فروش مایع دستشویی 4 لیتری گلیسیرینه صحت

فروش مایع دستشویی گلیسیرینه صحت در حجم های مختلف صورت می گیرد؛ به عنوان مثال می توان از نمونه های 4 لیتری این محصول نام برد. مهمترین نکته ای که در خصوص مایع دستشویی گلیسیرینه باید بیان کرد؛ این است که وجود گلیسیرین در آن، باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست دست ها می شود.

فروش مایع دستشویی  4 لیتری گلیسیرینه صحت

مایع دستشویی گلیسیرینه صحت چه خصوصیاتی دارد؟

مایع دستشویی گلیسیرینه صحت چه خصوصیاتی دارد؟ چند سالی است که مایع های دستشویی تا حد زیادی جایگزین صابون های جامد شده اند؛ به نحوی که امروزه در هر خانه ای می توان باکس های جا مایع نصب شده بر روی دیوار را کنار روشویی ها مشاهده کرد؛ به همین خاطر کلیه برندهای معتبر شوینده های بهداشتی، بخشی از تولیدات خود را به مایع دستشویی اختصاص داده اند.

صحت، یکی از مارک های مشهور حوزه لوازم بهداشتی است که انواع صابون، شامپو، مایع دستشویی و سایر شوینده ها را تولید می کند.
مایع دستشویی گلیسیرینه صحت، یکی از محصولات جالب توجه این شرکت می باشد؛ همان طور که از نام کالا تا حدودی مشخص است؛ این مایع، دارای مقدار قابل توجهی گلیسیرین است؛ این مسئله، باعث به وجود آمدن قابلیت های خاصی برای آن می گردد.

مهمترین خصوصیت مایع دستشویی گلیسیرینه صحت که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند؛ سازگاری آن با پوست دست می باشد؛ به بیان بهتر می توان گفت که وجود گلیسیرین باعث می شود؛ این مایع، علاوه بر تمیزی و میکروب زدایی پوست، نقش مرطوب کننده را برای آن ایفا کرده و از خشکی آن جلوگیری کند.

قیمت دقیق هر لیتر مایع دستشویی گلیسیرینه صحت

قیمت دقیق هر لیتر مایع دستشویی گلیسیرینه صحت با توجه به این که در حال حاضر اکثر سرویس های بهداشتی به جا مایع های دیواری مجهز می باشند؛ فروش مایع به صورت لیتری، رونق زیادی دارد.
مایع دستشویی گلیسیرینه صحت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در حجم های گوناگون عرضه می شود که نمونه های 4 لیتری آن، فروش نسبتاً بالایی دارند.

یکی از سوالاتی که ممکن است در راستای مباحث مطرح شده، پیش آید؛ این است که قیمت دقیق هر لیتر مایع دستشویی گلیسیرینه صحت، چقدر است؟
واقعیت این است که نمی توان یک پاسخ قطعی برای این پرسش بیان کرد؛ زیرا اولاً مایع های گلیسیرینه صحت به نوبه خود تنوع داشته و با عصاره های مختلفی تولید می گردند؛ ثانیاً عوامل زیادی می توانند؛ بر قیمت مایع دستشویی صحت تاثیر بگذارند؛ مثلاً می توان به نحوه خرید و فروش این محصول اشاره کرد.
طبیعتاً قیمت عمده هر کالایی با قیمت جزئی آن متفاوت است.

سوای از آنچه بیان شد؛ تغییرات نرخ ارز، شرایط واردات برخی مواد اولیه و مسائلی از این دست نیز به نوبه خود ممکن است؛ باعث نوسان قیمت لیتری مایع دستشویی گلیسیرینه صحت شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما