فروش ویژه مایع دستشویی جیبی مرغوب

فروش ویژه مایع دستشویی جیبی مرغوب در اندازه‌ ها و انواع و اقسام مختلف توسط عرضه‌کنندگان در سراسر کشور وجود دارد این فروشندگان عبارت‌ اند از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای که به فروش انواع و اقسام کالاهای ضروری خانواده‌ ها می‌پردازند و همچنین فروشندگان عمده انواع و اقسام مواد شوینده و بهداشتی و کارخانه‌های بزرگ تولید کننده مواد شوینده و تمامی اقلام شوینده و بهداشتی به تولید مایع دست‌شویی جیبی نیز می‌پردازند و آن را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران عمده و جزئی و مصرف‌کنندگان اصلی قرار می‌دهند.

فروش ویژه مایع دستشویی جیبی مرغوب

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی جیبی

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی جیبی مایع دستشویی جیبی به علت کاربرد آن همانطور که از نام آن پیداست، باید در جیب جا شود و از یک سری ویژگی هایی برخوردار باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت، پس تا انتها با ما همراه باشید.

  • اولین و مهم‌ترین ویژگی مایع دست‌شویی جیبی اندازه آن می‌باشد چراکه باید در هر نوع لباسی جا شود به‌عنوان مثال در زمستان و تابستان در جیب لباس‌های مخصوص این فصل ها مانند کاپشن و تی‌شرت جا شود
  • دومین ویژگی مایع دست‌شویی شکل بدنه و نوع بسته‌بندی آن می‌باشد به دلیل آن که به‌هنگام گرمای زیاد هوا و یا سرمای زیاد هوا بدنه آن واکنش نشان ندهد و سبب از بین رفتن و یا تغییر رنگ و کیفیت مایع درون آن نشود
  • همچنین درب آن باید از استحکام بالایی برخوردار باشد و به‌راحتی باز و بسته شود. درعین‌حال به‌هنگام بسته بودن درب آن از هر نظر خیالتان راحت باشد که درب آن شل و یا باز نمی‌شود و سبب هدر رفت و کثیفی محیطی که در آن قرار دارد نشود به‌خصوص اگر آن مکان جیب لباس شما و یا مانتوی شما باشد که تمیزی آن برای شما بسیار اهمیت دارد.

افزایش بهداشت فردی با مایع دستشویی جیبی

افزایش بهداشت فردی با مایع دستشویی جیبی کاملا امکان پذیر است. چرا که اگر شما در مکان و یا فضایی هستید که امکان استفاده از صابون و مایع دستشویی درون محفظه های مخصوص وجود ندارد می توانید به راحتی از این مایع دستشویی جیبی درون جیب یا کیف تان استفاده نمایید و از تمیزی و پاکی دست هایتان مطمئن گردید و به راحتی به خوردن هر آنچه مدنظرتان هست مشغول شوید.

همچنین از کیفیت آن نیز مطمئن هستید و در جاهایی که از ظاهر مایع دستشویی و کیفیت آن اطمینان ندارید می توانید با خیال راحت دست هایتان را با مایع دستشویی جیبی خودتان شست و شو دهید. به علاوه اگر از کسانی هستید که تمایل به استفاده از صابون ندارید و به مکانی بر می خورید که فقط صابون برای شست و شو وجود دارد و شما حاضر به استفاده از آن نیستید می توانید از مایع دستشویی جیبی خودتان استفاده نمایید و بهداشت فردی تان را در هر شرایط و هر مکانی به راحتی و با استفاده از مایع دستشویی با خیال آسوده و با اطمینان از کیفیت و قدرت پاک کنندگی آن رعایت نمایید .

همچنین در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا که در بعضی از افراد حساسیت های زیادی در استفاده از تمامی کالا ها از جمله مایع های دستشویی موجود در مکان های عمومی به وجود آورده است و حاضر به استفاده از مایع های دستشویی در مکان های عمومی نیستند بنابراین این افراد با داشتن مایع دستشویی جیبی در جیب لباس خود و یا در کیف خود می توانند با آسودگی خیال و به دور از هر گونه وسواس فکری و ترس و دلهره از مایع دستشویی جیبی خود استفاده نمایند و دلیلی بر عدم رعایت بهداشت فردی در هیچ زمان و مکانی نداشته باشند.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی از جمله عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی را بررسی می نماییم:

  1. باید در جای مناسب نگهداری شود تا از کیفیت آن کاسته نشود.
  2. همچنین سعی کنید در مکان های باز و در فضاهای آزاد مانند حیاط یک سایه بان کوچک برای آن قرار دهید تا از تابش مستقیم آفتاب در امان باشد و بر کیفیت آن تاثیر منفی نگذارد.
  3. در صورت خرابی محفظه های مایع دستشویی به هیچ عنوان دست خود را درون محفظه قرار ندهید چرا که اگر دست شما آلوده و کثیف باشد به کل مایع دستشویی موجود در محفظه منتقل می شود و علاوه بر کاستن از کیفیت آن دیگر به بهداشتی بودن آن نیز نمی شود اعتماد کامل نمود.
  4. همچنین باید در صورت نگهداری طولانی مدت از مایع دستشویی های بزرگ لیتری فضای مناسب و دمای مناسب برای نگهداری آن در نظر بگیرید چرا که ممکن است در فصول بسیار گرم سال در صورت گذشت زمان طولانی کیفیت و رنگ آن تغییر کند و به خصوص بوی نامطبوعی بگیرد

گرچه مایع دستشویی با کیفیت و مرغوب را می توان در مدت زمان انقضای آن به خوبی نگهداری نمود بدون هیچ گونه تغییر کیفیت اما باز هم بهتر است که برای اطمینان به نکات گفته شده دقت نمود البته نوع مایع دستشویی نیز در کیفیت آن بسیار تاثیرگذار است.

اگر مایع دستشویی از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار نباشد حتی قبل از تاریخ انقضا و نگهداری در شرایط استاندارد باز هم ممکن است کیفیت مورد نظر را نداشته باشد و همچنین به هنگام شست و شو و بعد از آن نیز اثرات نامطلوبی در پوست دستانتان احساس نمایید و این ناشی از به کارگیری مواد اولیه مورد استفاده نامطلوب و بی کیفیت در ساخت مایع دستشویی می باشد و همچنین نبود آزمایشگاه ها و دقت مناسب در صحت عملکرد مایع دستشویی می باشد بنابراین در خرید مایع دستشویی مرغوب برای حفظ بیشتر سلامت پوست دستانتان توجه ویژه ای بنمایید.

شیوه صحیح استفاده از مایع دستشویی مرغوب

شیوه صحیح استفاده از مایع دست‌شویی مرغوب چگونه است؟ شاید در نگاه اول این سوال کمی تعجب‌ آور باشد و با خود بگویید که روش خاصی نمی‌خواهد و بسیار آسان است. اما باید بگوییم که روش استفاده درست از مایع دست‌شویی هم به‌سلامت پوست دستانتان و هم به شست و شوی بهتر کمک می‌نماید و هم در حفظ کیفیت بهتر مایع دست‌شویی تاثیر گذار است.

به‌عنوان مثال برای استفاده از مایع دست‌شویی هایی که در ظرف پمپی قرار دارند باید به‌ آرامی و با یک‌بار فشار دادن مقدار کمی از آن را روی دست بریزید چرا که اگر پمپ ظرف مایع دست‌شویی خراب شود استفاده از آن نیز سخت می‌گردد و با ورود هوا به داخل آن از کیفیت محیط دست‌شویی کاسته می‌شود.

همچنین سعی کنید از محفظه‌هایی که به‌طور دیواری نصب می‌شوند به دیوار آشپزخانه و یا در سرویس‌های بهداشتی استفاده کنید و با فشار دادن آرام دکمه این محفظه‌ها مقدار کمی از آن را بر روی دست بریزید و پس‌ از رها کردن دکمه دست خود را کنار بکشید تا مایع دست‌شویی بر روی سینک ریخته نشود و هدر نرود.

مایع دست‌شویی به دلیل مایع بودن آن نسبت‌ به صابون با کمی جابجایی دست ها کف فراوانی از آن تولید می‌شود. بنابراین مقدار کمی از آن نیز برای شست‌وشوی دست‌ها کفایت می‌کند و استفاده از مقدار زیاد آن نه‌تنها باعث هدر رفت مایع دست‌شویی و کف بیش‌ از حد آن می‌شود بلکه ممکن است به پوست دست شما نیز آسیب برساند و باعث خشکی بیش‌ از حد پوست شما گردد و حساسیت در پوست دستانتان ایجاد نماید بنابراین سعی کنید در هر بار شستشو به میزان مناسب از آن استفاده نمایید.

حفظ لطافت پوست دست با مایع دستشویی قوی

حفظ لطافت پوست دست با مایع دستشویی قوی حفظ لطافت پوست دست با مایع دستشویی قوی امکان پذیر است. منظور از مایع دستشویی قوی قدرت پاک کنندگی و شست و شوی قوی می باشد چرا که با مقدار بسیار کمی از مایع دستشویی کف فراوانی ایجاد شده و دست ها به طور کامل شسته و تمیز می نماید و از هرگونه آلودگی و میکروب زدوده می شود.

بنابراین به دلیل اینکه در روز به دفعات مکرر مجبور به استفاده از مایع دستشویی برای شستشوی دست ها هستید به خصوص در شرایط حال حاضر با وجود کرونا و نیاز بیشتر به شست و شوی دست ها با انواع مایع ضدعفونی کننده استاندارد مانند مایع دستشویی جیبی برای جلوگیری از آلوده شدن به این ویروس ناشناخته و موذی باید به سلامت پوست دستمان هم اهمیت دهیم.

اگر مایع دستشویی جیبی قوی باشد اما از لطافت و نرم کنندگی مناسب برخوردار نباشد بنابراین در طولانی مدت پوست دستانمان دچار آسیب و حساسیت های پوستی از قبیل قارچ و اگزما و پوسته پوسته شدن می شود و این امری ناخوشایند می باشد.

بنابراین علاوه بر قدرت مایع دستشویی باید به نرمی و لطافت مایع دستشویی نیز توجه ویژه بنمایید و برای سلامت پوست خود اهمیت زیادی قائل شوید و به خاطر ارزان بودن به هیچ عنوان به سراغ مایع دستشویی ضعیف و بی کیفیت نروید.

اضافه بر موارد ذکر شده بعضی از مایع های دستشویی قوی در مواد تشکیل دهنده خود برای کمک به حفظ لطافت و نرمی دستها علاوه بر نرم‌کننده مرطوب کننده نیز دارند. بنابراین بعد از شست و شوی دستهایتان نه تنها در پوست دستتان احساس خوشکی نمی کنید بلکه علاوه بر نرمی پوست دستان مرطوب بودن آن را نیز حس می کنید. یک نوع مرطوب کنندگی خاص خوشایند که به دلیل رایحه و بوی خوشی که از آن استشمام می کنید همانند کرم های مرطوب کننده می باشد.

بنابراین با استفاده از این مایع های دستشویی نه تنها پوست شما خشک نمی شود بلکه علاوه بر نرمی پوست دستتان احتیاج به مرطوب کننده نیز نخواهید داشت و از زدن کرم مرطوب کننده نیز بی نیاز می گردید.

بدین ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌ اید به این معنا که علاوه بر شست و شوی دستان خود و زدودن میکروب ها و آلودگی ها و حفظ نرمی و لطافت پوست دستانتان رطوبت مورد نیاز آن را حفظ نموده اید و از لحاظ اقتصادی نیز برای شما بسیار به صرفه است چرا که احتیاج به خرید مداوم مرطوب کننده پس از هر بار مصرف مایع دستشویی نخواهید داشت این یعنی صرفه‌جویی اقتصادی و لذت یک خرید لذت بخش.

قیمت باورنکردنی مایع دستشویی جیبی مرغوب

قیمت باور نکردنی مایع دستشویی جیبی مرغوب را باهم بررسی نماییم. عوامل زیادی بر قیمت روز مایع دستشویی مرغوب تاثیر گذار می باشد. در زیر به بعضی از این عوامل اشاره می نماییم:

  • مهم ترین مورد مواد اولیه تشکیل دهنده مایع دستشویی می باشد که هرچه این مواد از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد در مایع دستشویی حاصله تاثیر بسزایی می گذارد.
  • فرمول و روش تهیه مایع دستشویی با تجهیزات پیشرفته و به روز و استاندارد
  • فیلتر شدن از آزمایشگاههای مجهز برای تایید صحت عملکرد مطلوب
  • تایید سلامت توسط کارشناسان سلامت و بهداشت و پزشکی نیز در قیمت مایع دستشویی تاثیر گذار است.
  • نحوه بسته بندی و زیبایی ظاهری مایع دستشویی در خرید آن بسیار تاثیرگذار است و سبب جذب مشتری بیشتر به خصوص آنهایی که به ظاهر کالاهای خریداری شده خود اهمیت زیادی می‌دهند و همچنین در مکان های لوکس و لاکچری مانند هتل های گران قیمت و مکان های باشکوه و بزرگ
  • حجم مایع دستشویی از دیگر عوامل موثر بر قیمت مایع دستشویی می باشد

اما به طور کلی خرید از عمده فروشان و تولیدکنندگان اصلی که به تولید مایع دستشویی جیبی می پردازند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ که اغلب کالاهایشان را در حجم گسترده و عمده در اختیار خریداران قرار می دهند در قیمت استثنایی مایع دستشویی جیبی مرغوب موثر است و لذت یک خرید مطمئن و ارزان را به شما هدیه می کند.

مرکز توزیع مایع دستشویی جیبی ارزان

مرکز توزیع مایع دستشویی جیبی ارزان مرکز توزیع مایع دستشویی جیبی ارزان تولید کنندگان و کارخانه های تولیدی انواع شوینده های بهداشتی و مواد شستشو می باشند. این تولیدکنندگان با تولید مایع دستشویی باکیفیت با استفاده از از بهترین مواد اولیه و بهترین فرمول سازنده مایع شست و شو ازجمله مایع دستشویی جیبی توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته و تایید شده در آزمایشگاه های استاندارد و به روز توسط کارشناسان و متخصصان خبره به طور روزانه به تولید انبوهی از این مواد شوینده می پردازند.

آنان با بسته بندی های زیبا و متنوع در اندازه و شکل های گوناگون آن را روانه بازار می کنند و با توزیع مایع دستشویی عمده به خریداران عمده از جمله عرضه کنندگان مایع دستشویی و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای این محصول را با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان اصلی می رسانند.

عمده فروشان و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای با عرضه مستقیم مایع دستشویی به یک مرکز توزیع مایع دستشویی جیبی ارزان تبدیل می شوند و این محصول را با قیمت ارزان به دست مردم می رسانند. همچنین با راه اندازی سایت اینترنتی و صفحه های مجازی به فروش آنلاین محصولات خود با قیمت ارزان می پردازند و این امکان را برای خریداران فراهم می نمایند که به طور مستقیم و بدون وجود واسطه در منزل خود و به راحتی مایع دستشویی جیبی ارزان را خریداری نمایند و درب منزل خود تحویل بگیرند و از پشتیبانان و کارشناسان فروش متخصص و با تجربه در این راستا مشاوره و پاسخ سوال های خود را درباره خرید عمده دریافت نمایند و در بعضی مواقع از پرداخت درب منزل و ارسال رایگان نیز بهره مند گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما