قیمت انواع پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی

پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی دارای شرکت های مختلفی است که هر کدام برخی از ویژگی ها و به نوعی از مواد اولیه خاص استفاده می کنند که با توجه به سلیقه و نیازهای مشتریان خود این محصولات را آماده می نمایند.

 

انواع پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی در این مرکز فروش کاملا مقرون به صرفه می باشد زیرا تمامی محصولات خود را به شکل مستقیم از تولید کننده آن تهیه می ‌کند

 

قیمت انواع پودر لباسشویی 20 کیلویی

آنچه درباره پودر لباسشویی نمی دانید

 

کد های لباسشویی جز مواد شوینده هستند که تقریباً در همه موارد شستشو مورد استفاده قرار می گیرند و حذف آنها از سبد خرید خانوار ها امکان پذیر نیست در این مقاله قصد داریم تا شما را با ترکیبات خاص پودر های لباسشویی آشنا کنیم و با معرفی دقیق هر کدام از این اجزا به تاثیرگذاری آن در ترکیب پودر لباسشویی بپردازیم.

در اینجا برخی از مواد اولیه پودر لباسشویی را معرفی می کنیم بدین صورت که:

  1. سورفاکتانت آنها این مواد به شکل مولکول های دو قسمتی هستند که یک قسمت آن ها آب گریز و نامحلول در آب و یک قسمت آن ها آبدوست و محلول در آب می باشد این مولکول ها دارای فعالیت های بالا بین هوا و آب یا روغن و آب هستند که در چند دسته و گروه قرار می گیرند یعنی در واقع وظیفه معلق سازی چرک ها در محلول شستشو را به عهده دارند این گروه در چهار دسته فعالیت خود را انجام می دهند.
  2. کربنات ها این مواد به شکل معدنی وجود دارند و یون های سختی آبی که در آن وجود دارد مانند کلسیم و منیزیم به صورت کامل محلول شستشو را حذف کرده و عامل نرم کنندگی آب می شود به دلیل اینکه مایع قلیایی این کربن ها بالا است و وظیفه حفظ به آن را به عهده دارد و به خنثی سازی اسید های اکتیو آنیونیک در فرمولاسیون می‌پردازد.
  3. کربوکسیلاتها: به این مواد نمکهای سدیم نیز گفته می‌شود که سختی آب را کاهش می‌دهند و کمک می کنند تا لکه های زرد بر روی لباس ها ایجاد نشود. در واقع به عنوان کنترل کننده کف در ماشین های لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین جهت از چندین دسته و گروه اینتر به آنها استفاده می شود.
  4. سیستم های بلیچ از چند قسمت اجزای بلیط و فعال کننده ها تشکیل می شود. معمولاً وظیفه دارد تا پارچه را تمیز سفید و درخشان نماید و لکه ها را به شکل کامل حذف کند. این نوع بلیت‌ها اکسیژن دار هستند و در محصولات خانگی لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند کمک می‌کند تا آنزیم‌ها به طور کامل هر گونه لکه و چربی و پروتئین را از روی البته حذف کند.
  5. آنزیم ها صورت مولکول های پروتئینی هستند به دلیل اینکه ماهیت کاتولیکی دارند بسیاری از لکه های پروتئینی و نشاسته‌ای را در مقابل مواد شوینده دیگر حذف می‌کنند و آنزیم‌ها نیز به چند دسته آنزیم پروتئاز آنزیم آمیلاز آنزیم سلولاز و آنزیم لیپاز تقسیم بندی می شوند که هر کدام وظیفه تجزیه و از بین بردن لکه های خاص را به عهده دارد.

 

آنچه درباره پودر لباسشویی نمی دانید

صفر تا صد پودر لباسشویی را بدانید

 

اگر قصد داشته باشید که صفر تا صد پودر لباسشویی را بدانید باید به طور دقیق این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا با همه ترکیبات و مواد موثره آن آشنا شوید. در قسمت های قبل با برخی از ترکیبات مهم تشکیل دهنده پودر لباسشویی درجه یک آشنا شدید و دریافتیم که چه موادی در پودر ها وجود دارد تا سبب کف کردن و از بین بردن لکه های چربی قند و بسیاری از لکه های دیگر شوند.

در اینجا به برخی از مواد لازم و ضروری که در طول زمان بر حسب نیاز مصرف‌کنندگان و تشخیص متخصصین امر به این محصولات اضافه شده تا پودر لباسشویی مرغوب و با کیفیت تولید گردد اشاره می کنیم:

  1. ضد کف معمولاً از این ماده برای پودرهای لباسشویی ماشینی استفاده می‌شود تا چرخه شستشو در ماشین لباسشویی بهتر طی شود
  2. رنگ رنگ ها صنایع شوینده به این دلیل اضافه می شوند تا محصول نهایی را جذاب تر کرده و نظر مشتریان را بیشتر جلب کنند
  3. پلیمرهای خاصی به پول‌های لباسشویی اضافه می‌شود که سبب جلوگیری از انتقال رنگها به البته می شود. البته در طی شستشو رنگهای البته با یکدیگر نیز ترکیب نمی گردد و بدین وسیله ظاهر لباسها درخشان تر است.

صفر تا صد پودر لباسشویی را بدانید

تهیه ارزانترین انواع پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی

 

تهیه و خرید پودر لباسشویی اصل برای اکثر افراد اهمیت ویژه ای پیدا می کند و برای دسترسی به محصولات با کیفیت بالا باید مراکز خرید مناسب را انتخاب نمود. در حال حاضر انواع پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی در بازار وجود دارد که با مراجعه به مراکز عرضه محصولات به شکل عمده ارائه دهنده مواد شوینده هستند می توانید ارزان ترین آنها را با کیفیت بالا تهیه کنید.

 

 

تهیه ارزانترین انواع پودر لباسشویی 20 کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما