فروش پودر لباسشویی خوب ایرانی

پودر لباسشویی خوب چه پودری است؟!

پودر های لباسشویی که تحت عنوان نام تجاری تاید که در سال ۱۹۴۶ معرفی شد نیز شناخته میشوند در سال های اخیر رقابت بزرگی را بین کارخانه های سازنده ی مختلف ایجاد کرده اند به طوری که حتی بخش زیادی از تبلیغات تلویزیونی را نیز به خود اختصاص داده اند.

فروش پودر لباسشویی خوب ایرانی

5 ویژگی انواع پودر لباسشویی خوب

5 ویژگی انواع پودر لباسشویی خوب انتخاب دقیق و مناسب یک‌ پودر لباسشویی خوب از این جهت حایز اهمیت است که این پودر ها علاوه بر تمییز کنندگی سلامت پارچه ی لباس های ما را هم تضمین می کنند که انتخاب پودر مناسب در بین انواع پودر لباسشویی نیازمند اطلاعاتی در زمینه ی این پودر ها می باشد.

اما سوالی که مطرح است این است که یک پودر لباسشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

• یک پودر لباسشویی مناسب باید قدرت تمیز کنندگی زیاد اما درعین حال مناسب و تحت کنترل را داشته باشد چرا که بتواند انواع لکه های موجود بر روی لباس اعم از لکه های روغن، چسبنده، سیاه و… را از بین ببرند اما درعین حال نباید به الیاف پارچه ی لباس آسیبی برسانند به همین دلیل پودر های دارای قدرت زیاد با وجود این که لکه ها را سریع از بین میبرند اما به دلیل از بین بردن الیاف لباس ها گزینه ی مناسبی برای خرید نمی باشند.

•ویژگی دیگر یک پودر لباسشویی مناسب عدم تاثیر گذاری بر روی رنگ البسه می باشد چرا که یک پودر نا مناسب باعث کم رنگ تر شدن یک لباس و یا مخلوط کردن رنگ های لباس ها با یکدیگر میشود.

• ویژگی بعدی قدرت کف کنندگی مناسب میباشد. در صورتی که کف کم باشد تمییز کنندگی لباس را در پی ندارد و اگر هم کف زیاد باشد باعث باقی ماندن کف بر روی لباس میشود 

• ویژگی بعدی یک پودر خوب داشتن رایحه ی مناسب میباشد چرا که بسیاری از پودرهای لباسشویی دارای بویی نامطبوع میباشند که بعد از اتمام شست و شو نیز همچنان بر روی لباس باقی میماند.

• از دیگر ویژگی های یک پودر مناسب مقرون به صرفه بودن آن است . چرا که امروزه بسیاری از کارخانه ها به دنبال سودجویی از مشتریان خود می باشند که در این مورد کسب تجربه در زمینه ی قیمت پودر لباسشویی کمک کننده است.

قیمت پودر لباسشویی سال 99

قیمت پودر لباسشویی سال 99 عوامل زیادی بر روی قیمت یک پودر لباسشویی اثر می گذارند من جمله:حجم و مقدار پودر، نوع بسته بندی، برند مربوطه، ویژگی های مدنظر کارخانه، کشور سازنده و…

بهمین دلیل تعیین و معرفی یک پودر لباسشویی خوب با قیمت مناسب کار سختی میباشد که افراد باید بسته به تجربه ی خود و اطلاعاتی که دارند پودر مناسب خود را پیدا کنند. اما خب شاید بشه گفت استفاده از محصولات برندهای معروف خالی از لطف نباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما