قیمت انواع مایع دستشویی فوم

فروش عمده مایع دستشویی فوم از طریق نمایندگی های شرکت کننده این نوع محصول و از طریق سایت اینترنتی آن شرکت انجام می پذیرد. از جمله مزایای این نوع فروش، قیمت بسیار مناسب آن ها می باشد.

 

نکته قابل توجه این است که فروش عمده مایع های دستشویی به منظور صادرات آن ها به خارج از کشور نیز انجام می پذیرد. همچنین این نوع فروش در حجم های گسترده بیش از چند هزار لیتر را شامل می شود.

 

قیمت انواع مایع دستشویی فوم

مایع دستشویی قهوه چه ویژگی هایی دارد؟

مایع دستشویی دارای طیف گسترده ای از انواع مدل ها است که هر نوع آن دارای ویژگی های خاص خود می باشد. مایع های دست شویی ها دارای قدرت پاک کنندگی متفاوتی هستند که هر کدام مناسب انواع سلیقه ها با توجه به کاربرد مورد نظرشان است. مایع های دستشویی در وزن های متفاوتی به بازار فروش عرضه می شوند. مایع دستشویی بیست لیتری برای ضد عفونی کردن مکان های عمومی و بزرگ بسیار پر کاربرد و مقرون به صرفه هستند.

 

تولیدکنندگان مایع دستشویی بیست لیتری قدرت پاک کنندگی مایع های دستشویی بیست لیتری را طوری تنظیم می کنند که تمام استاندارد های بهداشتی رعایت شود و در مکان های عمومی و مجتمع های بزرگ در مخزن های سرویس بهداشتی برای استفاده تمام افرادی که از این مایع ها استفاده می کنند مناسب باشد.

 

مایع دستشویی بیست لیتری یکی از مایع های خوشبو و به صرفه می باشد که که امروزه در بازار ایران و دیگر کشورها عرضه می گردد و تنها هدف این شرکت سود رسانی به مردم ایران و مردم جهان می باشد زیرا این مایع دستشویی ضد حساسیت باعث می شود که در هزینه ها صرفه جویی شود و بتوانیم با قیمتی کمتر مایع دستشویی بهتری را خریداری کنیم. همچنین این مایع ها باعث می شود که دستان ما همیشه خوشبو و نرم مانند این مایع دستشویی بیست لیتری کیفیت بسیار خوبی دارد وکیفت ان باعث تبلیغ می شود.

 

مایع دستشویی قهوه چه ویژگی هایی دارد؟

۳ مورد از مزایای مایع دستشویی گیاهی

از جمله عواملی که تولید مایع دستشویی را گسترش می دهد موارد زیر را می توان نام برد:

  1. کاربرد مایع دستشویی بیشتر جهت رعایت بهداشت فردی و جمعی و زدودن الودگی های پوست دست در نظر گرفته شده که روزانه با سطوح زیادی در تماس است و معمولا کانون الودگی های بدن به شمار می آید.
  2. مایع دستشویی برای تمامی سنین قابل استفاده است و به صورت مایع در رایحه های گوناگون قابل تولید هستند و می توان برای مراکز بزرگ دولتی و خصوصی استفاده کرد. مایع دستشویی حاوی مواد ضد حساسیت و نرم کننده و ضد عفونی کننده بوده، برای پوست های حساس و خشک دارای درصد بالایی گلیسیرین که پوست را نرم و لطیف کرده و از خشکی آن جلوگیری می نماید و در زمان استفاده می توان به راحتی با آن دستها را شست.
  3. مایع دستشویی جزء پاک کننده های صابونی غیر جامد محسوب می شود و با داشتن ماده انتی باکتریال برای استفاده در مکان های عمومی مناسب تر است زیرانسبت به صابون های جامد قابلیت انتقال میکروب و بیماری از فردی به نفر بعدی کم تر (صفر) است. آنچه که در این میان اهمیت ویژه ای دارد استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و درجه یک در تولید این محصول می باشد.

 

3 مورد از مزایای مایع دستشویی گیاهی

مایع دستشویی ضد حساسیت چه مشخصاتی دارد؟

مواد شوینده زیادی از قبیل پودر لباسشویی، مایع دستشویی، شامپو، صابون و … وجود دارد که هر کدام از آنها در طرح های گوناگون و رایحه های متفاوت طراحی، تهیه و تولید می شود. هر کدام از مواد شوینده دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند. بعضی از مایع های دستشویی دارای رایحه و بعضی بدون رایحه هستند، عده ای دارای اسانس های مختلف مانند پرتقال، نارگیل و … هستند.

 

مایع های دستشویی به صورت مایع و گاهی به صورت فوم یا کف عرضه می شوند. از ویژگی های مایع دستشویی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. مایع دستشویی با کیفیت باید غلظت مناسب داشته باشد. شل بودن یا سفت بودن بیش از حد آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن است.
  2. از دیگر ویژگی های آن بو و رایحه آن است. عده ای از مصرف کنندگان دارای مشکلات تنفسی و ریوی بوده و عده ای دیگر نسبت به عطر و بو حساس هستند بنابراین رایحه مایع باید به گونه ای باشد باعث تشدید مشکلات ریه نشود.
  3. مایع مرغوب نباید باعث ایجاد حساسیت و خشکی در پوست شود.
  4. مایع دستشویی مرغوب باید دارای مواد مرطوب کننده باشد که از خشکی پوست دست جلوگیری کند.
  5. مایع انتخابی باید مورد تایید وزارت بهداشت باشد.
  6. یکی دیگر از ویژگی های مایع دستشویی مرغوب، دارا بودن نشان استاندارد آن است. مایع دستشویی جدید که امروزه تولید شده و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود مایع هایی است که با استفاده از مواد گیاهی تهیه می شود و عاری از هر گونه مواد شیمیایی است.

 

 

مایع دستشویی ضد حساسیت چه مشخصاتی دارد؟

مراکز خرید مایع دستشویی فوم

این مایع دستشویی گیاهی بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا که دارای کیفیت زیادی می باشد و می توان از سایت ها و مغازه های شوینده بهداشتی در سراسر کشور خریداری کرد دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

 

کافیست که یک بار آن را امتحان کرده و جز مشتریان دائم شوید و کیفیت باعث تبلیغ این مایع شده است. رئیس این شرکت با راه اندازی این نوع مایع دستشویی توانسته است که جوانان بسیاری را مشغول به این کار کند و بتواند به آنها خدمتی برساند. همچنین او در شرکت خود با بسیاری از پرسنل با تجربه و کادری مجرب توانسته است، مقام در این عرصه به دست بیاورد زیرا کیفیت محصول و قیمت آن بسیار مناسب و رضایت بخش می باشد.

 

تولید مایع دستشویی با کیفیت در بسیاری از کارخانه های ایران انجام به عمل می آید و باعث شده است که بتوانیم رضایت خریداران در داخل ایران و خریداران خارج از ایران را به دست آوریم این محصول، محصولی شگفت می باشد زیرا که با بوی خوش خود، تمیزی و پاکیزگی دستان ما همه را به تعجب وا داشته است این مایع دستشویی خدمت بسیار بزرگی به ایران کرده است زیرا پاکیزگی را با خود به ارمغان آورده است و در راس هر کاری پاکیزگی قرار دارد‌.

 

خرید مایع دستشویی از ترکیب چندین مواد و گل ها توانسته است ترکیبی خوشبو و پاک کننده ای قوی بدست بیاورد که برای دستان ما بسیار مناسب و خوشبو باشد و بتواند از آسیبی که مایع دستشویی به دستان ما بزند جلوگیری کند. همچنین با این کار هم کیفیت خود را افزایش داده و هم خدمت رسانی به این مردم و جامعه کرده است زیرا توانسته است سود خود را کمتر و فروش را بیشتر و سود رسانی به مردم را نیز بیشتر کند. همچنین با این کار توانسته است که اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

 

مراکز خرید مایع دستشویی فوم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما