فروش ویژه پودر رختشویی تندیس به قیمت کارخانه

فروش ویژه پودر رختشویی تندیس به قیمت کارخانه می تواند شما را به درآمد بالایی برساند. این ماده شوینده همان طور که از نامش پیداست برای شستن انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پودر رختشویی صنعتی از محصولات پاک کننده لباسشویی هستند که با استفاده از سورفاکتانت مصنوعی به جای نمک های اسید چرب فلزی ساخته می شوند که در صابون ها استفاده می شوند.

 

فروش ویژه پودر رختشویی تندیس به قیمت کارخانه

پودر رختشویی تندیس چه مشخصاتی دارد؟

پودر رختشویی تندیس دارای مشخصات زیر می باشد:

  1. این پودر کیفیت فوق العاده ایی دارد و می تواند سخت ترین لکه ها را در عرض چند ثانیه از بین ببرد.
  2. این محصول دارای مواد سفید کننده می باشد به طوری که برای شستن لباس های سفید دیگر نیازی نیست از آب ژول استفاده کرد.
  3. این ماده شوینده می تواند انواع لباس های زمستانی و تابستانی را بشوید یعنی فرق نمی کند لباس چه جنسی داشته باشد. به عنوان نمونه می توان برای شستن کاپشن و پالتو از پودر رختشویی استفاده کرد.
  4. این محصول به راحتی در آب حل می شود به خاطر همین روی لباس اثری از سفیدک باقی نمی ماند.
  5. این ماده شوینده کف فراوانی دارد به طور که شما می توانید با کمترین مقدار پودر لباس های خود را بشویید.
  6. برای استفاده از این محصول باید ابتدا کمی از پودر را با آب گرم مخلوط کنید و سپس لباس را چند دقیقه ایی خیس کنید و بعد شروع به شستن لباس ها کنید.
  7. این ماده شوینده به محض برخورد با لباس های چرک می تواند بدون مشت دادن لباس ها را بشوید.
  8. سخت ترین چرک ها و حتی چربی ها را می توان با این محصول از بین برد.

 

آنزیم ها، ماده رایج در بسیاری از مواد شوینده لباس، کاتالیزورهای بیولوژیکی هستند که روند حذف خاک را تسریع می کنند. تولیدکنندگان آنزیم های مختلفی را برای هدف قرار دادن انواع مختلف لکه ها مانند پروتئین، نشاسته یا لکه های بیولوژیکی مانند علف یا خون استفاده می کنند.

 

یک چیز مشترک در همه آنزیم ها این است که به طور بالقوه می توانند باعث تحریک شوند ، بنابراین اگر از تحریک پوست رنج می برید از آنها اجتناب کنید. بسته به اینکه کدام ماده شوینده لباس را انتخاب می کنید ، ممکن است بتوانید از نصف دوز توصیه شده استفاده کنید و همچنان یک شستشوی عالی داشته باشید، در هزینه خود صرفه جویی کرده و کمی به محیط زیست استراحت دهید.

 

در گذشته ما شوینده های لباسشویی با عملکرد بالا را آزمایش کرده ایم و آنها در تمام لکه ها با نیمی از دوز توصیه شده عملکرد خوبی داشتند ، در حالی که دیگران در نیمی از دوز روی چندین نوع لکه عملکرد خوبی داشتند.

 

پودرها برای عملکرد کلی خاک و لکه گیری بهترین هستند. ما دریافتیم که پودرها در لکه های تازه ، همان چیزی هستند که معمولاً در لباس های شسته شده خود با آن روبرو می شوید، بهترین عملکرد را دارند، اما به طور کلی روی لکه های مقاوم و سخت مواد آزمایشگاهی ما بسیار خوب عمل می کنند.

 

پودرها گاهی اوقات می توانند بقایای سفید و پودری روی لباس بگذارند ، به خصوص اگر کمی دوز سنگین داشته باشید. می توانید با حل کردن مقداری آب کمی گرم، پودر لباسشویی را به مایع تبدیل کنید و بهترین های هر دو جهان را به شما بدهد. بهتر است برای آلودگی شدیدتر و سفید به پودرهای با عملکرد بالا بچسبید و استفاده از پودر با عملکرد بالا نیز به شما کمک می کند تا به مرور خاک سفید یا زرد رنگ سفید شما جلوگیری کند.

 

پودر رختشویی تندیس چه مشخصاتی دارد؟

مراکز عرضه پودر رختشویی تندیس با قیمت مناسب

مراکز عرضه پودر رختشویی تندیس با قیمت مناسب موفق شده اند سود فوق العاده ایی را کسب کنند. پودر رختشویی را می توان در تمام منازل مشاهده کرد. چون این ماده شوینده یکی از کالای ضروری خانوار ها می باشد. پودر رختشویی به دو صورت زیر تولید می شود:

  1. پودر رختشویی دستی: این نمونه محصول برای شستن لباس ها با دست استفاده می شود.
  2. پودر رختشویی ماشینی: این نمونه محصول برای شستن لباس ها با ماشین لباسشویی استفاده می گردد.

 

از قدیم الایام تا به امروز پودر رختشویی با نام تاید شناخته می شود. به طور کلی این نام از اولین برند تولید کننده این ماده شوینده می باشد. قیمت تاید تندیس بسته به نوع محصول (ماشینی یا دستی) و شرایط اقتصادی کشور فرق می کند.

 

فروش پودر رختشویی درآمد بالایی دارد. از این ماده شوینده علاوه بر شستن لباس ها می توان برای شستن ملحفه؛ قالی؛ روفرشی؛ پلو و… استفاده کرد. علاوه بر این ها می توان برای تمیز کردن کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس بهداشتی؛ تمیزکردن اجاق گاز و…. از این ماده شوینده استفاده کرد.

 

انواع پودر رختشویی به طور کلی با استفاده از فرآیند دسته ای یا مداوم ساخت صابون ساخته می شوند. این مواد به طور کلی با استفاده از یک یا چند سورفاکتانت، مواد براق کننده نوری، مواد کیلیت، سازنده مواد شوینده، نرم کننده های پارچه، آنزیم ها و موارد دیگر فرموله می شوند.

 

مزیت اصلی پودرهای شوینده این است که به راحتی قابل استفاده هستند و گرد و غبار ، خاک ، چربی ، روغن و سایر آلاینده های محیطی را با سهولت و کارایی از بین می برند. از پودرهای شوینده می توان برای شستشوی دست و همچنین برنامه های شستشوی ماشین استفاده کرد.

 

غلاف ها، بسته ها، پرتگاه ها، دیسک ها یا گلوله های مواد شوینده لباسشویی کپسول های استفاده متمرکز از مواد شوینده مایع لباسشویی در یک بسته بندی پلاستیکی قابل حل است که مستقیماً داخل ماشین لباسشویی خود می ریزید. آنها کاملاً شبیه یک قرص ظرفشویی هستند، فقط مخصوص ماشین لباسشویی شما، بسته به برند و نوع، غلاف های لباسشویی ممکن است حاوی نرم کننده پارچه یا مواد دیگر باشند.

 

مراکز عرضه پودر رختشویی تندیس با قیمت مناسب

از ترکیبات پودر رختشویی بیشتر بدانید

ترکیبات پودر رختشویی چیست؟ متداول ترین موادی که در ساخت مواد شوینده پودری استفاده می شود و بر قیمت استثنایی پودر رختشویی عبارتند از:

  1.  سورفاکتانت ها
  2. مواد براق کننده نوری
  3. نرم کننده های پارچه
  4. آنزیم ها
  5. سازنده های مواد شوینده
  6. سفید کننده ها و ترکیبات
  7. عطرها و رایحه های مصنوعی و غیره.

 

مواد شوینده لباس که به طور خاص برچسب طبیعی ندارند حاوی سورفاکتانت های مهندسی شیمی شده و سایر مواد شیمیایی هستند. این مواد شیمیایی هنگام تمیز کردن لباس معجزه می کنند، اما ممکن است برای پوست تحریک کننده باشند، برای سلامتی ما مضر باشند و محیط زیست را تهدید کنند.

 

حتی برخی از مواد موجود در شوینده های معمولی سرطان زا شناخته شده اند. ماده فعال سطح آنیونی (سورفاکتانت) ماده اصلی شستشو است. به طور معمول روی کثیفی های بدون چربی کار می کند. پودر لباسشویی معمولی معمولاً شامل ۱۰ تا ۱۵ درصد است. عامل فعال سطح غیر یونی (سورفاکتانت) یک ماده شستشوی همزمان است.

 

این ماده بر روی از بین بردن آلودگی چربی و چربی است که نمی تواند توسط سورفاکتانت آنیونی حل شود. پودر لباسشویی معمولی معمولاً ۵٪ را شامل می شود. نرم کننده و سازنده آب، سازنده سازه ای است که نقش آن به حداکثر رساندن اثر عوامل فعال سطح است. این ماده با خنثی کردن تأثیر منفی که عمدتا نمک های کلسیم و منیزیم در آب می تواند بر روی سورفاکتانت ها داشته باشد، کار می کند. پودر لباسشویی معمولی معمولاً شامل ۲۰ تا ۲۵ درصد است.

 

از ترکیبات پودر رختشویی بیشتر بدانید

آشنایی با انواع پودر رختشویی

پودر لباسشویی تندیس غلافهای شوینده تک دوز غلیظ شده و در مقایسه با ماده مایع مارک خاص در از بین بردن لکه ها و خاک عمل می کنند. فرمول های Pod مواد شوینده کم جوش هستند، و این یک مزیت برای واشرهایی است که از آب کم استفاده می کنند تا خاک و مواد شوینده را در شستشوی نهایی از بین ببرند.

 

برای تمیز کردن لباس لازم نیست مقدار زیادی کثیفی داشته باشید. مقدار زیادی کثیفی می تواند خاک را دوباره روی لباس ها رسوب دهد و باعث پارچه های کسل کننده و خراشیده شود. هنگامی که یک محصول تک دوز را انتخاب می کنید، سطح تمیز کردن لباسشویی خانواده خود را در نظر بگیرید.

 

قانون شماره یک برای استفاده موفقیت آمیز این است که غلاف ها باید قبل از افزودن لباس و آب به درام واشر اضافه شوند. اگر غلاف در بالای یک بار لباس قرار گیرد ، ممکن است به درستی حل نشود. این می تواند باعث ایجاد رگه ها و لکه های ناشی از رسوبات مواد شوینده بر روی لباس های مرطوب شود. اگر واشر بیش از حد لباس پوشیده باشد و غلاف در معرض آب کافی برای حل شدن نباشد، خط خوردگی نیز ممکن است رخ دهد.

 

غلافها و بسته ها در واشرهای بارگیر بالا و واشرهای با بارگذاری بالا و بارگیری از جلو (HE) به خوبی کار می کنند. اگر واشر دارای شوینده اتوماتیک یا تلگراف نرم کننده پارچه است، از آنها صرف نظر کنید. غلاف باید مستقیماً در طبل قرار گیرد، هرگز در کشوی تلگراف قرار نگیرد. غلافهای یک دوز باید هم در آب سرد و هم در آب داغ حل شوند. در طول زمستان ، اگر آب سرد ورودی بسیار سرد باشد ، غلاف ممکن است به درستی حل نشود.

 

اگر مرتباً با مشکل حل نشدن غلاف روبرو شدید ، ابتدا غلاف مواد شوینده را در یک ظرف شیشه آب گرم حل کنید. قبل از افزودن لباسشویی کثیف ، آب شوینده را مستقیماً به درام واشر خالی خود اضافه کنید. اگر غلاف به درستی حل نشد و لباس هایش رگه دار یا لکه دار بودند، بلافاصله لباس ها را بدون مواد شوینده اضافه کنید.

 

بزرگترین تنظیم ظرفیت بار را انتخاب کنید تا مطمئن شوید همه لباسها آزادانه در آب حرکت می کنند. لباس هایی که آغشته به مواد شوینده هستند را در خشک کن لباس گرم قرار ندهید. گرما باعث سخت شدن برداشتن محصول می شود.

صفر تا صد پودر رختشویی تندیس

برای دستیابی به عملکرد تمیز کردن موثر ، مهمترین نکته این است که شما از یک محصول تمیز کننده لباس متناسب با پارچه و روش شستشوی خود استفاده کنید. انواع مختلفی از محصولات تمیز کننده لباس در بازارها موجود است که برای کاربردهای مختلف در نظر گرفته شده اند.

 

بنابراین با دقت مواد تشکیل دهنده را بخوانید تا بدانید منظور یک محصول خاص چیست. از آنجا که برخی از لباس ها مانند خشکشویی مراقبت های ویژه ای دارند که در خانه انجام نمی شود. این لباس ها باید برای نتیجه بهتر به خشکشویی ارسال شوند. نکته مهم دیگر در مورد تمیز کردن لباس ها، درک دمای مناسب آب است. در اکثر موارد، آب گرم نتایج بهتری می دهد، با این وجود همه لباس ها را نمی توان در آب گرم شست.

 

صفر تا صد پودر رختشویی تندیس

مزایای سفارش پودر لباسشویی تندیس

به طور کلی پارچه های سفید و اکثر پارچه های کتانی بهترین کار را در آب گرم دارند ، در حالی که رنگ ها یا پارچه های چند رنگ خونریزی می کنند در حالی که ممکن است برخی از آنها کوچک یا چین و چروک شوند. قبل از شستن لباس ها همیشه لکه ها را پیش از آن درمان کنید تا به نتایج برتر برسید. ابتدا نمونه های پارچه ای را که از خون، روغن بدن، شکلات، قهوه، خاک، چمن و سس سالاد اشباع شده اند، می شویم.

 

ما از لکه هایی استفاده می کنیم که پاک کردن آنها بسیار سخت است تا بتوانیم تفاوت های واقعی بین مواد شوینده را تشخیص دهیم. حتی بهترین مواد شوینده نیز نمی توانند هر لکه ای را به طور کامل پاک کنند. واشرهای کم مصرف آب و انرژی امروزه به گونه ای طراحی شده اند. با سردتر شدن چرخه های شستشو، مواد شیمیایی مواد شوینده باید تغییر کنند تا بتوانند به طور clean تمیز شوند.

 

به همین دلیل ما با استفاده از آب خنک آزمایش می کنیم. ما نمونه ها را در هر واشر یکسان با هر ماده شوینده می شویم ، سپس اجازه می دهیم تا دسته ها در هوا خشک شوند. (بحث خشک کن خارج است زیرا گرما می تواند لکه ها را تغییر دهد). آزمایش کنندگان از یک رنگ سنج، دستگاهی که شدت رنگ را اندازه گیری می کند، در مقایسه با نمونه های رنگ آمیزی شده که فقط با استفاده از آب شسته شده اند، می بینند که چه مقدار از لکه ها بر روی هر نمونه خشک خشک باقی مانده است.

 

بهترین شوینده هایی که ما آزمایش کرده ایم در از بین بردن روغن بدن و آلودگی، لکه های معمول، امتیاز بسیار خوبی کسب می کنند، اما همچنین می توانند با مواد سخت تر مانند علف و خون نیز مقابله کنند. آب سخت که دارای مواد معدنی بالایی است می تواند اثر بخشی برخی از مواد شوینده را کاهش دهد.

فرق پودر رختشویی آنزیم دار و بدون آنزیم

هرچه خانواده شما بزرگتر باشد، احتمالاً لباسشویی بیشتری نیز باید انجام دهید و هزینه مواد شوینده لباس حتی از بازار خرید پودر رختشویی برای همه دسته شوینده و ملحفه و حوله می تواند واقعاً جمع شود.

 

به همین دلیل بسیاری از افراد به مواد شوینده خانگی لباسشویی روی می آورند.تا از افزایش قیمت روز پودر رختشویی در امان باشند. به جای خرید پودر رختشویی صادراتی و محلول مخلوط شده، فقط به چند ماده اولیه نیاز است که خرید آنها جداً ارزان است.

 

بعلاوه، پودر رختشویی آنزیم دار لباسشویی به راحتی جمع می شوند و به همان اندازه کارآیی مارک های فروشگاه تمیز می شوند. این مراحل ساده را دنبال کنید تا مواد شوینده لباسشویی پودر شده خود را بسازید.

 

فرق پودر رختشویی آنزیم دار و بدون آنزیم

محاسن خرید پودر رختشویی از این مرکز چیست؟

پودر رختشویی بدون آنزیم هم برای ماشین لباسشویی های استاندارد و هم برای کارایی بالا بی خطر است، زیرا فرمولی با خاصیت تسویه کم است. صابون بار را رنده کنید اگر از صابون خالص استفاده می کنید، میله را با رنده جعبه رنده کنید. بسته به مقدار شوینده ای که می خواهید تهیه کنید، ممکن است به بیش از یک نوار نیاز داشته باشید.

 

یک تکه صابون را رنده کنید مواد لازم را مخلوط کنید در ظرف خود با درپوش محکم ، ۲ قسمت بوراکس ، ۲ قسمت جوش شیرین و ۱ قسمت پوسته صابون را با هم مخلوط کنید تا مواد شوینده لباس ایجاد شود. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید یک باره درست کنید. فقط مواد را در این نسبت نگه دارید.

 

مخلوط مواد مغذی با هم برای مواد شوینده خانگی هشدار شستن سودا به خودی خود می تواند باعث تحریک پوست شود، بنابراین هنگام مخلوط کردن مواد شوینده لباس خود از دستکش لاستیکی استفاده کنید. از مقدار مناسب استفاده کنید در هر بار شستشو تا ۳ قاشق غذاخوری سطح از این مواد شوینده خانگی استفاده کنید. اگر ماشین لباسشویی با بازده بالا دارید از ۱ قاشق غذاخوری استفاده کنید

عرضه مستقیم پودر رختشویی تندیس

هزینه برای هر واحد شستشو (معمولاً برای هر ۱۰۰ گرم) یک روش عالی برای مقایسه هزینه ها بین عرضه کنندگان پودر رختشویی است، اما به دلیل توصیه های بسیار متفاوت دوز بین عرضه پودر رختشویی قوی برای مواد شوینده کاملاً دقیق نیست به جای آن از ارقام هزینه هر شستشو در بررسی مواد شوینده لباس استفاده کنید.

 

قیمت باورنکردنی پودر رختشویی در مجموعه تولید پودر رختشویی عمده بسیار مناسب است. سفارش پودر لباسشویی در این سایت انجام می شود. فروشنده معتبر پودر رختشویی ادعا می کنند برای افرادی که پوست حساس دارند پودر رختشویی که مناسب است تولید می کنند. این شوینده ها به طور کلی موادی را جایگزین می کنند که احتمالاً باعث تحریک شده و یا به طور کلی از بین می روند.

 

عطرها و رنگ های موجود در شوینده های معمولی تفاوتی در تمیز کردن ندارند و تقریباً تضمین می شود که آنها از جعبه یا بطری یک محصول با فرمول حساس خارج می شوند. همچنین این مواد شوینده به صورت پودر ساخته می شوند، به عنوان پودر لباسشویی، مواد تمیز کننده سطح سخت و غیره نیز به فروش می رسند. بیشتر مواد شوینده پودر در ترکیب مواد تشکیل دهنده صابون است.

 

عرضه مستقیم پودر رختشویی تندیس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما