فروش ویژه مایع ظرفشویی لوکس

مایع ظرفشویی از جمله یکی از مواد شوینده و تمیز کننده است که در کابینت تمام خانواده های ایرانی پیدا می شود. شاید بدانید که در گذشته به جای این محصول از مواد دیگری همچون خاکستر برای تمیز کردن ظروف استفاده می شده، اما در چند دهه اخیر استفاده از مواد طبیعی منسوخ شده و مایع های پر قدرت و عالی ظرفشویی جای آن ها را گرفته اند. به دلیل تقاضای بسیار زیادی که اخیرا برای این محصول وجود دارد، بسیاری از واحدهای بخش کننده آن فروش ویژه مایع ظرفشویی لوکس را جزو اهداف کاری خود قرار داده‌ اند.

فروش ویژه مایع ظرفشویی لوکس

مهمترین ویژگی های مایع ظرفشویی لوکس

مهمترین ویژگی های مایع ظرفشویی لوکس همیشه مهم ترین ویژگی و مشخصه یک محصول کارکرد اعلا و بی نقص آن محصول در راستای هدف تولیدش است. پس طبیعتا مهم ترین ویژگی و مشخصه انواع مواد شوینده که برای ظروف استفاده می شوند نیز قدرت چربی زدایی و پاک کنندگی آن ها می باشد. از جمله دیگر ویژگی‌ ها و مشخصات این مایع می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد؛

  • همانطور که ذکر شد قدرت با کنندگی و چربی زدایی این شوینده لوکس یکی از بارزترین و پررنگ ترین مشخصات آن می باشد. این قدرت چربی زدایی در حد استاندارد و نرمال باید قرار داشته باشد و بتواند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بیشترین مقدار چربی ها را از روی سطوح ظروف آشپزخانه پاک کند.
  • دیگر ویژگی و مشخصه این محصول غلظت قابل قبول آن است. هر چقدر که غلظت یک محصول شوینده بالاتر باشد قطعا از کیفیت بهتری نیز برخوردار است. غلظت بالا تر مواد شوینده به خصوص موادی که برای شستشوی ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند یک ویژگی مثبت و بسیار مهم است، که هرچقدر یک محصول از این ویژگی برخورداری بیشتری داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر آن محصول است.
  • از دیگر ویژگی ها و مشخصات مایع ظرفشویی لوکس می‌توان به سازگاری بالای آن با پوست دست اشاره کرد. این محصول دارای مواد و افزودنی هایی است که موجب شده اند آنزیم های چربی زدایی که در ترکیبات آن وجود دارند که کمترین آسیب را به پوست دست انسان وارد نمایند. این ویژگی موجب شده است تا استفاده از آن بدون دستکش نیز میسر باشد.
  • مشخصه دیگر آن عمر طولانی و دوام بالای این محصول بدون استفاده از مواد نگهدارنده مضر می باشد. بسیاری از واحدهای فروش مایع ظرفشویی قوی، محصولی را توزیع می‌کنند که دارای مواد نگهدارنده مضر است. اما موادی که در مایع لوکس برای نگهدارندگی آن به کار برده می شوند هیچ گونه مضرات و آسیبی به محیط زیست و بدن انسان وارد نمی کند.

نحوه تولید مایع ظرفشویی مرغوب

نحوه تولید مایع ظرفشویی مرغوب مایع ظرفشویی تنها حدود سه دهه است که به کشورمان راه پیدا کرده است. در همین زمان کم فرمول های بسیار متعددی ساخته شده و برای ساخت آن به کار برده می شوند. این فرمول به صورت انحصاری مختص شرکت‌ ها و کارخانه‌ های تولید کننده آن می باشند، و هر واحد تولیدی با فرمولاسیون مخصوص به خود محصول خود را تولید و روانه بازار فروش می کند.

هرچند که فرمول های به کار برده شده توسط واحد های تولیدی متفاوت کاملا متنوع و دارای تفاوت هستند، اما در کل پایه و مواد تشکیل دهنده اصلی این محصولات تقریبا یکسان می باشد. در کل می توان گفت نحوه تولید مایع ظرفشویی مرغوب به این صورت است؛

  • این مواد پایه ای که در ساخت این محصول به کار برده می شوند، مانند سود سوز آور و برخی ترکیب های قلیایی دیگر به همراه ترکیبات الکلی خطی و همچنین مواد اصلی و پایه، درون دستگاه های مخصوص این کار با یکدیگر ترکیب می‌ شوند.
  • مواد ظرفشویی را در منزل نیز می توان تهیه کرد، اما می بایست میکسر هایی را به این منظور خریداری نمود و یا اینکه توسط یک بشکه پلاستیکی و یک دریل همزن یک میکسر بسیار قوی ساخت.
  • این مواد تشکیل دهنده به صورت گام به گام و طبق فرمولاسیون خاص کارخانه به درون میکسر افزوده می‌ شوند و میکس در تمام مدت مشغول هم زدن آن ها است.
  • در گام بعدی برخی از مواد افزودنی به منظور افزودن رایحه و رنگ به این محصول اضافه می شوند. که البته در این مورد اختلافاتی در بین کارشناسان وجود دارد و بعضی معتقد هستند نباید مواد رنگی را به درون مایع های ظرفشویی اضافه نمود.
  • مواد که برای سازگار کردن آن با پوست دست نیز وجود دارند به درون محلول در حال میکس شدن افزوده می‌ شوند. این مواد کمک می‌ کنند تا آنزیم های چربی زدای مایع آسیب کمتری را به سلول های پوستی دست انسان وارد کنند.

تاثیر آنزیم مایع ظرفشویی بر چربی

تاثیر آنزیم مایع ظرفشویی بر چربی مواد شوینده مخصوص ظروف دارای آنزیم های بسیار قوی هستند که در مدت بسیار محدودی منجر به حل شوندگی و از بین بردن تمام چربی های روی سطوح چرب ظروف آشپزخانه می شوند. این قدرت حل کنندگی چربی با غلظت محصول ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد و عملکرد آن به این صورت است که؛

  • آنزیم ها و مواد چربی زدایی که در مایع ظرفشویی به کار برده می‌شوند دارای دو سر و یا دو قطب هستند که به قطب های آب دوست و آب گریز نام گذاری می شوند. سطح و یا قطب آب گریز این آنزیم ها قطعا از آب گریزان بوده و همانطور که از نامش نیز پیداست از آب فرتر کرده و به سمت چربی ها می رود.
  • پس از اینکه این قطب آب گریز از آب گریزان شده و به سمت چربی ها می رود، در لکه بزرگ چربی نفوذ می کند و موجب تکه تکه شدن آن لکه می شود.
  • این روند تکه تکه کردن چربی تا حدی طول میکشد تا لکه بزرگ چربی به قطعات بسیار کوچک تبدیل شود و دیگر هیچ اثری از آن لکه بزرگ باقی نماند.
  • وقتی که لکه چربی به ذرات بسیار ریزی تبدیل شد به آسانی و بدون هیچ گونه مقاومتی توسط آب شسته می شود و دیگر هیچ گونه اثری از آن بر روی ظرف باقی نمی ماند.
  • طبیعی است که هر چقدر آنزیم های چربی زدا درون یک محلول ظرفشویی بیشتر باشد کیفیت آن و کارایی آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود. بنابراین این مسئله بسیار واضح است که غلظت مایع تاثیر به سزا و بسیار زیادی در چربی زدایی و کیفیت آن خواهد داشت.
  • البته این آنزیم ها همان گونه که بر چربی های موجود در سطوح ظروف تاثیر می گذارند می توانند بر روی چربی های دست نیز تاثیر گذاشته و موجب خشک شدن دست شوند، اما افزودنی هایی که باعث سازگار شدن پوست دست با این مواد شوینده می شوند جلوی تاثیر مستقیم و زیاد آنزیم های چربی زدا را بر روی پوست دست می گیرند.

روش صحیح استفاده از این مایع ظرفشویی

روش صحیح استفاده از این مایع ظرفشویی در کشور ما این گونه مرسوم شده است که بانوانی خانه‌ دار ابتدا مقدار بسیار زیادی از مایع مخصوص شستشوی ظروف را بر روی اسکاچ می‌ ریزند و سپس اقدام به شستن ظرف ها با آن اسکاچ می نمایند. آن ها اعتقاد دارند که هرچقدر یک مایع کف فراوان تری تولید کند به معنی با کیفیت تر بودن آن مایع نیز است.

پس از اینکه کف اسکاچ تمام شد مجدد مقدار بسیار زیادی از مایع را روی اسکاچ می ریزند و عمل فوق را دوباره و سه باره تکرار می کنند تا تمام ظروف کثیف داخل سینک شسته شوند. اما بهتر است بدانید این عمل اشتباه است و طریقه صحیح استفاده و شستشوی ظروف با این مایع به ترتیب زیر است؛

  1. برای شستشوی ظروف کثیف منزل خود ابتدا درپوش پلاستیکی کاسه سینک آشپزخانه خود را بگذارید و آن را از آب پر کنید. بهتر است این آب نه زیاد گرم باشد که به پوست دست شما آسیب برساند و نه زیاد سرد باشد تا موجب ماسیدن چربی ها بر روی ظروف بشود.
  2. پس از آن تنها چند قطره از مایع را درون آب بریزید. مقدار مایعی استفاده می کنید با غلظت آن باید رابطه عکس داشته باشد. مایع لوکس دارای غلظت قابل قبولی است، به همین دلیل نیاز نیست که شما مقدار زیادی از مایع را درون آب بریزید .همین چند قطره از مایع را در داخل آب بریزید کفایت می‌ کند.
  3. پس از این که مایع را درون سینک ریخته و آن را هم بزنید تا در آب حل بشود. پس از آن ظروف کثیف و چرب خود را در داخل آب بخیسانید و اجازه بدهید چند دقیقه بگذرد.
  4. سپس ظروف را با یک اسکاج تمیز کاملا شسته و تمیز نمایید و آن ها را در داخل کاسه دیگر سینک ظرفشویی آشپزخانه تان بگذارید.
  5. پس از اینکه مرحله شستشوی ظروف به اتمام رسید آن ها را به صورت کامل آبکشی کنید و در آب چکان قرار بدهید. دقت داشته باشید که در پروسه آبکشی کردن حتما ظروف را دست بکشید و کامل آن ها را زیر آب بشویید. زیرا اگر آن ها را به درستی آبکشی نکنید امکان اینکه ذراتی از مایع روی آن ها بمانند و در استفاده‌ های بعدی وارد بدن شما بشوند وجود خواهد داشت.

عملکرد مایع ظرفشویی در آب سرد

عملکرد مایع ظرفشویی در آب سرد آنزیم های که در این محصول وجود دارند عملکرد بسیار استاندارد و مناسبی دارند و حتی در آب سرد نیز به خوبی عمل چربی زدایی را انجام می‌دهند. اگر شما به آب گرم دسترسی نداشتید و یا به خاطر دست هایتان تمایلی به استفاده از آب گرم نداشته باشید می توانید عمل شستشو را با آب سرد نیز انجام بدهید.

بهتر است بدان جواب سردی چگونه اختلال و کندی در روند تاثیر گذاری این محصول ایجاد نمی‌ کند. تنها مشکلی که آب سرد می‌تواند داشته باشد این است که موجب ماسیدن چربی ها بر روی ظروف بشود و یا اینکه عمل خیساندن ظرف‌ها به درستی انجام نگیرد و موادی که به ظروف چسبیده شده اند به راحتی از آن ها کنده نشوند.

آنزیم هایی که در مایع لوکس وجود دارند به صورت بسیار حرفه‌ای تمام لکه های چربی مقاوم و ضخیم را نیز از بین می‌ برند، بنابراین نگران شستشوی ظروف خود به آب سرد نباشید. اما برای اینکه عمل خیساندن ظروف شما بهتر انجام شود و روند کار با سرعت بهتری انجام پذیرد بهتر است که از آب ولرم استفاده کنید و از استفاده آب کاملا سرد بپرهیزید.

طبیعتا اگر از آب بسیار سرد استفاده کنید حجم مایعی که می بایست به کار ببرید بیشتر خواهد شد. به دلیل اینکه چربی ها در آب سرد مقاوم تر می شوند و پیوند بین آن ها محکم تر شده و به صورت بسیار محکم تری به سطح ظروف می چسبند. بنابراین استفاده از آب کاملا سرد به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

قیمت باورنکردنی مایع ظرفشویی باکیفیت

قیمت باورنکردنی مایع ظرفشویی باکیفیت همه به دنبال خرید یک مایع ظرفشویی با کیفیت و در عین حال ارزان هستند. اگر شما نیز به دنبال خرید مایع ظرفشویی ارزان هستید بهتر است علاوه بر قیمت آن به کیفیت آن نیز دقت کنید. پخش مستقیم مایع ظرفشویی یکی از روش‌های پخش آن است که به ارزان قیمت بودن و باکیفیت بودن آن کمک بسیار زیادی می کند.

به ترتیب که محصولی که در کارخانه تولید می‌ شود بدون واسطه و به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می‌ گیرد. حذف واسطه ها در تبادل و فروش آن موجب می‌ شود تا قیمت آن به نسبت کمتر باشد و کیفیت آن نیز دستخوش هیچ گونه تغییری نشود.

بنابراین برای اینکه یک محصول با کیفیت و ارزان خریداری کنید بهتر از خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید و از خرید توسط واسطه ها جلوگیری کنید. امروز عرضه مستقیم مايع ظرفشویی توسط بسیاری از شرکت های پخش کننده آن از جمله خود ما انجام می‌ شود.

خرید مستقیم و غیر حضوری گزینه ای بسیار عالی برای صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها و زمان خریداران است. به دلیل اینکه در روش غیر حضوری دیگر نیازی به صرف زمان اضافی برای بیرون رفتن و خرید کردن نیست و همچنین مستقیم بودن آن نیز موجب کاهش هزینه‌ ها به سبب ارزان‌ تر بودن محصول است.

فروشنده ارزانترین مایع ظرفشویی قوی

فروشنده ارزانترین مایع ظرفشویی قوی ما افتخار این را داریم تا به عنوان فروشنده بهترین مایع ظرفشویی به صورت غیر حضوری و مستقیم به مشتریان عزیز خدمات رسانی نموده و محصول بسیار با کیفیت و عالی را در اختیار آن ها قرار بدهیم. قیمت استثنایی مایع ظرفشویی ارائه شده توسط ما به دلیل حذف کردن دست واسطه ها است.

شما می‌ توانید دو فاکتور بسیار پر اهمیت از جمله قیمت ارزان و کیفیت بالا را با خرید محصول لوکس در کنار یکدیگر داشته باشید. کیفیت این محصول کاملا تضمینی بوده و شما به راحتی می توانید از محصولات داخل فروشگاه اینترنتی ما دیدن نموده و بدون اینکه هیچ هزینه و زمان اضافی برای رفت و آمد صرف کنید از طریق دستگاه خود به صورت اینترنتی محصول مورد نیازتان را خریداری نمایید.

محصول خریداری شده توسط شما در اسرع زمان ممکن در مکانی که خودتان انتخاب نمایید به شما تحویل داده خواهد شد توجه کنید که خرید عمده به صورت بسیار موثری در قیمت‌ گذاری آن تاثیر خواهد داشت. به عبارتی تخفیفات حجمی که در خرید عمده وجود دارند به صورت چشمگیری موجب کاهش هزینه های شما و رضایت خاطر بیشتر شما خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما