قیمت انواع پودر شوینده عمده

قیمت فروش انواع پودر رختشویی فله و به صورت عمده چقدر است؟ برای خریده عمده و فله ای پودر شوینده چقدر تخفیف وجود دارد؟ اطلاع از قیمت عمده پودر رختشویی برف مرغوب و امکان خرید مستقیم این محصول در این سایت فراهم شد.

 

براساس برندهای مختلف و کیفیت مواد اولیه قیمت گذاری پودر شوینده انجام می شود. اما همواره قیمت پودر شوینده به صورت عمده با درصد های تخفیف و یا آفر همراه بوده است.

 

قیمت انواع پودر شوینده عمده

سایت شوینده

سایت ایران واش با رسالت معرفی فعالان اقتصادی در زمینه مواد شوینده اقدام به معرفی نماینده فروش عمده پودر رختشویی خارجی و ایرانی دارد. این سایت تنها با هدف خدمت به فعالان اقتصادی و رساندن تولید کننده ایرانی و مصرف کننده به هم طراحی شده است.

 

همانطور که می دانید خرید عمده محصولات شوینده معمولا شامل تخفیفی به صرفه می شود. اما این تخفیف بصورت ویژه به خریداران داده می شود. به نحوی که با افزایش میزان خرید میزان تخفیف نیز بیشتر می شود. به صورتی که هم برای خریدارن عمده سود بیشتری دارد.

چنانچه شما تاکنون خرید غیر حضوری یا اینترنتی انجام داده باشید، با روند این کار آشنا هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید عمده پودر ماشین لباسشویی صنعتی با نماینده فروش ما در ارتباط باشید. فروش غیر حضوری پودر شوینده مرغوب نیزامکان پذیر می باشد. از سوی این مرکز انواع روش های خرید و فروش ارائه داده شده است تا تمامی متقاضیان از هر راهی که راحت تر هستند، خرید خود را انجام دهند.

 

هدف ما خدمت به شماست.

سایت شوینده

آشنایی با انواع پودر شوینده ایرانی

آشنایی با انواع پودر شوینده ایرانی باعث خرید مطمئن تری از این محصولات خواهد شد. این پودر را به شستشوی کامل لباس ها می پردازند، بدون اینکه در کیفیت لباس خللی وارد کنند. در این پودرها نرم کننده نیز وجود دارد که باعث لطافت و نرمی لباس ها خواهد شد.

 

انواع این شوینده‌ ها دارای قابلیت‌ های منحصر به فردی هستند. می ‌توان گفت با انواع ماشین های لباسشویی کاملاً سازگاری دارند. در تولید این محصولات از فرمولاسیون های استفاده می ‌شود که بعد از شستشو نیزرایحه های آن در سطح لباس باقی خواهد ماند.

 

این محصولات کاملا بهداشتی و با کف مناسبی هستند. این شوینده ‌ها در اندازه ها و حجم های متفاوتی تولید می شوند. خرید این پودرها بسیار با صرفه بوده و استفاده کمی از آن باعث تمیزی لباس ها خواهد شد و نیاز به استفاده زیادی از این شوینده ‌ها نخواهد بود. برخی از مدل های آن ها به شرح زیر می باشند:

  1. مدل هایی که با رایحه گل ها همراه هستند.
  2. برخی از مدل های آن ها بدون رایحه و بو می باشند.
  3. پودر های شوینده لباسشویی نیز در بین محصولاتی که برای دست تولید می شوند، وجود دارند و کارایی خاص خود را نیز در بر می گیرند.

آشنایی با انواع پودر شوینده ایرانی

مشخصات یک پودر شوینده با کیفیت

مشخصات یک پودر شوینده با کیفیت را اگر بدانیم، باعث می‌ شود که با اطمینان برای انواع لباس ها مورد استفاده قرار دهیم. فرآیند شستشوی انواع لباس ها کار بس پیچیده ای است که انواع پودر شوینده ها با کیفیت بسیار عالی از پس این فرایند بر آمده اند. باید حتماً برای شستشوی لباس از پودر شوینده های معتبر و مناسبی استفاده شود.

 

استفاده از لباس هایی که تمیز و مرتب و بدون هرگونه آلودگی باشد، بسیار در افراد تاثیرگذار خواهد بود. اگر از شوینده های معتبری استفاده شود، باعث می‌ شود که لباس حالت اولیه خود را حفظ کند و کیفیتش از بین نخواهد رفت. باید از پودر شوینده با کیفیتی استفاده نمود که باعث بالا رفتن عمر لباس شود.

 

  1. پودر با کیفیت باید باعث حل شدن چربی ها از سطح لباس می شود و هر گونه آلودگی را به راحتی از روی لباس محو می کند.
  2. باید دارای استانداردهای لازمه باشد.
  3. نباید به مرور باعث پوسیدگی لباس ‌ها شوند.
  4. همچنین به سالم ماندن ماشین لباسشویی نیز باید توجه شود و پودر هایی تولید شود که سلامت ماشین را به خطر نیندازند.
  5. یک پودر شوینده مرغوب نباید باعث حساسیت پوست افراد شود. زیرا بعد از شست و شوی لباس ها با بعضی از پودرهای نامرغوب باعث قرمزی و خارش در پوست خواهد شد. مشخصات پودر شوینده خوب بسیار در کیفیت آن تاثیرگذار می ‌باشد.

تقسیم بندی پودر شوینده بر اساس وزن

تقسیم بندی پودر شوینده بر اساس وزن نیز در این مرکز صورت خواهد گرفت. شوینده هایی در وزن ها و ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند. بسته به نوع جنس لباس باید از شوینده‌ های متناسبی استفاده نمود. انواع شوینده ها بسیار بادوام هستند. معمولاً پودرها با توجه به وزن و حجم تولیدی، جای کمتری را نسبت به شوینده های مایع اشغال خواهند نمود و نگهداری از پودرها نیاز به فضای بزرگی ندارد.

 

این شوینده ‌ها به راحتی در آب حل می شوند و باعث ایجاد لکه های سفید بر روی لباس نخواهند شد. این شوینده ‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند. این پودر ها به صورت قرص هایی برای ماشین های لباسشویی نیز تولید می شوند. این شوینده‌ ها به صورت دسته بندی های شیمیایی، صنعتی و ماشین آلات تولید می‌ شوند.

 

این شوینده ‌ها باعث خاصیت رسوب زدایی از سطح ماشین های لباسشویی خواهد شد. همچنین باعث کاهش رسوبات معدنی بر روی لباس‌ ها می ‌شوند. مواد اولیه تشکیل دهنده‌ ی شوینده ها عبارتند از: سولفونیک اسید، سدیم، مایعات قلیایی، سود سوز آور، مواد جامد می باشد. برخی از دسته بندی های وزنی آن ها به شرح زیر می باشند:

 

  1. انواع ۱۰۰ گرمی که برای مصارف یک نفره و مسافرت ها به تولید می رسند.
  2. مدل های ۵۰۰ گرمی و خانگی آن ها که مصارف آن ها بیش تر برای خانه های چند نفره می باشد.
  3. مدل های چند کیلویی آن ها که مصارف کارخانه ای و کارگاهی را در بر می گیرند.

تقسیم بندی پودر شوینده بر اساس وزن

قیمت پودر شوینده به چه عواملی بستگی دارد؟

در این مطلب ما را همراهی نمایید تا به این پرسش که قیمت پودر شوینده به چه عواملی بستگی دارد؟ بپردازیم.

  1. یک پودر شوینده با کیفیت و مرغوب دارای قابلیت های متفاوتی در نوع خود خواهد بود که مطمئناً در قیمت آن تاثیرگذار است.
  2. زمانی که این پودر‌ها را به صورت کلی و عمده نیز خریداری نمایید، بسیار قیمت آن کاهش داده خواهد شد. باید پودر شوینده قدرت شویندگی و پاک کنندگی بالایی داشته باشد تا رضایت مشتریان را جلب نماید و زمانی که مشتریان محترم رضایت از پودر مصرفی داشته باشند، خرید آن پودر را جز خرید های همیشگی خود قرار خواهند داد.
  3. اگر به دنبال یک پودر لباسشویی استثنایی می باشید، باید به ویژگی اکتیو آن توجه خاصی نمایید. این پودرها در بسته‌ بندی‌ هایی نیز آماده ارائه به متقاضیان می باشند. می ‌توان این پودر‌ها را در بسته‌ هایی با وزن های متفاوتی نیز خریداری نمود. در تولید این پودر‌ها فرایندهای پیچیده‌ ای وجود دارد، بنابراین برای انتخاب و خرید یک پودر شوینده مرغوب باید حتماً اطلاعات و آگاهی لازم را کسب نمود. پودر شوینده ارزان را به صورت عمده و فله می ‌توان خریداری کرد.

کاربرد پودر لباسشویی فله چیست؟

در این مطلب کاربرد پودر لباسشویی فله را مورد بحث قرار خواهیم داد، پس با ما همراه باشید. اکثر کشورهایی که هر ساله پودر شوینده از ایران به کشور خود وارد می ‌کنند، آن را به صورت فله خریداری می نمایند. زیرا بر روی قیمت آن بسیار تاثیرگذار می ‌باشد.

این پودر‌ها بر اساس سفارش مشتریان برای مصارف گوناگونی تولید می ‌شوند. یک نوع مواد شوینده بسیار بهداشتی هستند، هر سال متقاضیان بسیاری را به خود جذب می نمایند‌. بسته بندی های پودر لباسشویی فله جهت مصارف زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

  1. مصارف خانگی
  2. قالیشویی ها
  3. مصارف بیمارستان ها
  4. ارگان ‌ها
  5. زندان های عمومی

این پودرها در سایزها و مدل های مختلفی تولید می شوند. مثلا به صورت پودر لباسشویی ۱۵۰ گرمی، یا ۳۰۰ گرمی، یا ۵۰۰ گرمی و غیره هستند. قیمت پودر شوینده نیز مانند بقیه کالاها و محصولات دیگر به دلیل نوسانات مختلفی که وجود دارد، دائما در حال تغییر و تحول می باشد.

 

اگر از قیمت به روز این پودرهای لباسشویی می ‌خواهید، مطلع شوید، باید از طریق این مرکز کسب اطلاع نمایید. می توانید با مراجعه به سایت های این مرکز از انواع این شوینده‌ ها، اطلاعات کسب نموده و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید و در اولین فرصت جنس انتخابی به دست شما خواهد رسید.

 

در این صورت هم در زمان هم در هزینه صرفه جویی خواهد شد. این مرکز در سراسر کشور نمایندگان فعالی دارد که به صورت ۲۴ ساعته این خدمات را در اختیار مشتریان عزیز خواهند گذاشت.

 

کاربرد پودر لباسشویی فله چیست؟

از کجا پودر شوینده ارزان قیمت بخریم؟

این سوال بیش تر مردم سرتاسر کشورمان است که از کجا پودر شوینده ارزان ‌قیمت بخریم؟ بیش تر افراد همیشه به دنبال پودرهای شوینده ارزان قیمتی هستند که مطابق با بودجه و درآمد ماهانه آنان باشد. افراد در نقاط مختلف دارای بودجه های متفاوتی نیز می‌ باشند و اکثراً در حاشیه شهرها و مناطق محروم همیشه به دنبال ارزان ترین قیمت ها می باشند و قیمت ارزان یک پودر بسیار برایشان حائز اهمیت می ‌باشد.

 

این پودر‌ها طی مراحل و فرایندهایی تولید و ساخته می ‌شوند. باید مواد اولیه که به کشور وارد می ‌شود، تهیه شده و تحویل مراکز تولیدی داده شود و این مراکز و کارخانه ها باید به تولید ظرف ها، لیبل هایی که برای پودرها مورد استفاده قرار می ‌گیرد، بپردازند.

 

این مراحل باید با حداقل هزینه ها رعایت شود، تا بتوان یک پودر ارزان قیمت را ارائه داد. در این مرکز تمامی هزینه ها در کم ترین قیمت ها محاسبه خواهد شد. افراد مختلفی با پرداخت هزینه ‌های مختلف می توانند به تهیه این محصولات بپردازند و آن ها را برای مصارف خود تهیه و خریداری کنند. در تهیه آن ها باید به برخی از پارامتر های مهم این محصولات نیز دقت به عمل آورید.

 

در ادامه مرکز پخش این اقلام را نیز با هم بررسی کرده و به معرفی آن ها می پردازیم. پودر لباسشویی فله علاوه بر این که دارای قیمت مناسبی است، از رایحه ماندگاری نیز برخوردار می ‌باشد. این شوینده‌ ها بسیار مرغوب بوده و رضایت تمام مشتریان را کسب نموده اند. این محصولات از ویژگی‌ های خاصی برخوردار می باشند.

 

دارای آنزیم های هوشمند برای رفع انواع لکه ها هستند. این محصولات هر سال به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد و به علت مرغوبیت بالا و درجه یک بودن هر ساله فروش خوبی را در کشورهای دیگر خواهند داشت. یک پودر شوینده با کیفیت انواع آلودگی ها و لکه ها را از سطح لباس محو خواهد کرد و با هر درجه دمای آبی می تواند یک شستشوی عالی داشته باشد.

 

این پودر شوینده ها باعث ضدعفونی لباس می شوند. وجود شوینده ارزان سود سرشاری را هر ساله نصیب فروشندگان خواهد کرد. انواع راه های ارتباطی جدید امکان خرید و فروش اقلام را در بازار ها به صورت فوق العاده ساده تری فراهم کرده اند و از این رو می توانید آن ها را از سر تا سر جهان خریداری کرده و تهیه نمایید.

 

برای خرید آن ها روش های حضوری نیز مانند همیشه در اختیار شما خواهند بود که می توانید آن ها را به کار برده و خریدی موفق را تجربه کنید. انواع پودر شوینده را می توانید با قیمت های باور نکردنی از این مرکز خریداری نمایید. شوینده ایرانی بدون اینکه به رنگ و جنس پارچه صدمه‌ ای وارد کند، لباس‌ ها را به بهترین نحوه شستشو می‌ دهد.

 

پخش کننده انواع پودر شوینده به صورت عمده

پخش کننده انواع پودر شوینده به صورت عمده در سراسر کشور این محصولات را ارائه می ‌دهد و با قیمت های باور نکردنی به دست مصرف کنندگان می ‌رساند. هر سال پخش پودر شوینده در کشورمان در سطح گسترده ای انجام می شود. این شوینده‌ ها با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه داده می شوند. می توانید از طریق سایت‌ های این مرکز اقدام به خرید انواع پودرهای شوینده به صورت عمده نمایید.

 

انواع شوینده ‌ها مانند: صابون ها، پاک کننده ها، پودر لباسشویی، سفید کننده ها، رنگ برها، قرص ها، هستند که تمامی افراد به صورت خانگی و صنعتی آنها را مورد استفاده قرار می دهند. چون رعایت کردن بهداشت و نکات بهداشتی، امروز بیش تر حائز اهمیت است و بیش تر مورد توجه قرار دارد، بنابراین در تمامی منازل و کارخانجات و ادارات و غیره به خرید انواع این شوینده ‌ها بیش تر توجه خواهند داشت.

 

چون انواع این شوینده ‌ها باعث تمیزی و رعایت بهداشت از انواع آلودگی ‌ها می ‌شود و از بیش تر بیماری ‌ها جلوگیری خواهد کرد، بنابراین استفاده از آنها باید حتماً در برنامه روزانه تمامی مردم جای داشته باشد. بهترین نوع این مواد باید به ضدعفونی موارد مصرفی بیانجامد. مثلاً برای شستشوی سرویس ها به کار می رود که باید حتماً قدرت ضدعفونی و پاک کنندگی قوی داشته باشد.

 

همچنین باید قدرت سفید کنندگی بالایی را به همراه داشته باشند و هرگونه لکه و آلودگی را با قدرت از بین برده و سفید و پاکیزه کنند. می ‌توان با این شوینده‌ ها هم پاکیزگی را و هم رایحه مطلوب را به منزل خود هدیه دهید. خرید این اقلام را در صدر لیست خرید روزانه و هفتگی و ماهانه خود قرار دهید.

 

با آن ها می توانید نظافت را در سطح بسیار بالایی در محیط های مختلف ایجاد کنید. در بیمارستان ها کوچک ترین آلودگی ای بر روی سطوح و لباس ها باقی نخواهد ماند. پس کاربرد آن ها در این محیط ها بیش تر و بالاتر خواهد بود. در خانه های شما نیز البسه با بهترین کیفیت شست و شو خواهند شد و اثری از لک و آلودگی بر آن ها باقی نخواهد ماند.

 

قیمت انواع پودر شوینده عمده در این مرکز بسیار پایین ارزیابی می‌ گردد. اگر این پودر های شوینده را به صورت عمده خریداری کنید، بسیار در قیمت آن تاثیرگذار است و ارزان تر خواهد شد.

 

پخش کننده انواع پودر شوینده به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما