فروش ویژه مایع سفید کننده ۱۰۰۰ گرمی

مایع سفید کننده ۱۰۰۰ گرمی که به آن شیمی کلر نیز می گویند یک ماده بهداشتی حرفه ای در شستشوی انواع مختلفی از وسایل زندگی انسان می باشد. خاصیت ضدعفونی کننده کلر به بهبود زندگی میلیاردها نفر در سراسر جهان کمک می کند.

 

کلر همچنین یک عنصر شیمیایی ضروری است که برای ساختن تعداد زیادی از محصولات برای سلامت عمومی، ایمنی، فناوری پیشرفته، تغذیه، امنیت و حمل و نقل استفاده می شود. همه دارای شیمی کلر هستند. فروش ویژه مایع سفید کننده ۱۰۰۰ گرمی توسط ما با بهترین شرایط انجام می شود. ما بهترین قیمت مایع سفید کننده را ارائه می دهیم.

 

 

فروش ویژه مایع سفید کننده 1000 گرمی

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده

کلر از نمک معمولی تولید می شود. یکی از فراوانترین و ضروری ترین مواد معدنی روی زمین. فرآیند تولید کلر بسیار کارآمد است:

  1. هیدروژن محصول جانبی فرآیند تولید، به عنوان منبع انرژی در بسیاری از کارخانه های تولید استفاده می شود.
  2. همچنین هیدروکسید سدیم، یک محصول جانبی دیگر، یک محصول با ارزش و ضروری است که در ساخت بسیاری از محصولات صنعتی و مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. از شیمی کلر همچنین در ساخت محصولات بی شماری از لنزهای تماسی، مبردهای تهویه مطبوع و صفحات خورشیدی گرفته تا جلیقه های ضد گلوله، پنجره های کم مصرف، رنگ و پروتز استفاده می شود.

 

در حال حاضر، مقررات فعلی برای سفیدکننده های خانگی نشان می دهد که غلظت هیپوکلریت سدیم ۳٫۱۵ تا ۶٫۳٪ (۲۰ و ۶۰ گرم فعال Cl / L محصول) است، به طوری که باعث واکنش های سوزاننده نمی شوند. هنگامی که غلظت ۱۰ are بیش از حد باشد، ما در مورد سفید کننده ها برای استفاده غیر خانگی صحبت می کنیم.

 

سفید کننده کاربردهای متعددی دارد، چه در زندگی شهری و کشاورزی، چه در خانه و چه در مکان های عمومی، که علاوه بر ضروری بودن، تمیز کردن و ضد عفونی کردن نیز ضروری است. بنابراین و علاوه بر نسبت کیفیت قیمت مطلوب، کاربردهای بی شمار آن و دوزهای کمی که در استفاده از آن لازم است، آن را به یک محصول بسیار جذاب برای مصرف کننده تبدیل کرده است. همچنین ما یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان مایع سفید کننده در ایران هستیم.

 

 

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده

مزایای استفاده از مایع سفید کننده مرغوب

شیمی کلر به سالم ماندن آب آشامیدنی و آب استخر کمک می کند. قبل از اینکه شهرها به درمان آب آشامیدنی با مواد ضد عفونی کننده بر پایه کلر بپردازند، سالانه هزاران نفر در اثر بیماری های منتقله از طریق آب مانند وبا، تب حصبه، اسهال خونی و هپاتیت A فوت می شوند. آبی که می تواند باعث بیماری هایی مانند اسهال، بثورات گوش شنای یا پوستی شناگر و حتی پای ورزشکار شود.

 

از شیمی کلر برای ساختن کلر خانگی استفاده می شود، محصولی که لباس ها، آشپزخانه و حمام را سفید و ضد عفونی می کند. محلول های سفید کننده و آب رقیق در از بین بردن میکروب ها در سطوح مختلف خانه موثر است که می تواند باعث بیماری افراد شود، از جمله ویروس نورو ویروس (همچنین به عنوان ویروس معده) و آنفلوانزای فصلی

 

شیمی کلر برای ساخت داروهای مورد نیاز ما حیاتی است، از جمله داروهای کمک کننده به کاهش کلسترول، درمان درد آرتروز و تسکین علائم آلرژی. محصولات شیمیایی کلر را می توان در کیسه های خون، دستگاه های پزشکی و بخیه های جراحی نیز یافت. از شیمی کلر برای ساخت لنزهای تماسی، عینک های ایمنی و استنشاق های تنفسی نیز استفاده می شود. برای خرید مایع سفید کننده مرغوب با بازار فروش مایع سفید کننده ما تماس حاصل نمایید.

 

 

مزایای استفاده از مایع سفید کننده مرغوب

بررسی کیفیت مایع سفید کننده قوی

هیپوکلریت سدیم به دلیل pH محلول اکسید کننده است و در صورت تماس با غشاهای مخاطی پوست باعث خوردگی می شود. مکانیسم کلی اکسیدان ها توانایی آنها در معرفی اتم های اکسیژن، گوگرد یا هالوژن است. به عبارت دیگر، قدرت میکروب کشی این عوامل اکسید کننده به طور کلی به دلیل توانایی آنها در اکسیژن دادن است، باعث می شود بسیاری از پروتئین های آنزیمی غیرفعال شوند و به این ترتیب ویروس ها و باکتری ها مورد حمله قرار می گیرند.

 

قلیایی بودن، هر چه اساسی تر باشد، از اهمیت ضایعاتی که در بدن ایجاد می کند، مانند نکروز مایع سازی (بافت به یک توده مایع چسبناک تبدیل می شود)، صابون سازی چربی یا دناتوراسیون پروتئین بیشتر است. همچنین می تواند باعث احتباس مایعات یا ترومبوز در برخی مویرگ ها شود. از زمان پیدایش، سفید کننده به دلیل قدرت ضد عفونی کنندگی بالا شناخته شده است.

 

باکتری ها و ویروس ها به طور کامل توسط آن از بین می روند، فقط لازم است دوز مناسب را برای زمان لازم استفاده کنید (همیشه بسیار کوتاه). به همین ترتیب، سفید کننده یک عمل قارچ کش قوی دارد و به نوبه خود، هاگ را از بین می برد. قدرت باکتری کش، ویروس کش و قارچ کش کاربردهای متعدد آن را در زمینه ضد عفونی بیمارستان ها، اجتماعات و خانه ها بدست می آورد. ارزانترین ضد عفونی کننده با طیف عمل بیشتری است، زیرا هیچ میکروبی برای مقاومت در برابر آن شناخته نشده است.

 

 

بررسی کیفیت مایع سفید کننده قوی

تاثیر مایع سفید کننده بر میکروب ها

فرآیند سفید شدن از هزاران سال پیش شناخته شده است. از جمله شیمیدان سوئدی کارل ویلهلم شیله – که کلر را کشف کرد – ۴ و کلود لوئیس برتولت فرانسوی (۱۷۴۸-۱۸۲۲) – که تشخیص داده است که برای سفید کردن پارچه ها می توان از کلر استفاده کرد و اولین هیپوکلریت سدیم (Eau de Javel یا آب ژاول) را ساخت ) – و آنتوان ژرمن لاباراک – که توان ضد عفونی کننده هیپوکلریتها را کشف کرد.

 

چارلز تننت شیمی دان و صنعتگر اسکاتلندی ابتدا یک محلول هیپوکلریت کلسیم و سپس هیپوکلریت کلسیم جامد (سفید کننده پودر شده) تولید کرد. اولین بار در سال ۱۸۱۸ لوئیس ژاک تنارد با واکنش پراکسید باریم با اسید نیتریک پراکسید هیدروژن تولید کرد. پراکسید هیدروژن برای اولین بار در سال ۱۸۸۲ برای سفید سازی استفاده شد.

 

اما تا بعد از سال ۱۹۳۰ اهمیت تجاری پیدا نکرد. اوایل قرن بیستم پربورات سدیم راه اندازی شد، اما تا سال ۱۹۸۰ در آمریکای شمالی رواج نیافته است .با محصولات صنعتی مانند هیدروکسید سدیم، کربنات سدیم و بی کربنات سودا جایگزین شده است. سفید کننده یکی از اختراعاتی بوده است که در دو قرن اخیر بیشترین جان انسان ها را نجات داده است.هیپوکلریت، معروف به سفید کننده، یکی از بزرگترین اکتشافات دوران معاصر است.

 

این برای اولین بار در ژاول، حومه پاریس، توسط شیمی دان فرانسوی Bertholet به دست آمد، که در سال ۱۷۸۵ با کشف فرمول، استفاده از آن را کشف کرد. سفید کننده به عنوان محلول هیپوکلریت با مقدار کلر فعال کمتر از ۳۵ گرم در لیتر و بیش از ۱۰۰ گرم در لیتر شناخته شده است. در پایان قرن نوزدهم، هنگامی که لوئیس پاستور کشف کرد که میکروارگانیسم ها عامل بیماری ها هستند، سفید کننده به لطف خواص خود به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده فعال، لحظه حداکثر شناخت را داشت.

 

این محصول یک ضد عفونی کننده قدرتمند، مناسب برای تصفیه آب آشامیدنی و در خطوط بسته بندی صنایع غذایی است. این برای ضد عفونی کردن انواع عناصر، کف، حمام، آشپزخانه، سرامیک، توالت، آب، سبزیجات و سبزیجات استفاده می شود. قیمت پایین و اثربخشی شدید آن در برابر جلبک ها و باکتری ها، آن را به مناسب ترین محصول برای درمان جلبک کش و باکتری کش آب استخر شنا تبدیل کرده است.

 

 

تاثیر مایع سفید کننده بر میکروب ها

بررسی فرمول ویژه مایع سفید کننده

سفید کننده (همچنین به عنوان سفید کننده شیمی کلر شناخته می شود) نامی است که به مواد مختلفی گفته می شود که در محلول آبی، یک اکسیدان قوی است و اغلب به عنوان ضد عفونی کننده (در برابر قارچ ها و باکتری ها موثر است)، به عنوان مواد سفید کننده و به طور کلی به عنوان حلال برای مواد آلی. عنصر کلر اساس پر کاربرد ترین سفید کننده ها است.

به عنوان مثال محلول هیپوکلریت سدیم، که در محلول آبی فقط در PH پایه پایدار است. هنگام اسیدی شدن در حضور کلرید، کلر اساسی را آزاد می کند، که در شرایط عادی با هم ترکیب می شود و گاز دی کلرو ایجاد می کند که بسیار سمی است. این ماده همچنین یک محصول بسیار موثر در برابر بوی بد (عامل بو) است، زیرا نه تنها باکتری ها و کپک ها را از بین می برد، بلکه مواد بدبو تولید شده توسط آنها را نیز می شکند.

 

علاوه بر این، سفید کننده قدرت تمیز کردن مواد شوینده را تقویت می کند، به ویژه هنگام شستشو با آب سخت (ماده سفید کننده). مطالعات لباسشویی نشان می دهد که سفید کننده موثرترین پاک کننده لکه برای لباس های سفید و رنگی جامد از همه سفید کننده های موجود است. تغییر رنگ لکه ها با اکسیداسیون اجزای خاک صورت می گیرد و باعث می شود که مولکول های آن به قطعات کوچکتر تقسیم شده و از سطح لباس جدا شده و در آب پراکنده شوند.

 

علاوه بر این، لکه های سطح سخت را از بین می برد و سفید غرق های ظروف چینی، سینک ظرفشویی ها، توالت فرنگی و وان ها را بازسازی می کند، بدون اینکه سطح را خراشیده یا درخشندگی آن را کاهش دهد.

 

 

بررسی فرمول ویژه مایع سفید کننده

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده مواد اولیه این محصولات و ترکیبات آن است. به طور کلی به عنوان مخلوطی از سدیم و آب (در ۲ to تا ۲٫۵ hyp هیپوکلریت سدیم) استفاده می شود و یک محلول آبی محسوب می شود. استفاده از هیپوکلریت سدیم در حال حاضر به دلیل حمل و نقل و نگرانی های ایمنی حمل و نقل، نسبت به گاز کلر در تصفیه آب ترجیح داده می شود، نمایانگر یک بازار با پتانسیل قابل توجه می باشد.

سفید کننده هنوز یک محصول شیمیایی است که باید با احتیاط از آن استفاده کنیم. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  1. خواندن برچسب هر لباس و یا پارچه بسیار مهم است تا بدانید آیا می توانیم از سفید کننده روی آن استفاده کنیم یا خیر.
  2. از مخلوط کردن آن با سایر مواد شیمیایی، آمونیاک یا اسیدها خودداری کنید زیرا باعث انتشار گازهای سمی می شود. از مقدار توصیه شده استفاده کنید افزودن بیشتر به شما قدرت تمیزکاری بیشتری نمی دهد!
  3. توصیه می شود از تماس با سطح آلومینیوم، مبلمان و فرش خودداری کنید. در صورت شک و تردید، می توانید در یک ناحیه نامرئی از سطح مورد درمان امتحان کنید.
  4. هرگز ماده سفید کننده را با سایر مواد شیمیایی، آمونیاک، اسیدها یا الکل یا با یک ماده تمیز کننده دیگر مخلوط نکنید، زیرا می تواند گازهای سمی ایجاد کند. و اگرچه سرکه یک محصول طبیعی است، اما آنها نباید ترکیب شوند.
  5. از مقدار لازم محصول استفاده کنید. افزودن بیش از مقدار مناسب نه تنها قدرت تمیز کنندگی بیشتری را تضمین نمی کند، بلکه می تواند منجر به فاجعه شود و برعکس، اگر مقدار بسیار کمی استفاده کنید از تمام قدرت ضد عفونی کننده سفید کننده استفاده نمی کنید.
  6. سازمان بهداشت جهانی غلظت ۰٫۵٪ را توصیه می کند که مربوط به مخلوط کردن ۱۳۰ میلی لیتر است. سفید کننده در ۸۷۰ میلی لیتر از آب. سرانجام و برای اطمینان از اینکه هیچ خطری انجام نمی دهید، به خاطر داشته باشید که دستکش بپوشید تا از تحریک آن جلوگیری کنید و هنگام تمیز کردن، خانه را تهویه کنید.

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده

تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده

ما یکی از برترین تولید کنندگان مایع سفید کننده با ارزان ترین قیمت در کنار بالا ترین کیفیت هستیم. سفید کنند ماه تقریباً در همه خانه ها ماده پاک کننده ای است و به دلیل خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی، یکی از متحدان اصلی ما برای حفظ خانه عالی است. سفید کننده برای تمیز کردن ماشین لباسشویی، ضد عفونی کردن یخچال، کف و سطح، سفید کردن توالت، از بین بردن قالب و از بین بردن بوی بد ایده آل است.

 

خاصیت ضدعفونی کننده قوی سفید کننده باعث می شود که این ماده به عنوان موثرترین روش برای از بین بردن آلودگی ها، بوها و لکه ها در مناطق مختلف خانه باشد. محصولی را می توان سفید کننده نامید که محلول بیش از ۳۵ گرم در لیتر هیپوکلریت سدیم باشد. سفید کننده حاوی مواد دیگری نیست که به تمیز کردن سطوح کمک می کنند. بنابراین باید به سطحی که قبلاً با یک تمیز کننده عمومی تمیز شده است زده شود تا به اثر کامل آن به عنوان ضد عفونی کننده برسد.

 

محصولاتی از جمله محصولات ما وجود دارد که علاوه بر سفید کننده حاوی مواد شوینده است و بدون تمیزکاری قبلی قابل استفاده است. با داشتن مواد شوینده، هر دو عملکرد را همزمان انجام می دهد: آن را تمیز و ضد عفونی می کند. سفید کننده ما دارای یک عطر خوشبو کننده عالی است، بوی بد را از بین می برد زیرا علاوه بر از بین بردن میکروب ها، مواد بدبویی را که تولید می کنند نیز تجزیه می کند.

 

احتمالاً یکی از شناخته شده ترین فواید سفید کننده، قدرت سفید کنندگی و لکه گیری عالی آن بر روی لباس است. حتی در این صورت، توصیه می شود همیشه برچسب روی پارچه را بررسی کنید تا ببینید آیا می توان از سفید کننده روی آن استفاده کرد. ما قیمت استثنایی مایع سفید کننده را ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید.

 

 

تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما