فروش شامپو فله و گالنی صحت با نازلترین قیمت

شامپو ها امروزه از جایگاه خاصی در محصولات بهداشتی برخوردار هستند که شرکت های مختلف به تولید آن پرداخته اند و ما نیز نام برند های مختلفی را در رسانه های جمعی یا تابلو های نصب شده در اماکن عمومی دیده ایم.

یکی از این برند های معروف در طی سالیان اخیر شامپو صحت است که فروشگاه های مختلفی به فروش شامپو فله و گالنی صحت روی آورده اند و در این راستا فعالیت می کنند.

 

فروش شامپو فله و گالنی صحت با نازلترین قیمت

همه چیز درباره شامپو فله و گالنی صحت

برای بهداشت فردی و به خصوص موها که نقش به سزایی در زیبایی صورت دارند استفاده از شوینده خوب، مرغوب و با کیفیت نیاز است. شامپو صحت با کیفیت مرغوب و مطلوب خود طرفداران بسیاری در جامعه پیدا کرده است و برندی معتبر در جهان با سابقه درخشان خود شناخته شده است که در انواع متنوع مانند شامپو سدر صحت، شامپو شیر صحت، شامپو بابونه صحت، شامپو حنا صحت، شامپو انجیر صحت، شامپو نارگیل صحت، شامپو سیر صحت و …تولید و توزیع می شود.

همچنین  هر یک فواید منحصر به خود را دارد برای مثال شامپو شیر صحت با پروتئین های موجود در خود می تواند باعت لطافت، نرمی و حالت پذیری موها شود. یا شامپو سدر صحت که ترکیبی از عصاره های برگ گیاه سدر است موجب جلوگیری از ریزش موها، برطرف کردن شوره سر و تقویت پیاز مو کمک می کند.

 

از ویژگی ها و خصوصیات این شامپو عبارتند از: دارا بودن مواد ملایم، استفاده از مواد اولیه درجه یک، حفظ رطوبت مو،جلوگیری از خشکی مو ها، عدم موخوره، عدم شکستن موها، استحکام و تقویت ساقه مو، آب رسانی به موها، از بین بردن آلودگی های موجود در موها، جلوگیری از ریزش مو، مناسب برای انواع مو، عدم خارش پوست سر، مناسب برای موهای حساس و خاصیت ضد میکروبی که انتخابی ایده آل و منحصر به فرد برای استفاده می باشد.

 

از این رو با قیمت های مناسب در فروشگاه ها و مراکز معتبر به فروش می رسد. اما در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و دارا بودن استاندارد های بهداشتی آن دقت کنید که کیفیت مناسب را داشته باشد، پس از مرغوب بودن آن مطمعن شوید سپس خریداری کنید. زیرا در صورت بی کیفیت بودن به سلامت موها آسیب وارد می کند که ممکن است جبران نا پذیر باشد.

به دلیل استقبال مردم از شامپو مرغوب صحت و خرید آن برخی افراد به خرید شامپوگالنی صحت به صورت عمده روی آورده اند. صحت تولید کننده مواد شوینده و انواع شامپو ها می باشد. و انواع شامپو های سر و بدن و کودک تولید می کند. شامپو های گالنی از نظر نوع به دو دسته شامپو سر و شامپو بدن تولید می شود. از نظر وزن در گالن های ۴ و ۱۰ و ۲۰ کیلویی پخش می شود. از طرفی تولید شامپو و پودر رختشویی به صورت لیتری به وسیله تانکر نیز به فروش می رسد.

 

همه چیز درباره شامپو فله و گالنی صحت

موارد کاربرد شامپو فله و گالنی صحت

شامپو های فله و گالنی صحت با تنوع بو و رنگ خود در وزن های مختلف چهار، ده و بیست کیلویی در بازار به فروش می رسد که در انواع مختلف مخصوص موهای چرب، خشک و معمولی برای کودک، موهای فر، موهای اسیب دیده و شکننده، موهای حساس و…کاربرد دارد که به گفته تولید کنندگان این برند از مواد شیمیایی در ساخت آن استفاده نمی کنند.

 

همچنین این خود مزیت مهمی است برای سلامت موها و از عصاره گیاهان بهره می گیرند که موجب می شود موها شاداب، و درخشان شود و همچنین عدم حساس شدن پوست سر، التهاب و خارش، تقویت ساقه مو، تقویت و مستحکم کردن پیازچه مو و اب رسانی به پوست سر، پس به همین سبب پس انتخابی فوق العاده می باشد.

 

شامپو ایرانی امروزه از جایگاه خاصی در محصولات بهداشتی برخوردار هستند که شرکت های مختلف به تولید آن پرداخته اند و ما نیز نام برند های مختلفی را در رسانه های جمعی یا تابلو های نصب شده در اماکن عمومی دیده ایم. یکی از این برند های معروف در طی سالیان اخیر شامپو صحت است که فروشگاه های مختلفی به فروش شامپو فله و گالنی صحت روی آورده اند و در این راستا فعالیت می کنند.

 

برای بهداشت فردی و به خصوص موها که نقش به سزایی در زیبایی صورت دارند استفاده از شوینده خوب، مرغوب و با کیفیت نیاز است. شامپو صحت با کیفیت مرغوب و مطلوب خود طرفداران بسیاری در جامعه پیدا کرده است و برندی معتبر در جهان با سابقه درخشان خود شناخته شده است که در انواع متنوع مانند شامپو سدر صحت، شامپو شیر صحت، شامپو بابونه صحت، شامپو حنا صحت، شامپو انجیر صحت، شامپو نارگیل صحت، شامپو سیر صحت و …تولید و توزیع می شود.

 

همچنین هر یک فواید منحصر به خود را دارد برای مثال شامپو شیر صحت با پروتئین هایی موجود در خود می تواند باعت لطافت، نرمی و حالت پذیری موها شود یا شامپو سدر صحت که ترکیبی از عصاره های برگ گیاه سدر است، موجب جلوگیری از ریزش موها، برطرف کردن شوره سر و تقویت پیاز مو کمک می کند.

 

موارد کاربرد شامپو فله و گالنی صحت

فروش شامپو فله و گالنی صحت به صورت عمده

برای خرید شامپو فله ای و گالنی با کیفیت صحت به صورت عمده و با نازل ترین قیمت به شرکت ها و کارخانه های تولید کننده آن، فروشگاه ها،مراکز و نمایندگی های معتبر محصولات بهداشتی و شوینده، مراکز فروش شوینده های فله ای و گالنی می توانید برای خرید مراجعه کنید. اما هرگز از دارا بودن استاندارد های بهداشتی غافل نشوید که خطری سلامت موهای شما را تهدید نکند و با ارامش خاطر از انتخاب و خرید خود استفاده کنید.

 

همچنین با خرید شامپو فله ای و گالنی به صورت عمده از تخفیف قابل توجهی بهره مند می شوید. از ویژگی ها و خصوصیات این شامپو عبارتند از:

  1. دارا بودن مواد ملایم
  2. استفاده از مواد اولیه درجه یک
  3. حفظ رطوبت مو
  4. جلوگیری از خشکی مو ها
  5. عدم موخوره
  6. عدم شکستن موها
  7. استحکام و تقویت ساقه مو
  8. آب رسانی به موها
  9. از بین بردن آلودگی های موجود در موها
  10. جلوگیری از ریزش مو
  11. مناسب برای انواع مو
  12. عدم خارش پوست سر
  13. مناسب برای موهای حساس و خاصیت ضد میکروبی که انتخابی ایده آل و منحصر به فرد برای استفاده می باشد.
  14. همچنین با قیمت های مناسب در فروشگاه ها و مراکز معتبر به فروش می رسد.

 

در زمان خرید به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید که کیفیت مناسب را داشته باشد پس از مرغوب بودن آن مطمعن شوید سپس خریداری کنید. زیرا در صورت بی کیفیت بودن به سلامت موها آسیب وارد می کند که ممکن است جبران نا پذیر باشد. به دلیل استقبال مردم از شامپو مرغوب صحت و خرید آن برخی افراد به خرید شامپوگالنی صحت به صورت عمده روی آورده اند.

 

شامپو های فله و گالنی صحت با تنوع بو و رنگ خود در وزن های مختلف چهار، ده و بیست کیلویی در بازار به فروش می رسد که در انواع مختلف مخصوص موهای چرب، خشک و معمولی برای کودک ، موهای فر، موهای اسیب دیده و شکننده،موهای حساس و…کاربرد دارد.که به گفته تولید کنندگان این برند از مواد شیمیایی در ساخت ان استفاده نمی کنند.

 

از این رو، این خود مزیت مهمی است برای سلامت موها و از عصاره گیاهان بهره می گیرند که موجب می شود موها شاداب، ودرخشان شود. همچنین عدم حساس شدن پوست سر، التهاب و خارش، تقویت ساقه م، تقویت و مستحکم کردن پیازچه مو و اب رسانی به پوست سر پس به همین سبب پس انتخابی فوق العاده می باشد.

 

همچنین شامپو فله و گالنی صحت با تنوع در رنگ و رایحه در وزن ۴ و ۲۰ کیلویی به فروش می رسد. تنوع در شامپو های مصرفی درچند سال اخیر مورد توجه خریداران و تولیدکنندگان مواد شوینده قرار گرفته است. به طوری که هر سال در بسته و کیفیت شامپو تغییرات محسوسی مشاهده می شود.

 

فروش شامپو فله و گالنی صحت به صورت عمده

مواد اولیه تولید شامپو

مواد اولیه شامپو اغلب از آب، مواد فعال‌کننده سطحی، لوریل سولفات، آمونیوم لوریل سولفات است که در همه شامپوها مشترک است. حدود هفتاد تا هشتاد درصد کل فرمول را آب تشکیل می‌دهد تا مواد شوینده را رقیق کند.

 

در صورت تمایل ترکیبات مختلفی به مواد اولیه شامپوها اضافه می‌شوند مانند رنگ برای تغییر رنگ، رایحه برای تغییر بو، مواد تنظیم‌کننده ph، عوامل شیمیایی، مواد پروتئینی، ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی که باعث تفاوت در مدل شامپوها و کارایی آن‌ها می‌شود.

 

شامپوها فرمول‌های تمیزکننده‌ای هستند که برای کاربردهای مختلف از جمله بهداشت فردی، حیوانات خانگی و فرش مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مواد اولیه شامپو بیشتر روش‌های مشابهی ساخته استفاده می‌شود که در درجه اول از مواد شیمیایی به نام سورفکتانت استفاده می‌شود. سورفکتانت دارای این توانایی است که مواد روغنی روی سطوح را احاطه می‌کند و اجازه می‌دهد این مواد با آب شسته شود.

 

درمواد اولیه شامپوهای جدیدتر بیشتر سدیم لورات سولفات به عنوان سورفکتانت استفاده می‌شود. سورفکتانت ثانویه یا مشترک دو تا شش درصد فرمولاسیون شامپو را تشکیل می‌دهد. این ماده برای حجم‌دهندگی، ملایمت و افزایش پایداری و چگالی کف است.

 

نمک معمولاً یکی از موادی است که عموماً در ترکیب مواد اولیه شامپو به کار می‌رود که دو تا پنج درصد از آن را تشکیل می‌دهد. افزودن نمک به این فرمول برای کم شدن تراکم میسل‌ها و تبدیل میسل‌های کروی به میله‌ای شکل کمک می‌کند.

 

ماده‌ی دیگری که اغلب به عنوان نرم‌کننده به مواد اولیه شامپو افزوده می‌شود پلیمرهای کاتیونی همراه یا بدون سیلیکون هستند. افزودن این مواد باعث می‌شود موهای خیس نرم‌تر شده و گره نخورند و باعث کیفیت کف شامپو می‌شود و چربی و ذرات را بهتر در خود حل می‌کند.

 

مواد اولیه تولید شامپو

معرفی بهترین برندهای شامپو ایرانی

محصولات شون تماماً برگرفته از دل طبیعت هستند. این برند محبوب با فرمولاسیون جدید، تلاش در تولید و عرضه انواع شامپو برای گونه‌های مختلف مو دارد. شامپوهای شون علاوه بر تنظیم pH موها، از ایجاد موخوره، گره و ریزش جلوگیری می‌کنند و قدرت رطوبت رسانی و تقویت و ترمیم بالایی نیز دارند.

 

اگر به فکر خرید شامپوی ایرانی برای تقویت، افزایش ضخامت، تحریک رشد موها و همچنین ترمیم و استحکام ساقه موی آسیب دیده هستید، انواع شامپوهای سریتا انتخاب مناسبی برای شما است. فرمولاسیون شامپوهای سریتا به گونه‌ای است که باعث بالا رفتن جریان خون در کف سر شده و ریزش مو را کنترل می‌کند.

 

محصولات سریتا با استفاده از عصاره گیاهان مختلف از خواص ترمیم کنندگی، محافظت و تقویت کنندگی نیز برخوردارند و از آسیب به موهای شما جلوگیری می‌کنند. یک شامپوی مناسب برای انواع مو با ویژگی ترمیم کنندگی موی سر. این محصول حاوی ژل آلوئه ورا، روغن کالاندولا، عصاره بابونه و گل شقایق است و استفاده از آن برای افرادی که خارش سر دارند یا پوست سرشان حساس است نیز توصیه می‌شود.

 

استفاده از شامپو خیلی ملایم فولیکا باعث نرمی، درخشش و محافظت مو در برابر آسیب‌های محیطی نیز می‌شود. شامپوهای گیاهی به دلیل استفاده از مواد خالص و ارگانیک هیچ گونه ماده‌ افزودنی و مصنوعی ندارند بنابراین، عاری از هرگونه عوارض جانبی هستند. علاوه بر داشتن این نوع ترکیبات شامپوهای گیاهی دوستدار محیط زیست و اصطلاحاً زمین دوست به شمار می‌آیند و از طرفی معمولاً ارزان قیمت بوده و مقرون به صرفه هستند.

آشنایی کامل با محصولات شرکت بهداشتی صحت

شرکت بهداشتی صحت بزرگترین تولید کننده شامپو سدر گیاهی در ایران است. خرید مستقیم محصولات شرکت صحت از کارخانه و با حذف دلال ها و واسطه ها توسط شرکت چیرا انجام می پذیرد. شرکت صنعتی و بازرگانی صحت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۳۵ شروع کرده است و به عنوان اولین تولید کننده شامپوهای گیاهی معرفی شد.

 

این شرکت در جهت رضایت مشتریان خود تلاش بسیاری می‌نماید به همین جهت به قوانین و مقررات ملی پایبند است. همچنین تلاش می‌کند تا محصولاتی باکیفیت ارائه دهد و تاثیر مثبتی بر اقتصاد کشور داشته باشد. از این رو، دانش و فناوری کارکنان خود را به‌روزرسانی می‌کند.

 

آشنایی کامل با محصولات شرکت بهداشتی صحت

انواع شامپو صحت برای موهای مختلف

کتیرا گیاهی علفی و دارای بوته‌هایی خاردار است که در کشور ما در مناطق مختلف یافت می‌شود. این گیاه برگ‌های مرکب و متعدد دارد. گل‌های آن به رنگ‌های مختلف موجود است و به صورت خوشه‌ای یا سنبله هستند. از این بوته‌ها بر اثر شکافی که ایجاد می‌کنند صمغی بیرون می‌آید، سپس آن را جمع‌آوری می‌کنند و تحت نام کتیرا به بازار عرضه می‌نمایند. کتیرا ماده‌ای است سخت که در پزشکی و داروسازی از آن استفاده می‌شود.

 

شامپو کتیرای صحت از عصاره کتیرا درست شده است و دارای رطوبت لازم برای نرمی موها است و برای موهای خشک و معمولی مناسب است. استفاده از این شامپو باعث راحت شانه کردن و درخشندگی موها و حالت پذیری مو می‌شود.

 

شامپو نعنا صحت

نعنا گیاهی است که بیشتر در کشورهای آسیایی و اروپایی رشد می‌کند. این گیاه دارای ویتامین A است. از زمان‌های قدیم مردم با خواص دارویی آن از جمله مسکن سردرد، شکم درد، بیماری‌های پوستی و غیره آشنا هستند. از گیاه نعنا روغنی تهیه می‌شود که باعث لطافت پوست می‌گردد.

 

به افرادی که پوست چرب دارند توصیه می‌شود از روغن نعنا استفاده نمایند زیرا کنترل کننده چربی پوست است و باعث جلوگیری از خشکی پوست می‌شود. این گیاه خاصیت ضدعفونی‌کنندگی نیز دارد. استفاده از عصاره این گیاه باعث از بین رفتن خشکی و زبری موها می‌شود.

 

شامپو نعنا صحت از عصاره برگ‌های گیاه نعنا درست می‌شود که موجب شادابی و طراوت و تازگی موها می‌گردد و موها با استفاده از این شامپو به راحتی شانه می‌شوند. این شامپو بر روی جوان‌سازی موها نیز تاثیرگذار است. این شامپو چربی پوست سر را کنترل کرده و باعث لطافت و نرمی موها می‌گردد.

 

شامپو نارگیل صحت

میوه نارگیل دارای روغن زیادی است. این روغن سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع است. شامپو نارگیل صحت سرشار از روغن طبیعی نارگیل است و برای انواع موها به خصوص معمولی، خشک و کدر مناسب است. این شامپو از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. استفاده از این شامپو باعث درخشندگی موها می‌شود.

 

این شامپو به دلیل داشتن روغن نارگیل باعث نرم شدن موها و شانه پذیری راحت آن ها می‌گردد. این شامپو دارای رطوبت زیادی است و به حفظ رطوبت پوست سر کمک می‌کند. همچنین رایحه‌ خوشایندی نیز دارد.

 

برای مصرف این شامپو بهتر است افرادی که موهای معمولی متمایل به خشک دارند، موهای خود را با شانه دندانه درشت قبل از خیس کردن مو شانه کنند. سپس موهای خود را خیس نمایند و بعد به اندازه لازم از این شامپو برای شستشوی مو استفاده نمایند. بعد از چند دقیقه ماساژ سر آن را آبکشی کنند.

 

شامپو بچه شیر عسل

عصاره عسل دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که اثر ضد پیری دارد و از موها و پوست در برابر نور محافظت می‌کند. این شامپو از عصاره عسل ساخته شده است که دارای ویتامین‌های D و C است که باعث مرطوب و نرم شدن موهای کودکان می‌شود.

 

این شامپو از سوزش چشم کودکان جلوگیری می‌کند و باعث ترمیم موها می‌گردد. این شامپو مناسب موها و پوست‌های حساس و رنگ‌ شده نیز است. اغلب موهای کودکان به دلیل نرم بودن در هم گره می‌خورد که استفاده از این شامپو به دلیل ملایم بودنش از بروز این مشکل جلوگیری می‌کند.

 

یک شامپو مناسب و باکیفیت باید حجم کف آن و سرعت تولید کف، پایداری کف در بین موها و پوست سر مناسب باشد و ایجاد حساسیت نکند، مو را دارای ظاهری براق و زیبا کند و قدرت پاک کنندگی ملایمی داشته باشد که شامپو بچه شیر عسل صحت از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم افراد بزرگسالی که هر روز به شست و شو و استحمام مو خود اقدام می‌کنند، می‌توانند از این شامپو استفاده نمایند.

دسته بندی شامپو صحت بر اساس وزن

شرکت صحت که تولید کننده شوینده‌های بهداشتی است در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی است. در شهر تهران علاوه بر نمایندگی‌های فروش که در مناطق مختلف تهران وجود دارند مراکزی هم به صورت اینترنتی در دسترس است که عرضه کننده محصولات این شرکت هستند.

 

از طریق سایت‌های ایترنتی می‌توانید ثبت سفارش کنید و محصولات این شرکت را درب منزل تحویل بگیرید. قیمت عمده فروشی این محصولات ارزان‌تر از خرده فروشی است. این شرکت شامپوهای خود را در حجم‌های مختلف عرضه می‌کند. شامپوهای گالنی ۴ و ۱۰ لیتری هستند و از نظر قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند.

 

دسته بندی شامپو صحت بر اساس وزن

مزیت تهیه شامپو صحت گالنی چیست؟

تمامی مصرف کنندگان برای خرید عمده محصولات می توانند بدون واسطه نیازهای خود را از این شرکت برطرف نمایند. شامپو صحت گالنی برای شست و شو سر و بدن در بازار موجود است.

 

محصولات این شرکت هم به صورت عمده و خرده عرضه می‌گردد. علاوه بر مراکزی که این محصولات را عرضه می‌کنند. همچنین شما می‌توانید به صورت مجازی و اینترنتی این محصول را خریداری کنید که خرید عمده شامپو مورد صحت می‌تواند مقرون به صرفه و ارزان‌تر باشد.

خرید عمده شامپو صحت با قیمت مناسب

برای خرید عمده شامپو صحت با کیفیت صحت به صورت عمده و با نازل ترین قیمت به شرکت ها و کارخانه های تولید کننده آن، فروشگاه ها، مراکز و نمایندگی های معتبر محصولات بهداشتی و شوینده، مراکز فروش شوینده های فله ای و گالنی می توانید برای خرید مراجعه نمایید. همچنین خطری سلامت موهای شما را تهدید نمی کند و با ارامش خاطر از انتخاب و خرید خود استفاده کنید. با خرید شامپو فله ای و گالنی به صورت عمده از تخفیف قابل توجهی بهره مند می شوید.

 

همه ما در طی روز از مواد شوینده بهداشتی استفاده می‌کنیم که شامپوها یکی از پر ‌مصرف‌ترین این مواد هستند. شامپو شبنم یکی از قدیمی‌ترین شامپوهایی است که در کشور تولید می‌شود. از این شامپو می‌توانید با توجه به جنس مو خود استفاده کنید.

 

این شامپو موها را درخشان می‌کند و دارای قیمت مناسبی است. انواع شامپو شبنم را می‌توانید به صورت عمده یا خرده تهیه کنید. حتی این شامپو را می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایندگی‌های فروش تهیه نمایید.

 

 

 

خرید عمده شامپو صحت با قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما