فروش پودر ماشین لباسشویی پرسیل عمده

فروش پودر ماشین لباسشویی پرسیل و انواع پودر های چند آنزیم رختشویی در وزن های ۵۰۰ گرم و ۴ کیلویی و فله به صورت عمده آغاز شد. پودر ماشین لباسشویی پرسیل در بسته بندی آبی، و پودر رختشویی سبز، در بازار به تفکیک می‌رسد. پودر پرسیل با تنوع آنزیم و لکه بری بالا، مناسب ماشین های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد.

 

فروش پودر ماشین لباسشویی پرسیل، علاوه بر داخل کشور، در برخی کشورها نیز انجام می شود. به طوری که خریداران زیادی به سمت پودر پرسیل متمایل شده‌اند. بسیاری از خانواده ترجیح می‌دهند، به جای خرید پودر های لباسشویی و رختشویی در پاکت های ۵۰۰ گرمی، محصولات  کیلویی یا فله  که در بازار با نام پودر های کیسه‌ای معروف‌اند، را خریداری نمایند. بنابراین آنها اعتقاد دارند این امر، هم به صرفه اقتصادی و هم به صرفه زمانی است.

 

خانواده هایی هم هستند که به دلیل خرید هفته ای یا ماهیانه، ترجیح می‌دهند خرید کمتر در دفعات بیشتری داشته باشند. به همین دلیل پودر های ۵۰۰ گرمی را خرید می‌نمایند. برخی از پودرهای شوینده، فقط بسته های ۵۰۰ گرمی تولید می‌کنند. همچنین  پودرهای کیسه ای و فله ای را، صرفا صادراتی تولید می‌نمایند، اما پرسیل با تولید پودر های رختشویی و ماشین لباسشویی در وزن های هم ۵۰۰ گرم و هم ۵ کیلویی توانسته است، رضایت هر دو دسته خریداران را تامین نماید.

فروش عمده پودر های دستی و رختشویی و پودر های ماشین لباسشویی پرسیل با آنزیم های ۵ و ۸ به صورت عمده،  صورت می‌پذیرد. جهت خرید می‌توانید، از طریق راه های ارتباطی سفارش خود را اعلام و در شهر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما