فروش عمده پودر ماشین لباسشویی با قیمت ارزان

پوشیدن لباس‌های تمیز و مناسب، علاوه بر تقویت روحیه‌ی در جایگاه اجتماعی و اعتماد به نفس نیز موثر است. دقت بالا در روند شستشوی لباس، باعث می‌شود لباس‌ها حالت اولیه خود را حفظ کنند و همیشه تمیز به نظر بیایند. پودر ماشین لباسشویی یا شوینده لباس، نوعی ماده شوینده (ماده تمیز کننده) است که برای تمیز کردن لباس استفاده می‌شود. مواد شوینده لباس به صورت پودر و مایع تولید می‌شوند. کیفیت پودر ماشین لباسشویی ، تاثیر زیادی بر تمیزی و پاکیزگی، حفظ حالت، طول عمر لباس و نگهداری از ماشین لباسشویی دارد. پودرهایی که استاندارد نباشند، باعث می‌شوند لباس بعد از مدتی حالت اولیه‌ خود را از دست می دهند، رنگش تغییر می کند و کم‌کم پوسیده می شود، در ضمن محفظه پودر ماشین لباسشویی نیز مورد تخریب قرار می گیرد. به موقع خرید، تنوع پودرهای شوینده ممکن است باعث سردرگمی‌شما شود. این پودر ها به صورت پودر ماشین لباسشویی عمده و غیر عمده در بازار وجود دارند.

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی با قیمت ارزان

انواع مختلف پودرهای رختشویی 20 کیلویی

انواع مختلف پودرهای رختشویی 20 کیلویی همانطور که می دانید پودر لباسشویی محصولی است که از آن به منظور شستشوی البسه استفاده می نمایند، این محصول در برندهای ایرانی و خارجی موجود بوده و کیفیت و میزان رضایت مندی مشتریان پس از مصرف آن تاثیر بسزایی در میزان فروش و قیمت نهایی آن دارد.

امکان فروش پودر لباسشویی هم به صورت کارتنی و هم فله وکیسه ای وجود دارد که بسته به میزان مصرف خود می توانید این محصول را در وزن های مختلف سفارش دهید.

اما به طور کلی خرید پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به صورت فله به دلیل قیمت ارزان تر مقرون به صرفه تر می باشد.

از مهمترین نکات حائز اهمیت در خرید پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی علاوه بر قیمت و کیفیت محصول می توان به نوع کاربرد آن در شستشوی البسه مختلف و قدرت پاک کنندگی و لکه زدایی آن اشاره داشت.

پودر های رختشویی به دو گروه ماشینی و دستی تقسیم می شوند. انواع پودر های رختشویی دستی موجود با قیمت مناسب در بازار به فروش می رسد. پودر های رختشویی دستی به دلیل اکتیو های مختلفی که دارند و فرمولاسیون با کیفیت مختلف تولید می شود . پودر دستی به خوبی در آب حل شده و لکه ها را از بین می برد. قابل استفاده در آب سرد می باشد و به لباس آسیب نمی رساند.انواع پودر دستی :

پودر دستی سبک

پودر دستی سنگین

پودر رختشویی دستی سبک حجم بیشتری دارد. و حالت پفکی می باشد و به طوری که تمام حجم کیسه ها را پر می کند. پودر رختشویی دستی سنگین از نظر ظاهر دانه های کوچکتر داشته و حجم کمتری دارد. به طوری که در مقایسه با پودر های سبک ، نصف حجم کیسه را پر می کند.

شوینده ها با انواع مختلفی در بازار کشور موجود هستند. انواع پودری، مایع، آنزیم دار، بدون آنزیم و … تنها نمونه هایی از شوینده ها به شمار می روند. مایع لباسشویی برای شستشوی مداوم لباس ها مناسب است و امکان ایجاد آسیب را برای بافت لباس به حداقل ممکن می رساند. از سوی دیگر، پودر لباسشویی در دو نوع دستی و ماشینی تولید و عرضه می شود. پودرهای ماشین دارای آنزیم های مختلفی بوده و زمان شست و شو را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این در حالی است که پودرهای دستی مخصوص شستشوی لباس ها با دست می باشد و از آسیب به پوست جلوگیری می کند.

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی، قرصی است که تمام رسوبات لباسشویی را می گیرد و لباس ها با کیفیت بهتری شستشو می شوند. اگر از جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نشود به مرور زمان رسوبات آهکی و باقی مانده مواد شوینده پشت درام، فیلتر و لوله ها تجمع می یابد. این موضوع نه تنها باعث کاهش عملکرد ماشین لباسشویی می گردد، بلکه بوی نامطبوعی ایجاد کرده و مانع یک شستشوی عالی و بی عیب می گردد. تمیز بودن فیلتر به مصرف کم انرژی کمک شایانی می کند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای سختی بالای آب است، به احتمال زیاد رسوبات آهکی در ماشین لباسشویی شما به وفور شکل خواهد گرفت. این موضوع به عملکرد نامناسب لباسشویی و در نهایت خرابی آن منجر می گردد. آب سخت همچنین باعث باقی ماندن مواد شوینده در آب و ایجاد تفاله صابونی می گردد که موجب ایجاد بوی نامطبوع شده و در شستشوی تمیز لباس ها اختلال ایجاد می کند. پس برای از بین بردن سختی آب و پیشگیری از رسوبات و بوی نامطبوع ماشین لباسشویی و همچنین بالا بردن کیفیت شستشوی لباس ها استفاده از جرم گیر لباسشویی ضروری می باشد.

گام به گام صادرات پودر های لباسشویی طبیعی

پودر لباسشویی طبیعی به عنوان یک محصول شگفت انگیز و جدید می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند از طرف دیگر قیمت ارزان تر آن به نسبت نمونه های رایج در بازار می تواند سرعت جایگزینی آن را بیشتر کند زیرا امروزه مصرف کنندگان استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی را به نسبت به نمونه های شیمیایی ترجیح می دهند.صادرات پودر لباسشویی طبیعی به عنوان یک محصول استراتژیک مزایای زیادی برای کشور دارد و از جایی که نمونه تولید انبوه شده آن به طور رسمی در کشور های دیگر وجود ندارد، مشتریان خارجی برای خرید آن مشتاق و علاقه مند شده اند. امکان پذیر شدن خرید عمده پودر شوینده طبیعی برای کشور های دیگر و همچنین فروش آن به قیمت ارزان می تواند به خوبی کشور را بر روی غلطک پیشرفت و گامی موثر در جهت بی نیاز شدن کشور از خام فروشی تلقی شود. استفاده از فضای مجازی به منظور فروش اینترنتی پودر لباسشویی گیاهی در داخل کشور نه تنها اینکه زمینه پیشرفت و افزایش میزان خرید را در کشور را مهیا می سازد بلکه مقدمات معرفی و آشنایی بازرگانان خارجی را فراهم می آورد.

درجه بندی پودر ماشین لباسشویی ضدحساسیت بر اساس کیفیت

درجه بندی پودر ماشین لباسشویی ضدحساسیت بر اساس کیفیت پودر ماشین لباسشویی بدون بو یکی از مورد پسند ترین و پرفروش ترین پودر هایی می باشد که دارای نرخ فروش مناسبی بوده و کاملا نیز ضد حساسیت می باشند. پودر ماشین مورد نظر مناسب با سلیقه افراد مختلفی بوده و رضایت مشتریان بسیاری را در ایران و دیگر نقاط جهان به خود جلب کرده است.

حساسیت پوست نوزاد قابل انکار نیست و اولین چیزی که با پوست نوزاد در تماس است لباس‌هایش است. پس شست‌شوی لباس نوزاد را باید با شوینده مخصوص لباس‌های نوزادان و کودکان انجام دهید. و از هر‌گونه شوینده دیگر کاملا اجتناب کنید. زیرا این تنها آلودگی نیست که به پوست نوزاد آسیب می‌رساند بلکه مواد شیمیایی و معطر موجود در برخی شوینده‌ها نیز باعث خارش و حساسیت می‌شوند. در انتخاب شوینده لباس نوزاد دقت کنید تا شوینده حساسیت‌زا استفاده نکنید. شوینده لباس نوزاد قدرت پاک‌کنندگی کافی را دارد و به دلیل داشتن آنزیم ویژه از ثابت شدن آلودگی و جای لک جلوگیری می‌کند. در برخی از شوینده‌ها مواد نرم‌کننده وجود دارد، که لطافت و سایز و شکل لباس را حفظ می‌کند. همیشه به یاد داشته باشید نو بودن لباس نوزاد به معنای تمیز بودن آن نیست. کوچکترین ماده شیمیایی یا گرد و خاک روی لباس موجب حساسیت پوست نوزاد می‌شود، پس لباس‌های خریداری شده را ابتدا شسته و سپس آبکشی نموده و خشک نمایید تا از بروز آلرژی در نوزاد جلوگیری شود.

سیستم ایمنی بدن بسیاری از افراد به مواد شوینده واکنش نشان می دهد و باعث ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی می شود. این امر در بسیاری موارد خود را به صورت خارش و گزش، قرمزی و التهاب پوستی نشان می دهد.

از شایعترین مواد شوینده حساسیت زا می توان به انواع مختلف پودر های لباسشویی اشاره کرد. این پودرهای لباسشویی معمولا به دلیل دارا بودن ترکیبات دیواکسین وسورفکتانت ها و فسفات ها و اسانس ها و همچنین پایدارکننده هایی چون پلی آلکیلن آزاید یا اتیلن اکساید برای افراد حساسیت زا می شوند. به همین دلیل شرکت های معتبر مختلف اقدام به تولید محصولات لباسشویی ضد حساسیت کرده اند. این روزها شرکت های مختلف تولید کننده ، در زمینه تهیه انواع پودر های لباسشویی ضد حساسیت، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مدرن، طبق استانداردهای لازم در حال فعالیت هستند. همچنین با ارائه محصولاتی با کیفیت، سعی در جلب رضایت مشتری دارند. بنابراین بسیاری از شرکت ها در این امر موفق بود اند و توانسته‌اند، با تولید شوینده‌ای ضد حساسیت و قوی، فروش خوبی در بازارهای داخلی و خارج از کشور داشته باشند.

شناخت پودر لباسشویی خوب با چند روش

یک شوینده مناسب، کشش سطحی آب را کاهش می‌دهد و باعث حل شدن چربی‌ها در آب می‌شود. ترکیبات قلیایی این شوینده‌ها موجب بهبود فرآیند شستشو شده و موجب از بین رفتن آلودگی‌ها می‌شوند .

پودر لباسشویی نامناسب و غیر استاندارد، رنگ لباس‌ها و شکل الیاف لباس را تغییر می‌دهند و به مرور باعث پوسیدگی آن‌ها و خرابی ماشین لباسشویی می‌شوند.

از ویژگی های پودر لباسشویی خوب:

لکه بری خوب: معمولا لباس های کودکان همیشه کثیف می‌شوند و در بیشتر اوقات لکه های ماکارانی، شربت و… روی آن یافت می‌شود. البته روی لباس های بزرگسالان نیز لکه هایی از قبیل لکه های غذا، قهوه و… وجود دارد.

برخی از این لکه ها مانند لکه های ماکارانی که دارای چربی هستند به تار و پود های لباس می‌چسبند و پاک نمی‌شوند به همین سبب پودری که می‌خرید باید با کیفیت و مناسب باشد تا بتوان این لکه ها را از روی لباس به خوبی و کامل پاک کرد.

حساس نبودن به پوست: حتما می‌دانید برخی از خانم ها و اقایان و کودکان بخصوص نوزادان به دلیل پوست نازک و نحیفی که دارند، به بیشتر پودر های ماشین لباس شویی حساسیت دارند و اکثرا کهیر زده و یا جوش می‌زنند. به همین دلیل باید پودری انتخاب کرد که متناسب با نوع پوست شما باشد و به خوبی از پس لطافت پوستتان بر بیایند و حساسیت ایجاد نکنند.

عطر وبوی خوب: انسان ها همیشه باید بوی خوبی بدهند تا بقیه افراد از آنها دوری نکنند و برعکس جذب آنها شوند. به همین دلیل این مهم است که پودری که خریداری می‌کنید عطر و بوی خوبی دهد و این بوی خوب و دلپذیر ماندگاری بالایی داشته باشد.

رشته های صابون: امروزه در همه پودر های ماشین لباسشویی رشته های صابونی یافت می‌شود، رشته های صابونی به دلیل کف دادن زیاد در پودر ها یافت می‌شود و این صابون ها هیچ حساسیتی با پوست ندارند و اغلب موجب بوی خوش پودر ماشین شویی و در نتیجه لباس هایتان می‌شود.

ولیکن اکثر شرکت ها در پودر هایشان رشته های صابونی نمی‌ریزند پس حتما دقت کنید که پودری انتخاب کنید که در آن رشته های صابونی وجود داشته باشد.

قیمت مناسب: همه ما دوست داریم محصولی خریداری نماییم که علاوه بر استاندارد ها و کیفیت بسیار بالا و… دارای یک قیمت مناسب باشد. شرکت ها و کارخانه های زیادی هستند که محصولات شوینده مانند پودر لباسشویی تولید می‌کنند که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند.

صادرات پودر ماشین لباسشویی مرغوب به صورت عمده

صادرات پودر ماشین لباسشویی مرغوب به صورت عمده صادرات پودر لباسشویی به صورت عمده و با کیفیت بالا به دیگر کشورهای جهان نیز انجام می‌شود و مردم بسیاری از کشورها از کیفیت بی نظیری که در این پودرها وجود دارد برخوردار می‌شوند. همانطور که گفتیم از پودر لباسشویی فله‌ای بسیار استفاده می‌شود و طرفداران مخصوص به خود را دارد و در برخی مشاغل لازم می‌باشد. به همین دلیل فروشندگان زیادی در این حوزه مشغول هستند. بسیاری از آنان سعی دارند فروش عمده پودر لباسشویی با ارزان ترین قیمت ها داشته باشند.

عرضه مستقیم پودر ماشین لباسشویی درجه یک به قیمت عمده

به طور کلی قیمت فروش این محصول به عواملی نظیر نوع و میزان کیفیت متریال های اولیه محصول، برند و اعتبار شرکت سازنده محصول، روش خرید محصول، میزان عرضه و سفارش محصول، هزینه های حمل و نقل کالا از کارخانه تا محل توزیع و … بستگی دارد. فروش پودر لباسشویی به صورت عمده که در مورد بسته بندی، وزن و جنس این بسته ها با توجه به برند و شرکت تولید کننده محصول با یکدیگر متفاوت می باشند. از مهمترین عوامل موثر بر میزان فروش این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سلیقه و نیاز مصرف کننده

میزان کیفیت و نوع متریال های به کار رفته در تهیه این محصول

قیمت مقرون به صرفه آن با توجه به میزان کیفیت

برند شرکت تولید کننده و اعتبار آن

میزان رضایت مندی مشتریان پس از مصرف محصول

نوع عطر و رایحه و قدرت شویندگی و پاک کنندگی آن

از دیگر موارد تاثیرگذار در انتخاب بهترین مارک، قیمت مناسب عرضه محصول، نوع بسته بندی و جنس آن، تنوع کاربرد و … می باشد.

از گذشته تا امروز پودر رختشویی فاب در خدمت مصرف کنندگان در بازار‌ های مختلف می‌باشد. شرکت ساخت پودر رختشویی فاب این پودر را در بازار‌ های فروش متعدد به صورت عمده برای مشتریان و متقاضیان عرضه می‌نماید.

تاید یک نام تجاری برای پودر رختشویی است که پودر لباسشویی را به صورت عمده در بازار ارائه می کند.

مراکز تولید عمده پودر ماشین لباسشویی با کیفیت بالا

مراکز تولید عمده پودر ماشین لباسشویی با کیفیت بالا در ایران مراکز متعدد و مختلفی وجود دارد که پودر ماشین لباسشویی را با کیفیت بالا و به صورت عمده تولید و پخش می کنند.

خرید عمده پودر لباسشویی به قیمت کارخانه برای متقاضیان پودرهای لباسشویی بصورت عمده در فضای اینترنت امکان پذیر است. همچنین پودر های لباسشویی در جهانی و بازار های جهانی قابلیت صادرات و پخش را دارد. شما می توانید برای خرید پودر لباسشویی با کارشناسان و مدیران فروش شرکت ما در ارتباط باشید و به صورت آنلاین و مجازی از قیمت های این محصول پرمصرف آگاهی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما