنصر اصلی مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی آب است و در تولید آن از نمک ، عطرها ، سورفکتانت ، رنگ ها و فسفات بخشی از موادی است، که در تولید مایع ظرفشویی بکار می رود. فسفات باعث از بین بردن آلودگی ظروف می شود ولی به علت اینکه وارد فاضلاب شده و سپس جلبک ها را از بین می برد ، استفاده از آن در ساخت مایع ظرفشویی ممنوع شده است و نباید از آن استفاده کرد . مواد دیگر استفاده شده در مایع ظرفشویی اسیدها که برای از بین بردن میکروب ها و الکیل بنزین که برای از بین بردن باکتری ها است ، می باشد .

مایع دستشویی سبب متعادل سازی پوست و از بین بردن آلودگی های دست می شود ولی مایع ظرفشویی باعث از بین رفتن باکتری های غیر مفید می شوند ، پس به همین علت نمی توان با مایع دستشویی ظروف را بشوئیم.اگر از ظرفشویی برای شستشوی دست ها استفاده کنید ، به مرور باکتری های مفیدی که در پوست وجود دارد ، از بین می رود و همچنین مایع ظرفشویی به علت سمی بودن و دارای اسید بودن ، باعث مشکلات پوستی می شود.در تولید مایع دستشویی از مواد نرم کننده و مفید برای پوست استفاده می شود، که به پوست دست ها آسیب نمی رساند.

مایع ظرفشویی ضد عفونی از کجا بخرم؟

مایع ظرفشویی ضد عفونی از کجا بخرم؟ برای خرید مایع ظرفشویی هم می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و به صورت حضوری خریدتان را انجام دهید و هم می توانید از طریق فروش اینترنتی و غیر حضوری خرید کنید. اگر میخواهید خرید مناسبی داشته باشید، می توانید مایع ظرفشویی با سایز های بزرگتر بخرید ، هم مقرون به صرفه می باشد و هم برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما